Die koers is gezakt tot onder de waarde van voor de pump nuquote:Op woensdag 30 april 2014 23:38 schreef smiths het volgende:
IVC word lekker gedumpt nu, veel mensen nemen hun verlies (wel erg snel).
Das elke keerquote:Op woensdag 30 april 2014 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die koers is gezakt tot onder de waarde van voor de pump nu.
ik ook op 9705quote:Op woensdag 30 april 2014 23:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das elke keerIk heb al onder de 10k gekocht, komt vanzelf wel weer erboven.
Toen ik zag dat het een coin was die ik niet had ben ik er niet eens aan begonnenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is hier 1 persoon met heel veel winst, en verder veel mislukkingen
Ik heb ook op 27 gekochtquote:Op woensdag 30 april 2014 23:40 schreef TimKuik het volgende:
Maaruuh, ik heb dus net mijn sell van 32 niet aangetikt gekregen, ingekocht op 27
Nu zit ik er mee.
Als ik nu verkoop sta ik op bijna 0.5 BTC verlies dus ik wacht maar gewoon tot het weer een beetje stabiliseertquote:Op woensdag 30 april 2014 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook op 27 gekocht
Verkocht op 30, dat was na mijn buy het hoogtepunt nog
Wat was je inleg?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als ik nu verkoop sta ik op bijna 0.5 BTC verlies dus ik wacht maar gewoon tot het weer een beetje stabiliseert
Precies de reden dat ik nooit meedoe, tenzij ik de coin al heb offcquote:Op woensdag 30 april 2014 23:40 schreef TimKuik het volgende:
Maaruuh, ik heb dus net mijn sell van 32000 niet aangetikt gekregen, ingekocht op 27000
Nu zit ik er mee.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:40 schreef TimKuik het volgende:
Maaruuh, ik heb dus net mijn sell van 32000 niet aangetikt gekregen, ingekocht op 27000
Nu zit ik er mee.
Reken maar uitquote:
Godverdommequote:Op woensdag 30 april 2014 23:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als ik nu verkoop sta ik op bijna 0.5 BTC verlies dus ik wacht maar gewoon tot het weer een beetje stabiliseert
Was een beetje meegesleept in het hele verhaal, had niet echt opgelet met het plaatsen van mn order.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godverdomme
Met zo veel bitcoins neem je toch dat kleine beetje winst dat je hebt, vooral als je zo hoog koopt?
:cquote:Op woensdag 30 april 2014 23:44 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Was een beetje meegesleept in het hele verhaal, had niet echt opgelet met het plaatsen van mn order.
We hadden toch nog gezegd dat het om 16 coins ging.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de code die me de das omgedaan heeft... (soort van dan, was toch niet gelukt)
Ik was het vergeten aan te passenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:46 schreef TimKuik het volgende:
[..]
We hadden toch nog gezegd dat het om 16 coins ging.
Er komen nog veel meer pumps als het goed isquote:Op woensdag 30 april 2014 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was het vergeten aan te passen
Het is dat die hele browser faalde anders was ik nu bezig met mijn hoofd tegen de muur te slaan.
Weet ik, vrijdag is de volgende. Dan heb ik weer een goede normale computer tot m'n beschikkingquote:Op woensdag 30 april 2014 23:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Er komen nog veel meer pumps als het goed isVoorlopig is het best een suvves want deze was dik 300%. Je hebt nog kansen genoeg
Op mijn scherm was het TAK, mijn eerste gedachte was: "You have to be fucking kidding mequote:Op woensdag 30 april 2014 23:50 schreef roislecxe het volgende:
Overmorgen moet het het maar eens Tak zijn gvd.
Hahaquote:Op woensdag 30 april 2014 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op mijn scherm was het TAK, mijn eerste gedachte was: "You have to be fucking kidding me"
9600/27000 = 0,35quote:
Lekker begin ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:39 schreef Nattekat het volgende:
Saw, leuke film maar toch een tikkie te laat.
Wat is de winst?quote:
Much originaliteitquote:
Ik heb niet meegedaan, het was een coin die ik niet hadquote:
Heb even gekeken op bitcointalk, maar er is meer aan de hand met AC.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:25 schreef avw1982 het volgende:
Net weer verkocht voor 1805.
Daar zijn steeds een paar whales bezig. Je ziet ze eerst de prijs omlaag brengen met grote sellorders. Als die verdwijnen snel wat kopen.
Vandaar. Maarja als ik mag kopen op 1500 en verkopen op 1850 vind ik het best.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Heb even gekeken op bitcointalk, maar er is meer aan de hand met AC.
Problemen met een nieuwe wallet, en het minen ligt stil.
Het lijkt mij dat whales dit aangegrepen hebben om een panic sell te krijgen...
Geen idde, maar FLT, MRS, Sun en TAK mogen wel een kleine pump krijgen, zodat ik met een kleine winst kan uitstappen en mijn BTC vanavond van Mintpal kan halenquote:
Morgen weer een litecoin pumpquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idde, maar FLT, MRS, Sun en TAK mogen wel een kleine pump krijgen, zodat ik met een kleine winst kan uitstappen en mijn BTC vanavond van Mintpal kan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |