Ja ik ook. Bij mtb wedstrijden is het wat meer gebruikelijk om met top van de top te rijden, als je daar op de 1e rij van een nationale kijkt naar het materiaal is het allemaal XTR en de duurste Sram, S works frames, allemaal fietsies van 10K.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's toch niet extreem duur? Denk dat er heel wat coureurs op een fiets van die prijsklasse rondrijden.
Daar gebruik je je materiaal ook wat extremer denk ik dus is het het waard.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ik ook. Bij mtb wedstrijden is het wat meer gebruikelijk om met top van de top te rijden, als je daar op de 1e rij van een nationale kijkt naar het materiaal is het allemaal XTR en de duurste Sram, S works frames, allemaal fietsies van 10K.
quote:Op woensdag 30 april 2014 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar gebruik je je materiaal ook wat extremer denk ik dus is het het waard.
Je vraagt denk als mtb'er meer van je fiets dan als wielrenner. Terrein is zwaarder en de fiets word zwaarder belast.quote:
Onzin, voor in de bagger raggen heb je niet ieder jaar de nieuwste XTR nodig.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je vraagt denk als mtb'er meer van je fiets dan als wielrenner. Terrein is zwaarder en de fiets word zwaarder belast.
En de duurdere afmontage's hebben ook daadwerkelijk voordelen. Tegenwoordig heb je die smart vorken die wel in veren door kuilen/hobbels maar niet door je fietsbeweging. En die kosten natuurlijk een smak geld.
Spareparts he? Ik moet er nog wel 1tje over hebben denk ik. Maar dan moet ik wel even zoeken thuisquote:Op woensdag 30 april 2014 10:53 schreef Bismarck het volgende:
Een derailleurwiel bout voor ¤ 22,95 ?? Zijn die boutjes van 24 karaats goud ofzo?
http://hollandbikeshop.co(...)iel-bout-rd-ch130-2/
Heeft iemand nog suggesties voor goedkopere alternatieven?
13:45 is jouw start toch zondag? Info is nauwelijks te vindenquote:Op woensdag 30 april 2014 11:00 schreef Patroon het volgende:
Bij tijdrijden zie je ook sommigen op asociaal dure fietsen.
Ja die heeft zo'n duur dicht achterwiel.quote:
Ja 13:45quote:Op woensdag 30 april 2014 11:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
13:45 is jouw start toch zondag? Info is nauwelijks te vinden
Kan natuurlijk ook heel simpel door een grote plaat karton op maat te knippen en in je achterwiel te plakkenquote:Op woensdag 30 april 2014 11:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja die heeft zo'n duur dicht achterwiel.
Haha ja. Het is echt een ander peloton als bij die Snits koersjes. De gasten die een beetje normaal zijn kom je in de koersjes ook vaak wel tegenquote:Op woensdag 30 april 2014 12:18 schreef Patroon het volgende:
Tijdrijders zijn bijna allemaal auti's. Echt iets voor mij. Misschien mooie besteding van mijn eindejaarsuitkering.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:18 schreef muzas het volgende:
http://www.quest.nl/artikel/hoe-autistisch-ben-jij
Kun je testen of je goed kunt tijdrijden![]()
YEEEEEESquote:Dank je wel voor het meedoen met de test!
Jouw algemene score op de AQ is: 26.2.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 28
Jouw "aandacht schakelen" score is: 31
Jouw "aandacht voor detail" score is: 22
Jouw "Communicatie" score is: 23
Jouw "verbeelding" score is: 27
Uit onderzoek blijkt dat de gemiddelde score onder de bevolking 16.4 is. Is je score hoger, dan heb je meer autistische trekjes. Dat wil zeker niet zeggen dat je dan meteen ‘een autist’ bent. Er zijn immers vele gradaties. De meeste mensen die wel de diagnose autisme hebben, scoren 32 of hoger. We benadrukken nogmaals dat deze test niet is bedoeld voor het stellen van een diagnose. Daarvoor moet je echt naar een arts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |