Na de eerste 4 vragen ben ik maar meteen gestopt. Wat heeft religie met autisme te maken?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:18 schreef muzas het volgende:
http://www.quest.nl/artikel/hoe-autistisch-ben-jij
Kun je testen of je goed kunt tijdrijden![]()
Waarschijnlijk zag je bij de vragen enkele details over het hoofd.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:44 schreef Patroon het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 21.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 17
Jouw "aandacht schakelen" score is: 29
Jouw "aandacht voor detail" score is: 13
Jouw "Communicatie" score is: 22
Jouw "verbeelding" score is: 24
Lage score op details, terwijl ik wel van de details ben
Vrij weinig, net als je leeftijd etc. Vandaar de kop 'algemene vragen'quote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Na de eerste 4 vragen ben ik maar meteen gestopt. Wat heeft religie met autisme te maken?
Volgens het 2e deel van het onderzoek juist heel veel omdat je je als autistisch persoon moeilijker in verzonnen verhalen verplaatst.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Vrij weinig, net als je leeftijd etc. Vandaar de kop 'algemene vragen'
Mwoah. geslacht en leeftijd is nog tot daar aan toe.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Vrij weinig, net als je leeftijd etc. Vandaar de kop 'algemene vragen'
quote:Jouw algemene score op de AQ is: 22.8.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 21
Jouw "aandacht schakelen" score is: 24
Jouw "aandacht voor detail" score is: 23
Jouw "Communicatie" score is: 21
Jouw "verbeelding" score is: 25
IK KAN ER NIET MEE OMGAAN!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 april 2014 12:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En waarom staat die C met een hoofdletter en de rest met een kleine letter?
En terecht.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
IK KAN ER NIET MEE OMGAAN!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:18 schreef muzas het volgende:
http://www.quest.nl/artikel/hoe-autistisch-ben-jij
Kun je testen of je goed kunt tijdrijden![]()
Krijgt ze dit vergoed door haar zorgverzekeraar? Afgelopen week met Menzis gebeld en die melden mij dat ze niet zo maar een dynamische fietsmeting gaan vergoeden. Moet een "verlengde arm constructie" verklaring hebben volgens bedrijf waar ik het wil laten doen, dit kan krijgen van de sportarts, maar wie is dat in feite mijn sportfysio?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n vriendin is net geweest voor een fietsanalyse. 1 van de aanpassingen is zadel 2cm omhoog en 2cm naar achterenAls het een beetje gewend is zadel idealiter nog een halve cm omhoog. Lijkt me dat dit wel voor haar knieklachten kan hebben gezorgd.
Als het goed is wel, maar moeten factuur nog gaan indienen dus ben benieuwd. Ze heeft een doorverwijzing van een sportarts gehad.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Krijgt ze dit vergoed door haar zorgverzekeraar? Afgelopen week met Menzis gebeld en die melden mij dat ze niet zo maar een dynamische fietsmeting gaan vergoeden. Moet een "verlengde arm constructie" verklaring hebben volgens bedrijf waar ik het wil laten doen, dit kan krijgen van de sportarts, maar wie is dat in feite mijn sportfysio?
De 1 na rechtse? Met dat autoglas shirt?quote:
Krijg je een verwijzing makkelijk? Heb ook al hele jaar last van kloten blessures, zoals nu nog steeds last van mijn nek wat ik hier paar weken terug ook al aan gaf. Kan een sportfysio je ook een verklaring/ verwijzing geven?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als het goed is wel, maar moeten factuur nog gaan indienen dus ben benieuwd. Ze heeft een doorverwijzing van een sportarts gehad.
Nee want dat is een Amsterdamse ploeg en ze woont ergens in rotjeknor of omstreken.quote:
In haar geval wel. Maar dat zal wel per arts verschillen. Op zich hebben ze er weinig mee te verliezen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Krijg je een verwijzing makkelijk? Heb ook al hele jaar last van kloten blessures, zoals nu nog steeds last van mijn nek wat ik hier paar weken terug ook al aan gaf. Kan een sportfysio je ook een verklaring/ verwijzing geven?
Mevrouw Knut had natuurlijk een strak shirtje met een flinke decolleté. "Ja maar dokter, het doet zo'n pijnquote:Op woensdag 30 april 2014 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In haar geval wel. Maar dat zal wel per arts verschillen. Op zich hebben ze er weinig mee te verliezen natuurlijk.
Wetteren is toch in België.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De 1 na rechtse? Met dat autoglas shirt?
Dat was om eerlijk te zijn mijn tweede gok. Al dacht ik dat je donkerder haar was. Je geluk was dat je niet uit hoefde te klikken?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:49 schreef CyclingGirl het volgende:
Allemaal fout btw 103 is een shirt van Wiggle (die valt in de categorie I wish I was in that team).
157 it is
Bij mij ookquote:Op woensdag 30 april 2014 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was om eerlijk te zijn mijn tweede gok. Al dacht ik dat je donkerder haar was.
Haha de url van die fotograafquote:
vroeger had je dar die lange pompen voor tussen je frame geklemd... kon je flinke tik mee uitdelenquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed ding dat.
Wat mij net overkomen is... te bizar voor woorden. Ik rij bij een oversteek door rood omdat er toch geen verkeer aankwam, rij netjes langs de wachtenden aan de overkant.... en krijg een duw van een vrouw. Omdat je zoiets totaal niet verwacht maakte ik best rare beweging. Dus ik denk, even verhaal halen. Was meteen best wel opgefokt, want voor het zelfde geld ga je wel op je bek omdat iemand eigen rechter speelt.
Vraag ik: Waarom is dat nou nodig? Wat ik deed was....
Zij er meteen doorheen: Yea i just pushed you!
Ik: But why did you do so? Because i drove trough the red light?
Zij: No, just for pleasure.
Daarna nog wat heen en weer geemmer waarin ik oa vroeg wat ze zou doen als ik haar zou slaan/duwen voor de lol en toen kreeg ik nog een tik op mijn arm![]()
Je zou zo'n wijf zowaar een mep terug geven.
#inamsterdamgebeurdhet #sterkewielerverhalen #eigenlijknietsaandehand
zwarte sokken... foei...quote:Op woensdag 30 april 2014 14:49 schreef CyclingGirl het volgende:
Allemaal fout btw 103 is een shirt van Wiggle (die valt in de categorie I wish I was in that team).
157 it is
Ik bekijk haar stuurlint en zag dat dat niet matcht met het zadelquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 15:16 schreef muzas het volgende:
Niemand hier die ook gewoon toegeeft eerst naar al die bipsen te kijken
Vorige keer in de schermer had je die highlights nietquote:Op woensdag 30 april 2014 15:19 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja ik heb ook zwarte schoenen dus zwarte sokkenIk heb overigens ook gele, oranje, rode en witte sokken
Dat klopt, ik vond zwart stuurlint saai, en er was geen zadel in het oranje.
En mijn haar, in de zomer heb ik altijd highlights
Geluk dat ik niet uit hoefde te klikken en er niet bij lag en nog terug bij de groep kon komen.
Vrouw achter het stuur is bloed aan de muur.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:24 schreef CyclingGirl het volgende:
Dit was al valpartij nummer 3 op een weg waarvan je denkt daar kan je gewoon zo doorheen rijden
Net of ze tegen een boom staat te pissen als een hontquote:Op woensdag 30 april 2014 15:32 schreef Gripper het volgende:
trouwens, CG: naam, team en rugnummer van die blonde met die witte oversokjes?
Een van deze is hetquote:Op woensdag 30 april 2014 15:32 schreef Gripper het volgende:
trouwens, CG: naam, team en rugnummer van die blonde met die witte oversokjes?
De 3e van rechts op die ligstoelen.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:44 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Een van deze is hetGeen idee wat haar rugnummer is en naam
http://www.team-rytger.dk/
Mooie kuiten hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:27 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik kreeg net een fotootje van afgelopen wedstrijd, die wilde ik hier delenOpstopping en wat geluk.
[ afbeelding ]
Voor fastfox niet. Das nog een jonkiequote:Op woensdag 30 april 2014 15:54 schreef poiuytr het volgende:
Die is wel heel jong trouwenspedo pas moet je dan meenemen
Die dikkequote:Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De 3e van rechts op die ligstoelen.
Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |