SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
Goed ik was onderweg naar een vriendinnetje en moest beetje door de polder, daar mag je 60 rijden
Maar ik zat zo te luisteren naar deze cd
Wat overigens een bazenCD is
en toen kwam ik bij het 30 zone stukje en ik zet em daar altijd in zijn 3...
Bleek dus dat ik de hele 60 weg in zijn 3 heb geredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik rij altijd 60 in zn 3![]()
doen ze ook neit?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:02 schreef S95Sedan het volgende:
Ik dacht trouwens dat ze niks deden vandaag met koninginnendag?
Ja ik dus nietquote:
Uh, 3000 toeren of zo bij mij? Dan rijdt ie het lekkerstquote:Op woensdag 30 april 2014 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik dus nietbeetje veel toeren maakt ie dan he
Ik reed ook niet echt netjes 60
Ik rij eigenlijk vanaf 60 altijd in zijn 5quote:Op woensdag 30 april 2014 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanaf 50 rij ik altijd in de 4. Boven 80 in de 5
Tuurlijk ik rij de snelweg op in zijn 3 maar zodra ik op 120/130/140 zit dan zet ik em gewoon lekker in zijn 5quote:Op woensdag 30 april 2014 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
Trappen jullie dat ding nooit in? Vind dat echt beroerd rijden onderin de toeren.
50 in z'n 2 rij ik, 80 in 3, 100 in 4.
Niet iedereen heeft een 12 liter onder de motorkap.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
Trappen jullie dat ding nooit in? Vind dat echt beroerd rijden onderin de toeren.
50 in z'n 2 rij ik, 80 in 3, 100 in 4.
Ja kijk en daar gaat het mis he?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
30 in 2
50 in 3
60 in 3
80 in 4
100 in 4
120 in 5
140 in 6
Zoiets
Ja en maar een 1.6L 4-cilinder en ik een 3.0L V6quote:Op woensdag 30 april 2014 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kijk en daar gaat het mis he?
Ik heb er maar 5
Dat heb ik hier ook niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een 12 liter onder de motorkap.
Zie boven.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk ik rij de snelweg op in zijn 3 maar zodra ik op 120/130/140 zit dan zet ik em gewoon lekker in zijn 5
Maarja ik heb niet zo'n slurpmonster
Echt zit je lekker in de auto.. *sluurrrrrrppppp* oh ik moet alweer tankenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en maar een 1.6L 4-cilinder en ik een 3.0L V6
Dat heet anticiperen en ver vooruit kijken dan kan je ook terugschakelenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook niet.
Wil mee kunnen rijden en reageren op wat er gebeurd. Lage toeren werkt dat niet echt.
Bij 500km ongeveerquote:Op woensdag 30 april 2014 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt zit je lekker in de auto.. *sluurrrrrrppppp* oh ik moet alweer tanken
Dat snap ik maar dan ben je constant aan het schakelen. Hou ik niet van. Of van die figuren voor je die hun voet niet stil kunnen houden, blijf je ook bezig.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heet anticiperen en ver vooruit kijken dan kan je ook terugschakelen
Doe ik ook wel eens als ik moet inhalen op een 80 weg (daar waar het mag)
Dat ligt eraan hoe groot z'n tank isquote:Op woensdag 30 april 2014 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Maar dan nog rij je best zuinig
Het is wat je zuinig noemt.... 1:8 ongeveer.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Constant dat hangt er dus vanaf... ik ben niet constant aan het schakelenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dan ben je constant aan het schakelen. Hou ik niet van. Of van die figuren voor je die hun voet niet stil kunnen houden, blijf je ook bezig.
[..]
Dat ligt eraan hoe groot z'n tank is
Wat?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:13 schreef Fascination het volgende:
God, was dat alles?Dat is niet echt gênant, hoor.
Ik red de 400 nietquote:Op woensdag 30 april 2014 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Valt tegen..... zware voet?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is wat je zuinig noemt.... 1:8 ongeveer.
Same here, 35l tank.quote:
Was het gezellig?quote:
Ik dan wel want ik heb altijd van die debielen voor me of achter mequote:Op woensdag 30 april 2014 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Constant dat hangt er dus vanaf... ik ben niet constant aan het schakelen
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Same here, 35l tank.
[..]
Was het gezellig?
[..]
Ik dan wel want ik heb altijd van die debielen voor me of achter me
Uiteraardquote:Op woensdag 30 april 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]zelf ben je natuurlijk de perfecte rijder
Waarom geloof ik dit niet?quote:
Is me nog nooit gelukt. Beste was 1:9 en dat was toen ik naar 's Gravenpolder reed met grotendeels 160 op de tellerquote:Op woensdag 30 april 2014 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zou 1:10 makkelijk moeten kunnen halen volgens mij...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan prima rijden hoorquote:
Heb alleen geen geduld met debielen.
Zware voet dusquote:Op woensdag 30 april 2014 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is me nog nooit gelukt. Beste was 1:9 en dat was toen ik naar 's Gravenpolder reed met grotendeels 160 op de teller
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Ah, moeite met aanpassen aan het overige verkeer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik kan prima rijden hoor
Heb alleen geen geduld met debielen.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die geen geduld hebben in het verkeer zijn ook debielen.
Er bestaan grenzenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Nope, maar als mensen achter me gaan drukken omdat ik bijvoorbeeld aan het inhalen ben moeten ze gewoon opbokken. Zelfde met mensen die constant links rijden.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, moeite met aanpassen aan het overige verkeer?
En dan volgt er een verhuizing?quote:
Jij laat je opnaaien?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er bestaan grenzen
[..]
Nope, maar als mensen achter me gaan drukken omdat ik bijvoorbeeld aan het inhalen ben moeten ze gewoon opbokken. Zelfde met mensen die constant links rijden.
Ligt eraan waar?quote:
zo kun je het ook noemen jaquote:
Afhankelijk van waar.quote:
Blijven rijden waar je rijdt.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er bestaan grenzen
[..]
Nope, maar als mensen achter me gaan drukken omdat ik bijvoorbeeld aan het inhalen ben moeten ze gewoon opbokken. Zelfde met mensen die constant links rijden.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
Afschieten. Nekschot. Tussen de ogen. Alles.
Dat zou wel een origineel geboorte kaartje zijn.quote:
Dan werpen?quote:
Dan werp ik mijn kont naar ecuador voor 3 wekenquote:
Nice.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan werp ik mijn kont naar ecuador voor 3 weken
Sowieso mensen die geen geduld hebbenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Geen idee. Datums e.d. onthouden is niet mijn sterkste kant.quote:
Ontwikkelingshulp doen daarquote:
Nog beter.quote:
Ja, zaterdag is het voorbereidingsweekendquote:
mooi meisjequote:Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)van_kate_upton_.html
Goeden kaaklijnquote:Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Puntige knieenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
quote:
ik keek alleen naar het eerste plaatjequote:Op woensdag 30 april 2014 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo jong al zo verspookt
Je post dan ook wel; de lelijkste fotoquote:Op woensdag 30 april 2014 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo jong al zo verspookt
Beter gewoon een persoonlijke beoordeling in de slaapkamerquote:Op woensdag 30 april 2014 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik keek alleen naar het eerste plaatje
Wat de neuk houdt verspookt in?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo jong al zo verspookt
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga slapen
Ik had alleen eigenlijk nog niet zo'n zin
Volgensmij is het meer photoshop dan messenwerk hoor..quote:Op woensdag 30 april 2014 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Teveel make-up en vooral plastische chirurgie, waardoor je een doodse uitstraling krijgt.
Ik durf dit gewoon tegen jou te zeggen: bah, weer zo'n man vol stoere grootspraak!quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf dit gewoon tegen jou te zeggen: bah, weer zo'n man vol stoere grootspraak!
Ik voel mij nu heel dapper.
Wat mot je van me?quote:
Daar moet een piemel in!quote:
Is 't weer zo ver?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch heerlijk makkelijk jaloers te krijgen.
Que?quote:
Je weet dat ik blond ben?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 't over die ene had..
Nou inderdaad!quote:
Bakkie doen?quote:
Is het niet "op je bolle bips na.." ??quote:Op woensdag 30 april 2014 23:03 schreef Moeraskat het volgende:
De wereld is weer plat ja op je bolle pip snaar
Nee, bolle pipsnaarquote:Op woensdag 30 april 2014 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is het niet "op je bolle bips na.." ??
In mijn wereld nietquote:Op woensdag 30 april 2014 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is het niet "op je bolle bips na.." ??
Slaapquote:Op woensdag 30 april 2014 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan niet meer slapen.. ik pas
Een bakkie koffie met cognac zonder koffie dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan niet meer slapen.. ik pas
Bah! Alcohol!quote:Op woensdag 30 april 2014 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een bakkie koffie met cognac zonder koffie dan?
Cognac? Waar zie je me voor aan?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een bakkie koffie met cognac zonder koffie dan?
Nouja, jullie zijn beiden inmiddels op leeftijd...quote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cognac? Waar zie je me voor aan?
[ afbeelding ]
Wat? Niet slapen?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als ik dat doe doe ik het goed ...![]()
Niks voor jou inderdaad.quote:
Sorry?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, jullie zijn beiden inmiddels op leeftijd...
Lola is zeker 15 jaar jonger dan ik ben.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, jullie zijn beiden inmiddels op leeftijd...
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lola is zeker 15 jaar jonger dan ik ben.
Daarom!quote:
Hij wil neuken?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar Smurf, verduidelijk het eens voor mij.
Ja gelukkig wel zegquote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet hij vooral niet bij mij zijn.quote:
42-15=27 toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
42-15=27 toch?
Jij kan niet rekenen dus.
ah, it's that time of the monthquote:Op woensdag 30 april 2014 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet hij vooral niet bij mij zijn.
Er is er maar 1 waar ik aan denk als jij het over jaloerse mannen hebt..quote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar Smurf, verduidelijk het eens voor mij.
Logisch wel.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ah, it's that time of the month
Dat jonge chickie.quote:
1) ik had het niet over mannen.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is er maar 1 waar ik aan denk als jij het over jaloerse mannen hebt..
quote:
Fax wil toch juist meer relatiemateriaal?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Ik ben Fax niet die op elk gat wil.
Lola is een jong chickie jaquote:
Euj! Ik wees je op die rekensom he!quote:
quote:
Ik las dat Fax van zn troon is gestoten.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Ik ben Fax niet die op elk gat wil.
Wie zit er nu op dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las dat Fax van zn troon is gestoten.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Euj! Ik wees je op die rekensom he!
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We zouden een goed team zijn
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Ja
maar dat weten we al lang toch
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]je valt in herhalingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want dan crashed je mobielquote:Op woensdag 30 april 2014 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar zijn toch speciale topics voor?
Van die topics waar ik expres al niet kijk als ik mobiel zit.
welke?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar zijn toch speciale topics voor?
Van die topics waar ik expres al niet kijk als ik mobiel zit.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JaVeel zijn te nsfwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In kpd vnl.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel zijn te nsfwoh gawd DeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
In kpd vnl.![]()
Omdat mijn foon er toch moeite mee heeft.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ja ik snap dat het kpd is, maar waarom is huppel hier tegen? Ze zitten toch onder spoilers?
Daar kunnen users toch niks aandoenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat mijn foon er toch moeite mee heeft.
ik zal er rekening mee houden!quote:Op woensdag 30 april 2014 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat mijn foon er toch moeite mee heeft.
Zelfde toch dit?quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfde toch dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aan mijn foon niet nee.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar kunnen users toch niks aandoen
Dank u, zou ik heel fijn vinden.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zal er rekening mee houden!![]()
Maar nu ga ik slapen
Ik vind het erg vervelend en ik zou me er ook aan ergeren als het mijn probleem zou zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan mijn foon niet nee.
Neemt niet weg dat er speciale topics voor zijn en dus zouden die users hun gifjes daar kunnen gaan posten?
Of zie ik dat verkeerd?
Sowieso is het hier af en toe 1 groot gifjes-gesprek.
De laatste dagen zijn er users die bijna geen gifloze post plaatsen.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend en ik zou me er ook aan ergeren als het mijn probleem zou zijn.
Maar ik vind dat je voor een enkele user die een mobiel heeft die het niet aankan om gifjes te laden niet een hele sc kan "verbieden" om gifjes te plaatsen.
Ja, 5 pagina's met gifjes is idd wat overdreven. Maar zo nu en dan wat gifjes posten moet geen probleem zijn lijkt me.
8 plaatjes staan er waarvan 4 een gif.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En als het wat veel wordt, plaats alleen een linkje. Een nieuw tabblad openen is niet mijn dood
Waar is een persoonlijke aanval?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste dagen zijn er users die bijna geen gifloze post plaatsen.
Ga dan naar een gif-topic lijkt mij.
Maar ja, mijn vraag/probleem wordt weer als persoonlijke aanval gezien. Dat gezeik ben ik ook een beetje spuugzat.
Ik had het ook niet alleen over nu.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste dagen zijn er users die bijna geen gifloze post plaatsen.
Ga dan naar een gif-topic lijkt mij.
Maar ja, mijn vraag/probleem wordt weer als persoonlijke aanval gezien. Dat gezeik ben ik ook een beetje spuugzat.
Het zal meer aan de wifi of internet liggen dan aan de telefoon.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
Als het gezegd had geweest bij 50 gif-jes in een topic had ik je gelijk gegeven. Maar er staan er 4, dus dan zou ik die telefoon maar eens laten nakijken.
Ja, wat ik al zei, pagina's vol zijn ook niet nodig.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het ook niet alleen over nu.
[..]
Dan zou het niet alleen mobiel zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het zal meer aan de wifi of internet liggen dan aan de telefoon.
ontvanger in de telefoon kan slecht zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou het niet alleen mobiel zijn.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat sowieso, zelfde met winterbanden en figuren die denken dat ze god zijn in de sneeuw
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar het is wel fijn om naar te kijken
Hier voor jou ook 1. Omdat je zo lief bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze is minder tederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
GnD;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom verwacht je dat... ?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets kan nog wel volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
Ondertussen op Fok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of je hebt zo'n kneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh dan heb ik nog heel eventjesquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel weer te merken dat jullie geen geduld hebben...
Toch leuk kadootjes uitpakken.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Niks mis met geduldquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
Lijkt mij ook wel
quote:quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorryik vind haar niet sexy
goedmakertje dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Later
[..]
Zoiets misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later maar weer verderquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ZoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kijk een paar gifjes is het probleem echt niet maar zo'n topic als SEX / [SEX SC #2120] Moeilijk he?!? wat ik net zit door te lezen vindt zelfs mijn HTC One niet fijn.
En om alles dan onder spoilers te doen zodat hele pagina's uit spoilers bestaat is ook wel weer wat vreemd
Laten we het gewoon met mate doen en wat mate is laat ik aan jullie over![]()
![]()
![]()
Nu heb ik nogsteeds geen antwoord op mijn vraag.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar heb ik dus net alle gifjes van in 1 post gezet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kijk een paar gifjes is het probleem echt niet maar zo'n topic als SEX / [SEX SC #2120] Moeilijk he?!? wat ik net zit door te lezen vindt zelfs mijn HTC One niet fijn.
En om alles dan onder spoilers te doen zodat hele pagina's uit spoilers bestaat is ook wel weer wat vreemd
![]()
Natuurlijk is een gifje niet erg, een paar ook niet maar zo'n compleet spoilertopic is ook niet leuk, toch?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Heb zelf ook niks met die gifjes, maar is FOK!ken op je telefoon tegenwoordig de standaard?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En ga je duidelijk niet krijgen ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:25 schreef Moeraskat het volgende:
Nu heb ik nogsteeds geen antwoord op mijn vraag.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom begin je er dan over? zeg het dan niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ga je duidelijk niet krijgen ookWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Blijkbaar, ik vind het juist irritant.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb zelf ook niks met die gifjes, maar is FOK!ken op je telefoon tegenwoordig de standaard?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik FOK! het liefst gewoon op mijn pc, juist de vele plaatjes is daar 1 van de redenen van.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb zelf ook niks met die gifjes, maar is FOK!ken op je telefoon tegenwoordig de standaard?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat voor browser?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Volgens mij is het percentage mobiel gebruikers hoger dan de pc gebruikers inderdaadquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb zelf ook niks met die gifjes, maar is FOK!ken op je telefoon tegenwoordig de standaard?![]()
ALSquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
8 plaatjes staan er waarvan 4 een gif.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Niet echt, maar als het veel gepost wordt en iemand is actief bezig mobiel en zegt "hoi ben mobiel, gifjes zijn een last"quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb zelf ook niks met die gifjes, maar is FOK!ken op je telefoon tegenwoordig de standaard?
Dan is koelLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik vind het juist irritant.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik FOK! het liefst gewoon op mijn pc, juist de vele plaatjes is daar 1 van de redenen van.Ah, oké.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Volgens mij is het percentage mobiel gebruikers hoger dan de pc gebruikers inderdaad
Vind het zelf kut.
Maar regels aanpassen omdat een paar mensen liever op de telefoon zit, vind ik enigszins raar.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Tuurlijk, kun je toch vragen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet echt, maar als het veel gepost wordt en iemand is actief bezig mobiel en zegt "hoi ben mobiel, gifjes zijn een last"
Dan is koel
Werd iig wel vaker gedaan vroeger.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet aanpassen!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah, oké.
Vind het zelf kut.
Maar regels aanpassen omdat een paar mensen liever op de telefoon zit, vind ik enigszins raar.
Gewoon verzoek om er rekening mee te houden is wat anders dan regels aanpassen.
En ik vind nog steeds dat er een topic voor is dus waarom moet het hier ook?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat, ik weet ook nooit wie er mobiel zit en wie niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet echt, maar als het veel gepost wordt en iemand is actief bezig mobiel en zegt "hoi ben mobiel, gifjes zijn een last"
Dan is koel
Ik heb zelf geen last van gifjes als ik mobiel zit. Maar 7 pagina's vol met gifjes vind ik ook niet echt nodig.
Maar een als er 5 minuten lang wat gifjes gepost worden heb ik er geen problemen mee. die topics zijn sowieso snel vol tegenwoordig
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee we passen geen regels aan, enkel de vraag of we rekening met elkaar kunnen houden ivm laadproblemen verschillende platformsquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah, oké.
Vind het zelf kut.
Maar regels aanpassen omdat een paar mensen liever op de telefoon zit, vind ik enigszins raar.![]()
![]()
omdat de gifjes meestal sex gerelateerd zijn en soms meedoen in een discussie of zo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet aanpassen!!
Gewoon verzoek om er rekening mee te houden is wat anders dan regels aanpassen.
En ik vind nog steeds dat er een topic voor is dus waarom moet het hier ook?
Maar het moet hier geen tumblr worden nee![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou, als mensen gewoon even aangeven dat ze mobiel zitten als het voorkomt
Deze wel gezien?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat de gifjes meestal sex gerelateerd zijn en soms meedoen in een discussie of zo.
Maar het moet hier geen tumblr worden nee![]()
Dat begint toch behoorlijk tumblr te worden?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Gisteren, 1 topic, het gifjesgesprek.
Om maar een voorbeeld te geven dus he
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dit is wel een beetje overdreven ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze wel gezien?
Dat begint toch behoorlijk tumblr te worden?
[..]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat mensen niet constant spoilers willen zien, pagina's vol. gok ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:35 schreef S95Sedan het volgende:
Spoilers worden niet automatisch geladen op mobiel dus wat is het probleem?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo vrijheid blijheid, eenhoorns en regenbogen. Iemand die nu naar Den Haag wil komen om even wat lichamelijke oefeningen met mij te doen?![]()
![]()
Ik ben dus speciaal voor die post mijn bed uitgestapt he, zoiets is mobiel al helemaal niet voor elkaar te krijgen![]()
Maar ja, ik was gewoon bang dat het nu weer die kant op zou gaan dus ik zei er iets van. Niet om mensen af te zeiken oid maar meer een verzoek tot rekening houden met anderen. Weet ik veel dat het zo'n discussie oplevert
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja hoor. Heb je een yogamatje?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo vrijheid blijheid, eenhoorns en regenbogen. Iemand die nu naar Den Haag wil komen om even wat lichamelijke oefeningen met mij te doen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kom maar naar Gorinchemquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo vrijheid blijheid, eenhoorns en regenbogen. Iemand die nu naar Den Haag wil komen om even wat lichamelijke oefeningen met mij te doen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat. woon jij daar?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
a_a vergeet die (half)naakte man aan de oever niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, eng dichtbij?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja heel eng dichtbijquote:
Waar zit jij dan?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo dichtbijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Straks kan ik een papieren vliegtuigje naar je gooienquote:
Dat hou je altijd wel, ongeacht of daar gifjes in staan of niet denk ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat mensen niet constant spoilers willen zien, pagina's vol. gok ik.Temptingquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo vrijheid blijheid, eenhoorns en regenbogen. Iemand die nu naar Den Haag wil komen om even wat lichamelijke oefeningen met mij te doen?![]()
![]()
Die probeer ik juist te vergetenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
a_a vergeet die (half)naakte man aan de oever nietbedankt voor het herinneren
![]()
![]()
Naakte vrouw op die oever dan?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die probeer ik juist te vergetenbedankt voor het herinneren
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zit aan de andere kant van Gorinchem dus moet je wel hard gooienquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Straks kan ik een papieren vliegtuigje naar je gooien
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat gekke dorpje erboven zeker?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Straks kan ik een papieren vliegtuigje naar je gooien
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
JA hoor sla het mijne maar afquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dan? Mag ik zeker fungeren als boksbal ofzoik ken mijn plaats wel weer
Oh, je bent geen fijne dominante manquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dan? Mag ik zeker fungeren als boksbal ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh nou, dan gooi ik het wel vanaf de gamma; waar ik morgen heen gaquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit aan de andere kant van Gorinchem dus moet je wel hard gooien
Welk? De keuze is reuze namelijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
DAN sta je dus gewoon bijna bij mij voor de deurquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh nou, dan gooi ik het wel vanaf de gamma; waar ik morgen heen ga
[b]AirwiN schreef [/b]
Van Yoga raak ik in de knoopquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JA hoor sla het mijne maar afik ken mijn plaats wel weer
![]()
![]()
Hoiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben daar eens aangeredenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAN sta je dus gewoon bijna bij mij voor de deurik werkte op het bedrijven terrein daar, voorbij de bocht zeg maar
was jij dat?
Wie zegt dat we Yoga gaan doen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
woon jij daar ook?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nope, ik heb alleen in Emmen een aanrijding gehadquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben daar eens aangeredenik werkte op het bedrijven terrein daar, voorbij de bocht zeg maar
was jij dat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is geen probleem maar niet standaard, moet ervoor in de stemming zijn enzoquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, je bent geen fijne dominante man![]()
![]()
Alleen als jij het doet, anderen negeer ik en als ze door gaan met pssten dan loop ik snel doorquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:43 schreef rival het volgende:
[..]
Hallo
Reageer je altijd zo als ze naar je psssten?
[b]AirwiN schreef [/b]
oh gelukkigquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, ik heb alleen in Emmen een aanrijding gehad
nou ja, niet gelukkig dat je een aanrijding had natuurlijk
Voorlopig ben je veel aan het zeuren en weinig aan het ondernemenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat is geen probleem maar niet standaard, moet ervoor in de stemming zijn enzo![]()
Dus van dominantie geloof ik nog niet zo veel
[b]AirwiN schreef [/b]
vertel me meer.quote:
Alleen blikschade, moet iedereen een keer meemaken natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh gelukkig
nou ja, niet gelukkig dat je een aanrijding had natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke dan is het goed.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als jij het doet, anderen negeer ik en als ze door gaan met pssten dan loop ik snel door
Ik heb geen zin om te slapen![]()
Het is kwart voor 1 johquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
Nasty, saw 5 op dit tijdstip op een woensdag
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
oh, ik mocht met de tatuu meequote:Op donderdag 1 mei 2014 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen blikschade, moet iedereen een keer meemaken natuurlijk
Alles hier is toch een "gek dorp"quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Even porno kijken en fappen een optie?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:45 schreef rival het volgende:
[..]
Oke dan is het goed.
Ik heb geen zin om te slapenDat is wel spannend natuurlijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
lichaamsbeweging erop doenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat wil je dan met mijn yogamatje doen en ja ik heb er 1 want heb het ooit eens kort gedaan
"Een" keerquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen blikschade, moet iedereen een keer meemaken natuurlijk![]()
![]()
gewoon opvulling van het programma.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom juist, niet verwacht dat ze nu nog een film zouden uitzendenLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even porno kijken en fappen een optie?
[..]
Dat is wel spannend natuurlijk
Ik mag niet fappenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even porno kijken en fappen een optie?![]()
![]()
En zo gemakkelijk word ik aan de kant geschoven. Nu ken ik mijn plaats welquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat wil je dan met mijn yogamatje doen en ja ik heb er 1 want heb het ooit eens kort gedaan
Net zoals dat iedereen "één keer" zijn telefoon moet kwijtraken jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorlopig ben je veel aan het zeuren en weinig aan het ondernemen![]()
Dus van dominantie geloof ik nog niet zo veelgoeie observatie, wel een algemeen toch? Of zit je me nu af te kraken?
![]()
Ik moet het gewoon vragen natuurlijkquote:![]()
Waarom mag jij niet fappen dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
waarom niet fappen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij bent blauw dus sowieso algemeenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]goeie observatie, wel een algemeen toch? Of zit je me nu af te kraken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Beide heb ik "een" keer gedaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Net zoals dat iedereen "één keer" zijn telefoon moet kwijtraken ja![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent blauw dus sowieso algemeen![]()
![]()
pluizig en blaaaauuuwwww
Ik moest zaterdag nog aan je denken en vroeg me af of je nog een gracht in was gesprongen ofzoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vraag dat maar aan haar dan kunnen jullie samen nog ff lachenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon vragen natuurlijk![]()
Waarom mag jij niet fappen dan?![]()
![]()
Je gelooft me niet he?quote:
Logisch wel, ik deed je ook gewoon afzeiken maar ik wil geen ban, ik ben stiekem best lief, ik nodigde je zelfs uit voor wat uhm dat wat je vroeg
[b]AirwiN schreef [/b]
* Huppelmuts gaat meteen appenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef rival het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan haar dan kunnen jullie samen nog ff lachen
[b]AirwiN schreef [/b]
Er is helemaal niks mis gegaan.... Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest zaterdag nog aan je denken en vroeg me af of je nog een gracht in was gesprongen ofzo![]()
![]()
Alles wel goed?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:50 schreef rival het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis gegaan.... Ik snap er niks van
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vol dan maar
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: