SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Dat kan helemaal niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had vorige week TOTS Gabi in een bronze pack. /care
hapquote:Op woensdag 30 april 2014 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.
Je bent zelf zielig dat je zo'n TT bedenkt.
Nope, Idiote FC-Utrechterquote:Op woensdag 30 april 2014 12:34 schreef OmniRocket het volgende:
waar IF staat voor "ik feyenoorder" ?
Doe eens normaal man.... was maar een grapje, fuck zeg.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.
Je bent zelf zielig dat je zo'n TT bedenkt.
Ga wegquote:Op woensdag 30 april 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Silver IF in een bronze pack
[ afbeelding ]
Maar je snapt niet hoe bijzonder dit is want ik heb al vanaf FUT11 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel bronze packs geopend en ik had nooit een silver IF in een bronze pack.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.... was maar een grapje, fuck zeg.
En dat moeten wij ruiken?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar je snapt niet hoe bijzonder dit is want ik heb al vanaf FUT11 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel bronze packs geopend en ik had nooit een silver IF in een bronze pack.
Jongens,quote:Op woensdag 30 april 2014 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verdien wel wat meer waardering voor deze prestatie.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verdien wel wat meer waardering voor deze prestatie.
Toen met die 150c BIN methode de één na de anderquote:Op woensdag 30 april 2014 12:44 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb überhaupt nooit een bronze of silver IF in een pack gehad in al die jaren..
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen met die 150c BIN methode de één na de anderMooie tijd was dat
RTquote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen met die 150c BIN methode de één na de anderMooie tijd was dat
Gisteren 1 keerquote:Op woensdag 30 april 2014 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe je zeker ook als je scoort?
enge ziektequote:Op woensdag 30 april 2014 12:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gisteren 1 keerhij speelde met een bpl 41212 team met bronzen bank tegen mijn silver team. Toen het na 90 minuten 1-1 stond stuurde hij een bericht naar mij. Toen ik in de 120' minuut de 2-1 maakte door een penalty heb ik lekker het hele veld over geshhhhhh't
daarna stuurde hij nog 3 berichten dat ik dood moest door een enge ziekte
Jij was het niet toevallig?
DS2 reageert zich altijd gewoon hier afquote:Op woensdag 30 april 2014 12:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gisteren 1 keerhij speelde met een bpl 41212 team met bronzen bank tegen mijn silver team. Toen het na 90 minuten 1-1 stond stuurde hij een bericht naar mij. Toen ik in de 120' minuut de 2-1 maakte door een penalty heb ik lekker het hele veld over geshhhhhh't
Heerlijk is dat.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee, ik heb de Xbox al meer dan een week niet meer aangehad.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb de Xbox al meer dan een week niet meer aangehad.
En ik heb ook geen PS3.
Allang al. Hij is door.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
heb je al gespeeld tegen DePresident. ?
Achja.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door, plus een nominatie voor de fair-play cup.
vertelquote:Op woensdag 30 april 2014 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door, plus een nominatie voor de fair-play cup.
Dalijk komt de BPL helemaal niet maar die Football league TOTS. Dat zou echt triest zijn. Ze zeggen niet dat er meerdere TOTS squads zijntwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 30-04-2014 om 13:00:45New #TOTW announced at 3pm UK. New #TOTS squad announced at 4pm UK! Both released at 6pm UK. #FUT reageer retweet
Kick-off glitch en ssshhhhh na elke goal.quote:
hij was blij dat na de 4-0 vernedering tegen Costa Rica hij alsnog de halve finale wist te bereikenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet meegekregen? Resume: kick off glitchen en sssh-en.
Extra blij zijn rechtvaardigt geen enkele "ssshhh", in mijn ogenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
hij was blij dat na de 4-0 vernedering tegen Costa Rica hij alsnog de halve finale wist te bereiken
Spannend hequote:Op woensdag 30 april 2014 13:02 schreef Maver24 het volgende:
Dalijk komt de BPL helemaal niet maar die Football league TOTS. Dat zou echt triest zijn. Ze zeggen niet dat er meerdere TOTS squads zijntwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 30-04-2014 om 13:00:45New #TOTW announced at 3pm UK. New #TOTS squad announced at 4pm UK! Both released at 6pm UK. #FUT reageer retweet
Ik had hem van de week ook in een gold pack, 30k is hij op de xbox, betere stats dan TOTS Ingsquote:Op woensdag 30 april 2014 13:04 schreef Reemi het volgende:
Lekkere pull DS2Zal gezien die stats nog best wat waard zijn?
Bijna 30k. Maar misschien is het wel een leuke speler om te gebruiken (als ik nog ga spelen en voorlopig gaat dat denk ik niet gebeuren)quote:Op woensdag 30 april 2014 13:04 schreef Reemi het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Extra blij zijn rechtvaardigt geen enkele "ssshhh", in mijn ogen
30k maarquote:Op woensdag 30 april 2014 13:04 schreef Reemi het volgende:
Ga je niet meer spelen?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna 30k. Maar misschien is het wel een leuke speler om te gebruiken (als ik nog ga spelen en voorlopig gaat dat denk ik niet gebeuren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |