Je hebt het hier over mij? Want ik zeik je niet af, ik zeg gewoon hoe ik het de laatste tijd zie.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is allang bekend dat bepaalde personen hier alleen zitten om af te zeiken. Ga vooral verderI really don't give a crap myra.
doe dat eens vaker, je bent veel te liefquote:
Nee, ik heb het over discussies in het algemeen hier. Dat er altijd een persoon afgezeken moet worden om zijn of haar standpunt.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt het hier over mij? Want ik zeik je niet af, ik zeg gewoon hoe ik het de laatste tijd zie.
Ik weet het, maar haten gaat zo tegen mijn persoonlijkheid in.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doe dat eens vaker, je bent veel te lief
En over welke discussie hebben we het nu dan? Want ik zie niemand die afgezeken wordtquote:Op woensdag 30 april 2014 16:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over discussies in het algemeen hier. Dat er altijd een persoon afgezeken moet worden om zijn of haar standpunt.
Dat mag.
Maar jij kon altijd zo heerlijk subtiel hatenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het, maar haten gaat zo tegen mijn persoonlijkheid in.
Ik zie een matchquote:Op woensdag 30 april 2014 16:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het ook wel sneu hoor. Het is toch een leuke kerel om te zien? Wat ik zien kan op foto's. Ik ken hem RL niet. En daarbij lijkt hij me een lieve man.
kijk even mijn kant op, misschien dat hier dan ook nog even wat zon te zien is.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Begin er wel wat van te genieten ja. Nu ik een huisje krijgmorgen
is het allemaal wat zonniger in mijn hoofd. Dat was mijn grootste angst.
is ook weer zoquote:Op woensdag 30 april 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet iets specifiek.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En over welke discussie hebben we het nu dan? Want ik zie niemand die afgezeken wordt
oke welke kant moet ik opkijken. Ik kijk nu naar het zuiden.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:11 schreef perro. het volgende:
[..]
kijk even mijn kant op, misschien dat hier dan ook nog even wat zon te zien is.
fijn zo.
Dat weet ik niet hoor.quote:
Beetje midden van het landquote:Op woensdag 30 april 2014 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke welke kant moet ik opkijken. Ik kijk nu naar het zuiden.
quote:
ja das goed, het zuiden.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke welke kant moet ik opkijken. Ik kijk nu naar het zuiden.
Jij en twi samen hatend. Een kracht der natuur.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op woensdag 30 april 2014 16:13 schreef perro. het volgende:
[..]
ja das goed, het zuiden.
en zowaar wordt het echt iets zonniger buiten.
niet veel maar toch. goed bezig katje.
Ik heb hem nog nooit gezien, wie weetquote:Op woensdag 30 april 2014 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Nee, Fax is een leuke kerel. Ik heb een date met hem gehad, maar ik voelde de klik niet
Ik kan het niet meer. Mijn hart is zo puur op dit moment. Alleen maar liefde. Mijn hoofd zit vol met regenbogen, eenhoorns en elfjes.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij kon altijd zo heerlijk subtiel haten
Waarom begin je erover dan?quote:
Eng hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer. Mijn hart is zo puur op dit moment. Alleen maar liefde. Mijn hoofd zit vol met regenbogen, eenhoorns en elfjes.
Mag ik even in jouw hoofd zitten?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer. Mijn hart is zo puur op dit moment. Alleen maar liefde. Mijn hoofd zit vol met regenbogen, eenhoorns en elfjes.
Geef wat aan mij, ik ben iets te chagerijnig de laatste tijdquote:Op woensdag 30 april 2014 16:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit er ook ergens bij dat meer een leuke vent te pootjebaden ofzo? Bij voorkeur halfnaakt.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:15 schreef Myraela het volgende:
De eenhoorn heeft een hoorn met de kleuren van de regenboog. Hij staat bij een meer.
Jij ook al? Hoe dat zo?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geef wat aan mij, ik ben iets te chagerijnig de laatste tijd
Ik google op unicorn rainbow en kom op de site placenta blogquote:Op woensdag 30 april 2014 16:15 schreef Myraela het volgende:
De eenhoorn heeft een hoorn met de kleuren van de regenboog. Hij staat bij een meer.
Wacht, die stop ik ook in mijn hoofd.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit er ook ergens bij dat meer een leuke vent te pootjebaden ofzo? Bij voorkeur halfnaakt.
Zat die er nog niet eens?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wacht, die stop ik ook in mijn hoofd.
Whut.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik google op unicorn rainbow en kom op de site placenta blog
ehm...quote:Op woensdag 30 april 2014 16:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wacht, die stop ik ook in mijn hoofd.
Maar nu niet zei je, dus is je opmerking totaal niet relevantquote:Op woensdag 30 april 2014 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat het altijd hetzelfde gezeik is hier.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit er ook ergens bij dat meer een leuke vent te pootjebaden ofzo? Bij voorkeur halfnaakt.
Ja, dan kan die eenhoorn wel weg hoorquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dan kan die eenhoorn wel weg hoor
Nee, omdat ik die bullshit spelletjes niet mee ga lopen spelen. Betekend niet dat het hier af en toe geen sneue bedoening is, of wel?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar nu niet zei je, dus is je opmerking totaal niet relevant
Niet dan?quote:
Als de vent naakt is wel. Bij halfnaakt zie je geen hoorn om je bloemenmandje aan te hangen hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dan kan die eenhoorn wel weg hoor
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als de vent naakt is wel. Bij halfnaakt zie je geen hoorn om je bloemenmandje aan te hangen hoor
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als de vent naakt is wel. Bij halfnaakt zie je geen hoorn om je bloemenmandje aan te hangen hoor
Oke, je bent me nu helemaal kwijt. Ik vraag me af in welke wereld jij zit, aangezien je je blijkbaar enorm aangevallen voelt door een constatering van mijn kant.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, omdat ik niet met die bullshit spelletjes mee ga lopen spelen. Betekend niet dat het hier af en toe geen sneue bedoening is, of wel?
Bij sommigen zie je die bij volledig naakt ook niet hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 16:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij sommigen zie je die bij volledig naakt ook niet hoor
dat zijn geen mannen... Dat zijn mannelijke vrouwen met grote clit.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij sommigen zie je die bij volledig naakt ook niet hoor
Dat, ik zeg gewoon gemakkelijk wat ik denk. En het hoeft geen feit te zijn, als iemand op mij op een bepaalde manier overkomt, dan zeg ik dat gewoon wanneer dat tijdens een gesprek naar voren komt.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Een constatering wordt te vaak als een persoonlijke aanval gezien natuurlijk.
Waarom kijk je dan ook weg?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:21 schreef rival het volgende:
steeds als ik ff wegkijk zitten we in een nieuw topic... hele discussies verdwenen
I need my pickle tickledquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:21 schreef rival het volgende:
steeds als ik ff wegkijk zitten we in een nieuw topic... hele discussies verdwenen
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I need my pickle tickledSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know the feeling
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
als er een eenhoorn in de buurt is heb je die kerel toch niet meer nodig? er is al een lans om je aan te rijgen in de buurt namelijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zijn geen mannen... Dat zijn mannelijke vrouwen met grote clit.
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 30 april 2014 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, het worden toch gebakken piepertjes met een visje
Morgen wel boodschappen doen
Ik heb het over het feit dat iemand (in dit geval jij) een opmerking maakt en er vervolgens van die meelopers/moraalridders opstaan die daar dan vervolgens weer op aan moeten haken.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, je bent me nu helemaal kwijt. Ik vraag me af in welke wereld jij zit, aangezien je je blijkbaar enorm aangevallen voelt door een constatering van mijn kant.
Wat voor visje?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja, het worden toch gebakken piepertjes met een visje
Morgen wel boodschappen doen
Maar die zijn andersquote:Op woensdag 30 april 2014 16:23 schreef perro. het volgende:
[..]
als er een eenhoorn in de buurt is heb je die kerel toch niet meer nodig? er is al een lans om je aan te rijgen in de buurt namelijk.
Zit ook zo'n naar scherp puntje aanquote:Op woensdag 30 april 2014 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar die zijn anders
Daarom neem ik ook geen genoegen met een voorbinddildo
Krotenquote:
is om de g-spot te kietelen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit ook zo'n naar scherp puntje aan
Gewoon een pangasiusfiletje met wat laos, sereh, sambal, knoflook en zoutquote:
Ik las kroketten. Vond het heel apartquote:
Jummie.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gewoon een pangasiusfiletje met wat laos, sereh, sambal, knoflook en zout
Ik heb gewoon een echte piemelquote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had een hele fijne voorbinddildoNet een echte piemel
Qua ribbels en vorming van eikel
Jijquote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kroten![]()
Boh even mn moeder appen dat ik dat morgen wil eten
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef Myraela het volgende:
Vanavond erwtensoep.Nu het nog net kan omdat het nog kutweer is.
Al zit er meer vlees dan erwten in.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef Myraela het volgende:
Vanavond erwtensoep.Nu het nog net kan omdat het nog kutweer is.
Al zit er meer vlees dan erwten in.
ik zei perongeluk voorbeelddindoquote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan het zelf ook heerlijk maken maar bij mama is toch lekkerderquote:
lekker.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gewoon een pangasiusfiletje met wat laos, sereh, sambal, knoflook en zout
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik las kroketten. Vond het heel apart
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zei perongeluk voorbeelddindovoorheen.
Dat ken ik. Ik kan het ook prima maken, maar mijn vader, die kan echt geweldig koken. Al doe ik het precies zoals hij het doet. T smaakt nooit hetzelfdequote:Op woensdag 30 april 2014 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan het zelf ook heerlijk maken maar bij mama is toch lekkerder
Misschien omdat mensen het dan eindelijk hardop kunnen zeggen? Het is toch ook logisch dat als ik zeg dat het lekker weer is dat mensen dat beamen of juist niet?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat iemand (in dit geval jij) een opmerking maakt en er vervolgens van die meelopers/moraalridders opstaan die daar dan vervolgens weer op aan moeten haken.
Gister hetzelfde met yats. Het is gewoon schering en inslag met sarcastische kut opmerkingen.
Alleen heb je daar in je eentje niet veel aan lijkt me?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wie zegt dat ze in haar eentje was?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen heb je daar in je eentje niet veel aan lijkt me?
Wat een onzinquote:
Dat zal komen omdat het gedoe er omheen dan ook door een ander wordt gedaan dus je hoeft alleen aan te schuiven en bunkerenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat ken ik. Ik kan het ook prima maken, maar mijn vader, die kan echt geweldig koken. Al doe ik het precies zoals hij het doet. T smaakt nooit hetzelfde
Toen ik 'm had, had ik een vriendinquote:Op woensdag 30 april 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen heb je daar in je eentje niet veel aan lijkt me?
Jaquote:
Ach, een frikadel is ook niet gezond maar wel lekkerquote:
Met een echte man in de buurt heb je dat ding niet nodig. Die staan immers altijd paraatquote:Op woensdag 30 april 2014 16:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze in haar eentje was?
Mensen zeggen wat ze denken gok ik zo....quote:Op woensdag 30 april 2014 16:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat iemand (in dit geval jij) een opmerking maakt en er vervolgens van die meelopers/moraalridders opstaan die daar dan vervolgens weer op aan moeten haken.
Gister hetzelfde met yats. Het is gewoon schering en inslag met sarcastische kut opmerkingen.
Jaaaaquote:
Zeg, zijn daar foto's van?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen ik 'm had, had ik een vriendin
DO WANT!!!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JaaaaEn dan met spek
en jus
en aardappelen
en gebakken uitjes. Goed stampen tot je geen geel vlekje meer ziet van de aardappel.
He verdomd, ik heb geen zin om weer geil te worden buuf. Moet dat nou?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen ik 'm had, had ik een vriendin
Neequote:Op woensdag 30 april 2014 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg, zijn daar foto's van?
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:30 schreef yats het volgende:
[..]
He verdomd, ik heb geen zin om weer geil te worden buuf. Moet dat nou?
Daar mag je me voor wakker makenquote:
Ohaiquote:Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
werkelijk nog nooit zo gegeten.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JaaaaEn dan met spek
en jus
en aardappelen
en gebakken uitjes. Goed stampen tot je geen geel vlekje meer ziet van de aardappel.
Filmpjes?quote:
quote:
Ik heb nu honger, en ik moet nog ruim 2 uur wachten.quote:
Crapquote:Op woensdag 30 april 2014 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb nu honger, en ik moet nog ruim 2 uur wachten.
of zuurkoolstamppotquote:Op woensdag 30 april 2014 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar mag je me voor wakker maken![]()
Hell ik zou eerder voor kroten kiezen dan voor seks
Neequote:
Oh god nee, dat hoef ik maar te ruiken en ik ga al over mn nekquote:
Dude.. Waarom heb je dat nooit gezegd?quote:
Gadverquote:Op woensdag 30 april 2014 16:31 schreef perro. het volgende:
[..]
werkelijk nog nooit zo gegeten.
in plakjes snijden, uitje snijden, in pan met wat olie tot ze gaar zijn. aardappelpuree met ei erdoor erbij. en vlees natuurlijk.
Maakt jouw moeder dat zo lekker of heb je gewoon te weinig goede seks gehad?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar mag je me voor wakker maken![]()
Hell ik zou eerder voor kroten kiezen dan voor seks
Ik lust dat ookquote:Op woensdag 30 april 2014 16:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dude.. Waarom heb je dat nooit gezegd?
Ik altijd maar moeilijk doen met alleen die kutkip enzo
En menig FOK!ker deed zijn broek weer dicht.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee![]()
En al waren die ooit gemaakt, dan had ik ze al verwijderd na de breuk
Dat maakt ze gewoon zo extreem lekkerquote:Op woensdag 30 april 2014 16:32 schreef yats het volgende:
[..]
Maakt jouw moeder dat zo lekker of heb je gewoon te weinig goede seks gehad?
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zei perongeluk voorbeelddindovoorheen.
Ik was al klaarquote:Op woensdag 30 april 2014 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En menig FOK!ker deed zijn broek weer dicht.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En menig FOK!ker deed zijn broek weer dicht.
Godver. Jullie zitten mij allemaal te neppen met jullie "ik-lust-niks"-lijstjequote:
Zit wat in. Mijn laatste ex vond het ook niet zo leuk dat ik haar zat te pesten dat ik filmpjes van ons in actie nog niet verwijderd had. Maar ja, dan had ze zich maar wat minder als een bitch moeten gedragen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee![]()
En al waren die ooit gemaakt, dan had ik ze al verwijderd na de breuk
Ja, is overigens niet waar. Er zijn prima kwekerijen voor pangasius. Daarbij is "verse" pangasius onzin, ze worden hier niet gevangen. Dus de verse zijn gewoon ontdooide. Prima uit de diepvries van bekende merken.quote:
Hoe kunnen we het goed maken?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Godver. Jullie zitten mij allemaal te neppen met jullie "ik-lust-niks"-lijstje
Kindjequote:Op woensdag 30 april 2014 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
Zit wat in. Mijn laatste ex vond het ook niet zo leuk dat ik haar zat te pesten dat ik filmpjes van ons in actie nog niet verwijderd had. Maar ja, dan had ze zich maar wat minder als een bitch moeten gedragen.
neeeeee. pakjeskoken is heiligschennis!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gadveraardappelpuree
uit een pakje? brrrr...en EI?
of jij je iets minder als een klein kindquote:Op woensdag 30 april 2014 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
Zit wat in. Mijn laatste ex vond het ook niet zo leuk dat ik haar zat te pesten dat ik filmpjes van ons in actie nog niet verwijderd had. Maar ja, dan had ze zich maar wat minder als een bitch moeten gedragen.
Wel een gekookt ei erbij hoop ik?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Verse bladspinazie met aardappels en een lekkere ballen gehaktop het menu
Ik ga niet zeggen dat jij voor me mag kokenquote:
Hehe, boefje.quote:
Lekker al de hele dag in mijn pyjamabroek.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Jij trok je broek maar weer aan?
Verse bladspinazie, heerlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Verse bladspinazie met aardappels en een lekkere ballen gehaktop het menu
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen dan als de ander vreemd gegaan was? Dan heb ik er echt geen moeite mee om gemeen en kinderachtig te zijn.quote:
Dit is echt heel andersquote:Op woensdag 30 april 2014 16:34 schreef perro. het volgende:
[..]
neeeeee. pakjeskoken is heiligschennis!
gewoon, aardappels koken, prakken, in schaal doen, met een dooier de toplaag insmeren, 10 minuten in de oven. gekookt eitje kapot maken en dan daarna erdoor doen.
Verstandigquote:Op woensdag 30 april 2014 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat jij voor me mag koken![]()
Dus ik weet het nog niet.
ik durfde het niet te zeggenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
of jij je iets minder als een klein kind
Uiteraardquote:Op woensdag 30 april 2014 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel een gekookt ei erbij hoop ik?
Ik zou erboven staanquote:Op woensdag 30 april 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen dan als de ander vreemd gegaan was? Dan heb ik er echt geen moeite mee om gemeen en kinderachtig te zijn.
tatatatataaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 april 2014 16:29 schreef yats het volgende:
[..]
Met een echte man in de buurt heb je dat ding niet nodig. Die staan immers altijd paraat
Nee, dan ben je gewoon een lul.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
Nergensquote:
dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, is overigens niet waar. Er zijn prima kwekerijen voor pangasius. Daarbij is "verse" pangasius onzin, ze worden hier niet gevangen. Dus de verse zijn gewoon ontdooide. Prima uit de diepvries van bekende merken.
Ach joh, maak je druk. Ik had ze al verwijderd, maar dat hoefde zij niet te weten.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
of jij je iets minder als een klein kind
jaquote:Op woensdag 30 april 2014 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan elke man hier gewoon heerlijk koken?
Behalve C4 natuurlijk
Ik was bang dat het weer verkeerd opgevat zou wordenquote:
Nee.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Behalve C4 natuurlijk
ik zeg wel vaker dat ik veel meer lust dan jij denktquote:Op woensdag 30 april 2014 16:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dude.. Waarom heb je dat nooit gezegd?
Ik altijd maar moeilijk doen met alleen die kutkip enzo
grote jongen hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 16:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ach joh, maak je druk. Ik had ze al verwijderd, maar dat hoefde zij niet te weten.
Ok, dan ben je volwassener dan mij daarin.quote:
Vind ik knap want dat doe ik tegen iedereen. Maargoed dat terzijde.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen zeggen wat ze denken gok ik zo....
Ik vind jou de afgelopen wekend ook erg wanhopig overkomen... ik heb je tegen elke vrouw zien roepen.. Daten? of iets in die trant.... en ik weet dat we allemaal die grappen dagelijks maken... maar dit leek op meer...
of het zo is weet ik niet.... maar zo zie ik dat ook.
en dan val ik je ook niet aan..... en als jij weet dat het niet zo is dan moet je er zelfs gewoon overheen lezen.....
Mag ik dan een keer bij jou eten als je dat maakt?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nergensmaar ik ga het wel vaak klaarmaken denk ik
Ik niet, maar de meeste hier vinden mij een jochie dus ik tel niet meequote:Op woensdag 30 april 2014 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Behalve C4 natuurlijk
Wat een walgelijke mensen vind ik dat.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen dan als de ander vreemd gegaan was? Dan heb ik er echt geen moeite mee om gemeen en kinderachtig te zijn.
dan ik*quote:Op woensdag 30 april 2014 16:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dan ben je volwassener dan mij daarin.
Goed zoquote:Op woensdag 30 april 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Net acceptabel voor een alleenstaande man.
Neequote:Op woensdag 30 april 2014 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Behalve C4 natuurlijk
Ja hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag ik dan een keer bij jou eten als je dat maakt?
Klinkt echt eng lekkerquote:Op woensdag 30 april 2014 16:37 schreef perro. het volgende:
[..]
als wat?
zo maak ik puree. maar niet zo vaak hoor.
Ik lust de meeste vis wel. Schaaldieren ben ik niet zo van. Maar eet eigenlijk veel te weinig vis, vlees heeft wel de voorkeur.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:36 schreef perro. het volgende:
[..]
dat zou best kunnen.
ik eet nooit vis. ja, heeeeel soms kabeljauw of slibtong. ik heb er niet zoveel mee, jammer wel want je mist best veel als je geen zeevoedsel lust of lekker vindt.
lose the banana and i'm in.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nergensmaar ik ga het wel vaak klaarmaken denk ik
Ik weet een goede blog waar best lekkere dingen opstaanquote:Op woensdag 30 april 2014 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga toch maar eens op zoek naar een kookcursus ofzo
kayotic.nlquote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet een goede blog waar best lekkere dingen opstaan
Anders dan ik het ben gewend.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:37 schreef perro. het volgende:
[..]
als wat?
zo maak ik puree. maar niet zo vaak hoor.
Ja ik ook maar daar heb ik niets aanquote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oopsquote:
Dat 'zij begon' heb ik verder nooit gehad. Het is uiteindelijk ook gewoon gelukt om als twee volwassenen al onze spullen netjes te verdelen. Alleen hierbij kon ik het even niet laten haar te irriteren.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een walgelijke mensen vind ik dat."Zij begon!" Je zou je ook als een volwassenen kunnen gedragen en je niet verlagen tot het niveau van een ander.
Doe eens gevenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van Myra?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig dat ik mij dan gewoon bezig houd met het dekken van de tafelquote:
Jaa! En dan allemaal iets makenquote:
ik heb al genoeg goed te makenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat jij voor me mag koken![]()
Dus ik weet het nog niet.
Liefde.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee man, je moet je medefokkers steunen.
www.mimes.nl natuurlijk
Vast nietquote:
Zo'n meet wil ik serieus al heel lang eens doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa! En dan allemaal iets maken![]()
Ik maak wel rumrozijnenpudding op oma's recept
Neequote:Op woensdag 30 april 2014 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Behalve C4 natuurlijk
iedereen kookt anders toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Anders dan ik het ben gewend.
pics van je kroten
INB4; kloten.
Nee
Ik wil best op zo'n meet komenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n meet wil ik serieus al heel lang eens doen.Maar uiteindelijk word het toch weer een bier en chips meet.
quote:
Er is een verschil tussen constructief posten en afzeikenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien omdat mensen het dan eindelijk hardop kunnen zeggen? Het is toch ook logisch dat als ik zeg dat het lekker weer is dat mensen dat beamen of juist niet?
Het is een openbaar forum. Als er iets besproken wordt, kan er door iedereen meegedaan worden aan het onderwerp. En blijkbaar zijn er mensen die het met me eens zijn.
Wederom alleen constateringen, en geen moddergegooi.
Jij gaat nog steeds voor supergezond dusquote:Op woensdag 30 april 2014 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb je kapsalon recept al eens gebruikt
maar je zegt nooit WAT je lustquote:Op woensdag 30 april 2014 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg wel vaker dat ik veel meer lust dan jij denkt
echt he? heb al zoveel gemaakt van die site.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb je kapsalon recept al eens gebruikt
Ik moet ook nog eens een kookmeet doen, misschien maar eens vragen of ze inmiddels al tijd heeft.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n meet wil ik serieus al heel lang eens doen.Maar uiteindelijk word het toch weer een bier en chips meet.
Ik eet de laatste tijd ook best vaak gezond.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat nog steeds voor supergezond dus
Ik heb weer een ik-durf-niet-te-eten periodequote:Op woensdag 30 april 2014 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik eet de laatste tijd ook best vaak gezond.
die is van myr?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee man, je moet je medefokkers steunen.
www.mimes.nl natuurlijk
dat geld niet alleen voor opmerkingen, maar ook voor de reactiesquote:Op woensdag 30 april 2014 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso is het vrij simpel om gewoon eens na te denken voordat men iets neergooit hier.
Waarheid dit.quote:
Ja, zij doet leuke dingen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:41 schreef perro. het volgende:
[..]
echt he? heb al zoveel gemaakt van die site.
laatst die indonesische boontjes met kokos en pinda's.
Heb ik nooit last vanquote:Op woensdag 30 april 2014 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb weer een ik-durf-niet-te-eten periode
Ik heb nu eindelijk een huisarts die wel onderzoekjes wil doen dus ik hoop er binnenkort gewoon vanaf te zijnquote:
deed mijn vader vroeger altijd, een eitje door de aardappelpuree. die dooier geeft het een krokante laag. en ziet er mooier uit.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben wel benieuwd naar dat ei.
Nogmaals. Waar wordt er nu iemand afgezeken dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen constructief posten en afzeiken
Blijkbaar, maar het is al vaker voorgekomen dat fatsoen ver te zoeken is hier. (niet persoon specifiek)
ik kan koken maar voor een kookmeet heb ik sowieso geen geschikte keuken.... te kleinquote:Op woensdag 30 april 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Whut is kaneelstokje een man?ik dacht al die tijd een vrouw
Vragen wij ons ook nog afquote:Op woensdag 30 april 2014 16:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Trauma's!!!quote:
jep. en veel uit verschillende landen. en ik heb ook altijd dat ik dan ideeën krijg om bepaalde dingen te gebruiken bij mijn eigen 'on-the-fly-recepten'.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, zij doet leuke dingen.Ik volg enorm veel blogs, maar zij doet dingen altijd net wat anders.
Dat is hier ook wel een probleem. Maar misschien eens allemaal een hapje meenemen, in plaats van pizza bestellen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan koken maar voor een kookmeet heb ik sowieso geen geschikte keuken.... te klein
Liefde voor kokosmelk.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:46 schreef perro. het volgende:
[..]
jep. en veel uit verschillende landen. en ik heb ook altijd dat ik dan ideeën krijg om bepaalde dingen te gebruiken bij mijn eigen 'on-the-fly-recepten'.
bijv kokosmelk in kerriesaus ipv gewone melk. van die heel simpele dingetjes weetjewel.
Bijna alles behalve waarvan ik zeg dat ik het niet lustquote:Op woensdag 30 april 2014 16:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar je zegt nooit WAT je lust
Een beetje sneren maken naar mij, he?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vraag het feer? Waar is die eigenlijk?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat dus bijna alles is.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Bijna alles behalve waarvan ik zeg dat ik het niet lust
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Behalve C4 natuurlijk
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje sneren maken naar mij, he?
Ik ga maar eens een TR maken. Kutopmerkingen altijd hier
Erg is dat als mensen dat doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
App ik mijn moeder: wanneer staan er weer kroten op het menu?
Dan zie ik haar online komen en dus leest ze dr appje maar reageren ho maar
Zal best maar het ziet er vaak uit als kattenkotsquote:
Je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen maar zien als een observatie wat niet persoonlijk te zien moet zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Binnenkort moeders ook maar weer eens piepers laten koken voor me.. Dan gooi ik ze mooi de vriezer in en hoef ik niet meer naar mn moeder om piepers te etenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
App ik mijn moeder: wanneer staan er weer kroten op het menu?
Dan zie ik haar online komen en dus leest ze dr appje maar reageren ho maar
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen maar zien als een observatie wat niet persoonlijk te zien moet zijn![]()
Ga je tampon verwisselen ofzo
Nieuw vriendje wellicht dus dan zal ze weer minder op fok komenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:48 schreef yats het volgende:
[..]
Vraag het feer? Waar is die eigenlijk?
quote:
Kattuk dacht ik.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:48 schreef yats het volgende:
[..]
Vraag het feer? Waar is die eigenlijk?
Wel als het om een vraag gaat.quote:
Oke dat ik tatatataaaaaa roep is vervelend.... dat ik het kan roepen omdat het zo is is toch een voordeelquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als het om een vraag gaat.
Op van die welterusten-appjes uit het niets ga ik echt niet antwoorden hoor.
Is dit een sneer naar iemand specifiek of juist non-specifiek?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen maar zien als een observatie wat niet persoonlijk te zien moet zijn![]()
Alleen als ik goulash of chili maak.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal best maar het ziet er vaak uit als kattenkots
Dat is al een goed idee.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is hier ook wel een probleem. Maar misschien eens allemaal een hapje meenemen, in plaats van pizza bestellen.
Ducttape is een oplossing voor het probleem iddquote:Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
Oke dat ik tatatataaaaaa roep is vervelend.... dat ik het kan roepen omdat het zo is is toch een voordeel
Niet zo bijdehand, he, oudje?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die gebakken ei met bacon zag er ook onsmakelijk uitquote:Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen als ik goulash of chili maak.
Dat doe jij nooit toch? Of mis ik weer eens een vraag van je?quote:
Je mag een enquête houden....quote:Op woensdag 30 april 2014 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat dus bijna alles is.
Ik ga een lijstje van je verwachten hoor!
Hep zit hier toch ook? Alhoewel ik het wel begrijp, je hebt in het begin van een relatie meestal wel leukere dingen te doen dan fokkenquote:Op woensdag 30 april 2014 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nieuw vriendje wellicht dus dan zal ze weer minder op fok komen
Ik hou nog van jequote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs je fucking biefstukquote:Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen als ik goulash of chili maak.
Algemene observatie voor iemand zijn eierstokken beginnen te klapperen en ik weer allemaal boze huisvrouwen (en een huisman) op mijn dak krijgquote:Op woensdag 30 april 2014 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dit een sneer naar iemand specifiek of juist non-specifiek?
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam gewoon door de bodem van de pan en de flits. Waren normaal gebakken eieren met heerlijk bacon.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gebakken ei met bacon zag er ook onsmakelijk uit
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Algemene observatie voor iemand zijn eierstokken beginnen te klapperen en ik weer allemaal boze huisvrouwen (en een huisman) op mijn dak krijg
Altijd en ik krijg nooit wat van je terugquote:Op woensdag 30 april 2014 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gebakken ei met bacon zag er ook onsmakelijk uit
[..]
Dat doe jij nooit toch? Of mis ik weer eens een vraag van je?
Volgens de J-relatieregels zijn we zelfs al te ver gegaanquote:Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Altijd en ik krijg nooit wat van je terug
En dat terwijl we een relatie hebben volgens de J-regels
Er wordt toch een opmerking gemaakt waarbij vervolgens moraalridders opstaan om nog even mee te trappen. Zoals zo vaak het geval is hier.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nogmaals. Waar wordt er nu iemand afgezeken dan?
In plaats van zo vaag te doen, betrek je antwoorden gewoon op jezelf, want met dat vage gemompel kan je geen goed verhaal maken.
Alsof we daar tijd voor hebbenquote:
Geen idee, werkt de tamtam in Katwijk tijdelijk niet?quote:
Oh fuck ja.. Ik heb je betastquote:Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens de J-relatieregels zijn we zelfs al te ver gegaan
Die smaakte heerlijk.quote:
Hij is denk ik één van de drie andere familie's, want ik heb er niets over gehoord gisteren.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, werkt de tamtam in Katwijk tijdelijk niet?
Dank jequote:
Naar eigen zeggen niet. Wie zijn wij om dat te betwisten?quote:
Tellen mijn positieve notes niet mee dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die is onder de gordel en vat ik op als crewbash. 48 uur voor jou
Een vriendin van GvsE had een relatie, verder dan handjes vasthouden ging ze nietquote:
Echt he!! Jij met je piemelobsessiequote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even testen of die spiraal wel goed zit ...
Joint regels?quote:
Gezelligquote:Op woensdag 30 april 2014 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een vriendin van GvsE had een relatie, verder dan handjes vasthouden ging ze niet
Really?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joint regels?
1. Niet de tip aflebberen
2. Puff, puff, pass.
2. Hij die draait, steekt op.
WIL IK OOK!!!!quote:
Dan kan je beter dat beters gaan doen, want je gooit totaal niet relevante opmerkingen naar binnen ..quote:Op woensdag 30 april 2014 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er wordt toch een opmerking gemaakt waarbij vervolgens moraalridders opstaan om nog even mee te trappen. Zoals zo vaak het geval is hier.
Ik hoef het niet op mezelf te betrekken want ik heb wel wat beters te doen.
Katwijkquote:Op woensdag 30 april 2014 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is denk ik één van de drie andere familie's, want ik heb er niets over gehoord gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |