Niet tijdens de minuut stilte.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan wordt er op FOK! nog gewoon gepost toch?
ja wauw echt fantastischquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:49 schreef AmaninFull het volgende:
Toch genieten dat tenminste onze Robben op dit niveau weer gewoon erbij is. 3-1 voor Bayern.
Ja zo werkt dat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus de ene minuut mogen we wel posten, maar de ander niet?
tijdens de twee minuten gooit yvonne fok gewoon plat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus de ene minuut mogen we wel posten, maar de ander niet?
En terecht.quote:
yesssquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doet hij Sport1 ja? * Cavaliers zapt
Ga je hier niet posten Cnor?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan het plaatje niet zo snel vinden ervan. Maar goed, terug naar de wedstrijd
zet je je geluid uitquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:52 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Jammer, ik heb geen Sport1. Kan echt niet naar die debiele Snoeks luisteren joh. Minachting van de kijker.
ik sla je bericht opquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Müller maakt in de 23e minuut de 1-0.
Gokje.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Cry me a riveeeeeeeheeeeer.
Cry me cry me cry me cry me
Maar ik ga het toch niet posten. En nu ga ik echt kijken, damnquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij kan meerdere dingen tegelijk
ik heb het nr in mijn hoofdquote:
LOL XDquote:
Ja maar hij stond aan de andere kant hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:54 schreef Heeinz het volgende:
Waarom pest iedereen Ajacied422.
Alsof zijn keepen van net nog niet erg genoeg was(natuurlijk was ene Heeinz daar meteen om te profiteren)
dat magquote:
TV staat voor me en laptop ook dan moet ik steeds omhoog en omlaag kijken is een beetje kut kijken. Kijk af en toe hier.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon twee schermen naast elkaar je weet
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Cry me a riveeeeeeeheeeeer.
Cry me cry me cry me cry me
wie zijn de beste spelers volgens jou?quote:
Matavz.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wie zijn de beste spelers volgens jou?
Blackmodje?quote:
Ik heb een detectie staan op lompe antwoorden. Bij jou klapt de melder doorgaans uit elkaarquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey, een post uit het vorige topic.
Volgens mij was het een waarheidsdetectie.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een detectie staan op lompe antwoorden. Bij jou klapt de melder doorgaans uit elkaar
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een detectie staan op lompe antwoorden. Bij jou klapt de melder doorgaans uit elkaar
Haha ik snap hem, je moet het op z'n Nederlands uitspreken, dan klink het als balenquote:
slimme jongenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ik snap hem, je moet het op z'n Nederlands uitspreken, dan klink het als balen
Utrecht is slecht.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ik snap hem, je moet het op z'n Nederlands uitspreken, dan klink het als balen
xdquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Een speler kan nooit voldoen aan de verwachtingen als er 100 miljoen voor betaald is. Absurd bedrag, kan alleen maar tegenvallen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
Betaal je dan 100 miljoen voor... Kan niet eens een bal drukken.
niet gelezen, niet van plan ookquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gareth Bale, de Welshman heeft nog gespeeld onder Martin Jol, Martin Jol die later Ajax trainde heeft destijds geinformeerd naar Gareth Bale nadat laatstgenoemde een heel seizoen geblesseerd was en eigenlijk compleet uit the picture was geraakt bij the Spurs. Bale noemde het aanbod erg mooi maar wilde Tottenham trouw blijven, de rest is geschiedenis.
Anders had ie nu bij PEC Zwolle gespeeld.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gareth Bale, de Welshman heeft nog gespeeld onder Martin Jol, Martin Jol die later Ajax trainde heeft destijds geinformeerd naar Gareth Bale nadat laatstgenoemde een heel seizoen geblesseerd was en eigenlijk compleet uit the picture was geraakt bij the Spurs. Bale noemde het aanbod erg mooi maar wilde Tottenham trouw blijven, de rest is geschiedenis.
nou nou mag het een onsje minderquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:59 schreef Buitendam het volgende:
Ramos mag morgen echt wind tegen hebben als hij op de fiets naar de training gaat.
Dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:00 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Bayern wordt compleet van de mat gewalst.
watquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:00 schreef VMSDKR het volgende:
Als dit nou ook 0-1 wordt valt de beslissing toch op onderling resultaat?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:00 schreef VMSDKR het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:00 schreef VMSDKR het volgende:
Huh wat?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:00 schreef VMSDKR het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:00 schreef VMSDKR het volgende:
Godverquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:00 schreef VMSDKR het volgende:
My brainquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:00 schreef VMSDKR het volgende:
ja dan wint de middelstequote:Op dinsdag 29 april 2014 21:00 schreef VMSDKR het volgende:
de keeper heeft een helm opquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:00 schreef VMSDKR het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:01 schreef tralalala het volgende:
Robben geblesseerd met veters strikken.
Hij kan wel goed duiken, hihahihaoquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Zou die Robben al zijn zwemdiploma hebben?
ssst nix zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn vitesse wij zijn de beste toen kwam de winterstop nu bijna zesdequote:Op dinsdag 29 april 2014 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb CaptainCookie al een tijdje niet meer gezien
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:02 schreef Heeinz het volgende:
Even tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even tussendoorfijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt niet !
Even tussendoorTerechte spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn vitesse wij zijn de beste toen kwam de winterstop nu bijna zesde
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zeker betaalt door de knjb!!1quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:02 schreef tralalala het volgende:
Harde wedstrijd mag wel een keertje, maar liever morgen.
Uh, nee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:04 schreef HighVolume het volgende:
NOU DIT WORDT VERLENGEN....... LEKKER
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:04 schreef tralalala het volgende:
Kan ik tenminste wel de Rijdende Rechter kijken.
Even tussendoorDie kan over 30 jaar pas uit huis in dit tempo, wtf moet je met alleen maar borden trouwens. Zonder bekers is je uitzet nooit compleet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi cachiequote:
gefeliciteerd mexicanobakkerquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:04 schreef tralalala het volgende:
Kan ik tenminste wel de Rijdende Rechter kijken.
Hopelijk eindelijk de CL dit jaar.. in de finale tegen BOEM KOEKOEK RATATATATA ATLETIIIIIquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
gefeliciteerd mexicanobakker
geen jinx
Ok, 0-1, wat nu?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:00 schreef VMSDKR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |