Dan zou ik niet voor d'r staanquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:41 schreef Adolecens het volgende:
Je ziet aan haar reactie dat Sedan voor haar staat met z'n broek op de enkels
En nu weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soonquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer geven we ons over aan onze vleselijke lusten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
Plaatje stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten![]()
Hier nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De postbode kwam met een verschrikkelijk lief kaartje vandaag
Aan wie dan wel gericht?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier nietfanmail van arriva boete betaling voor reizen zonder saldo. Niet aan mij gericht. Al voor de vierde keer in een maand tijd
Wat lief stond er in?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen idee ik ken de naam iig niet. Misschien even googlenquote:
Een gedichtquote:
Ik kreeg een gezellige aanmaning omdat de bank sommige van mijn overschrijvingen domweg een dag nadat ik het overmaak weer terugboekt. En dan niet even mailen/bellen/brief sturen....dus dit was de derde aanmaning al deze maand. *grmbl* tijd voor een nieuwe bank, geloof ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier nietfanmail van arriva boete betaling voor reizen zonder saldo. Niet aan mij gericht. Al voor de vierde keer in een maand tijd
Raarquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kreeg een gezellige aanmaning omdat de bank sommige van mijn overschrijvingen domweg een dag nadat ik het overmaak weer terugboekt. En dan niet even mailen/bellen/brief sturen....dus dit was de derde aanmaning al deze maand. *grmbl* tijd voor een nieuwe bank, geloof ik.
Morgen maar doen, inderdaad. Ik haat aanmaningen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Raarbellen met de bank en zeggen dat je gaat overstappen. Dan zullen ze zo maar ineens het probleem oplossen.
Dat sowieso vooral als je er niets aan kan doen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Morgen maar doen, inderdaad. Ik haat aanmaningen.
Zo irritant...de eerste keer heb ik echt een half uur aan de lijn gehangen dat ik het geld op *datum* had overgeboekt op *rekeningnummer* onder vermelding van *factuurnummer*. Ik snapte er niks van, afschrift voor mijn neus...quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sowieso vooral als je er niets aan kan doen.
Whahaha whutquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een gedichtOver een vrolijk meisje met blonde haren. En iets met scharen. En iets met Faxies puddingbuks
![]()
Awww. Lullig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geniale afwijzing
'Je bent het mooiste sprookjesboek dat ik ooit gelezen heb'
- Ah, dankjewel!
'Ik geloof absoluut niet in sprookjes'
-
Echt een lief kaartjequote:
Bewaar je al je lieve kaartjes?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt een lief kaartjeHij hangt nu naast mn valentijnskaartje
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bewaar je al je lieve kaartjes?
Ehm.. kan ze nog op 2 handen tellenquote:
graag gedaan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt een lief kaartjeHij hangt nu naast mn valentijnskaartje
Ah, dat valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ehm.. kan ze nog op 2 handen tellen
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat valt nog wel mee.
Blijven ze wel speciaal.
Als je morgen belt zeggen dat je al vaker hebt gebeld met deze klacht.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo irritant...de eerste keer heb ik echt een half uur aan de lijn gehangen dat ik het geld op *datum* had overgeboekt op *rekeningnummer* onder vermelding van *factuurnummer*. Ik snapte er niks van, afschrift voor mijn neus...
Dat was toen naar t bedrijf die me de aanmaning had gestuurd, niet naar de bank.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je morgen belt zeggen dat je al vaker hebt gebeld met deze klacht.
Leuk dat soort dingen, hoewel ik nooit aanmaning betaal die onterecht zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kreeg een gezellige aanmaning omdat de bank sommige van mijn overschrijvingen domweg een dag nadat ik het overmaak weer terugboekt. En dan niet even mailen/bellen/brief sturen....dus dit was de derde aanmaning al deze maand. *grmbl* tijd voor een nieuwe bank, geloof ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaartje van Lola?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hey wat is deze?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een gedichtOver een vrolijk meisje met blonde haren. En iets met scharen. En iets met Faxies puddingbuks
![]()
Oh, weet je nu al waar de fout ligt?quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat was toen naar t bedrijf die me de aanmaning had gestuurd, niet naar de bank.
Niet betaald door fout van de bank is niet betaald.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk dat soort dingen, hoewel ik nooit aanmaning betaal die onterecht zijn
Doen ze uiteindelijk toch weinig mee als het een laag bedrag is.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk dat soort dingen, hoewel ik nooit aanmaning betaal die onterecht zijn
Doen ze uiteindelijk toch weinig mee als het een laag bedrag is.
[..]Dat zou ik idd erg graag doen, maar ik ben helaas ook weer degene die het op moet ruimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
zie hierboven, mijn bank boekt het bedrag na een dag terug zonder duidelijke opgaaf van reden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, weet je nu al waar de fout ligt?
Nee klopt, eigenschappen van banden zijn altijd een compromis. Maar ik ben bij m'n huidige Michelins al tevreden over de natprestatie, want die is gewoon erg goed, en de levensduur en rijgeluid. Wil niet inleveren op die 2 dingen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan nou eenmaal niet alles hebben idd.... voor grip lever je comfort in....
Geen slechte band
Valt wel mee. 170,- Inclusief montage en alles. De vorige had ik via de dealer en was toen 300,- ps kwijtquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
Jammer dat die pilot sport niet te betalen zijn. (vind ik dan)
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat zitten jullie te roddelen over m'n puddingbuks?Ik heb nog zat patronen hoor
Ah..quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet betaald door fout van de bank is niet betaald.
Nu maar hopen dat de betaling van vandaag WEL aankomt.
Ik doelde op iets andersquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zou ik idd erg graag doen, maar ik ben helaas ook weer degene die het op moet ruimen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker 14/15 inch dan, hier zijn die 90 per band dus dat ga ik niet reddenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt wel mee. 170,- Inclusief montage en alles. De vorige had ik via de dealer en was toen 300,- ps kwijt![]()
Mee eens welquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:08 schreef Fascination het volgende:
Praten over de banden van een auto. Ik nomineer dit onderwerp als saaiste onderwerp van 2014.
Bij verbrand rubber denken mensen aan ieder.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:08 schreef Fascination het volgende:
Praten over de banden van een auto. Ik nomineer dit onderwerp als saaiste onderwerp van 2014.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah..
Rabobank zeker
[..]
Ik doelde op iets anders
Zo'n schoonmaaksterPrima, betaal jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zeker 14/15 inch dan, hier zijn die 90 per band dus dat ga ik niet redden
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Zullen we dan praten over zoenen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah..
Rabobank zeker
[..]
Ik doelde op iets anders
Zo'n schoonmaakster18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Ah..
Rabobank zeker
[..]
Ik doelde op iets anders
Zo'n schoonmaaksterNee, ASN. Wel de wereld willen verbeteren, maar niet gewoon betalingen uitvoeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Professioneel gifmenger.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:08 schreef Fascination het volgende:
Wil je over ander rubber praten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:08 schreef Fascination het volgende:
Ik stem.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:08 schreef Fascination het volgende:
in dat geval heb ik niks aan je suggestiequote:Op dinsdag 29 april 2014 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan komt ze wel hier schoonmaken natuurlijk
Awww.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we dan praten over zoenen?
Hier zijn wij samen![]()
[ afbeelding ]
Het is hier een SEX sc.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
Fas plz, jouw y/n posts voegen ook weinig toe
Fijn ditquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Awww.![]()
Al denk ik dat dit dichter bij de waarheid ligt:
[ afbeelding ]!
Dat zei ik ook nergens. Het gaf slechts een leuke MIquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in dat geval heb ik niks aan je suggestie
Heeft Fera over me lopen roddelen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Awww.![]()
Al denk ik dat dit dichter bij de waarheid ligt:
[ afbeelding ]!
Jawel, joh, iedereen vindt het leuk om over dat soort lichtvoetige zaken te babbelen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
Fas plz, jouw y/n posts voegen ook weinig toe
Ik heb niks aan leuke MI'squote:Op dinsdag 29 april 2014 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zei ik ook nergens. Het gaf slechts een leuke MI
Jwz!quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oja sorry, dat betekend dat het alleen daar over mag gaan.
Nee, maar je weet dat het over zulke dingen kan gaan hierquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oja sorry, dat betekend dat het alleen daar over mag gaan.
Nee, ik geloof wel dat je goed kan zoenen, hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Fera over me lopen roddelen?
Blaren enzo ervan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb niks aan leuke MI's
Ik en mijn prinsessenhandjes hebben zojuist gewoon zelf een oven schoon gemaakt
Nee, dat is me nooit verteld.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar je weet dat het over zulke dingen kan gaan hier
Nou schatjequote:Op dinsdag 29 april 2014 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blaren enzo ervan?
Ik had gewoon iemand aan het werk gezet
[..]
Nee, dat is me nooit verteld.
Ik vind dat dit niet thuishoort in dit topicquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:16 schreef Fascination het volgende:
Dit gaat wrs de winnaar worden van het Songfestival. Wat vinden jullie?
is dit een sneer?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind dat dit niet thuishoort in dit topic
Jouw tietjes verdienen dan ook het bestequote:Op dinsdag 29 april 2014 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanmorgen kwam mijn sportbh binnen. Heb 'm al de hele dag aan. Hij zit echt zo fijn
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou schatjedit kan dus voorkomen. *kroelt door je haar*
Hmm, dat valt wel mee dan. Wat voor maat?quote:
Te laat, ik deed het toch alquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ook;
[..]
Hmm, dat valt wel mee dan. Wat voor maat?
Waarom zijn er altijd van dit soort "gevoelige" liedjes en nooit eens een hip vrolijk nummer?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:16 schreef Fascination het volgende:
Dit gaat wrs de winnaar worden van het Songfestival. Wat vinden jullie?
245/40/18quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ook;
[..]
Hmm, dat valt wel mee dan. Wat voor maat?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jouw tietjes verdienen dan ook het beste
Zijn er wel, hoor. Euphoria van Loreen was bv een hip en vrolijk nummer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zijn er altijd van dit soort "gevoelige" liedjes en nooit eens een hip vrolijk nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |