En jij bent 32?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker.
Beetje de hele dag VI imiteren op een forumpje domme teringkneus dat je er loopt
Dat is van Robbie Williams.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:28 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb dat lied van Henk de Haan weer in m'n hoofd.![]()
POM POM POM POM POM POM POM POM POM POM POM POOOOM
Uiteraard. Maar die hebben ze altijd vers van de boot uit Vietnam dus leg die maar eens wat uit.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar die hebben ze altijd vers van de boot uit Vietnam dus leg die maar eens wat uit.
Alsof jij je gedraagt naar je leeftijd, autist.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof jij je gedraagt naar je leeftijd, autist.
Fappen op de Lion King terwijl je 19 bent
Hij bevestigt het inderdaadquote:Op woensdag 30 april 2014 17:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij bevestigt alleen maar wat ik zeg, maar dat snapt hij niet.
Ik ga het proberen!quote:Op woensdag 30 april 2014 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe je er nog een stukje komkommer bij en als je helemaal wild bent maak je een keer zelf sushirijst![]()
Of pak de trein naar Dusseldorf/Amsterdam, geef iets meer uit en eet als een baas.
Ik bevestig alleen dat jij minstens net zo'n mongool bent.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij bevestigt alleen maar wat ik zeg, maar dat snapt hij niet.
Dat snapt Elan allemaal niet joh.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:31 schreef Buitendam het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook wel van een FM'etje houd en The Lion King is een schappelijke film.
Meteen gaan schelden ookquote:Op woensdag 30 april 2014 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik bevestig alleen dat jij minstens net zo'n mongool bent.
Nou groetjes weer lamstraal.
Ja, vond ik dus ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft Stinho dat geweigerd dan?
Ik zou het wel iets voor hem vinden. Kut niet veel, vaak aanwezig, etc.
Ja.quote:
Wat ga je er allemaal ingooien?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga straks voor het eerst in jaren frituren![]()
![]()
Hopelijk is J0rdiii aanwezig om mij een hart onder de riem te steken.
Nou zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |