quote:Op woensdag 30 april 2014 19:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]kietelt leuk als hij om je voeten heen stofzuigt.
* Buurpoes mist roomba weer.
Doe dan maar theequote:
Ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die daarop zitten te wachten?
Nou geef dan niet meteen zo'n grote mondquote:Op woensdag 30 april 2014 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou nee2 cm erbij zou leuk zijn, maar ik heb weinig te klagen hoor
Vrouwen met een grot van Hang Son Doong jaquote:Op woensdag 30 april 2014 19:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die daarop zitten te wachten?
Dat doe ik toch nietquote:Op woensdag 30 april 2014 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nou geef dan niet meteen zo'n grote mond
Ja, die sprietjes. Het gaat niet om de maat, maar wat ie ermee doet.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die sprietjes?
[..]
Doe dan maar thee
En nu moet je zelf weer zuigen?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:57 schreef Buurpoes het volgende:
Tijnbrein: de stofzuiger van t fimpje wel, dat is een roomba van iRobot. Dezelfde die hier stuk staat te wezen.
Echt he,quote:Op woensdag 30 april 2014 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet![]()
Jij begint over m'n pik![]()
Gaat niet gebeuren lieverd
Een grassprietje kietelt meer dan een boomstam toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, die sprietjes. Het gaat niet om de maat, maar wat ie ermee doet.
Iedereen weet dat maat er wel toe doetquote:Op woensdag 30 april 2014 19:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, die sprietjes. Het gaat niet om de maat, maar wat ie ermee doet.
Arm poesjequote:
t Is een stofzuiger he?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen weet dat maat er wel toe doet
Misschien in dit geval niet
Ja problemen mee?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En meteen weer die tong
----
Iedereen weet toch;![]()
[ afbeelding ]
Ow ow...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag ga ik welquote:
Hoe was de joint?quote:
Lekkerquote:
Ik ben jaloers. Ik moet ook maar weer eens langs de coffeeshop gaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LekkerStraks nog ééntje en dan naar bed
Weer begonnen?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LekkerStraks nog ééntje en dan naar bed
quote:
Alleen deze vakantie even. Vrijdagavond rook ik mn laatste weer en dan kap ik er weer meequote:
Zo zul je altijd zien jaquote:Op woensdag 30 april 2014 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik wel![]()
Wel typisch dat er echt een megastortbui was, op het moment dat ik anders richting training zou gaan
Je mag jezelf wel even verwennen jaquote:Op woensdag 30 april 2014 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen deze vakantie even. Vrijdagavond rook ik mn laatste weer en dan kap ik er weer mee
Verdorie zeg. Viel er gewoon per ongeluk een scheutje cognac in mijn koffie.quote:
wat naarquote:Op woensdag 30 april 2014 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verdorie zeg. Viel er gewoon per ongeluk een scheutje cognac in mijn koffie.
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
waar kwam je die dingen tegenquote:Op woensdag 30 april 2014 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mijn ogen pijn doen
Zonde, los is lekkerder.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Kzal je dwingen ze te dragenquote:Op woensdag 30 april 2014 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schoenen met de print van een pump
[..]
Nee
Mee eensquote:
Goede cognac wel ja.quote:
Ik heb zo'n kater en draag al de hele dag een zonnebril tegen alle felle lichte kleurenquote:
unfriendquote:Op woensdag 30 april 2014 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op facebook. Iemand wilde ze hebben
Nee, die kreeg ik.quote:
Mijn huis is goed te verduisterenquote:Op woensdag 30 april 2014 20:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kater en draag al de hele dag een zonnebril tegen alle felle lichte kleurenkom me eens troosten
Cognac is hoe duurder hoe beter toch?quote:
Ook goed te doen.quote:
Oh dat is wel een goed idee. Alleen de reis erheen hequote:
Meestal wel.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Cognac is hoe duurder hoe beter toch?
Nou ik kan toch echt genieten van een glas wodka of Disaronno en een sigaretquote:
Ik ben ook bij jou geweestquote:Op woensdag 30 april 2014 20:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goed idee. Alleen de reis erheen he
Amaretto of cognac met een sigaar.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou ik kan toch echt genieten van een glas wodka of Disaronno en een sigaret
Ja ik kom echt snel :$ sowwyyyyquote:
Ja oooooh. Awesum. En dan een goede discussie en van die blokjes kaas. Nou dan ben je echt elitair bezig. Rrrrrquote:
quote:
Zooow dan. Ik ga eerst met je vechten.quote:
Dan wel oude kaas met cranberry compote of stroop.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja oooooh. Awesum. En dan een goede discussie en van die blokjes kaas. Nou dan ben je echt elitair bezig. Rrrrr
Wie komt mijn ogen uitsteken?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ze dat al doen zou het me verbazen als ze er niet als heren schoenen zijn
Succes daarmeequote:Op woensdag 30 april 2014 20:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zooow dan. Ik ga eerst met je vechten.
Lekker.quote:
Nou Pieterrr, wat een prrrachtig idee van jouquote:Op woensdag 30 april 2014 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan wel oude kaas met cranberry compote of stroop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |