Hahaquote:Op woensdag 30 april 2014 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op mijn scherm was het TAK, mijn eerste gedachte was: "You have to be fucking kidding me"
9600/27000 = 0,35quote:
Lekker begin ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:39 schreef Nattekat het volgende:
Saw, leuke film maar toch een tikkie te laat.
Wat is de winst?quote:
Much originaliteitquote:
Ik heb niet meegedaan, het was een coin die ik niet hadquote:
Heb even gekeken op bitcointalk, maar er is meer aan de hand met AC.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:25 schreef avw1982 het volgende:
Net weer verkocht voor 1805.
Daar zijn steeds een paar whales bezig. Je ziet ze eerst de prijs omlaag brengen met grote sellorders. Als die verdwijnen snel wat kopen.
Vandaar. Maarja als ik mag kopen op 1500 en verkopen op 1850 vind ik het best.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Heb even gekeken op bitcointalk, maar er is meer aan de hand met AC.
Problemen met een nieuwe wallet, en het minen ligt stil.
Het lijkt mij dat whales dit aangegrepen hebben om een panic sell te krijgen...
Geen idde, maar FLT, MRS, Sun en TAK mogen wel een kleine pump krijgen, zodat ik met een kleine winst kan uitstappen en mijn BTC vanavond van Mintpal kan halenquote:
Morgen weer een litecoin pumpquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idde, maar FLT, MRS, Sun en TAK mogen wel een kleine pump krijgen, zodat ik met een kleine winst kan uitstappen en mijn BTC vanavond van Mintpal kan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |