Waarom krijg ik dan maar 10 matches als ik zo'n 1000 vrouwen geliked heb?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt erg mee als je het tindertopic leest. Daar zit ik als man nog aan de lage kant.
Delen door 3 is het toch en bij vrouwen x3quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echt niet.. Mijn halve bank ligt buiten te drogen omdat varken weer een ongelukje heeft gehad
De meeste seks-gerelateerde moordenaars waren 'onhandig' met vrouwenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, wat dacht je van hell no? Ik ben juist te terughoudend tegenover vrouwen, laat staan dat ik zou gaan stalken.
Dat zeggen ze inderdaadquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Delen door 3 is het toch en bij vrouwen x3
Nee, ze was pissed omdat ik zo lang van huis wasquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Delen door 3 is het toch en bij vrouwen x3
[..]
Ziekjes?
Nope, maar het is ook niet dat ik het bijhoudt ofzo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zeggen ze inderdaad
Ik lieg nooit over aantallen, jij wel?
En dan gaat ze de boel onder zeiken?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ze was pissed omdat ik zo lang van huis was
Alleen de bankquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, maar het is ook niet dat ik het bijhoudt ofzo. Misschien dat daar dat sommetje vandaan komt
[..]
En dan gaat ze de boel onder zeiken?
oh ja, dat zou kunnen inderdaad. Ik weet het ook niet uit m'n hoofd, maar kan iedereen wel gewoon herinneren (gelukkig)quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, maar het is ook niet dat ik het bijhoudt ofzo.
Misschien dat daar dat sommetje vandaan komt(Dat mannen overschatten.)
[..]
En dan gaat ze de boel onder zeiken?
Oh dr staan gewoon geen namen bij of zo.quote:
Ik heb werkelijk geen idee fax. Het is niet dat je afstotelijk bent of iets. Ik vond mijn aantal ook erg laag, al had ik hem op 20-28 en 40 kilometer staan waardoor ik bijvoorbeeld Utrecht net niet meepikte en enkel Arnhem en Nijmegen als grotere plaatsen had.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan maar 10 matches als ik zo'n 1000 vrouwen geliked heb?![]()
Ik zocht van 20 tot 35 in een straal van 50 km op een gegeven moment![]()
Dan neem ik heel Antwerpen en Breda mee. Zelfs Goes nog volgens mij
Jawel, alleen staat dat er niet bij.quote:
En bedankt dat je dat van mij denkt. Ik ben overigens niet 'onhandig' en kan prima gesprekken met vrouwen voeren, alleen word het moeilijker zodra ik vage hints van interesse moet gaan interpreteren.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De meeste seks-gerelateerde moordenaars waren 'onhandig' met vrouwen
Ik kan er niks aan doen dat ik van fokkers verwacht dat ze raar, eng en vreemd zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee fax. Het is niet dat je afstotelijk bent of iets. Ik vond mijn aantal ook erg laag, al had ik hem op 20-28 en 40 kilometer staan waardoor ik bijvoorbeeld Utrecht net niet meepikte en enkel Arnhem en Nijmegen als grotere plaatsen had.
[..]
Jawel, alleen staat dat er niet bij.
[..]
En bedankt dat je dat van mij denkt. Ik ben overigens niet 'onhandig' en kan prima gesprekken met vrouwen voeren, alleen word het moeilijker zodra ik vage hints van interesse moet gaan interpreteren.
Dan tref je de verkeerde fokkers blijkbaarquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ik van fokkers verwacht dat ze raar, eng en vreemd zijn
Je bent er zelf immers ook eenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ik van fokkers verwacht dat ze raar, eng en vreemd zijn
Niet gewoon nog niet helemaal zindelijk? Zal vast ergens door komen waardoor ze dat doet.quote:
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh ja, dat zou kunnen inderdaad. Ik weet het ook niet uit m'n hoofd, maar kan iedereen wel gewoon herinneren (gelukkig)
Alles liken telt nietquote:
Ik ben zo'n fokkerquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dan tref je de verkeerde fokkers blijkbaar
verdomme, je verpest m weerquote:
Dat doe ik ook niet, straks komt er zo'n varken die een gesprekje wilquote:
Ah, dus stiekem ben jij gewoon een vrouwelijke seriemoordenaar die nog wacht op de trigger om daadwerkelijk los te gaan?quote:
Zelfbescherming. Anders krijg je van die Efteling rijen in je voortuin..quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag niet Tinderen van mijn telefoon
Nee, ze heeft heel jong blaasproblemen gehad, maar duurde lang voordat ze erachter waren wat het was, en toen pieste ze iedere keer op mijn dekbed (geen aparte slaapkamer).. Daardoor is er nu ook geen mogelijkheid om met een dekbed op mn bank te liggen, fleecedekentjes is geen probleem.. Maar sinds de diagnose gaat het erg goed met dr blaas..quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet gewoon nog niet helemaal zindelijk? Zal vast ergens door komen waardoor ze dat doet.
[..]
Dat wel ja.
[..]
Alles liken telt niet
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
Laat ik eens wat te drinken pakken. Sinds 14.00u niks meer gehad
Neuriën die dan allemaal het Carnaval Festival deuntje?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zelfbescherming. Anders krijg je van die Efteling rijen in je voortuin..
Van Laafjes?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zelfbescherming. Anders krijg je van die Efteling rijen in je voortuin..
Wie zegt dat ik wacht?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, dus stiekem ben jij gewoon een vrouwelijke seriemoordenaar die nog wacht op de trigger om daadwerkelijk los te gaan?
Jij mag dus gewoon niet van huis weg van drquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ze heeft heel jong blaasproblemen gehad, maar duurde lang voordat ze erachter waren wat het was, en toen pieste ze iedere keer op mijn dekbed (geen aparte slaapkamer).. Daardoor is er nu ook geen mogelijkheid om met een dekbed op mn bank te liggen, fleecedekentjes is geen probleem.. Maar sinds de diagnose gaat het erg goed met dr blaas..
Alleen als ze boos is op me, gaat ze uit linkigheid nog een plasje op de bank doen.
Die slakkenmonorailquote:
Heel normaal toch?quote:
Nee, mijn autistje heeft mij nodig.. Ze is vandaag ook weer in een nietsontziende knuffelbui.. Zucht.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag dus gewoon niet van huis weg van dr
ik wil daar inquote:
Ik heb ook wel eens last van blaasproef. Vooral s nachts in de auto onderweg naar huisquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ze heeft heel jong blaasproblemen gehad, maar duurde lang voordat ze erachter waren wat het was, en toen pieste ze iedere keer op mijn dekbed (geen aparte slaapkamer).. Daardoor is er nu ook geen mogelijkheid om met een dekbed op mn bank te liggen, fleecedekentjes is geen probleem.. Maar sinds de diagnose gaat het erg goed met dr blaas..
Alleen als ze boos is op me, gaat ze uit linkigheid nog een plasje op de bank doen.
Jij zegt hetquote:
Eftelingquote:
Autistjes kunnen dan ook best lastig zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, mijn autistje heeft mij nodig.. Ze is vandaag ook weer in een nietsontziende knuffelbui.. Zucht.
Hmm lastig...quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je weet me te vinden mocht je ooit een advocaat nodig hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |