Koop dan echte kip i.p.v. die fastfoodrommel.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:52 schreef Ethanolic het volgende:
Kapoere lekker man kip
ik hou van kippetjes
Doe ik ook wel eens, gegrilde kip van de markt.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Koop dan echte kip i.p.v. die fastfoodrommel.
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Koop dan echte kip i.p.v. die fastfoodrommel.
Bij de eerste lift?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:34 schreef Klokov het volgende:
Sickening, Klokov (21) raakt bijna de grond met zn kont (raken = afgekeurde lift)
Hier ook vrijdags. Kipkarbonades van de marktpoelierquote:Op woensdag 30 april 2014 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens, gegrilde kip van de markt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:08 schreef Klokov het volgende:
Kom er maar in boys
SPT / [Fitness] (#29) - 15+ reps voor mooie lange spiertjes zoals C.Ronaldo
Heey weissmanquote:
Vriend, kan je wel ":')!!!!!!!" doen maar als er iemand om advies vraagt kan die beter goed beginnen.quote:
Ik heb niet zoveel verstand van rechtszaken, maar ik heb wel verstand van liquidaties. Heb je daar misschien wat aan?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Klokov het volgende:
Heeft er iemand verstand van rechtszaken?
Gast ik zeg duidelijk ik ben van mening dat, en ik deedquote:Op woensdag 30 april 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, kan je wel ":')!!!!!!!" doen maar als er iemand om advies vraagt kan die beter goed beginnen.
Aahaa goede Yuri, je hebt zeker iemand doodgebefd.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel verstand van rechtszaken, maar ik heb wel verstand van liquidaties. Heb je daar misschien wat aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is altijd wel fijn als je een mening enigszins kan onderbouwen voordat je advies geeft.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Gast ik zeg duidelijk ik ben van mening dat, en ik deedomdat je zei 'kom er maar in boys'
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Brugklashumorquote:
What's the problem, bro?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Klokov het volgende:
Heeft er iemand verstand van rechtszaken?
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Aahaa goede Yuri, je hebt zeker iemand doodgebefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het is altijd wel fijn als je een mening enigszins kan onderbouwen voordat je advies geeft.![]()
Toen ik klein was dacht ik altijd dat verkrachten letterlijk iemand doodneuken betekende.
If not now, then when.
Amen broeder. Preach on!quote:Op woensdag 30 april 2014 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Instagram echt kapot gaat op een dag. Deze generatie is fucked.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |