inderdaad. amerikaquote:Op woensdag 30 april 2014 23:06 schreef Travel. het volgende:
[..]
Doen alsof dit nu erg is terwijl Amerika elke dag mensen martelt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:06 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dit is niet jouw afdeling, ik mag hier doen wat ik wil
Hahaha lippenquote:
onzin, in Iran is perfectquote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nou ja, in Iran kan het ook wel wat beter.
Zus van:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkel waar nodig en enkel op een humane wijzequote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Volgens mij hanteren ze daar ook nog de doodstraf toch?
linkse hond jaquote:Op woensdag 30 april 2014 23:10 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Die man is niet echt fan van de doodstraf.
Wel humor...quote:Op woensdag 30 april 2014 23:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die man zit hier niet met plezier.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zus van:Die zag ik net bij Humberto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel joh, die straalt helemaal van genot.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die man zit hier niet met plezier.
Ik weet niet of je aan het trollen bent. Ik hoop het, anders ben je hypocrietquote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Enkel waar nodig en enkel op een humane wijze
quote:Sovjetleider Jozef Stalin, maar ook het islamitische regime van Iran gebruikten en gebruiken foltering voor het inwinnen van informatie en als dwangmiddel om anderen te bekeren tot het juiste geloof.
Nogal.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een verschrikkelijk slecht item zeg.
Nee ik kwam er te laat in. Weet niet waarom hij er zatquote:Op woensdag 30 april 2014 23:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ging het daar over zijn aan GHB verslaafde zusje?
Een quote uit de elsevierquote:Op woensdag 30 april 2014 23:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je aan het trollen bent. Ik hoop het, anders ben je hypocriet
[..]
Ik kwam ook Wikipedia tegenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Een quote uit de elsevierchapeau
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:14 schreef Drxx het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom 'wij', het Westen dus, zo anti-pijnlijke dood zijn
Anti-doodstraf snap ik ergens nog wel met dat hele "wat als toch onschuldig."
Maar een kinderverkrachter mag van mij lijden hoor![]()
![]()
Dat gebeurt niet van GHB geloof ikquote:
niet voor niets gevlucht zeker.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik kwam ook Wikipedia tegen_!
Maar een oud collega was gevlucht uit Iran, dus heb genoeg verhalen gehoord die ik wel geloof ja.
Dat is niet het enige dat wijd open gaat vanavond.quote:
pussyquote:Op woensdag 30 april 2014 23:15 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
GHB is iets wat ik nooit zal proberen!
Pauw is er vast met de schuurmachine overheen gegaan voor de show.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:15 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet van GHB geloof ik
dr zit wat in dr drankje vastquote:Op woensdag 30 april 2014 23:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is niet het enige dat wijd open gaat vanavond.
Ik ga morgen langs de GAMMA.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:16 schreef Xaobotnik het volgende:
Ben nu eigenlijk best wel benieuwd naar GHB...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |