Hij kon zijn blijdschap niet echt meer onderdrukkenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ATLETIIIIIIIIIIIIIIIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef Iwanius het volgende:
Waarom geeft die scheids die Costa van Atl.Madrid nu niet eens geel want ik heb al 3x uit zijn mond het woord "puta" zien komen als de scheids weer van hem wegliep na hem te hebben gewaarschuwd.
Oh ja...ik hoor Louis van Gaal al in de verte zeggen dat deze goal een logisch gevolg is en ook deels zijn verdienste omdat Mourinho bij hem ooit stage liep.
edit:Kut..goal van Atl.Madrid.
Dat was Sierd.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef Badr_Harry het volgende:
Spaande commentator op de achtergrond![]()
GOOOAAAAALLLL
Bedanktquote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kan Schwarzer de tweede doelman van een club als Chelsea zijn...
Ik zie een nieuwe club voor Vermeer
Zou goed in het profiel passen.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Man wat hoop ik dat atletico dit volhoudt
Ik hoorde dat Pasveer er vanuit gaat dat hij eerste doelman wordt bij een topclub. Misschien moet Mourinho daar eens naar kijken.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
IK IN DE WOONKAMER OOK NIETquote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij kon zijn blijdschap niet echt meer onderdrukken
Mijne loopt 6 seconden achter op NOS zag ik net.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
NOS stream loopt 10 seconde achter ja
Dat was Sierd zelfquote:Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef Badr_Harry het volgende:
Spaande commentator op de achtergrond![]()
GOOOAAAAALLLL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |