http://wielerflits.nl/nie(...)de-van-romandie.htmlquote:Tony Martin vindt dat de finale van de tweede etappe van de Ronde van Romandië te gevaarlijk was. “Nadat ik de organisatoren eerder een pluim gaf voor het inkorten van de etappe, moet ik ze nu bekritiseren”, schrijft de Duitser op zijn persoonlijke Facebook-pagina.
“De finale van de etappe was een eindeloze reeks rotondes, zebrapaden, smalle wegen en bochten. Het is onverantwoord van de organisatoren en de UCI om ons over deze wegen te sturen. Degenen die verantwoordelijk zijn voor het maken van het parcours zouden wellicht zelf gekoerst moeten hebben om te kunnen voorspellen wat er kan gebeuren als een peloton van 150 renners een parcours vol obstakels moet afleggen na een snelle afdaling”, aldus Martin.
“Het weer heeft tenminste meegewerkt”, vervolgt de tijdrijder. “Gelukkig begon het pas na de finish te regenen. Natuurlijk, wij zijn professionals en moeten daarmee om kunnen gaan. Maar ze zouden geen valpartijen mogen uitlokken middels een gevaarlijk parcours.”
Ik kan hem geen ongelijk geven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://wielerflits.nl/nie(...)de-van-romandie.html
Boeit niet. Tenminste actie.quote:
Mwah, geen Contador te bekennen hier.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Froome dus nog steeds topfavoriet voor de Tour
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijk jij andere wielerkoersen dan TDF?
Verwachtingen zijn imo veel te hoog.quote:
Zo rollen klassementsrenners die door Lefevre gekocht worden.quote:
Nibali durft vooral goed te dalen....en dat gaat soms ook wel 's mis.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:54 schreef Szura het volgende:
Ja Nibali kan goed dalen, maar worden zijn kwaliteiten niet flink overschat door de Belgjes?
Gebeurt al jarenlang overal.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:54 schreef Szura het volgende:
Ja Nibali kan goed dalen, maar worden zijn kwaliteiten niet flink overschat door de Belgjes?
Die is goed hersteld ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gebeurt al jarenlang overal.
Froome rijdt ook echt alsof het een trainingsritje is.
Dit.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Nibali durft vooral goed te dalen....en dat gaat soms ook wel 's mis.
Beste daler die ik heb gezien joh. Kon alleen even geen afdaling van Sammie op Youtube vinden. Maar die kon dalen zeg, boh.quote:
Het goed dalen van Sammie dateert ook alweer van een jaar of 6 geleden. Ooit wel een fenomenale afdaling gezien op zo'n snelweg in Spanje (waar hij voorbij Cunego kwam).quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beste daler die ik heb gezien joh. Kon alleen even geen afdaling van Sammie op Youtube vinden. Maar die kon dalen zeg, boh.
Savoldelli won de Giro in een afdaling.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beste daler die ik heb gezien joh. Kon alleen even geen afdaling van Sammie op Youtube vinden. Maar die kon dalen zeg, boh.
Ja klopt, is wel de Sammie van een paar jaar geleden. Volgens mij was het in de Vuelta toen zo'n leipe afdalingquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:11 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Het goed dalen van Sammie dateert ook alweer van een jaar of 6 geleden. Ooit wel een fenomenale afdaling gezien op zo'n snelweg in Spanje (waar hij voorbij Cunego kwam).
Maar dat alles valt inderdaad in het niet bij Savoldelli die tot tweemaal toe zijn Giro won met dank aan zijn daalkunsten. Vooral in 2002 was dat echt prachtig
Wim Vanhuffelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Savoldelli won de Giro in een afdaling.
56.51, geniet.
Misschien moet hij maar een eigen topic met pijlen krijgen nu we het niet meer met Gesink kunnen doen.quote:
'Knap'quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:29 schreef Drebbelman het volgende:
Toch weer knap van Vroem. Niet veel koersen in de benen, de ene plotselinge ziekte na de andere krijgen, LBL afzeggen want ziek en dan een paar dagen later gewoon weer als een van de besten omhoog knallen.
Het is dat hij niet meedoet dit jaar, maar anders zou hij makkelijk de Giro winnen. Volgens de Belgen dan.quote:
Valt nog mee dan. Was net niet in beeld dus bij de finish.quote:
Hij was afgelopen week in NYC.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien moet hij maar een eigen topic met pijlen krijgen nu we het niet meer met Gesink kunnen doen.
Dat is wel fijn inderdaad. Die eerste trui was echt een schande.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:33 schreef Chiappucci het volgende:
Zoidl heeft nu toch een beter herkenbare kampioenstrui aan dan op de teamfoto aan het begin van het seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |