Zitten die ook in dit topic?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet wel meer dingen die er onsmakelijk uit zien en toch heel lekker zijn
Anticlimaxquote:Op woensdag 30 april 2014 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon optijd vrij volgens de vrijvraagmap. Dus geen van beide van toepassing.
quote:Dank je wel voor het meedoen met de test!
Jouw algemene score op de AQ is: 20.8.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 17
Jouw "aandacht schakelen" score is: 16
Jouw "aandacht voor detail" score is: 30
Jouw "Communicatie" score is: 20
Jouw "verbeelding" score is: 21
Uit onderzoek blijkt dat de gemiddelde score onder de bevolking 16.4 is. Is je score hoger, dan heb je meer autistische trekjes. Dat wil zeker niet zeggen dat je dan meteen ‘een autist’ bent. Er zijn immers vele gradaties. De meeste mensen die wel de diagnose autisme hebben, scoren 32 of hoger. We benadrukken nogmaals dat deze test niet is bedoeld voor het stellen van een diagnose. Daarvoor moet je echt naar een arts!
Ik had het over etenquote:
Geen scharrel hebben is ook een anticlimaxquote:
Owquote:
Jij pikt ze allemaal inquote:Op woensdag 30 april 2014 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
@muhahaha: nee faxie is geen concurrentie voor mij
ik ontvoer je volgende week wel ffquote:Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen scharrel hebben is ook een anticlimax
Doe er wat aan danquote:Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ontvoer je volgende week wel ff
Ik kan m niet doenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.quest.nl/artikel/hoe-autistisch-ben-jij
[..]
Het was een uitloop scharrelquote:Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas.quote:
Ja wat dan?!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe er wat aan dan
Ik denk er komen sappige verhalen, maar nee
quote:
morgen vloer opmeten en vloer kopenquote:
nog welquote:Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou van lekkere dingen
En ik kan het hebben
Wanneer gaan we naar ikea?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
morgen vloer opmeten en vloer kopen
Ja want tetten!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja wat dan?!Als het zo makkelijk was..
Vast wel tijd over.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
morgen vloer opmeten en vloer kopen
Mannen ... Zucht ..quote:
Misschien vrijdag, anders volgende week vanaf maandagquote:
Ja. Daar komt iedereen op afquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien vrijdag, anders volgende week vanaf maandag
Noujah wel iets minder dan vroeger.... Vandaar dat ik tegenwoordig bijvoorbeeld hardloopquote:
Het ging om een scharrel toch maar dat is sowieso wel handig jaquote:Op woensdag 30 april 2014 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Daar komt iedereen op afOverigens wil ik diegene ook aantrekkelijk genoeg vinden om me kapot te neuken
En momenteel zit art toch nog in mn hoofd
Je scharrel heette Art?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Daar komt iedereen op afOverigens wil ik diegene ook aantrekkelijk genoeg vinden om me kapot te neuken
En momenteel zit art toch nog in mn hoofd
Ja. Maar ik laat heus niet iedereen over me heen gaan. Al lijkt dat soms wel zoquote:Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging om een scharrel toch maar dat is sowieso wel handig ja
Oy, vervelend
Savonds komen er mensen kijkenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Nou dan doen we het een andere keer
Ik had er vanmorgen 1 in mijn woonkamer...quote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag hier net ook een leuke Chick
quote:
Je zit toch niet in de ballenbak he?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag hier net ook een leuke Chick
De ballenbakquote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je zit toch niet in de ballenbak he?
Ah..quote:
quote:
Waar je je prettig bij voelt tochquote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar ik laat heus niet iedereen over me heen gaan. Al lijkt dat soms wel zo
Dat was toch al het oorspronkelijke plan tochquote:Op woensdag 30 april 2014 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]oh dan moet ik met iemand anders
Alleen dit topic toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar ik laat heus niet iedereen over me heen gaan. Al lijkt dat soms wel zo
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook wel weer door de muizenholletjes van de IKEA
Is dat niet afhankelijk van het standje?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah..
Dacht al,, anders zou de seks tot kunst verheven zijn
Dat was leuk tochquote:
Nee, van de persoonquote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat niet afhankelijk van het standje?
Dat is wel leuk jaquote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Savonds komen er mensen kijkenWel leuk opzich.
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat was toch al het oorspronkelijke plan toch
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had er vanmorgen 1 in mijn woonkamer...
ik wil eindelijk mijn bankhoesquote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook wel weer door de muizenholletjes van de IKEA
Nietusquote:
Logisch!!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil eindelijk mijn bankhoes
Ja, ben er een tijdje uit geweest hequote:
Vrijdag zei je?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]oh dan moet ik met iemand anders
Nee. Gek genoeg werken op de keukenafdeling alle leuke chicksquote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je zit toch niet in de ballenbak he?
Smoothquote:
Picsquote:Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iemand die een test af kwam nemen bij S.
Daar denk ik niet eens meer aan. Plus die Chick had een vriend.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
Nog steeds die chick niet gehosseld vin?
quote:
Wees maar niet bang, ik wil niet met Rival naar de Ikeaquote:
Heb zus gisteren heel subtiel het linkje gemaildquote:
quote:
Echt niet, ik vraag nooit om rawrquote:
Snapt ze dat denk je?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb zus gisteren heel subtiel het linkje gemaild
*crash and burn*quote:Op woensdag 30 april 2014 13:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik wil niet met Rival naar de Ikea![]()
Nadat ik vorige week zei dat ik het nu wel erg lang vond duren? Ik denk het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |