Onterechte penalty 45+4' en zo'n Ba goal als tegen PSG 89'quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wordt 2-0 voor Chelsea door twee schijtdoelpunten.
En dan zie ik ze nog wel winnen ook tegen Real. Mourinho kent precies de zwaktes van de Koninklijke.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Onterechte penalty 45+4' en zo'n Ba goal als tegen PSG 89'
''IT'S TORRES TO GIVE CHELSEA A PLACE IN THE CHAMPIONS LEAGUE FINAL!''quote:
Fixed. Het streepje stond verkeerdquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Chelsea heeft meer scorend vermogen.. Atleti is toch vooral Costa. Maar goed, ik hoop op een zwaarbevochten 0-11
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Chelsea heeft meer scorend vermogen.. Atleti is toch vooral Costa. Maar goed, ik hoop op een zwaarbevochten 1-1
In dat kader zou het fijn zijn als Atleti vroeg scoortquote:Op woensdag 30 april 2014 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vraag me af hoeveel bussen Mourinho vandaag heeft meegenomen overigens.
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:54 schreef manny het volgende:
Enige scenario dat dus kan is dat atletico vanavond wint en dan ook nog de finale wint. Dan hebben we een mooie winnaar, een huilende ronaldo en een pepe zonder prijs.
Kan niet. Diep van binnen is niemand voor Real (dat je nu hoopt dat ze de 10e niet winnen is al een duidelijk signaal dat je ware clubliefde boven begint te komen)quote:Op woensdag 30 april 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Atleti die 10e af pakt van Real zou dat ook wel genot zijn voor alle zure reacties. Alleen ben ik zelf eigenlijk toch wel Real-fan
Ik ben voor Realquote:Op woensdag 30 april 2014 15:33 schreef manny het volgende:
[..]
Kan niet. Diep van binnen is niemand voor Real (dat je nu hoopt dat ze de 10e niet winnen is al een duidelijk signaal dat je ware clubliefde boven begint te komen)
Dan wel na Penalties die Ronaldo en Pepe hebben gemist.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:54 schreef manny het volgende:
Enige scenario dat dus kan is dat atletico vanavond wint en dan ook nog de finale wint. Dan hebben we een mooie winnaar, een huilende ronaldo en een pepe zonder prijs. Pfff. Wat is de kans dat dat allemaal goed gaat komen.
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:54 schreef manny het volgende:
Enige scenario dat dus kan is dat atletico vanavond wint en dan ook nog de finale wint. Dan hebben we een mooie winnaar, een huilende ronaldo en een pepe zonder prijs. Pfff. Wat is de kans dat dat allemaal goed gaat komen.
quote:
succesjood!!!1!!!111!1!1quote:Op woensdag 30 april 2014 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben voor RealFamilie is voor Atleti maar die speelden 2e klasse toen ik voor het eerst voetbal keek, dus toen werd ik maar voor de andere club uit Madrid (die ook maar 5e werd
)
Pleonasmequote:Op woensdag 30 april 2014 18:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
succesjood!!!1!!!111!1!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |