Sla haar terug met je paarse lans.quote:
dat zou een familiedrama wordenquote:Op woensdag 30 april 2014 03:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Sla haar terug met je paarse lans.
Hmm dat verklaart wel waarom hij Zaktabak's schoonzusje niet wilquote:Op woensdag 30 april 2014 03:01 schreef voederbietel het volgende:
Kunnen SadPanda en Guus niet gewoon even stoppen met dit toneelstuk wat hoe dan ook afgaat lopen in keiharde homoseks waarin Guus aan het kortste eind trekt?
quote:Op woensdag 30 april 2014 03:01 schreef voederbietel het volgende:
Kunnen SadPanda en Guus niet gewoon even stoppen met dit toneelstuk wat hoe dan ook afgaat lopen in keiharde homoseks waarin Guus aan het kortste eind trekt?
Jij bent fan van Death Note ofzo?quote:
Nee dat zijn meisjesquote:Op woensdag 30 april 2014 03:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Linkse jongens houden van rechtse praatjes
Als 16-jarige al nachtdienst hebbenquote:Op woensdag 30 april 2014 03:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog op dit tijdstip? Nachtdienst?
Mooiquote:Op woensdag 30 april 2014 03:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Linkse jongens houden van rechtse praatjes
Ik hoef geen vrouwen die ouder zijn dan ik, jeweet.quote:Op woensdag 30 april 2014 03:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm dat verklaart wel waarom hij Zaktabak's schoonzusje niet wil
Niet dat ik het erg vind hoor Guus. We houden van je zoals je bent
Ja, erg?quote:Op woensdag 30 april 2014 03:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij bent fan van Death Note ofzo?
jaquote:
Niet zeiken, mijn rechteroor zit al 2 weken dicht.quote:Op woensdag 30 april 2014 03:01 schreef groningerboy het volgende:
mn neus zit dicht en mn vriendin wil hem niet leegzuigen kkkkk
Nee, FOK!kenquote:Op
woensdag 30 april 2014 03:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog op dit tijdstip? Nachtdienst?
Zo goed volg ik dat hier niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 03:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als 16-jarige al nachtdienst hebben
Ik kwam laatst bij de dokter om m'n oor uit te laten spuiten, zei ze: 'ruim je het ook even zelf op?'.quote:Op woensdag 30 april 2014 03:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Niet zeiken, mijn rechteroor zit al 2 weken dicht.
Ja, want halverwege kwam er een belachelijke plottwist en toen had ik geen zin meer om te kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |