Ok, hou dat gevoel vast en bedenk dat het zelfs bij de conveyerbelt in Tokyo nog beter is dan dat. Laat staan als je in een echt goede tent gaat etenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
1x gegeten in Parijs, Knut-san.
Dat was wel een stuk lekkerder dan wat je hier in Nederland kunt krijgen.
Ik zal eerlijk bekennen dat ik bij de sushischuur in Eindje altijd voor de hollandse garnalencocktail ga
Een sport.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:19 schreef Pascalus het volgende:
Wat is de Sumo?
heb daar echt nog nooit van gehoord.
De sashimi vind ik hier in Nederland bij zo'n tent dan weer wel redelijk, maar daar betaal je meestal wel extra voor.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:18 schreef Greys het volgende:
Die nieuwe heel dun gesneden plakjes biefstuk op de kaart van Shabu met dat goddelijke sausje...
Goddomme
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Laatst was ik bij een zaak waar een portie friet, 4 bitterballen, 4 frikadellen etc. ook een optie was.
Echt geweldig.
Ik word al helemaal niet goed als ik van die ranzige Nederlanders stukken slecht gesneden vis op koude rijst met mayonaise naar binnen zie schrokken.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn twee zinnen.
Maar ik snap dat als je échte sushi hebt gegeten dat het van de Shabu of Sumo misschien zal tegenvallen, alleen het is toch op zich best te doen, zó ranzig slecht is het toch niet?
Terwijl jij best een autist ben.quote:
Ik kan ook niet met stokjes eten, dan zie ik eruit als een debiel.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word al helemaal niet goed als ik van die ranzige Nederlanders stukken slecht gesneden vis op koude rijst met mayonaise naar binnen zie schrokken.
Ik zet 'm even aan.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sporza aan pik.
Ik heb een deja vu
Ik ben niet ranzig, beloofdquote:Op woensdag 30 april 2014 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word al helemaal niet goed als ik van die ranzige Nederlanders stukken slecht gesneden vis op koude rijst met mayonaise naar binnen zie schrokken.
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Laatst was ik bij een zaak waar een portie friet, 4 bitterballen, 4 frikadellen etc. ook een optie was.
Echt geweldig.
Uh je kent me totaal niet man. Zit totaal niet in mijn eigen wereld.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Terwijl jij best een autist ben.
Niet op een lullige manier verder maar je zit best in je eigen wereldje met je tekeningen, games en matrasje.
Gewoon met je handen dan. Als je dat in Japan doet kijkt ook niemand je echt raar aan. Alleen bij sushi mag dat.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan ook niet met stokjes eten, dan zie ik eruit als een debiel.
Dat wisten we hier al langer.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook lager dan mij. Ik vrees dat ik verloren ben voor de maatschappij.
Wat we al wisten.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent mijn vijand.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |