Waarom krijg ik dan maar 10 matches als ik zo'n 1000 vrouwen geliked heb?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt erg mee als je het tindertopic leest. Daar zit ik als man nog aan de lage kant.
Delen door 3 is het toch en bij vrouwen x3quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echt niet.. Mijn halve bank ligt buiten te drogen omdat varken weer een ongelukje heeft gehad
De meeste seks-gerelateerde moordenaars waren 'onhandig' met vrouwenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, wat dacht je van hell no? Ik ben juist te terughoudend tegenover vrouwen, laat staan dat ik zou gaan stalken.
Dat zeggen ze inderdaadquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Delen door 3 is het toch en bij vrouwen x3
Nee, ze was pissed omdat ik zo lang van huis wasquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Delen door 3 is het toch en bij vrouwen x3
[..]
Ziekjes?
Nope, maar het is ook niet dat ik het bijhoudt ofzo.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zeggen ze inderdaad
Ik lieg nooit over aantallen, jij wel?
En dan gaat ze de boel onder zeiken?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ze was pissed omdat ik zo lang van huis was
Alleen de bankquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, maar het is ook niet dat ik het bijhoudt ofzo. Misschien dat daar dat sommetje vandaan komt
[..]
En dan gaat ze de boel onder zeiken?
oh ja, dat zou kunnen inderdaad. Ik weet het ook niet uit m'n hoofd, maar kan iedereen wel gewoon herinneren (gelukkig)quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, maar het is ook niet dat ik het bijhoudt ofzo.
Misschien dat daar dat sommetje vandaan komt(Dat mannen overschatten.)
[..]
En dan gaat ze de boel onder zeiken?
Oh dr staan gewoon geen namen bij of zo.quote:
Ik heb werkelijk geen idee fax. Het is niet dat je afstotelijk bent of iets. Ik vond mijn aantal ook erg laag, al had ik hem op 20-28 en 40 kilometer staan waardoor ik bijvoorbeeld Utrecht net niet meepikte en enkel Arnhem en Nijmegen als grotere plaatsen had.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan maar 10 matches als ik zo'n 1000 vrouwen geliked heb?![]()
Ik zocht van 20 tot 35 in een straal van 50 km op een gegeven moment![]()
Dan neem ik heel Antwerpen en Breda mee. Zelfs Goes nog volgens mij
Jawel, alleen staat dat er niet bij.quote:
En bedankt dat je dat van mij denkt. Ik ben overigens niet 'onhandig' en kan prima gesprekken met vrouwen voeren, alleen word het moeilijker zodra ik vage hints van interesse moet gaan interpreteren.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De meeste seks-gerelateerde moordenaars waren 'onhandig' met vrouwen
Ik kan er niks aan doen dat ik van fokkers verwacht dat ze raar, eng en vreemd zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee fax. Het is niet dat je afstotelijk bent of iets. Ik vond mijn aantal ook erg laag, al had ik hem op 20-28 en 40 kilometer staan waardoor ik bijvoorbeeld Utrecht net niet meepikte en enkel Arnhem en Nijmegen als grotere plaatsen had.
[..]
Jawel, alleen staat dat er niet bij.
[..]
En bedankt dat je dat van mij denkt. Ik ben overigens niet 'onhandig' en kan prima gesprekken met vrouwen voeren, alleen word het moeilijker zodra ik vage hints van interesse moet gaan interpreteren.
Dan tref je de verkeerde fokkers blijkbaarquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ik van fokkers verwacht dat ze raar, eng en vreemd zijn
Je bent er zelf immers ook eenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ik van fokkers verwacht dat ze raar, eng en vreemd zijn
Niet gewoon nog niet helemaal zindelijk? Zal vast ergens door komen waardoor ze dat doet.quote:
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh ja, dat zou kunnen inderdaad. Ik weet het ook niet uit m'n hoofd, maar kan iedereen wel gewoon herinneren (gelukkig)
Alles liken telt nietquote:
Ik ben zo'n fokkerquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dan tref je de verkeerde fokkers blijkbaar
verdomme, je verpest m weerquote:
Dat doe ik ook niet, straks komt er zo'n varken die een gesprekje wilquote:
Ah, dus stiekem ben jij gewoon een vrouwelijke seriemoordenaar die nog wacht op de trigger om daadwerkelijk los te gaan?quote:
Zelfbescherming. Anders krijg je van die Efteling rijen in je voortuin..quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag niet Tinderen van mijn telefoon
Nee, ze heeft heel jong blaasproblemen gehad, maar duurde lang voordat ze erachter waren wat het was, en toen pieste ze iedere keer op mijn dekbed (geen aparte slaapkamer).. Daardoor is er nu ook geen mogelijkheid om met een dekbed op mn bank te liggen, fleecedekentjes is geen probleem.. Maar sinds de diagnose gaat het erg goed met dr blaas..quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet gewoon nog niet helemaal zindelijk? Zal vast ergens door komen waardoor ze dat doet.
[..]
Dat wel ja.
[..]
Alles liken telt niet
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
Laat ik eens wat te drinken pakken. Sinds 14.00u niks meer gehad
Neuriën die dan allemaal het Carnaval Festival deuntje?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zelfbescherming. Anders krijg je van die Efteling rijen in je voortuin..
Van Laafjes?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zelfbescherming. Anders krijg je van die Efteling rijen in je voortuin..
Wie zegt dat ik wacht?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, dus stiekem ben jij gewoon een vrouwelijke seriemoordenaar die nog wacht op de trigger om daadwerkelijk los te gaan?
Jij mag dus gewoon niet van huis weg van drquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ze heeft heel jong blaasproblemen gehad, maar duurde lang voordat ze erachter waren wat het was, en toen pieste ze iedere keer op mijn dekbed (geen aparte slaapkamer).. Daardoor is er nu ook geen mogelijkheid om met een dekbed op mn bank te liggen, fleecedekentjes is geen probleem.. Maar sinds de diagnose gaat het erg goed met dr blaas..
Alleen als ze boos is op me, gaat ze uit linkigheid nog een plasje op de bank doen.
Die slakkenmonorailquote:
Heel normaal toch?quote:
Nee, mijn autistje heeft mij nodig.. Ze is vandaag ook weer in een nietsontziende knuffelbui.. Zucht.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag dus gewoon niet van huis weg van dr
ik wil daar inquote:
Ik heb ook wel eens last van blaasproef. Vooral s nachts in de auto onderweg naar huisquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ze heeft heel jong blaasproblemen gehad, maar duurde lang voordat ze erachter waren wat het was, en toen pieste ze iedere keer op mijn dekbed (geen aparte slaapkamer).. Daardoor is er nu ook geen mogelijkheid om met een dekbed op mn bank te liggen, fleecedekentjes is geen probleem.. Maar sinds de diagnose gaat het erg goed met dr blaas..
Alleen als ze boos is op me, gaat ze uit linkigheid nog een plasje op de bank doen.
Jij zegt hetquote:
Eftelingquote:
Autistjes kunnen dan ook best lastig zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, mijn autistje heeft mij nodig.. Ze is vandaag ook weer in een nietsontziende knuffelbui.. Zucht.
Hmm lastig...quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je weet me te vinden mocht je ooit een advocaat nodig hebben.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
Deze is leukerIk vond die ander toch leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
straks droog je uitquote:
Met jouw belabberde taalbeheersing.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:59 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet me te vinden mocht je ooit een advocaat nodig hebben.
Ik ben verliefd..quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met jouw belabberde taalbeheersing.
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Efteling![]()
![]()
[..]
Autistjes kunnen dan ook best lastig zijn
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je echt advocaat of in opleiding?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:59 schreef yats het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die niet nodig..quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:59 schreef yats het volgende:
[..]
Touchéquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meer zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat realiseer je je nu pas?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry het gaat gewoon niet werken tussen ons![]()
Alleen qua d/t, de rest is meer dan prima.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
That went easy..quote:
DAAR zijn de meningen nog over verdeeldquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen qua d/t, de rest is meer dan prima.
Ik mag mezelf meester noemen. Jurist ben ik dus al, advocaat (nog) niet. Daarvoor moet je na de universiteit nog drie jaar een beroepsopleiding a 15000 euro per jaar volgen. En normaliter betaalt het kantoor waar je werkt dat, maar omdat ik eigen baas ben zit dat er niet in.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je echt advocaat of in opleiding?
Dat heb je toch niet in je profiel staan he?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mag mezelf meester noemen. Jurist ben ik dus al, advocaat (nog) niet. Daarvoor moet je na de universiteit nog drie jaar een beroepsopleiding a 15000 euro per jaar volgen. En normaliter betaald het kantoor waar je werkt dat, maar omdat ik eigen baas ben zit dat er niet in.
Betaaltquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mag mezelf meester noemen. Jurist ben ik dus al, advocaat (nog) niet. Daarvoor moet je na de universiteit nog drie jaar een beroepsopleiding a 15000 euro per jaar volgen. En normaliter betaald het kantoor waar je werkt dat, maar omdat ik eigen baas ben zit dat er niet in.
Ik heb niet eens zin om een vinnige opmerking terug te geven. Verspilling van tijd en moeite.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAAR zijn de meningen nog over verdeeld
Alsof je dat zou kunnenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zin om een vinnige opmerking terug te geven. Verspilling van tijd en moeite.
Nee, ik ben niet achterlijk. Wat zit iedereen hier overigens steeds te bitchen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet in je profiel staan he?
That would explain..
En wat is dan je expertise .... ben je dan een huis en tuin advocaatje die een beetje scheidingsconvenantjes op mag gaan stellen of ga je grote crimi's verdedigen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Vrij makkelijk. Alsof bij jou alles zo goed op rolletjes loopt.quote:
Dat laatste denk ik niet aangezien hij (nog) geen advocaat is?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat is dan je expertise .... ben je dan een huis en tuin advocaatje die een beetje scheidingsconvenantjes op mag gaan stellen of ga je grote crimi's verdedigen?
sorryquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:07 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet achterlijk. Wat zit iedereen hier overigens steeds te bitchen?
Oh en DAAR denk je mij mee te hebben?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Vrij makkelijk. Alsof bij jou alles zo goed op rolletjes loopt.
uiteindelijk bedoel ik dan ookquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet aangezien hij (nog) geen advocaat is?
Duidelijk, ik dacht alquote:
Klopt, drukke dag gehad? Okquote:
Ik was gelukkiger met het Carnaval festival deuntje in mijn hoofdquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:11 schreef Moeraskat het volgende:
Advocaatje ging op reis, tiereliereliere,
Advocaatje ging op reis, tierelierelom.
Het kwam door lola, ze zei advocaatjequote:Op dinsdag 29 april 2014 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was gelukkiger met het Carnaval festival deuntje in mijn hoofd
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het kwam door lola, ze zei advocaatje
Hoho, dat was Fas hoor. Kweenie.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh en DAAR denk je mij mee te hebben?![]()
Maar mag ik je er even op wijzen dat MK begon over jouw beheersing van de Nederlandse taal. Vertel, waarom wordt zij genegeerd en ben ik de lul van je zogenaamd "vinnige" opmerkingen?
Ben je zo boos omdat ik van de week iets zei over je date-gedrag?
My bad!!quote:
Geen fikkie gestookt vandaag?quote:
Voor een jurist/advo zit je wel snel op de kastquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zin om een vinnige opmerking terug te geven. Verspilling van tijd en moeite.
Ik vergeef het jequote:Op dinsdag 29 april 2014 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
My bad!!
Excuses!!
[..]
Geen fikkie gestookt vandaag?
Woehoequote:
Je mag beiden doen. Maar strafrecht is wel mijn expertise. Nadeel van strafrecht is inderdaad wat adolecens al zegt, zolang je geen advocaat bent ben je in het strafrecht vrij beperkt qua mogelijkheden terwijl je in het civiele en bestuursrechtelijke recht ook mag procederen als jurist.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat is dan je expertise .... ben je dan een huis en tuin advocaatje die een beetje scheidingsconvenantjes op mag gaan stellen of ga je grote crimi's verdedigen?
Fas klaagt daarover, maar die stuurt me tenminste nog een linkje waardoor ik wellicht de lessen Nederlands die ik in mijn jeugd gemist heb nog in kan halen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh en DAAR denk je mij mee te hebben?![]()
Maar mag ik je er even op wijzen dat MK begon over jouw beheersing van de Nederlandse taal. Vertel, waarom wordt zij genegeerd en ben ik de lul van je zogenaamd "vinnige" opmerkingen?
Ben je zo boos omdat ik van de week iets zei over je date-gedrag?
Ik heb een baalavond, dan kan ik niet zoveel hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor een jurist/advo zit je wel snel op de kast
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor een jurist/advo zit je wel snel op de kast
Niet op jouquote:
Nee het regendequote:
Oke duidelijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Je mag beiden doen. Maar strafrecht is wel mijn expertise. Nadeel van strafrecht is inderdaad wat adolecens al zegt, zolang je geen advocaat bent ben je in het strafrecht vrij beperkt qua mogelijkheden terwijl je in het civiele en bestuursrechtelijke recht ook mag procederen als jurist.
[..]
Fas klaagt daarover, maar die stuurt me tenminste nog een linkje waardoor ik wellicht de lessen Nederlands die ik in mijn jeugd gemist heb nog in kan halen.
Nahjaquote:
Nice try, you failed.quote:
Niet alleen nu, altijd eigenlijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Je mag beiden doen. Maar strafrecht is wel mijn expertise. Nadeel van strafrecht is inderdaad wat adolecens al zegt, zolang je geen advocaat bent ben je in het strafrecht vrij beperkt qua mogelijkheden terwijl je in het civiele en bestuursrechtelijke recht ook mag procederen als jurist.
[..]
Fas klaagt daarover, maar die stuurt me tenminste nog een linkje waardoor ik wellicht de lessen Nederlands die ik in mijn jeugd gemist heb nog in kan halen.
[..]
Ik heb een baalavond, dan kan ik niet zoveel hebben.
Als ik iedereen die faalt in taal een link moet gaan sturenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn telefoon beloofde mij regen maar niets van gezienquote:
Op mijn werk lees ik ook alles drie keer na voordat ik iets opsla i.p.v. meteen op invoeren te drukken. Daar staan baaldagen los vanquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet alleen nu, altijd eigenlijk
Maar, dan hoop ik dat je op je werk nooit een baaldag hebtlijkt me behoorlijk slordig.
Ik heb het nu niet over je foutjes, maar over je snel-op-de-kast-gedrag.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:18 schreef yats het volgende:
[..]
Op mijn werk lees ik ook alles drie keer na voordat ik iets opsla i.p.v. meteen op invoeren te drukken. Daar staan baaldagen los van
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn telefoon beloofde mij regen maar niets van gezien
Niet te serieus lolaatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik, zo'n beest is meer onbereikbaarquote:
Op het nieuws vandaag ook al de mededeling dat er alleen in het Noord-Oosten onweer zou komenquote:
Hoezo heb je lessen Nederlands in je jeugd gemist? Als je universitaire stof tot je kan nemen, moet dit ook lukken en wrs in erg korte tijd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb een baalavond, dan kan ik niet zoveel hebben.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meer zoiets?Hij doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wilt me, je weet het alleen nog niet
Daar krijg je ook Nederlandsquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo heb je lessen Nederlands in je jeugd gemist? Als je universitaire stof tot je kan nemen, moet dit ook lukken en wrs in erg korte tijd.
Nee, cutequote:Op dinsdag 29 april 2014 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat snap ik, zo'n beest is meer onbereikbaar
Dat is iets van de laatste weken. Geen zin in verdere uitlegquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet over je foutjes, maar over je snel-op-de-kast-gedrag.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet te serieus lolaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een tijd ziek geweest en ging een tijd niet naar school daardoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo heb je lessen Nederlands in je jeugd gemist? Als je universitaire stof tot je kan nemen, moet dit ook lukken en wrs in erg korte tijd.
Smoesjes.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is iets van de laatste weken. Geen zin in verdere uitleg
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben een tijd ziek geweest en ging een tijd niet naar school daardoor.
quote:
ik moest lachenquote:
Daar kan jij vast wel een leuk gifje van makenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee
ik denk dat hij tot den treure door blijft trillen, net als zo'n puddinkje
Dan geloof je het niet. Wat jij wil. Zoek t allemaal zelf maar uit verder.quote:
Dat zou ik kunnen doenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kan jij vast wel een leuk gifje van maken
Tong binnenboord of een vork erin.quote:
quote:
Zo'n vleesvork?quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tong binnenboord of een vork erin.
quote:
Kan je iemand leuk mee verwonden jaquote:
Rustig maar hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Wat jij wil. Zoek t allemaal zelf maar uit verder.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee
ik denk dat hij tot den treure door blijft trillen, net als zo'n puddinkje
Ik wil 'm wel naar binnen steken hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tong binnenboord of een vork erin.
Neequote:Op dinsdag 29 april 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Worden jullie nooit eens moe van dat praten in plaatjes/gifjes?
Ik ben er klaar mee. Dan maar even niet aardig zijn.quote:
Maar dat kan met een gewone vork ookquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je iemand leuk mee verwonden ja
Nee .. afwisseling ftwquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Worden jullie nooit eens moe van dat praten in plaatjes/gifjes?
Nee. Dank u feestelijk.quote:
Oppervlakkige wonden zijn niet zo effectiefquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar dat kan met een gewone vork ook
Laat je niet zo opnaaien johquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee. Dan maar even niet aardig zijn.
Stel je niet zo aan johquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee. Dan maar even niet aardig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |