quote:Op woensdag 30 april 2014 15:51 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Klacht: TS is lelijk, maagd en kan geen vrouwen versieren.
Niet te vergeten een tamelijk matige troll met een beperkte fantasie.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:51 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Geloof je dan niet dat TS keer op keer afgewezen wordt?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:53 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Het valt me op dat ze op FOK! graag verhalen verzinnen.
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:51 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Niet te vergeten een tamelijk matige troll met een beperkte fantasie.
Dat is het enige geloofwaardige.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geloof je dan niet dat TS keer op keer afgewezen wordt?
Wat is een incest maagd?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:09 schreef mtchel112 het volgende:
Wss heeft ts een kop als een tumor, ja hij kan in iran chicka hosselen omdat zn pa 3 schapen geeft voor een incest maagd daar.
Onterechte klacht
Hij moet bij de fokkers in de leer.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:51 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Homo's hebben altijd knappe vriendinnen dus op zich loont dit bestquote:Op woensdag 30 april 2014 16:15 schreef SimplyAlex het volgende:
In NL zien ze gelijk dat TS kasthomo is ... TS ga naar de gaybar en je komt zo aan meedere nummers.
Als TS het risico op zware kontpijn wil nemen, dan kan hij dit techniek gebruiken.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Homo's hebben altijd knappe vriendinnen dus op zich loont dit best
Godver loop al een pagina achter zie ik.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit seks heeft gehad met een familielid.
quote:Op woensdag 30 april 2014 16:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Godver loop al een pagina achter zie ik.
Preciesquote:Op woensdag 30 april 2014 19:30 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Dank u. De jouwe is ook mooi. Maar ja, Breda he. Wereldstad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |