Zitten die ook in dit topic?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet wel meer dingen die er onsmakelijk uit zien en toch heel lekker zijn
Anticlimaxquote:Op woensdag 30 april 2014 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon optijd vrij volgens de vrijvraagmap. Dus geen van beide van toepassing.
quote:Dank je wel voor het meedoen met de test!
Jouw algemene score op de AQ is: 20.8.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 17
Jouw "aandacht schakelen" score is: 16
Jouw "aandacht voor detail" score is: 30
Jouw "Communicatie" score is: 20
Jouw "verbeelding" score is: 21
Uit onderzoek blijkt dat de gemiddelde score onder de bevolking 16.4 is. Is je score hoger, dan heb je meer autistische trekjes. Dat wil zeker niet zeggen dat je dan meteen ‘een autist’ bent. Er zijn immers vele gradaties. De meeste mensen die wel de diagnose autisme hebben, scoren 32 of hoger. We benadrukken nogmaals dat deze test niet is bedoeld voor het stellen van een diagnose. Daarvoor moet je echt naar een arts!
Ik had het over etenquote:
Geen scharrel hebben is ook een anticlimaxquote:
Owquote:
Jij pikt ze allemaal inquote:Op woensdag 30 april 2014 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
@muhahaha: nee faxie is geen concurrentie voor mij
ik ontvoer je volgende week wel ffquote:Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen scharrel hebben is ook een anticlimax
Doe er wat aan danquote:Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ontvoer je volgende week wel ff
Ik kan m niet doenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.quest.nl/artikel/hoe-autistisch-ben-jij
[..]
Het was een uitloop scharrelquote:Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas.quote:
Ja wat dan?!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe er wat aan dan
Ik denk er komen sappige verhalen, maar nee
quote:
morgen vloer opmeten en vloer kopenquote:
nog welquote:Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou van lekkere dingen
En ik kan het hebben
Wanneer gaan we naar ikea?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
morgen vloer opmeten en vloer kopen
Ja want tetten!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja wat dan?!Als het zo makkelijk was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |