Beste daler die ik heb gezien joh. Kon alleen even geen afdaling van Sammie op Youtube vinden. Maar die kon dalen zeg, boh.quote:
Het goed dalen van Sammie dateert ook alweer van een jaar of 6 geleden. Ooit wel een fenomenale afdaling gezien op zo'n snelweg in Spanje (waar hij voorbij Cunego kwam).quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beste daler die ik heb gezien joh. Kon alleen even geen afdaling van Sammie op Youtube vinden. Maar die kon dalen zeg, boh.
Savoldelli won de Giro in een afdaling.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beste daler die ik heb gezien joh. Kon alleen even geen afdaling van Sammie op Youtube vinden. Maar die kon dalen zeg, boh.
Ja klopt, is wel de Sammie van een paar jaar geleden. Volgens mij was het in de Vuelta toen zo'n leipe afdalingquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:11 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Het goed dalen van Sammie dateert ook alweer van een jaar of 6 geleden. Ooit wel een fenomenale afdaling gezien op zo'n snelweg in Spanje (waar hij voorbij Cunego kwam).
Maar dat alles valt inderdaad in het niet bij Savoldelli die tot tweemaal toe zijn Giro won met dank aan zijn daalkunsten. Vooral in 2002 was dat echt prachtig
Wim Vanhuffelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Savoldelli won de Giro in een afdaling.
56.51, geniet.
Misschien moet hij maar een eigen topic met pijlen krijgen nu we het niet meer met Gesink kunnen doen.quote:
'Knap'quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:29 schreef Drebbelman het volgende:
Toch weer knap van Vroem. Niet veel koersen in de benen, de ene plotselinge ziekte na de andere krijgen, LBL afzeggen want ziek en dan een paar dagen later gewoon weer als een van de besten omhoog knallen.
Het is dat hij niet meedoet dit jaar, maar anders zou hij makkelijk de Giro winnen. Volgens de Belgen dan.quote:
Valt nog mee dan. Was net niet in beeld dus bij de finish.quote:
Hij was afgelopen week in NYC.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien moet hij maar een eigen topic met pijlen krijgen nu we het niet meer met Gesink kunnen doen.
Dat is wel fijn inderdaad. Die eerste trui was echt een schande.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:33 schreef Chiappucci het volgende:
Zoidl heeft nu toch een beter herkenbare kampioenstrui aan dan op de teamfoto aan het begin van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |