quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:40 schreef StarGazer het volgende:
Dit is een grotere vernedering voor die Duitsers dan het verdrag van Versailles.
Godverquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:40 schreef StarGazer het volgende:
Dit is een grotere vernedering voor die Duitsers dan het verdrag van Versailles.
Ik heb daar al eens met een Pruisisch vlaggetje rondgereden. Iedereen daar toeteren en schelden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende: [..] Bayern is sowieso een infantiele deelstaat met hun debiele taaltje
![]()
Cowboyhoed op en een 9derter tussen de ogenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan maar in het plaatselijk café Sjon boy Wolton van het bord smijten.
Stoer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:41 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Ik heb daar al eens met een Pruisisch vlaggetje rondgereden. Iedereen daar toeteren en schelden.ze moeten eens beseffen dat Duitsland niet eens had bestaan zonder Pruisen
quote:
quote:
Als ik het gifje hier plaats wordt die weer weggehaald door een moderator. Nu kunnen jullie gewoon braaf op de link klikkenquote:
Teringquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:40 schreef StarGazer het volgende:
Ja, je bent idiootquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als ik het gifje hier plaats wordt die weer weggehaald door een moderator. Nu kunnen jullie gewoon braaf op de link klikken
mooi plaatjequote:
Op de trein ermee!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:45 schreef beantherio het volgende:
De Duitsers zijn niet meer wat ze geweest zijn
Klopt, maar dan nog vind ik het sneu voor hem.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doet het toch echt zelf in een al gewonnen wedstrijd nota bene.
waterneusquote:
Dan zat hij bij Studio Voetbal wel aan de goede tafel.quote:
Gaat ook zo golfen . saaiquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan zat hij bij Studio Voetbal wel aan de goede tafel.
Donker buiten he.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wow ik kom net thuis. Wat is er gebeurd?
alonso mist de finalequote:Op dinsdag 29 april 2014 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Duitsland werd geneuktquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
quote:
Anonymousz maakte een opmerking over Waterneus, maar hij is een PSV'er. Daar zijn we een beetje door in de war.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Geeltje en nu geschorstquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb de wedstrijd gemist... Watskeburt?
Het was nog erger dat Borussia Dortmund toen Real Madrid uit de finale hieldquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:14 schreef ReplaR het volgende:
Toch wel ironisch, vorig jaar rekende ze af met tiki taka voetbal tegen barca, dit jaar gaan ze met tika taka ten onder tegen real...
0-3, tweede helft niet meer gekeken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Domme, te laat ingezette en vooral onbegrijpelijke sliding randje 16 metergebied bij een 0-3 voorsprong. Hij had het ook direct zelf door.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Domme overtreding danquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Domme, te laat ingezette en vooral onbegrijpelijke sliding randje 16 metergebied bij een 0-3 voorsprong. Hij had het ook direct zelf door.
Was bijna weer gebeurd dit jaarquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het was nog erger dat Borussia Dortmund toen Real Madrid uit de finale hield
Was totaal anders. Bayern probeerde volle pressie te spelen op Barca terwijl Real gisteravond achteruit hing.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
Balbezit is nutteloos. Pep heeft de machine kapot gemaakt. Heynkens wist het:
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook. Maar ik denk ook dat het tikkie takkie pressie balbezit niet ten voordele van Bayern heeft gewerkt. Real Madrid heeft feilloos laten zien dat een sterke ploeg hier op de counter snoeihard mee afrekent. Terwijl Bayern eigenlijk langzaam het scorende vermogen lijkt kwijt te raken zoals Barca daar ook last van heeft. Tegen zwakke tegenstanders is het allemaal leuk en aardig.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Was totaal anders. Bayern probeerde volle pressie te spelen op Barca terwijl Real gisteravond achteruit hing.
Wel fijn dat Guardiola nu keihard van die troon overdondert. Vind het maar een vies mannetje zo maniakaal langs de kant te staan. Ze zijn gewoon veel te vroeg kampioen geworden waardoor er nonchalance en arrogantie is ingeslopen.
Speelwijze was sowieso het manco inderdaad. Dat lag Real wel, vooral hoe tenenkrommend inspiratieloos Bayern speelde, op een bepaald vlak vind ik dat natuurlijk wel het verdiende loon van Beckenbauer "thuis pakken we ze"..quote:Op woensdag 30 april 2014 09:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik denk ook dat het tikkie takkie pressie balbezit niet ten voordele van Bayern heeft gewerkt. Real Madrid heeft feilloos laten zien dat een sterke ploeg hier op de counter snoeihard mee afrekent. Terwijl Bayern eigenlijk langzaam het scorende vermogen lijkt kwijt te raken zoals Barca daar ook last van heeft. Tegen zwakke tegenstanders is het allemaal leuk en aardig.
Waar is je data analyse? Hier kan je niks mee.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
Balbezit is nutteloos. Pep heeft de machine kapot gemaakt. Heynkens wist het:
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
op een bepaald vlak vind ik dat natuurlijk wel het verdiende loon van Beckenbauer "thuis pakken we ze"..
Beetje flauw. Robben is misschien geen echte leider bij uitstek, maar hij is wel beslissend voor ze geweest vorig jaar.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:30 schreef Syntix het volgende:
Je wist trouwens al dat toen robben het woord deed in de groep vooraf aan het fluitsignaal dat ze kansloos gingen verliezen. robbenpsv
Niets hoor. Ik vind het zijn verdiende loon.quote:
Dat Beckenbauer arrogant is, is misschien wel een en ander voor te zeggen. Maar ik vind het op zich niet storend als iemand vertrouwen in eigen kunnen uitspreekt.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niets hoor. Ik vind het zijn verdiende loon.
Dat hangt samen met een aversie tegen Duitsers en zijn lichtelijk (gemeende) arrogantie.
Mee eens, de schoonheid van heel scherp counteren wordt vaak ondergewaardeerd.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:39 schreef Merkie het volgende:
I
Nee, dan Real Madrid. Dat is pas voetbal. Wel maar 1/3 balbezit, maar die counter waaruit de 0-3 voortkwam was absoluut genieten. Daar kijk je voetbal voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |