quote:Op woensdag 30 april 2014 22:56 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Als uitstapje naar de CL finale gaan kijken?
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gezellig op de tribune met groepskorting
Ga je ook een cd maken?quote:
Ja, op FOK!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heeft Mourinho al ergens gereageerd?
Jammer dat ik er dan niet bij kan zien, ik ga mijn zolderkamer verplaatsen naar het grote scherm in Amsterdam zodat ik met andere Oranjegekken de wedstrijd kan kijken. Misschien ook een beetje omdat ik te arm ben voor een grote televisieschermquote:
Dat zat ik al sinds mijn diepgaande gesprek over stadion broodjes bratwurst. Zo gepassioneerd, zo geniaalquote:Op woensdag 30 april 2014 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zit nu definitief in team Vlugge Japie?
Ik zou een moord voor doen om dat gesprek te kunnen bewonderenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zat ik al sinds mijn diepgaande gesprek over stadion broodjes bratwurst. Zo gepassioneerd, zo geniaal
Hij heeft Engelse roots toch Evertjan?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:00 schreef Evertjan het volgende:
niemand wil bij Tom Egbers voor de camera verschijnen
Vast hem weer constant aanspreken met 'u'.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:00 schreef Evertjan het volgende:
niemand wil bij Tom Egbers voor de camera verschijnen
zijn grootvader is Engelsquote:Op woensdag 30 april 2014 23:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij heeft Engelse roots toch Evertjan?
FOK! gekkies zijn veel leuker natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat ik er dan niet bij kan zien, ik ga mijn zolderkamer verplaatsen naar het grote scherm in Amsterdam zodat ik met andere Oranjegekken de wedstrijd kan kijken. Misschien ook een beetje omdat ik te arm ben voor een grote televisiescherm
Er was ook een Duitsland topic, daarin was hij ongeveer de enige poster, als je dat uitprint heb je een prachtig naslagwerk.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zat ik al sinds mijn diepgaande gesprek over stadion broodjes bratwurst. Zo gepassioneerd, zo geniaal
Ook op twitter zo te zienquote:
twitter:OfficialJose1 twitterde op zondag 20-04-2014 om 00:01:55The ref didnt whistle good again for us so thats why we lost en i think that atletico played anti-football. reageer retweet
Albagodquote:Op woensdag 30 april 2014 23:02 schreef Anonymousz het volgende:
ATLECTIIII
RATATATA
KING ROLANDGOD
PAALGOD
POWERLOUNGENGOD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als we dat gaan doen dan hoop ik dat GGMM mij natuurlijk wil uitnodigen voor de andere wedstrijden.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FOK! gekkies zijn veel leuker natuurlijk.
Alhoewel ik natuurlijk ook graag wat potjes bij GGMM thuis wil bekijken.
Deze post doet je naam wel eer aan in ieder gevalquote:Op woensdag 30 april 2014 23:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ook op twitter zo te zientwitter:OfficialJose1 twitterde op zondag 20-04-2014 om 00:01:55The ref didnt whistle good again for us so thats why we lost en i think that atletico played anti-football. reageer retweet
ANONYMOUSZGODquote:Op woensdag 30 april 2014 23:02 schreef Anonymousz het volgende:
ATLECTIIII
RATATATA
KING ROLANDGOD
PAALGOD
POWERLOUNGENGOD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oops vergetenquote:
Albagod en latgod?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:02 schreef Anonymousz het volgende:
ATLECTIIII
RATATATA
KING ROLANDGOD
PAALGOD
POWERLOUNGENGOD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heeft vast een groot scherm op zijn slaapkamerquote:Op woensdag 30 april 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FOK! gekkies zijn veel leuker natuurlijk.
Alhoewel ik natuurlijk ook graag wat potjes bij GGMM thuis wil bekijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |