Zie de andere reacties hier maar het geeft verder niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh je kent me totaal niet man. Zit totaal niet in mijn eigen wereld.
Maarja ik snap dat het lastig te begrijpen is als echte autist die jij bent
Nee.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet ranzig, beloofd
En mayonaise gooi ik ook niet op mijn sushi. Valt het dan mee?
Alsof mensen op een forum weten hoe ik in het echt benquote:Op woensdag 30 april 2014 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie de andere reacties hier maar het geeft verder niet.
Volgens mij had je zelfs een periode straatvrees of vrees voor mensenmassa's dan zit je best in je eigen trip hoor
Ga in Eindje meestal Lounge 8 als ik zelf mag kiezen, en er is er eentje waar je niet extra moet dokken voor sashimi en stuff. Soho meen ik.quote:
Dat matrasgebeuren heeft niet zo veel met autisme te maken, dat is weer een ander probleem van JR.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Terwijl jij best een autist ben.
Niet op een lullige manier verder maar je zit best in je eigen wereldje met je tekeningen, games en matrasje.
Geen idee.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof mensen op een forum weten hoe ik in het echt ben.
Sowieso zijn de meeste mensen hier dan zwaar autist, en daar geloof ik niks van.
Ja doe ik ook. Niets mis mee. Vleesgerechten en shit doe ik wel met stokjes maar dan zie ik eruit als een idioot dus.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon met je handen dan. Als je dat in Japan doet kijkt ook niemand je echt raar aan. Alleen bij sushi mag dat.
Dat vind ik wel echt de meest waardeloze tent hier. Yokohama voor evahquote:Op woensdag 30 april 2014 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga in Eindje meestal Lounge 8 als ik zelf mag kiezen, en er is er eentje waar je niet extra moet dokken voor sashimi en stuff. Soho meen ik.
Wel als mensen met hele domme argumenten aankomen zoals jij.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel grappig dat je je zo aangevallen voelt
Elan is een mongool, maar dat wisten we al.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
En wat is er zo autistisch aan het spelen van games?![]()
Of als je tekent ben je autist, nog even joh![]()
Elan____________________________________!
Hm ja, misschien heb je gelijk, maar het is niet bepaald afwisselend dan qua smaak...quote:Op woensdag 30 april 2014 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee.
Koop gewoon een stuk tonijn voor die 25 E en een fles goede soja saus bij de toko en je eet al beter dan bij de sumo.
Autisten zijn helemaal niet creatief joh. Hebben daar niet zoveel inlevingsvermogen voor. Durven niet buiten hun vaste patroon te denken.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Autisten gamen vaak en zijn vaak creatief.
Dus ja.
Als je liever de hele dag FM speelt ipv met vrienden te chillen achter de meisjes aan .... volgens mij was dat zelfs een vraag in die testquote:Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
En wat is er zo autistisch aan het spelen van games?![]()
Of als je tekent ben je autist, nog even joh![]()
Elan____________________________________!
Ligt dat niet aan de kok?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De vis is te koud. De rijst is te koud.
Nee jij bent lekker.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Elan is een mongool, maar dat wisten we al.
Ok.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je liever de hele dag FM speelt ipv met vrienden te chillen achter de meisjes aan .... volgens mij was dat zelfs een vraag in die test
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Doe je er nog een stukje komkommer bij en als je helemaal wild bent maak je een keer zelf sushirijstquote:Op woensdag 30 april 2014 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm ja, misschien heb je gelijk, maar het is niet bepaald afwisselend dan qua smaak...
madquote:Op woensdag 30 april 2014 17:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker.
Beetje de hele dag VI imiteren op een forumpje domme teringkneus dat je er loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |