Zitten die ook in dit topic?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet wel meer dingen die er onsmakelijk uit zien en toch heel lekker zijn
Anticlimaxquote:Op woensdag 30 april 2014 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon optijd vrij volgens de vrijvraagmap. Dus geen van beide van toepassing.
quote:Dank je wel voor het meedoen met de test!
Jouw algemene score op de AQ is: 20.8.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 17
Jouw "aandacht schakelen" score is: 16
Jouw "aandacht voor detail" score is: 30
Jouw "Communicatie" score is: 20
Jouw "verbeelding" score is: 21
Uit onderzoek blijkt dat de gemiddelde score onder de bevolking 16.4 is. Is je score hoger, dan heb je meer autistische trekjes. Dat wil zeker niet zeggen dat je dan meteen ‘een autist’ bent. Er zijn immers vele gradaties. De meeste mensen die wel de diagnose autisme hebben, scoren 32 of hoger. We benadrukken nogmaals dat deze test niet is bedoeld voor het stellen van een diagnose. Daarvoor moet je echt naar een arts!
Ik had het over etenquote:
Geen scharrel hebben is ook een anticlimaxquote:
Owquote:
Jij pikt ze allemaal inquote:Op woensdag 30 april 2014 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
@muhahaha: nee faxie is geen concurrentie voor mij
ik ontvoer je volgende week wel ffquote:Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen scharrel hebben is ook een anticlimax
Doe er wat aan danquote:Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ontvoer je volgende week wel ff
Ik kan m niet doenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.quest.nl/artikel/hoe-autistisch-ben-jij
[..]
Het was een uitloop scharrelquote:Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas.quote:
Ja wat dan?!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe er wat aan dan
Ik denk er komen sappige verhalen, maar nee
quote:
morgen vloer opmeten en vloer kopenquote:
nog welquote:Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou van lekkere dingen
En ik kan het hebben
Wanneer gaan we naar ikea?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
morgen vloer opmeten en vloer kopen
Ja want tetten!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja wat dan?!Als het zo makkelijk was..
Vast wel tijd over.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
morgen vloer opmeten en vloer kopen
Mannen ... Zucht ..quote:
Misschien vrijdag, anders volgende week vanaf maandagquote:
Ja. Daar komt iedereen op afquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien vrijdag, anders volgende week vanaf maandag
Noujah wel iets minder dan vroeger.... Vandaar dat ik tegenwoordig bijvoorbeeld hardloopquote:
Het ging om een scharrel toch maar dat is sowieso wel handig jaquote:Op woensdag 30 april 2014 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Daar komt iedereen op afOverigens wil ik diegene ook aantrekkelijk genoeg vinden om me kapot te neuken
En momenteel zit art toch nog in mn hoofd
Je scharrel heette Art?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Daar komt iedereen op afOverigens wil ik diegene ook aantrekkelijk genoeg vinden om me kapot te neuken
En momenteel zit art toch nog in mn hoofd
Ja. Maar ik laat heus niet iedereen over me heen gaan. Al lijkt dat soms wel zoquote:Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging om een scharrel toch maar dat is sowieso wel handig ja
Oy, vervelend
Savonds komen er mensen kijkenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Nou dan doen we het een andere keer
Ik had er vanmorgen 1 in mijn woonkamer...quote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag hier net ook een leuke Chick
quote:
Je zit toch niet in de ballenbak he?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag hier net ook een leuke Chick
De ballenbakquote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je zit toch niet in de ballenbak he?
Ah..quote:
quote:
Waar je je prettig bij voelt tochquote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar ik laat heus niet iedereen over me heen gaan. Al lijkt dat soms wel zo
Dat was toch al het oorspronkelijke plan tochquote:Op woensdag 30 april 2014 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]oh dan moet ik met iemand anders
Alleen dit topic toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar ik laat heus niet iedereen over me heen gaan. Al lijkt dat soms wel zo
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook wel weer door de muizenholletjes van de IKEA
Is dat niet afhankelijk van het standje?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah..
Dacht al,, anders zou de seks tot kunst verheven zijn
Dat was leuk tochquote:
Nee, van de persoonquote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat niet afhankelijk van het standje?
Dat is wel leuk jaquote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Savonds komen er mensen kijkenWel leuk opzich.
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat was toch al het oorspronkelijke plan toch
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had er vanmorgen 1 in mijn woonkamer...
ik wil eindelijk mijn bankhoesquote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook wel weer door de muizenholletjes van de IKEA
Nietusquote:
Logisch!!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil eindelijk mijn bankhoes
Ja, ben er een tijdje uit geweest hequote:
Vrijdag zei je?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]oh dan moet ik met iemand anders
Nee. Gek genoeg werken op de keukenafdeling alle leuke chicksquote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je zit toch niet in de ballenbak he?
Smoothquote:
Picsquote:Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iemand die een test af kwam nemen bij S.
Daar denk ik niet eens meer aan. Plus die Chick had een vriend.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
Nog steeds die chick niet gehosseld vin?
quote:
Wees maar niet bang, ik wil niet met Rival naar de Ikeaquote:
Heb zus gisteren heel subtiel het linkje gemaildquote:
quote:
Echt niet, ik vraag nooit om rawrquote:
Snapt ze dat denk je?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb zus gisteren heel subtiel het linkje gemaild
*crash and burn*quote:Op woensdag 30 april 2014 13:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik wil niet met Rival naar de Ikea![]()
Nadat ik vorige week zei dat ik het nu wel erg lang vond duren? Ik denk het welquote:
Ik ken je niet eens, waarom zou ik dan met je naar de ikea gaanquote:
Dit is de gordijnstof die ik heb uitgekozen trouwens:quote:Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nadat ik vorige week zei dat ik het nu wel erg lang vond duren? Ik denk het wel
Ej, zoiets krijg ik ookquote:Op woensdag 30 april 2014 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is de gordijnstof die ik heb uitgekozen trouwens:
http://www.leenbakker.nl/(...)05/gordijnstof_praag
Mooi zwart is niet lelijkquote:Op woensdag 30 april 2014 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Y. is bang dat ik voor hem de roze versie heb gekochtquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nou vind ik eigenlijk dat zwarte verduisterende gordijnen er overal wel hetzelfde uitzien![]()
Maar dat boeit niet, over 2,5 week is mijn huis geen sauna meer
Je deed bijdehand/vervelend....quote:Op woensdag 30 april 2014 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echt niet, ik vraag nooit om rawr
Dat doe ik altijdquote:
Ja, daarom heb ik dus 2 jaar gewacht met gordijnen halen maar hier had ik zwaar mazzel mee.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]alleen de prijzen zijn soms echt belachelijk
Maar rozequote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Y. is bang dat ik voor hem de roze versie heb gekocht![]()
In de folder van de LB stond namelijk de kleur roze als voorbeeld
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Y. is bang dat ik voor hem de roze versie heb gekocht![]()
In de folder van de LB stond namelijk de kleur roze als voorbeeld
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens, waarom zou ik dan met je naar de ikea gaan
Maar mannelijke puberquote:
Mijne zijn ook zwartquote:Op woensdag 30 april 2014 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooie eerste date toch de IKEA.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we zo serieus gingen doen
ik ken hetquote:Op woensdag 30 april 2014 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet ook nog gordijnen. Net 4684375377x heen en weer gelopen maar toch niks genomen
Ik ben altijd serieus.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we zo serieus gingen doen
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 30 april 2014 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Mijne zijn ook zwart
en komt geen licht door
Met de kinderen van mijn zus op sleeptouw, en ik zwanger? hmmm... guess notquote:
Maar rozequote:
Zweedse balletjesquote:Op woensdag 30 april 2014 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht ik ook..... aan het einde kan ik haar dan balletjes voeren
Ja, daar dacht ik ook aan. hoop alleen dat niemand die grap maakt, omdat te makkelijkquote:
nooitquote:
jouw ballen, of gehaktballen?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet meteen of het stand houdt als je dat volhoudt.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Weer eens wat anders tochquote:Op woensdag 30 april 2014 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met de kinderen van mijn zus op sleeptouw, en ik zwanger? hmmm... guess not
Grijsquote:Op woensdag 30 april 2014 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
mijne zijn grijskomt ook geen licht door want ik heb ook rolgordijnen
en nu moet ik boven alles er af halen voor de 26 want krijg dubbelglas boven
lekker warmquote:Op woensdag 30 april 2014 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
mijne zijn grijskomt ook geen licht door want ik heb ook rolgordijnen
en nu moet ik boven alles er af halen voor de 26 want krijg dubbelglas boven
dat wel jaquote:
Je staat bovenaan de voedselketenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huuuu. Spin op mijn bureaustoel.
Maar nu is hij dood.
Zondag ging ik een treinkaartje kopen, die vrouw achter de kassa wilde mij mn kaartje geven en toen kwam er een mooi exemplaar naar beneden gezakt. Vrouw keihard gillen en springen en ik maar roepen dat ik mijn bus wel graag wilde halen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar nu is hij dood.
Treinkaartjes kopen bij een kassa?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zondag ging ik een treinkaartje kopen, die vrouw achter de kassa wilde mij mn kaartje geven en toen kwam er een mooi exemplaar naar beneden gezakt. Vrouw keihard gillen en springen en ik maar roepen dat ik mijn bus wel graag wilde halen.
Leedvermaakt
bij mij had je de bus gemistquote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zondag ging ik een treinkaartje kopen, die vrouw achter de kassa wilde mij mn kaartje geven en toen kwam er een mooi exemplaar naar beneden gezakt. Vrouw keihard gillen en springen en ik maar roepen dat ik mijn bus wel graag wilde halen.
Leedvermaakt
ja alleen briefgeld en er moest geld op mn OV dus dan moet je wel hequote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Treinkaartjes kopen bij een kassa?
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zweedse balletjes![]()
Of bedoelde je die niet
Vrouwen en dat doordenken altijdquote:
Dat weet ik, dan had ik je wat aangedaan want ik moest naar Amsterdam natuurlijkquote:
Hm ja heerlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan er zelfs dineren, wat wil je nog meer!
Hebben we geleerd van mannenquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar nu is hij dood.
Ik haat het dat ik ze zo eng vind.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leedvermaakt
maar spinquote:Op woensdag 30 april 2014 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik, dan had ik je wat aangedaan want ik moest naar Amsterdam natuurlijk
Ahh okay dan wel. Waar doe je dat eigenlijk op stations? In Zutphen kan het bij de kiosk, maar weet niet of dat overal is.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja alleen briefgeld en er moest geld op mn OV dus dan moet je wel he
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat je visueel bent ingesteld en opeens voor je ziet hoe een vrouw haarzelf met een trilplaat en een stofzuiger naar een hoogtepunt helpt![]()
Grmbl
Koffie is toch gratisquote:Op woensdag 30 april 2014 13:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hm ja heerlijkMet die karige hoeveelheid koffie daar
Bedankt hiervoor, nu zie ik het ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat je visueel bent ingesteld en opeens voor je ziet hoe een vrouw haarzelf met een trilplaat en een stofzuiger naar een hoogtepunt helpt![]()
Grmbl
Spoiler zou tof zijnquote:
Ach, dat heb ik met kikkers maar die kom je gelukkig niet snel op je bureau tegen natuurlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar spin
Logisch nadenken kan ik dan niet meer hoor
Deze was wel wat kleiner gelukkig. Maar wel zo'n vieze dikke.quote:
Thanksquote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Grmbl
Hier hebben we nog gewoon loketten hoor, maar dit is ook een arriva station.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ahh okay dan wel. Waar doe je dat eigenlijk op stations? In Zutphen kan het bij de kiosk, maar weet niet of dat overal is.
Je moet eerst het kopje betalen, en daarna kun je idd zoveel drinken als je zelf wil. Maar je moet 5x op de knop drukken voor het vol is.quote:
afgelopen keer kon je er redelijk mee omgaan vond ik tochquote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar spin
Logisch nadenken kan ik dan niet meer hoor
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bedankt hiervoor, nu zie ik het ook.
gedeelde smart...quote:
Kikkers pak ik dus weer gewoon vast, daar heb ik geen enkel probleem mee.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik met kikkers maar die kom je gelukkig niet snel op je bureau tegen natuurlijk
Zit je weer op vieze sites?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Grmbl
kan me er niks bij bedenkenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Grmbl
met een family kaart issut gratis hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 13:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je moet eerst het kopje betalen, en daarna kun je idd zoveel drinken als je zelf wil. Maar je moet 5x op de knop drukken voor het vol is.
oja, die had ik toen niet bij me.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met een family kaart issut gratis hoor
Vertel?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
afgelopen keer kon je er redelijk mee omgaan vond ik toch
arm beestjequote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deze was wel wat kleiner gelukkig. Maar wel zo'n vieze dikke.Ik heb erop gestampt, nadat ik hem met een stift van de bureaustoel afgeslagen heb.
Dat ik de deur niet eens open kreeg? Ja, geweldigquote:Op woensdag 30 april 2014 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
afgelopen keer kon je er redelijk mee omgaan vond ik toch
Nee ik heb een leuk gesprek met een interessante FOK!ker.quote:
Daar ga ik dus voor op de loop. En hard ookquote:Op woensdag 30 april 2014 13:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kikkers pak ik dus weer gewoon vast, daar heb ik geen enkel probleem mee.
Stofzuiger op de clit, klein beetje lucht erbij laten, flubbert ie goed in de zuigmond en vastbinden op een trilplaatquote:
Leuk gesprek als ie hiermee aankomtquote:Op woensdag 30 april 2014 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb een leuk gesprek met een interessante FOK!ker.
Ik ben verbaasd, wist niet dat die nog bestonden
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je moet eerst het kopje betalen, en daarna kun je idd zoveel drinken als je zelf wil. Maar je moet 5x op de knop drukken voor het vol is.
Dat dus. Is die daar zo aftands danquote:Op woensdag 30 april 2014 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met een family kaart issut gratis hoor
Hier valt het altijd wel mee, maar heb vaak espresso dan.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom is het zulke bocht
de cappuccino gaat nog wel
paar jaar terug was ik druk aan het typen op mijn toetsenbord. En toen viel er ineens een dikke zwarte grote grondspin op mijn toetsenbord. Ik dacht dat ik erin bleef. Godver wat schrok ik zeg.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moet hij maar niet op mijn bureaustoel gaan zitten.
Je kan hem toch naar buiten gooien?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moet hij maar niet op mijn bureaustoel gaan zitten.
dat lijkt me nou echt niet werkenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Stofzuiger op de clit, klein beetje lucht erbij laten, flubbert ie goed in de zuigmond en vastbinden op een trilplaat [ afbeelding ]
Och, zo heeft iedereen iets toch. Ik ben 1 keer zo ver over mijn spinnenangst heen gekomen dat ik met een wc papiertje hem ging pakken om hem daarna met papier en al in de prullenbak te gooien. En toen kneep ik mis en liep hij daarna over mijn hand heen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ga ik dus voor op de loop. En hard ook
ik was mijn kaart vergetenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Is die daar zo aftands dan
[..]
Hier valt het altijd wel mee, maar heb vaak espresso dan.
Je probeerde dat wel ipv wegrennen..... Er krijgen er wel meer die deur niet openquote:Op woensdag 30 april 2014 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ik de deur niet eens open kreeg? Ja, geweldig
Je zou het eens moeten lezenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Leuk gesprek als ie hiermee aankomt
Het lijkt me ook nogal omslachtigquote:Op woensdag 30 april 2014 13:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat lijkt me nou echt niet werken
op de trilplaat ga je gewoon zitten, alsof het de wasmachine isquote:Op woensdag 30 april 2014 13:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Stofzuiger op de clit, klein beetje lucht erbij laten, flubbert ie goed in de zuigmond en vastbinden op een trilplaat [ afbeelding ]
Vrouwen en spinnetjesquote:Op woensdag 30 april 2014 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
paar jaar terug was ik druk aan het typen op mijn toetsenbord. En toen viel er ineens een dikke zwarte grote grondspin op mijn toetsenbord. Ik dacht dat ik erin bleef. Godver wat schrok ik zeg.![]()
![]()
Ahquote:
Huuuu. Ik had een keer dat ik 's nachts naar de wc ging en terugkwam en zo'n donkere schaduw boven mijn bed zag zitten. Sprinkhaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
paar jaar terug was ik druk aan het typen op mijn toetsenbord. En toen viel er ineens een dikke zwarte grote grondspin op mijn toetsenbord. Ik dacht dat ik erin bleef. Godver wat schrok ik zeg.![]()
![]()
Ik ging ooit mn zoon ophalen bij de bso, kwam ie naar me toe met een kikker in zijn handjes.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och, zo heeft iedereen iets toch. Ik ben 1 keer zo ver over mijn spinnenangst heen gekomen dat ik met een wc papiertje hem ging pakken om hem daarna met papier en al in de prullenbak te gooien. En toen kneep ik mis en liep hij daarna over mijn hand heen.Sindsdien moet er dus minstens de lengte van een pen tussen mij en hetgene dat de spin aanraakt zitten.
je had niet in de gaten dat ik 400 keer naar de woonkamer liep terwijl je m ging vangen?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je probeerde dat wel ipv wegrennen..... Er krijgen er wel meer die deur niet open
Dat dus. Ervaring mee?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
op de trilplaat ga je gewoon zitten, alsof het de wasmachine is
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooit fijn als de bel gaat terwijl je er net een slinger aangeeft.
was niet echt een spinnetje, dat ding was kei groot.quote:
Hahaha. Awwwquote:Op woensdag 30 april 2014 13:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och, zo heeft iedereen iets toch. Ik ben 1 keer zo ver over mijn spinnenangst heen gekomen dat ik met een wc papiertje hem ging pakken om hem daarna met papier en al in de prullenbak te gooien. En toen kneep ik mis en liep hij daarna over mijn hand heen.Sindsdien moet er dus minstens de lengte van een pen tussen mij en hetgene dat de spin aanraakt zitten.
Ook dat lijkt me niet werkenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
op de trilplaat ga je gewoon zitten, alsof het de wasmachine is
in ecuador zat er een zwarte schorpioen in mijn klamboe. dat was leukquote:Op woensdag 30 april 2014 13:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Huuuu. Ik had een keer dat ik 's nachts naar de wc ging en terugkwam en zo'n donkere schaduw boven mijn bed zag zitten. Sprinkhaan.Die zijn dan zo binnen op je slaapkamer opeens ook best eng hoor.
Ik vond het meevallenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je had niet in de gaten dat ik 400 keer naar de woonkamer liep terwijl je m ging vangen?
Ligt eraan, als er een leuke dame aanbelt.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar jij hebt ook een gave om die beesten zelfs in het donker te spottenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je had niet in de gaten dat ik 400 keer naar de woonkamer liep terwijl je m ging vangen?
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging ooit mn zoon ophalen bij de bso, kwam ie naar me toe met een kikker in zijn handjes.
Ik ben naar buiten gevlucht en heb toen mn pa gebeld of hij mijn zoon wilde ophalen
kijk, dan zou ik wel bang wordenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in ecuador zat er een zwarte schorpioen in mijn klamboe. dat was leuk
Ik was net lekker in gedachten.quote:
Dat zeg ik spinnetjequote:Op woensdag 30 april 2014 13:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
was niet echt een spinnetje, dat ding was kei groot.en vies.
wtfquote:Op woensdag 30 april 2014 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging ooit mn zoon ophalen bij de bso, kwam ie naar me toe met een kikker in zijn handjes.
Ik ben naar buiten gevlucht en heb toen mn pa gebeld of hij mijn zoon wilde ophalen
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in ecuador zat er een zwarte schorpioen in mijn klamboe. dat was leuk
Heerlijk als ik een slinger aan de bel geef en hij gaat meteenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daar was ik dan weer niet bang van, heb hem eerst op de foto gezet en daarna gevangen in een pringle busquote:
Daarom (en omdat ik in een portiekflat woon) is mijn kat dus geen buitenkatquote:Op woensdag 30 april 2014 13:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Aaaw, kind met de beste bedoelingen natuurlijk.
Onze kat heeft een keer een kikker mee naar binnen genomen, want die had hij gevangen voor ons. Laat hij dat beest los, is die kikker heel niet dood. Mocht mijn moeder hem met een bakje weer gaan vangen om die kikker naar buiten te kunnen zetten.
Ik kijk eigenlijk altijd om me heenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een gave om die beesten zelfs in het donker te spotten
Fobieën zuigenquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Heerlijk als ik een slinger aan de bel geef en hij gaat meteen
Haha, fair enough. De volgende keer dat hij met een kikker aankwam zagen we het vantevoren en hebben we hem gewoon niet naar binnen gelaten.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom (en omdat ik in een portiekflat woon) is mijn kat dus geen buitenkat
Ooit samen met mijn neefjes een schoenendoos vol kikkertjes die we gevangen hadden open getrokken op een verjaardag bij ons thuis.. Moeders was not amusedquote:Op woensdag 30 april 2014 13:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Aaaw, kind met de beste bedoelingen natuurlijk.
Onze kat heeft een keer een kikker mee naar binnen genomen, want die had hij gevangen voor ons. Laat hij dat beest los, is die kikker heel niet dood. Mocht mijn moeder hem met een bakje weer gaan vangen om die kikker naar buiten te kunnen zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik ging ooit met mn ex op bezoek bij zijn ouders. Die hadden in totaal 3 vijvers in de tuin. We kwamen aanrijden en er zat een kikker naast de auto aan de bestuurderskant, 2 aan de passagierskant en 1 voor de voordeur.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha,. fair enough. De volgende keer dat hij met een kikker aankwam zagen we het vantevoren en hebben we hem gewoon niet naar binnen gelaten.Zat hij daar echt zo te kijken zo van 'ja maar deze heb ik toch voor jullie gevangen?'. Beetje zielig was het wel, hij deed zo zijn best.
jij blijkbaarquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
Deze spin zat ook in ecuador in mijn slaapverblijf. ik weet nog steeds niet wat voor spin het was. Maar ik vond haar niet zo leuk.Deobus + aanstekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:56 schreef Moeraskat het volgende:
Deze spin zat ook in ecuador in mijn slaapverblijf. ik weet nog steeds niet wat voor spin het was. Maar ik vond haar niet zo leuk.huuuuuuuu letterlijk kippenvel bij het zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik een baan krijg waarbij ik dat moet doen, za ik zo vaak mogelijk geen broek aan hebben tijdens die dingen.quote:
Ik had geen aansteker daarquote:
En muggenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spinnen zijn nuttige beesten die eten de wespen op.
Aaaaw! Arme jij!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging ooit met mn ex op bezoek bij zijn ouders. Die hadden in totaal 3 vijvers in de tuin. We kwamen aanrijden en er zat een kikker naast de auto aan de bestuurderskant, 2 aan de passagierskant en 1 voor de voordeur.
Ik ben gewoon een uur in de auto blijven zitten
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ooit samen met mijn neefjes een schoenendoos vol kikkertjes die we gevangen hadden open getrokken op een verjaardag bij ons thuis.. Moeders was not amused
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
daar heb ik katten voorquote:
Alleen in de auto was sowieso gezelliger dan bij die schoonouders hoorquote:
goor hequote:Op woensdag 30 april 2014 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huuuuuuuu letterlijk kippenvel bij het zien
Vroeger speelde ik de eerste metal gear..... ik ging altijd dood bij de schorpioenenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar was ik dan weer niet bang van, heb hem eerst op de foto gezet en daarna gevangen in een pringle bus![]()
Dat soort fratsen heb je nu toch geen last meer van he?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ooit samen met mijn neefjes een schoenendoos vol kikkertjes die we gevangen hadden open getrokken op een verjaardag bij ons thuis.. Moeders was not amused
Dat weet ik wel, maar dat doet niks af aan mijn angst voor ze. Maar ik haat het, want rationeel weet ik dat ze niet eng zijn. En toch...quote:Op woensdag 30 april 2014 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spinnen zijn nuttige beesten die eten de wespen op.
Ze zijn dodelijk ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik de eerste metal gear..... ik ging altijd dood bij de schorpioenen
Ik weet ook dat die dingen heel giftig kunnen zijn.. maar welke ervan weet ik niet.. dus vind ik elke schropioen eng
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat soort fratsen heb je nu toch geen last meer van he?
Haha, zo erg ja?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen in de auto was sowieso gezelliger dan bij die schoonouders hoor
Zit in een blouse, met joggingbroekquote:Op woensdag 30 april 2014 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik een baan krijg waarbij ik dat moet doen, za ik zo vaak mogelijk geen broek aan hebben tijdens die dingen.
Ze voelen wel vreemd. Al die poten, vaak ook haartjes en alles. En ze bewegen zo vervelend snel.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar dat doet niks af aan mijn angst voor ze. Maar ik haat het, want rationeel weet ik dat ze niet eng zijn. En toch...
Uhuhquote:
quote:
niks ongevaarlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik de eerste metal gear..... ik ging altijd dood bij de schorpioenen
Ik weet ook dat die dingen heel giftig kunnen zijn.. maar welke ervan weet ik niet.. dus vind ik elke schropioen eng
Bij spinnen zie ik meestal wel dat het een ongevaarlijk ding is...
al die beesten zijn goor daar. zelfs de sprinkhanen,quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:58 schreef Moeraskat het volgende:
RivalPlaatjes / achter glas.. whatever.. doet me helemaal niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen fobie oid... gewoon gezonde "angst" voor doodgaan![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
al die beesten zijn goor daar. zelfs de sprinkhanen,Dat is toch geen sprinkhaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Uit de kluit gewassen tor
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2014 14:02:11 ]
Ja, maar ik wilde hem even laten zien. Dit was in mijn klamboequote:Op woensdag 30 april 2014 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Plaatjes / achter glas.. whatever.. doet me helemaal niks.
Ik heb geen fobie oid... gewoon gezonde "angst" voor doodgaan
ja echtquote:Op woensdag 30 april 2014 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch geen sprinkhaan![]()
![]()
Uit de kluit gewassen tor
ik zou er dan heel snel weg zijnquote:Op woensdag 30 april 2014 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde hem even laten zien. Dit was in mijn klamboe
Acceptabelquote:Op woensdag 30 april 2014 13:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zit in een blouse, met joggingbroek
Ja nou ja, ik moest ergens slapenquote:
Maar ze doen niks. Waarom vind ik ze dan zo eng?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze voelen wel vreemd. Al die poten, vaak ook haartjes en alles. En ze bewegen zo vervelend snel.
Ja oke, maar niet meer daarquote:Op woensdag 30 april 2014 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik moest ergens slapen
Zo romantischquote:Op woensdag 30 april 2014 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we jullie toch nodig en jullie ons
Geen idee.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar ze doen niks. Waarom vind ik ze dan zo eng?
als ik nu aangevallen zou worden door een spin ben ik al dood voor jij je autosleutels gevonden hebtquote:
Hoe durven ze!quote:
I haven't even started yetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar voor dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I haven't even started yetgawdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Kan je die katten niet africhten om ze aan te vallen en vooral te vermoorden?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik nu aangevallen zou worden door een spin ben ik al dood voor jij je autosleutels gevonden hebt
onzinquote:Op woensdag 30 april 2014 14:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hekel aan, als mensen te laat zijnquote:
Nodig is een groot woord, ik zou het tolereren noemenquote:
Kan ik ook heel slecht tegen hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hekel aan, als mensen te laat zijn
Kom gewoon op tijd!
oja, en mij vraag je niet mee? Fijn ditquote:
je hebt geen idee hoe vaak ik Varken opgesloten heb zodat ik meer tijd had om de spin te vermoorden voordat de spin Varken zou opvreten he?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je die katten niet africhten om ze aan te vallen en vooral te vermoorden?
Ze kijken zo liefquote:Op woensdag 30 april 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
Maarja, aan de andere kant vindt bijna niemand een nijlpaard eng, terwijl ze toch de meeste doden op hun geweten hebben.
WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 30 april 2014 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt geen idee hoe vaak ik Varken opgesloten heb zodat ik meer tijd had om de spin te vermoorden voordat de spin Varken zou opvreten he?
Jij zou vrijdag of maandag gaan, dan kan ik nietquote:Op woensdag 30 april 2014 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oja, en mij vraag je niet mee? Fijn dit
Charmantquote:
Dat beest snapte er niks van.. Dan werd ze ineens de gang in gegooid maar ze had niet eens wat fout gedaanquote:
In ieder geval zouden de labiele mensen zich minder makkelijk voortplanten.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zou wel de overbevolking oplossen ja.
Past bij mijn zwaarlijvigheid johquote:
Arm Varkenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat beest snapte er niks van.. Dan werd ze ineens de gang in gegooid maar ze had niet eens wat fout gedaan
Dat kan ik zelf ook nog wel...quote:Op woensdag 30 april 2014 14:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om spinnetjes weg te halen bijvoorbeeld
Niet alles op je tieten afschuivenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Past bij mijn zwaarlijvigheid joh
Weinig mensen hier zijn charmant volgens mijquote:
Ik hoorde tietenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet alles op je tieten afschuiven
maar ze is nog nooit opgegetenquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet alles op je tieten afschuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |