SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Dat kan helemaal niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had vorige week TOTS Gabi in een bronze pack. /care
hapquote:Op woensdag 30 april 2014 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.
Je bent zelf zielig dat je zo'n TT bedenkt.
Nope, Idiote FC-Utrechterquote:Op woensdag 30 april 2014 12:34 schreef OmniRocket het volgende:
waar IF staat voor "ik feyenoorder" ?
Doe eens normaal man.... was maar een grapje, fuck zeg.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.
Je bent zelf zielig dat je zo'n TT bedenkt.
Ga wegquote:Op woensdag 30 april 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Silver IF in een bronze pack
[ afbeelding ]
Maar je snapt niet hoe bijzonder dit is want ik heb al vanaf FUT11 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel bronze packs geopend en ik had nooit een silver IF in een bronze pack.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.... was maar een grapje, fuck zeg.
En dat moeten wij ruiken?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar je snapt niet hoe bijzonder dit is want ik heb al vanaf FUT11 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel bronze packs geopend en ik had nooit een silver IF in een bronze pack.
Jongens,quote:Op woensdag 30 april 2014 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verdien wel wat meer waardering voor deze prestatie.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verdien wel wat meer waardering voor deze prestatie.
Toen met die 150c BIN methode de één na de anderquote:Op woensdag 30 april 2014 12:44 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb überhaupt nooit een bronze of silver IF in een pack gehad in al die jaren..
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen met die 150c BIN methode de één na de anderMooie tijd was dat
RTquote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen met die 150c BIN methode de één na de anderMooie tijd was dat
Gisteren 1 keerquote:Op woensdag 30 april 2014 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe je zeker ook als je scoort?
enge ziektequote:Op woensdag 30 april 2014 12:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gisteren 1 keerhij speelde met een bpl 41212 team met bronzen bank tegen mijn silver team. Toen het na 90 minuten 1-1 stond stuurde hij een bericht naar mij. Toen ik in de 120' minuut de 2-1 maakte door een penalty heb ik lekker het hele veld over geshhhhhh't
daarna stuurde hij nog 3 berichten dat ik dood moest door een enge ziekte
Jij was het niet toevallig?
DS2 reageert zich altijd gewoon hier afquote:Op woensdag 30 april 2014 12:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gisteren 1 keerhij speelde met een bpl 41212 team met bronzen bank tegen mijn silver team. Toen het na 90 minuten 1-1 stond stuurde hij een bericht naar mij. Toen ik in de 120' minuut de 2-1 maakte door een penalty heb ik lekker het hele veld over geshhhhhh't
Heerlijk is dat.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee, ik heb de Xbox al meer dan een week niet meer aangehad.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb de Xbox al meer dan een week niet meer aangehad.
En ik heb ook geen PS3.
Allang al. Hij is door.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
heb je al gespeeld tegen DePresident. ?
Achja.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door, plus een nominatie voor de fair-play cup.
vertelquote:Op woensdag 30 april 2014 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door, plus een nominatie voor de fair-play cup.
Dalijk komt de BPL helemaal niet maar die Football league TOTS. Dat zou echt triest zijn. Ze zeggen niet dat er meerdere TOTS squads zijntwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 30-04-2014 om 13:00:45New #TOTW announced at 3pm UK. New #TOTS squad announced at 4pm UK! Both released at 6pm UK. #FUT reageer retweet
Kick-off glitch en ssshhhhh na elke goal.quote:
hij was blij dat na de 4-0 vernedering tegen Costa Rica hij alsnog de halve finale wist te bereikenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet meegekregen? Resume: kick off glitchen en sssh-en.
Extra blij zijn rechtvaardigt geen enkele "ssshhh", in mijn ogenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
hij was blij dat na de 4-0 vernedering tegen Costa Rica hij alsnog de halve finale wist te bereiken
Spannend hequote:Op woensdag 30 april 2014 13:02 schreef Maver24 het volgende:
Dalijk komt de BPL helemaal niet maar die Football league TOTS. Dat zou echt triest zijn. Ze zeggen niet dat er meerdere TOTS squads zijntwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 30-04-2014 om 13:00:45New #TOTW announced at 3pm UK. New #TOTS squad announced at 4pm UK! Both released at 6pm UK. #FUT reageer retweet
Ik had hem van de week ook in een gold pack, 30k is hij op de xbox, betere stats dan TOTS Ingsquote:Op woensdag 30 april 2014 13:04 schreef Reemi het volgende:
Lekkere pull DS2Zal gezien die stats nog best wat waard zijn?
Bijna 30k. Maar misschien is het wel een leuke speler om te gebruiken (als ik nog ga spelen en voorlopig gaat dat denk ik niet gebeuren)quote:Op woensdag 30 april 2014 13:04 schreef Reemi het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Extra blij zijn rechtvaardigt geen enkele "ssshhh", in mijn ogen
30k maarquote:Op woensdag 30 april 2014 13:04 schreef Reemi het volgende:
Ga je niet meer spelen?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna 30k. Maar misschien is het wel een leuke speler om te gebruiken (als ik nog ga spelen en voorlopig gaat dat denk ik niet gebeuren)
Ik bedenk me net dat ik wel extra blij ben als ik scoor wanneer iemand dat daarvoor bij mij heeft gedaan. Iets met een rode lap en een stierquote:Op woensdag 30 april 2014 13:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]sowieso.. alleen als iemand dat bij jou heeft gedaan
Dan moet ik eerst weer Xbox Live halen en op dit moment sta ik niet te springen om weer FUT14 te doen.quote:
En nu ga je vertellen dat er een vrouw in je leven is?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weer Xbox Live halen en op dit moment sta ik niet te springen om weer FUT14 te doen.
Heb nog wel 1 maand gratis voor je als je wilquote:Op woensdag 30 april 2014 13:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weer Xbox Live halen en op dit moment sta ik niet te springen om weer FUT14 te doen.
Alsof dat mogelijk is. gr grquote:Op woensdag 30 april 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nu ga je vertellen dat er een vrouw in je leven is?
Nee. Maar ik heb op dit moment geen zin om FIFA te doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nu ga je vertellen dat er een vrouw in je leven is?
Ho ho. Alsof fappen op een silver IF in een bronze pack niets isquote:Op woensdag 30 april 2014 13:11 schreef el-blanchito het volgende:
Ah kom op DS2, wat heeft het leven dan nog voor zin? Een beetje packs openen om vervolgens niks met ze te doen
Jij zit echt de hele dag te fappen of niet?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dan maar de link: http://www.dumpert.nl/mediabase/6595919/02f1f3bd/doe_maar.html
Deed ik ook toen ik nog maagd wasquote:Op woensdag 30 april 2014 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij zit echt de hele dag te fappen of niet?
Nee. Nu niet want ik ben nu aan het afstuderen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij zit echt de hele dag te fappen of niet?
Maar, zodra je afgestudeerd bent..., dan...quote:Op woensdag 30 april 2014 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Nu niet want ik ben nu aan het afstuderen.
Leugens.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Deed ik ook toen ik nog maagd was
Ik ga je niet vertellen wat ik ga doen als ik thuis kom.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar, zodra je afgestudeerd bent..., dan...
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga je niet vertellen wat ik ga doen als ik thuis kom.
DS2metduimomhoog.gifquote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga je niet vertellen wat ik ga doen als ik thuis kom.
spss? wij zijn nu bij de manovaquote:Op woensdag 30 april 2014 13:07 schreef el-blanchito het volgende:
Goeie pull DS2
Nu weer aan de Anova
Neen, die andere. Hoewel deze ook mooi blijftquote:
Die andere mag hier niet meer worden gepost. Dat was overigens geen gif maar dat terzijde.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neen, die andere. Hoewel deze ook mooi blijft
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:17 schreef Kamikazie het volgende:
Nu nog zo nu en dan op een brakke zondag
Dan moet hij zich opblazen op Fok! volgens mij. Ken de regels niet precies.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dus als Ozz dood gaat krijgt hij 72 Fokkers in de hemel.
Dan blaas ik mezelf zo op dat ik jou ook meeneem.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan moet hij zich opblazen op Fok! volgens mij. Ken de regels niet precies.
Dat magquote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dan blaas ik mezelf zo op dat ik jou ook meeneem.
Nee, want 'alle Fokkers zijn maagden' betekent niet dat alle maagden ook Fokkers zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dus als Ozz dood gaat krijgt hij 72 Fokkers in de hemel.
Ok.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, want 'alle Fokkers zijn maagden' betekent niet dat alle maagden ook Fokkers zijn.
Omschrijving van jezelf.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok.
Maar als ze nog maagd waren, waren ze waarschijnlijk te jong gestorven of gewoon lelijk, dus dan heb je er nog niet veel aan.
Geen Spss dit keer, die toets heb ik gehaald. Nu gewoon uit het hoofd de tweeweg anovaquote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
spss? wij zijn nu bij de manova
1x gehad op een tentamen, nooit meer nodig gehad daarnaquote:Op woensdag 30 april 2014 13:42 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Geen Spss dit keer, die toets heb ik gehaald. Nu gewoon uit het hoofd de tweeweg anovaen chi-square en weetikhetwat
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
https://www.facebook.com/(...)12974&type=2&theater![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom BPL eigenlijk dan? Kampioenschap daar is nog niet beslist.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:02 schreef Maver24 het volgende:
Blijkbaar omdat ze het baseren op het officiële team dat al uit is gekomen afgelopen weekend.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:05 schreef R- het volgende:
[..]
Waarom BPL eigenlijk dan? Kampioenschap daar is nog niet beslist.
Is allemaal speculatie, EA zegt daar helemaal nergens welke TOTS er uit gaat komen. Gewoon even afwachten dusquote:Op woensdag 30 april 2014 14:05 schreef R- het volgende:
[..]
Waarom BPL eigenlijk dan? Kampioenschap daar is nog niet beslist.
Precies dit.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is allemaal speculatie, EA zegt daar helemaal nergens welke TOTS er uit gaat komen. Gewoon even afwachten dus
Ik las het ook. Geloof er echt niets van.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)berd-taalniveau.html
Hee een artikeltje over mij
Repostttt.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
We draven nu echt door....quote:Op woensdag 30 april 2014 13:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
https://www.facebook.com/(...)12974&type=2&theater![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed artikel.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
Zielig dat er zo veel aandacht aan wordt besteed. Eén iemand gooit een banaan... een laagbegaafde Spanjaard. Dat is toch geen racisme...quote:
Ach ja de actie opzich van Alves is wel baas hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zielig dat er zo veel aandacht aan wordt besteed. Eén iemand gooit een banaan... een laagbegaafde Spanjaard. Dat is toch geen racisme...
Ik las net dat er gepost werd dat het een marketing campagne zou zijn. Het is echt heel dom om een banaan op te pakken en op te eten. Er kan van alles ingespoten zijn met een injectienaald.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zielig dat er zo veel aandacht aan wordt besteed. Eén iemand gooit een banaan... een laagbegaafde Spanjaard. Dat is toch geen racisme...
Jij had precies hetzelfde gedaanquote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ja de actie opzich van Alves is wel baas hoor
Ik begrijp de heisa erom heen niet....quote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ja de actie opzich van Alves is wel baas hoor
Beetje paranoïde Toef?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik las net dat er gepost werd dat het een marketing campagne zou zijn. Het is echt heel dom om een banaan op te pakken en op te eten. Er kan van alles ingespoten zijn met een injectienaald.
Nee hoor, elke ouder leert zijn kinderen toch dat je niet van straat kan eten? Alles met een schil er omheen wilt niet zeggen dat het veilig is.quote:
Alles wat ook maar een beetje weg heeft van racisme of discriminatie krijgt belachelijk veel aandacht. Vanochtend op het 538-nieuws: de NBA heeft een of andere bobo voor het leven geschorst vanwege vermeende racistische uitlatingen. Ik had nog nooit van die meneer gehoord, en ik ken weinig mensen die op dat soort nieuwsberichten zitten te wachten.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik begrijp de heisa erom heen niet....
En van Beukeringen een Big Mac.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef AntiHero het volgende:
Ik vind het jammer dat Theo Janssen nooit een gegooide aansteker heeft opgepakt om een peuk aan te steken
Bij uwe mamquote:Op woensdag 30 april 2014 14:37 schreef Roypsv het volgende:
waar kan je die speculaties zien van TOTW en TOTS ?
Hier niet, maar ik denk dat wanneer de voorzitter van Ajax een soortgelijke opmerking maakt, hier ook de rapen gaar zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alles wat ook maar een beetje weg heeft van racisme of discriminatie krijgt belachelijk veel aandacht. Vanochtend op het 538-nieuws: de NBA heeft een of andere bobo voor het leven geschorst vanwege vermeende racistische uitlatingen. Ik ken weinig mensen die op dat soort nieuwsberichten zitten te wachten.
Tuurlijk. En terecht. Maar waarom moet dat hier op het nieuws?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier niet, maar ik denk dat wanneer de voorzitter van Ajax een soortgelijke opmerking maakt, hier ook de rapen gaar zijn.
quote:
quote:
Kom McDrive pakken dan broeder?quote:
Zie je zo G.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is goed, kom mij ophalen Tilburg.
Geen fruit, maar kaas. gr grquote:Op woensdag 30 april 2014 14:39 schreef Grandesco het volgende:
Welk stuk fruit krijgen blanke mensen dan naar zich gegooid zodat ik me ook racistisch bejegend kan voelen?
Ik ga volgende week bij Feyenoord - AZ allemaal stukjes kaas naar Tim Immers gooien... dat voetballen zal volgend jaar toch niet om aan te zien zijn zonder Pellè. Komt het stadion verbod goed uitquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:43 schreef DuTank het volgende:
Beter gooien ze voortaan een watermeloen naar die lelijke kut Alves. En raak graag.
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:41 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik ga volgende week bij Feyenoord - AZ allemaal stukjes kaas naar Tim Immers gooien... dat voetballen zal volgend jaar toch niet om aan te zien zijn zonder Pellè. Komt het stadion verbod goed uit
Maar dan is hij dood.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:43 schreef DuTank het volgende:
Beter gooien ze voortaan een watermeloen naar die lelijke kut Alves. En raak graag.
Nou en, kan die bananen gaan vreten in de hemel.quote:
Vooral naar Rotterdam gaan. Wedstrijd is in Alkmaar.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt er wel veel voor over.
Want ik woon in Groningen jaquote:Op woensdag 30 april 2014 14:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt er wel veel voor over.
Oh, hij had het over Feyenoord - AZ. Dan ga ik ervan uit dat het een thuiswedstrijd is voor Feyenoord.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral naar Rotterdam gaan. Wedstrijd is in Alkmaar.
We weten allang dat jij VDM bent kut dikke.quote:
Ja, my bad, AZ - Feyenoord.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oh, hij had het over Feyenoord - AZ. Dan ga ik ervan uit dat het een thuiswedstrijd is voor Feyenoord.
Dom van hem inderdaadquote:Op woensdag 30 april 2014 14:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oh, hij had het over Feyenoord - AZ. Dan ga ik ervan uit dat het een thuiswedstrijd is voor Feyenoord.
Ben je dom ofzo. VDM spreekt geen Limburgs.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
We weten allang dat jij VDM bent kut dikke.
Zullen we hem trappen?quote:
Waar blijf je?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
We weten allang dat jij VDM bent kut dikke.
Lekke band man. gr grquote:
Bakkes nep Limbo.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo. VDM spreekt geen Limburgs.
Ga jij mij eens een kapsalon maken.
Nemen we Roy ook mee, kunnen we allemaal net 2x trappen tot hij dood ligt.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed, ik word toch al snel agressief van een zachte g
och maat stamp je de moederquote:Op woensdag 30 april 2014 14:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nemen we Roy ook mee, kunnen we allemaal net 2x trappen tot hij dood ligt.
we verdrinken hem in zn kapsalonsquote:Op woensdag 30 april 2014 14:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik zeg we pakken die turk...
Minder, minder, minder.
Lekker he zo'n Limbo lul diep in je strot.quote:
Pak jullie beide makkelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |