pringles zijn nog wel redelijk lekkerquote:
Oven bakedquote:Op woensdag 30 april 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
pringles zijn nog wel redelijk lekker
Ik vind je 2013 foto beter eigenlijk, maar ik heb geen verstand van mannen verder.quote:
Sowieso damn, wat een lippen heb jij.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij kan het niet helpen, is een jongen van het platteland.
Misshien de belichtingquote:Op woensdag 30 april 2014 23:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind je 2013 foto beter eigenlijk, maar ik heb geen verstand van mannen verder.
blijf je wel ectoquote:Op woensdag 30 april 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
al dat geld dat je aan chips en shit uitgeeft kan je ook drank van kopen
Hoor de chicks niet klagen G.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso damn, wat een lippen heb jij.
ik rock gewoon die ecto met bierbuik styloquote:Op woensdag 30 april 2014 23:05 schreef Thezappa het volgende:
[..]
blijf je wel ecto
chips zet lekker an
Geen BMI van 17 hebbenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik rock gewoon die ecto met bierbuik stylo
echt eh boelertjes hierquote:
hahaquote:Op woensdag 30 april 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik rock gewoon die ecto met bierbuik stylo
Alsof je dat erg vindquote:Op woensdag 30 april 2014 23:06 schreef Aberella het volgende:
Oh god zit ik nu per ongeluk in het gymboi topic
nee hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 23:06 schreef Aberella het volgende:
Oh god zit ik nu per ongeluk in het gymboi topic
ik denk ze willen ons aids geven ofzoquote:
Alsof jij nog geen aids hebtquote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik denk ze willen ons aids geven ofzo
nee ben geen hommo of neger kan dus nietquote:
via het toetsenbord , is de ergste vorm hoorde ikquote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik denk ze willen ons aids geven ofzo
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ben geen hommo of neger kan dus niet
haha...quote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is een complot van zionisten die hebben de cia dat laten verspreiden ik heb dit onderzochtquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef Thezappa het volgende:
laat je lipjes een zien dan tijgertje...
Als ze jou injecteren met een liter met HIV besmet bloed is het enige effect dat je eventjes wat nuchterder wordt.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeww die is hard...quote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ze jou injecteren met een liter met HIV besmet bloed is het enige effect dat je eventjes wat nuchterder wordt.
nasa nasa..quote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is een complot van zionisten die hebben de cia dat laten verspreiden ik heb dit onderzocht
snap jequote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ze jou injecteren met een liter met HIV besmet bloed is het enige effect dat je eventjes wat nuchterder wordt.
lipjes tegen de spiegel...quote:Op woensdag 30 april 2014 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Ff genieten van mezelf onder de douche.
gr
verre van..quote:Op woensdag 30 april 2014 23:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wist niet dat je hommo was joh, maar geef tniet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |