Omdat zaken doen met mensen die stelselmatig ongeveer ieder verdrag met betrekking tot mensenrechten schendt iets is wat je niet moet willen.quote:
Ik zie de relevantie niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Multinationals maken de dienst uit, het is niet zomaar dat bepaalde politici na hun carriere daar een mooi baantje aan overhouden.
Dus je wil de hele economie slopen? Gezien je dan ook geen handel meer mag doen met Rusland, China, VK enzovoort...quote:Op woensdag 30 april 2014 01:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat zaken doen met mensen die stelselmatig ongeveer ieder verdrag met betrekking tot mensenrechten schendt iets is wat je niet moet willen.
En Apple is niet verantwoordelijk voor de vervuiling van China en vele doden.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De Duitse industrie heeft inderdaad echt niks verdiend aan welke oorlog dan ook.
Dat jij denkt dat een militaire missie tegen een dictatuur gelijk staat aan ordinair bommengooien geeft wel aan dat jij een verstandelijke beperking hebt.quote:
Voor zover ik weet schendt het VK niet stelselmatig mensenrechten. Rusland en China wel, echter zijn daar wel sancties tegen. Het is het meten met twee maten wat mij stoort. Je kan niet tegen de doodstraf zijn en wel de doodstraf faciliteren. Je kan niet de Geneefse Conventies ondertekenen en overtreders hier niet op spreken etc. etc. etc. etc.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus je wil de hele economie slopen? Gezien je dan ook geen handel meer mag doen met Rusland, China, VK enzovoort...
Kan Apple het helpen dat bezit zo ongelijk verdeeld is?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:31 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
En Apple is niet verantwoordelijk voor de vervuiling van China en vele doden.
Is te duur..quote:Op woensdag 30 april 2014 00:56 schreef chroestjov het volgende:
Een kogel door het achterhoofd duurt geen 25 minuten.
Ik heb nergens ordinair gezegd, ik zei:quote:Op woensdag 30 april 2014 01:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat een militaire missie tegen een dictatuur gelijk staat aan ordinair bommengooien geeft wel aan dat jij een verstandelijke beperking hebt.
Zet jezelf nou niet zo voor lulquote:Op woensdag 30 april 2014 01:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb nergens ordinair gezegd, ik zei:
Jij wilde wel even bommen gooien op Syrië want dan krijg je op magische wijze 'democratie'.
Jij bent erg naïef met je democratie.
VK deed mee aan illegale Irakoorlog. Zo gaat het nooit werken gezien alle grootmachten mensenrechten schenden en daar natuurlijk ook voordeel bij hebben.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet schendt het VK niet stelselmatig mensenrechten. Rusland en China wel, echter zijn daar wel sancties tegen. Het is het meten met twee maten wat mij stoort. Je kan niet tegen de doodstraf zijn en wel de doodstraf faciliteren. Je kan niet de Geneefse Conventies ondertekenen en overtreders hier niet op spreken etc. etc. etc. etc.
Jij zet jezelf voor lul, jij wil bommen op Syrië want dan krijg je democratie. Dat zeg jij toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zet jezelf nou niet zo voor lul
Dat het gebeurd wil nog niet zeggen dat je het moet ambiëren. Wat jij doet is oorzaak en gevolg omdraaien. Je stelt dat omdat het gebeurd je het met terug werkende kracht ook maar moet laten gebeuren, ik vind dat een wat naïeve denkwijze als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:38 schreef SadPanda het volgende:
VK deed mee aan illegale Irakoorlog. Zo gaat het nooit werken gezien alle grootmachten mensenrechten schenden en daar natuurlijk ook voordeel bij hebben.
Nee, een of andere achterlijke mongool genaamd SadPanda kan niet begrijpend lezen.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij zet jezelf voor lul, jij wil bommen op Syrië want dan krijg je democratie. Dat zeg jij toch?
Hoe wil je daartegen optreden, Nederland zegt foe? Nederland doet er ook net zo goed aan mee.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat het gebeurd wil nog niet zeggen dat je het moet ambiëren. Wat jij doet is oorzaak en gevolg omdraaien. Je stelt dat omdat het gebeurd je het met terug werkende kracht ook maar moet laten gebeuren, ik vind dat een wat naïeve denkwijze als ik eerlijk ben.
Tenzij de vader van Assad 29 jaar achter elkaar herkozen werd en Assad zelf 14 jaar denk ik dat het een redelijk dictatuur is.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:37 schreef deadprez het volgende:
Was Syrië eerst wel echt een dictatuur? Volgens mij viel dat allemaal wel mee.
quote:Op woensdag 30 april 2014 01:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, een of andere achterlijke mongool genaamd SadPanda kan niet begrijpend lezen.
Ik keur het ook niet goed dat Nederland daar aan mee werkt. Hoe ik er tegen wil optreden is door het zelf niet te doen en andere er op aan te spreken. In tegenstelling tot Guus denk ik niet dat je dit oplost met duizend bommen en granaten.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe wil je daartegen optreden, Nederland zegt foe? Nederland doet er ook net zo goed aan mee.
Ja, dat was het wel maar het was niet een heel erge dictatuur. Maar 3 dagen na de eerste demonstraties in 2011 werden er hervormingen aangekondigd. En in 2012 zijn er democratische parlementsverkiezingen geweest en dit jaar komen er presidentsverkiezingen.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:37 schreef deadprez het volgende:
Was Syrië eerst wel echt een dictatuur? Volgens mij viel dat allemaal wel mee.
Nobelprijs voor deze man.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:43 schreef voederbietel het volgende:
Beter laat je alle wereldleiders een fok account aanmaken, open je een nachtbagger topic, vraag Frank om wat goede muziek, deadprez om wat wiet en dan komen ze er wel uit.
Ik heb het gister al tienmiljoenmiljard keer uitgelegd en toen ging het je pet al te boven. Ik zie niet in waarom dat nu niet weer zo zou zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:42 schreef SadPanda het volgende:
[..]Had je vandaag een kut dag, gezien je gescheld? Wat zei jij dan? Volgens klopt het toch echt wat ik zeg...
Ik vind dat erg naïef want er veranderd geen reet als je dat doet.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik keur het ook niet goed dat Nederland daar aan mee werkt. Hoe ik er tegen wil optreden is door het zelf niet te doen en andere er op aan te spreken.
quote:Beter laat je alle wereldleiders een fok account aanmaken, open je een nachtbagger topic, vraag Frank om wat goede muziek, deadprez om wat wiet en dan komen ze er wel uit.
Wat is dan jouw alternatief? Onbeperkt chemische middelen exporteren waarmee mensen vermoord worden? Vind je dat op z'n minst niet een beetje onethisch?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik vind dat erg naïef want er veranderd geen reet als je dat doet.
Nee dat heb je niet. Jij zei dat omdat Syrië een dictatuur zou zijn je bommen er op wil gooien omdat je voor democratie bent.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb het gister al tienmiljoenmiljard keer uitgelegd en toen ging het je pet al te boven. Ik zie niet in waarom dat nu niet weer zo zou zijn.
Misschien kun je beter gaan discussiëren op de FP of bij NuJij.
Afghanistan is anders wel aardig opgeknapt inmiddels.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet. Jij zei dat omdat Syrië een dictatuur zou zijn je bommen er op wil gooien omdat je voor democratie bent.
Je bent gewoon erg naïef met je democratie dmv bommen brengen.
Dat men daar nu door een zure appel heen moet bijten klopt, maar dat maakt niet dat het voor een volk beter is om in onvrijheid te leven.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:43 schreef deadprez het volgende:
het was er toen in ieder geval chiller om te wonen
Uit de EU en de NAVO. En gewoon neutraal worden. Als wij die chemische middelen niet exporteren doet een ander land het wel. Maakt geen reet uit of je het wel of niet doet behalve voor de schatkist.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is dan jouw alternatief? Onbeperkt chemische middelen exporteren waarmee mensen vermoord worden? Vind je dat op z'n minst niet een beetje onethisch?
Als we jouw gedachtegang door trekken kunnen we net zo goed heel Rusland kapot nuken, er wordt toch wel ergens op de wereld geschoten.
Want jij bent het Syrische volk natuurlijkquote:Op woensdag 30 april 2014 01:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat men daar nu door een zure appel heen moet bijten klopt, maar dat maakt niet dat het voor een volk beter is om in onvrijheid te leven.
Joden vinden alles te duur.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:36 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Is te duur..
Althans voor de joden wel
Nog steeds bomaanslagen en geen democratie.... Als wij ons er niet mee hadden bemoeid was de taliban nooit aan de macht gekomenquote:Op woensdag 30 april 2014 01:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Afghanistan is anders wel aardig opgeknapt inmiddels.
Tyft gewoon op met het herhalen van deze achterlijke uitspraakquote:Op woensdag 30 april 2014 01:51 schreef SadPanda het volgende:
Want jij bent het Syrische volk natuurlijk![]()
Nigmaals: demicratie is totaal iets anders dan een keuze tussen een dictatuur en sharia.quote:"Zure appel"zeg maar gewoon een grote ramp. De rebellen zijn voor de sharia en niet voor democratie. En Assad is aan het winnen.
Ik heb vandaag een aantal reports van VICE bekekene maar de conclusie dat de rebellen voor sharia zijn lijkt mij iets overtrokken.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Want jij bent het Syrische volk natuurlijk![]()
"Zure appel"zeg maar gewoon een grote ramp. De rebellen zijn voor de sharia en niet voor democratie. En Assad is aan het winnen.
Eerst beticht je mij van het willen kapot maken van de economie en dan stel je voor uit de EU te stappen?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Uit de EU en de NAVO. En gewoon neutraal worden. Als wij die chemische middelen niet exporteren doet een ander land het wel. Maakt geen reet uit of je het wel of niet doet behalve voor de schatkist.
Onzin.
Moet voor de inwoners van Europa in WO2 ten tijde van de bevrijding inderdaad vreselijk zijn geweest.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:54 schreef deadprez het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje raar; "ja jammer man, dat jij en jouw familie in oorlogsgebieden wonen. Even door de zure appel bijten, vrijheid is onderweg".
Ik vind het belachelijk hoe makkelijk jij over mensenlevens praat.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tyft gewoon op met het herhalen van deze achterlijke uitspraak
Klopt maar waar zie jij precies de democratie in deze oorlog? Hoe gaat na deze oorlog een democratie komen? Dat is mijn hele punt, waar zie jij democratie?quote:Op woensdag 30 april 2014 01:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nigmaals: demicratie is totaal iets anders dan een keuze tussen een dictatuur en sharia.
Beter ontslaan ze jouw maatschappijleraar maar meteen, want al te veel heeft die jou niet bij kunnen brengen.
Nee, lekker in onvrijheid leven zonder passief kiesrecht, persvrijheid en vrijheid van meningsuiting, dát is leuk.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:54 schreef deadprez het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje raar; "ja jammer man, dat jij en jouw familie in oorlogsgebieden wonen. Even door de zure appel bijten, vrijheid is onderweg".
Het ligt er wat aan. De Taliban was niet cool natuurlijk, terecht dat ze daar bommen op hebben gegooid.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:56 schreef deadprez het volgende:
Ik weet het niet, vind het moeilijk om er een mening over te vormen. Dictaturen zijn altijd verkeerd, maar of dit nou de juiste manier is om het beter te maken betwijfel ik ook.
Ja, dat was zo ongeveer mijn punt.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Daarnaast leven die mensen nu net zo goed in een oorlogsgebied.
Mij niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:54 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb vandaag een aantal reports van VICE bekekene maar de conclusie dat de rebellen voor sharia zijn lijkt mij iets overtrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |