via het toetsenbord , is de ergste vorm hoorde ikquote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik denk ze willen ons aids geven ofzo
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ben geen hommo of neger kan dus niet
haha...quote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is een complot van zionisten die hebben de cia dat laten verspreiden ik heb dit onderzochtquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef Thezappa het volgende:
laat je lipjes een zien dan tijgertje...
Als ze jou injecteren met een liter met HIV besmet bloed is het enige effect dat je eventjes wat nuchterder wordt.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeww die is hard...quote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ze jou injecteren met een liter met HIV besmet bloed is het enige effect dat je eventjes wat nuchterder wordt.
nasa nasa..quote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is een complot van zionisten die hebben de cia dat laten verspreiden ik heb dit onderzocht
snap jequote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ze jou injecteren met een liter met HIV besmet bloed is het enige effect dat je eventjes wat nuchterder wordt.
lipjes tegen de spiegel...quote:Op woensdag 30 april 2014 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Ff genieten van mezelf onder de douche.
gr
verre van..quote:Op woensdag 30 april 2014 23:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wist niet dat je hommo was joh, maar geef tniet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |