abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139374351
Zwangerschap & geboorte

2014

12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje (meisje)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87 (meisje)
17 augustus: geppie (meisje)
21 augustus: GwaiLow (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
22 augustus: Dyre
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
30 september: Hilmo

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei***
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix
22 oktober: kwakz0r
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje
10 november: DevilsAndDust
15 november: JufMariska
16 november: Heliotrope
21 november: Zoë (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle
30 november: Sicilia

5 december: AwayTL

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

SPOILER: met blije doos
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139374409
Mijn last post:

Waar ben je dan bezorgd over GM? Ik vind je buik zo op de foto trouwens helemaal niet mega voor je termijn.
pi_139374448
nou of alles wel goed gaat met mini, ik ben zelf erg trots op mn bol, maar weet ook niet wat wel/niet normaal is...
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 29 april 2014 @ 14:21:04 #4
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_139374511
Even inhakend op Spees dr verhaal met tig kaartjes sturen en dan niks terug krijgen (driewerf BAH trouwens! :( ), ik dacht een goeie band te hebben met de familie van mn moeder. Iedereen dus een kaartje bij mn oudste dochter, ook mn neefjes/nichtjes die al op zichzelf wonen etc. Ik krijg welgeteld 1 kaartje van een tante, verder een paar mailtjes/appjes en niemand is langsgekomen behalve mn nichtje, waar ik wel goed contact mee heb. :') Ik was zo teleurgesteld ook! Dit keer krijgen ze niks. Ik twijfelde eerst nog wel, maar, nee. Ik ben ook meer van de 'echte' kaartjes, want dat kan ik bewaren voor later O+
Aan de andere kant wel weer kaartjes en bezoek gekregen uit hoeken waarvan we 't niet verwacht hadden, dus dat was wel fijn!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_139374576
Gm87
Qua grootte van buiken is er zoveel diversiteit.
Zus en ik waren tegelijk zwanger en het scheelde maar 2weken. Ze had een veel grotere buik dan ik terwijl startgewicht enz hetzelfde waren. Mijn placenta lag bijv. achter en die van haar voor. Er valt gewoon weinig van te zeggen hoe je gaat groeien

Coco
O+ wat n knapperd

Skittles
Beterschap

Vertellen op het werk.. Daar heb ik al erg veel stress van sinds ik weet dat ik zwanger ben. Zit sinds kort niet meer in de ziektewet maar ik weet dat ik geen late diensten kan werken..dus ze hebben weinig aan me op de afdeling (psychiatrie)
En ik vond het bij S tijdens m'n zwangerschap niet prettig om bij bepaalde patienten te zijn..zal met 2kindjes in m'n buik nog wel zwaarder zijn denk ik.
-O- wil geen ontslag.
pi_139374723
Zoe, wat rot die onzekerheid. Wanneer ga je het vertellen?

GM, wat Zoe zegt. En buitenstaanders vinden een buik al snel groot, he. Bij mij zeggen ze ook al weken dat een megabuik heb terwijl de vk hem juist bescheiden vindt.
  dinsdag 29 april 2014 @ 14:29:46 #7
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_139374862
Zoë, ik kan me voorstellen dat het voor je werkgever ook even slikken zal zijn! Snap dat je er wat stress van hebt maar hey, niet al teveel over nadenken, stress is niet goed voor jullie 3en :o ;)! Ze hebben tot nu altijd heel begripvol gereageerd, ik ga voor je duimen dat dat nu ook zo is
pi_139374907
Er valt echt hélemaal niks te zeggen van een buik zo op het oog. Echt nul. Het zou mn werk wel makkelijker maken :P
pi_139375013
Gm je buik ziet er goed uit hoor!
Een bescheiden buik maakt ook onzeker, en heb ook al vaker gehoord hier dat de buik niets zegt. Gaat alleen irritant in je hoofd zitten doordat je vergelijken gaat. En wat is een normale buik bij een normale zwangerschap? ;)

Zoë hoezo ontslag? Juist nu je zwanger bent ben je redelijk beschermd. En elke normaal denkende collega zal het m.i. snappen dat je bepaalde cliënten even vermijden wilt. Toch?
Hoop dat het goed gaat en helemaal dat je bekken het goed houdt de zwangerschap. :*
pi_139375074
Lastig Zoë! Kun je eventueel naar een andere afdeling met rustigere patiënten? Duim voor je dat ze begripvol zijn!
pi_139375076
Ik snap die onzekerheid over buiken wel. vooral als je zwangere in je omgeving hebt die ongeveer even ver zijn. Maar zoals wup al zegt een buik ansich zegt niks. Maar als jij een buik vrij groot of vrij klein vind op het oog wup onderzoek je dan verder?

Zoë lastig van je werk maar jij en je 2 kindjes gaan nu voor.
pi_139375182
Geen idee wanneer ik het ga vertellen. Voel me al weken niet echt top (moe,duizelig,misselijk en ziek) en tot kortgeleden ook wat 'depri' omdat ik zo met m'n werk zit. Laatst dus ziek geweest en toen goed uitgerust. Nu voel ik me wel wat vrolijker en rustiger maar als ik erover nadenk ..bah.

Ik had me voorgenomen om m'n werkgever te laten zien dat ik gewoon op de afdeling kan werken enz en daarna 'tadaa' ben zwanger. Maargoed gezien ik me elke dag duizelig enz voel gaat me dat niet lukken. (en werken tot 22-23u zie ik ook niet zitten :@ lig gemiddeld max 21:30 op bed)

Dankje tante soesa :*

BE
Omdat ik net voor meer dan 2jr in de ziektewet heb gezeten.. Langer dan 2jr ziek betekend vaak ontslag.
Nu mogen ze me geloof ik niet ontslaan als ik zwanger ben..maargoed op ontslag na de bevalling zit ik ook niet te wachten.
En collega's begrijpen dat heel goed! Zijn ook erg lief. Wil mijn leidinggevende gewoon niet teleurstellen :@
pi_139375223
Vervelend die onzekerheid Zoë :* Als ik vragen mag, waarom kan je geen late diensten draaien?

GM lekker pronken met die buik joh ;) Je zal vast ook nog wel de standaard opmerking "Goh weet je zeker dat het er geen twee zijn?!" krijgen. Of inmiddels wel gehad hebben. Van je af laten glijden. Zolang jij maar voelt dat je meisje goed beweegt en de gyn ook elke keer zegt dat het goed gaat, dat is belangrijker dan wat anderen van je buik vinden toch? :*
pi_139375384
Skittles
Dat is een dienst van half3 tot 22 of half 4 tot 23u. Die diensten heb ik al heel lang niet gedraaid ivm bekken. Ik ben het dus ook niet gewend. Half mei zou ik weer starten met late diensten.

Het hele proces van werk/ziektewet/bevalling/BI/etc is best een lang ingewikkeld verhaal :9 maar mijn re-integratie duurt nu al zo'n 1,5jaar.
pi_139375537
Zoe ik kan me jouw gevoel echt heel erg goed voorstellen. Maar echt .. alles komt goed! Linksom of rechtsom :* . Dat is wat ik heb geleerd na dat conflict wat ik gehad heb. En nee, ik snap ook heel goed dat je niet op al die sores zit te wachten :*

Nu ik een paar jaar ouder/wijzer ben, kan ik anders tegen situaties aan kijken. En zijn er maar weinig dingen die ECHT tellen. En dat is je eigen geluk en gezondheid. Dat is de wijze les die ik na al dat gedoe heb geleerd.
pi_139375616
Vervelend allemaal Zoë, maar met je voorgeschiedenis zullen ze vast voorzichtig zijn met je.
En helemaal als ze horen dat je een 2limg O+ krijgt.
Maar het niet willen teleurstellen van je leidinggevende snap ik! Ik was ook zo door gestuiterd als de ARBOarts me niet had teruggefloten.
En mijn leidinggevende snapte het helemaal toen ik haar dat zo uitlegde.
Speel open kaart en vertel eerlijk hoe je je erbij voelt.
Lucht voor jezelf op en je leidinggevende weet ook wat in je omgaat en misschien ziet die het helemaal niet zo en maak jij het in je koppie groter dan het is.
En jij en je 2 minitjes zijn uiteindelijk het belangrijkste he?
pi_139375758
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:37 schreef Zoë23 het volgende:

Nu mogen ze me geloof ik niet ontslaan als ik zwanger ben..maargoed op ontslag na de bevalling zit ik ook niet te wachten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139375769
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snap die onzekerheid over buiken wel. vooral als je zwangere in je omgeving hebt die ongeveer even ver zijn. Maar zoals wup al zegt een buik ansich zegt niks. Maar als jij een buik vrij groot of vrij klein vind op het oog wup onderzoek je dan verder?

Zoë lastig van je werk maar jij en je 2 kindjes gaan nu voor.
Zoals ik al zei: op het oog kun je er niks van zeggen. Dus nee. Maar elke zwangere onderzoek ik met mijn handen en een te grote of te kleine buik krijgt extra onderzoek natuurlijk :)
pi_139375773
Twinkle
Ja dat zegt (8> ook. Je hebt ook gelijk
Maar ik ben dol op m'n werk, voelt rot om het nogsteeds niet te kunnen doen zoals ik graag had gewild. Maar dat heeft met verwerking te maken ook, komt wel weer goed. Heb al zoveel dingen moeten accepteren.

BE
Dankjewel, Misschien valt het mee
Mijn arboarts had me ook teruggefloten toen ik zwanger was van S. Dat is wel fijn, als iemand anders die beslissing voor je neemt en om je denkt.
pi_139375839
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:53 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_139375949
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:53 schreef WupWup het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: op het oog kun je er niks van zeggen. Dus nee. Maar elke zwangere onderzoek ik met mijn handen en een te grote of te kleine buik krijgt extra onderzoek natuurlijk :)
Ik heb het wel 2 keer te horen gekregen dat mijn buik te klein was. En kreeg daarom wel extra onderzoek.
pi_139376109
Ja, maar de vk zal daarmee de groei van de baarmoeder bedoelen, lijkt me. Dat is wat anders dan hoe je buik er aan de buitenkant uitziet.
pi_139376441
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 15:03 schreef Cantare het volgende:
Ja, maar de vk zal daarmee de groei van de baarmoeder bedoelen, lijkt me. Dat is wat anders dan hoe je buik er aan de buitenkant uitziet.
Nee meteen bij binnenkomst. Daarna meteen een groeiecho zonder te meten zelfs. Maar goed dat was bij mijn 2e en na mijn 1e werd ik toch extra in de gaten gehouden.
  dinsdag 29 april 2014 @ 15:16:53 #24
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_139376508
Zooo ik ben ook weer thuis na een rondje den haag (ex-werk, vk, ziekenhuis voor inschrijving).

Helaas heeft het duimen geen effect gehad want hij ligt nog steeds in dezelfde houding }:| Volgende week weer terug. Tot die tijd ga ik toch maar eens wat acupunctuur en moxa proberen. Verder wel erg te spreken over de VK :Y Gaf me meteen een goed gevoel, duidelijke uitleg gehad over allerlei zaken. Dus mignonne: je hebt toffe ex-collega's :)

Verder las ik heel wat over moeite hebben om het op het werk te vertellen. Ik herken dat dus totaal niet maar dat is misschien omdat we een vrij hechte jonge club waren en iedereen op de hoogte was van dat we als een tijd zwanger probeerden te raken. Dus toen het eindelijk gelukt was, was dat natuurlijk ook tof om te kunnen delen O+ En collega's waar ik minder contact mee had die hoorden/ zagen het vanzelf wel een keer.

Zoe vervelende situatie voor jou. Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Scheelt dat je een vast contract hebt. Hopelijk krijg je een beetje een positieve reactie :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 29 april 2014 @ 15:39:27 #25
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139377078
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:21 schreef Enfermera het volgende:
Even inhakend op Spees dr verhaal met tig kaartjes sturen en dan niks terug krijgen (driewerf BAH trouwens! :( ), ik dacht een goeie band te hebben met de familie van mn moeder. Iedereen dus een kaartje bij mn oudste dochter, ook mn neefjes/nichtjes die al op zichzelf wonen etc. Ik krijg welgeteld 1 kaartje van een tante, verder een paar mailtjes/appjes en niemand is langsgekomen behalve mn nichtje, waar ik wel goed contact mee heb. :') Ik was zo teleurgesteld ook! Dit keer krijgen ze niks. Ik twijfelde eerst nog wel, maar, nee. Ik ben ook meer van de 'echte' kaartjes, want dat kan ik bewaren voor later O+
Aan de andere kant wel weer kaartjes en bezoek gekregen uit hoeken waarvan we 't niet verwacht hadden, dus dat was wel fijn!
Oh even voor de duidelijkheid, dat was ik niet hoor :) ik heb iets van 90 kaartjes gestuurd en ik denk maar van 2 niks terug gekregen. Maar één daarvan was het gezondheidscentrum waar ik werk, waar nog veel 'collega's' zitten. Dus dat vond ik reden om nu niet eens te vertellen dat ik zwanger ben, laat staan om deze keer een kaartje sturen.
  dinsdag 29 april 2014 @ 15:40:09 #26
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_139377095
Jammer Chanty dat hij niet gedraaid is! Hoop dat je volgende plan succes gaat hebben!
  dinsdag 29 april 2014 @ 16:03:43 #27
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139377870
balen chanty!

over buiken: Ik merk dat ik t lastig vind om mijn buik te laten zien in bepaalde kleding. Ik heb nu nog teveel het idee dat het gewoon vet is en dat verpak Ik altijd goed, maar het strakkere shirt gisteren op positiejeans stond wel tof. moet er nog een beetje aan wennen.

Ik ben ondertussen 10 kilo kwijt en mijn buik is dikker dus het moet wel kind zijn, nu met 15 weken bijna....
Kwak
pi_139378285
Dat lijkt me ook kwakzor! Hoop dat je er gauw trots op kunt zijn!

Net nekplooimeting gehad, goede nekplooi en springend zwaaiend kindje.
O+
  dinsdag 29 april 2014 @ 16:27:42 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_139378683
Kwak, ik herken het! Ik liep eerst te mekkeren dat je nog niks zag, en nu zie je iets, zit het voor mijn gevoel op de verkeerde plek :') (maag ipv onderbuik, waar het kind zit) en dat maakt me ook wat terughoudend om strakke dingen aan te trekken :@ Maar goed, we zullen er wel aan wennen toch? :D

Helio, fijn van de goede nekplooi!
disclaimer
  dinsdag 29 april 2014 @ 16:49:59 #30
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139379565
hier zit t overal :')

ik twijfel dus over dit shirt op jeans...

niet teveel op de tettage letten, ik besef net dat ik mijn beha al uitgepleurd had dus dat heeft doorgaans wat meer vorm :')
Kwak
  dinsdag 29 april 2014 @ 16:50:25 #31
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139379580
Fijn van de nekplooi Helio!
Kwak
pi_139379586
Bij mij duurde het zo lang voordat je iets ging zien. Ik heb van nature juist geen buik, waardoor de kleine bolling totaal niet opviel. Maar ik vond het zelf wel al heel wat. Ik weet nog dat ik in de zomer, toen was ik ongeveer 5 maanden, met mijn vriend over een terras liep, in een strak shirt. Ik zag een vrouw nogal naar me kijken. Dus ik tegen mijn vriend: oooh, ze kijkt vast naar me omdat ze ziet dat ik zwanger ben! *; . En mijn vriend meteen: "Nou eeeh, ik denk het niet, want je buikje lijkt gewoon op een normale buik en niet direct op een zwangere buik." ;( .

Maarrr, er komt een moment dat je het zo duidelijk gaat zien dat er een baby in zit, en dat is zo leuk!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_139379673
Oh, dat is echt een zwangere buik, kwak! Juist strakkere shirts dragen hoor. Dat is leuk!

Weten je leerlingen het eigenlijk al? (Heb je misschien al geschreven maar ben het geloof ik vergeten.)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_139379685
Fijn Helio!

En Kwak lekker doen hoor. Sq ook, jullie weten dat het een babybol is en laat de rest maar denken.
Of denken jullie zelf ook bij elke iets stevigere buik zo van sjeee dat kan toch niet ;)
  dinsdag 29 april 2014 @ 16:53:49 #35
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139379712
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:52 schreef Franny_G het volgende:
Oh, dat is echt een zwangere buik, kwak! Juist strakkere shirts dragen hoor. Dat is leuk!

Weten je leerlingen het eigenlijk al? (Heb je misschien al geschreven maar ben het geloof ik vergeten.)
:Y ja!

ik twijfel omdat mijn buik van zichzelf als ik m lekker liet uitpenzen toch ook wel hier op leek :@ ben zó gewend het te verstoppen. maar ik ga denk ik van de week gewoon in die jeans en dat shirtje naar buiten, dan wen ik er vanzelf aan.
Kwak
pi_139379865
Ja, en dan gewoon steeds over je buik aaien. Dan snappen mensen het sowieso wel. :P .
pi_139379947
Ik heb net een ondersteunde buikband gekocht ivm weekendje weg eerdaags en ik niwt waggelen wil dan met pijn in bekken en rug.
Mennnn wat zit dat lekker O+

(en goed voor m'n ego, die dingen vallen groot uit en heb nu een S ipv normaal een L qua confectiemaat)
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:01:35 #38
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139380026
fijn zulke dingen, blueeyes! :P

Ik heb net wol gescoord voor een babydekentje O+ moet eerst iets anders afmaken voor ik er aan mag beginnen, maar ben helemaal flieft.... herfstkleurtjes O+

en ik heb de hik en het zuur, omdat ik aan een craving heb toegegeven :') ik MOEST een saucijzenbroodje van de bakker in t dorp van mijn ouders... en toen werden het er twee... en nog een wit sesambolletje :')
Kwak
pi_139380044
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:50 schreef Franny_G het volgende:
Bij mij duurde het zo lang voordat je iets ging zien. Ik heb van nature juist geen buik, waardoor de kleine bolling totaal niet opviel. Maar ik vond het zelf wel al heel wat. Ik weet nog dat ik in de zomer, toen was ik ongeveer 5 maanden, met mijn vriend over een terras liep, in een strak shirt. Ik zag een vrouw nogal naar me kijken. Dus ik tegen mijn vriend: oooh, ze kijkt vast naar me omdat ze ziet dat ik zwanger ben! *; . En mijn vriend meteen: "Nou eeeh, ik denk het niet, want je buikje lijkt gewoon op een normale buik en niet direct op een zwangere buik." ;( .

Maarrr, er komt een moment dat je het zo duidelijk gaat zien dat er een baby in zit, en dat is zo leuk!
Ik denk ook dat ik al een hele babybump heb, maar een (erg vrijgezelle, dat wel) vriend zei van de week dat ie me eigenlijk gewoon dik vond. }:| .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:02:38 #40
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139380067
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ik al een hele babybump heb, maar een (erg vrijgezelle, dat wel) vriend zei van de week dat ie me eigenlijk gewoon dik vond. }:| .
slaan!
Kwak
pi_139380119
DaD jij bent zo mooi :o

Mijn buik begon pas serieus echt mooi te vormen na de 20 weken.
Tot die tijd vond ik het ook maar wat blubberig vetjesachtig.
pi_139380300
Ik vind jouw buik ook mooi DaD!

Ik heb net als Franny van nature echt een non-buik (wel vet, maar op andere plaatsen :9 ) waardoor ik zelf wel een minibuik denk te zien (of het nou darmen zijn of baby :p), maar het voor anderen echt zeker weten niet opvalt.

Leuk kwakzor, wol. En echt wel een zwangere buik!
pi_139380307
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:01 schreef kwakz0r het volgende:

Ik heb net wol gescoord voor een babydekentje O+ moet eerst iets anders afmaken voor ik er aan mag beginnen, maar ben helemaal flieft.... herfstkleurtjes O+

en ik heb de hik en het zuur, omdat ik aan een craving heb toegegeven :') ik MOEST een saucijzenbroodje van de bakker in t dorp van mijn ouders... en toen werden het er twee... en nog een wit sesambolletje :')
brrrr bladerdeeg... nasty food voor zwangeren ;)
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:14:16 #44
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_139380444
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 15:39 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Oh even voor de duidelijkheid, dat was ik niet hoor :) ik heb iets van 90 kaartjes gestuurd en ik denk maar van 2 niks terug gekregen. Maar één daarvan was het gezondheidscentrum waar ik werk, waar nog veel 'collega's' zitten. Dus dat vond ik reden om nu niet eens te vertellen dat ik zwanger ben, laat staan om deze keer een kaartje sturen.
Oh ok :P :+ Haha idd!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:16:14 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_139380518
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:57 schreef Franny_G het volgende:
Ja, en dan gewoon steeds over je buik aaien. Dan snappen mensen het sowieso wel. :P .
:'(

Kwak, ik zeg doen!
disclaimer
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:17:11 #46
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139380541
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:'(

en er dan zoete liedjes bij zingen SQ, anders komt t er noooooit meer uit. echt waar. ;)
Kwak
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:17:32 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_139380553
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:01 schreef kwakz0r het volgende:

Och, je hebt iig weer wat gegeten :D

die 300 gram cheese onion chips was hier ook ineens *poef* weg :@ :')
Morgen maar weer even de spreekwoordelijke broekriem aan _O-
disclaimer
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:18:41 #48
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139380585
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Och, je hebt iig weer wat gegeten :D

die 300 gram cheese onion chips was hier ook ineens *poef* weg :@ :')
Morgen maar weer even de spreekwoordelijke broekriem aan _O-

ja, daarom doe ik er ook niet te moeilijk over, als ik eens echt trek heb dan kan t vast geen kwaad... ik vermoed alleen dat ik nu echt nauwelijks avondeten meer hoef. de andijviestamppot verschuiven we maar even naar morgen, vanavond iets lichters :')
Kwak
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:19:05 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_139380605
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, daarom doe ik er ook niet te moeilijk over, als ik eens echt trek heb dan kan t vast geen kwaad... ik vermoed alleen dat ik nu echt nauwelijks avondeten meer hoef. de andijviestamppot verschuiven we maar even naar morgen, vanavond iets lichters :')
+1 :') :@
disclaimer
pi_139380709
Leuk shirt hoor Kwak! :Y gewoon doen!

Over buiken: Ik was net toevallig in een etos en liep langs van die zwangerschaps-olies en dat soort dingen. Nou geloof ik niet dat het een wondermiddel is, en normaal smeer ik nooit iets op mijn buik. Bodylotion soms, maar verder dan armen en benen kom ik nooit :'). Is het de moeite waard om een beetje te moisturizen of is het allemaal maar toeval?
pi_139380799
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:22 schreef Crumpette het volgende:

Over buiken: Ik was net toevallig in een etos en liep langs van die zwangerschaps-olies en dat soort dingen. Nou geloof ik niet dat het een wondermiddel is, en normaal smeer ik nooit iets op mijn buik. Bodylotion soms, maar verder dan armen en benen kom ik nooit :'). Is het de moeite waard om een beetje te moisturizen of is het allemaal maar toeval?
nou t houdt geen strepen tegen maar soms jeukt mijn buik echt vreselijk en dan vind ik het heerlijk om in te smeren...
S. 2014
J. 2016
pi_139380811
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:22 schreef Crumpette het volgende:

Ik vind het wel erg fijn, maar meer omdat ik merk dat het allemaal droger wordt en jeukt. Of het echt werkt tegen striemen, vast niet. Maar dan liever striemen zonder jeuk dan met die vreselijke jeuk. Plus mijn vriend smeert het altijd lekker in. Hebben we ook weer even ons momentje samen O+
pi_139380840
Voor je huid, die steeds strakker komt te staan, is het wel lekker om een beetje te smeren ja. Maar ik geloof niet dat je daarmee echt strepen kunt voorkomen. Heeft met pech danwel geluk te maken, vrees ik.

Maar: heb je wel al perineum massageolie?
pi_139380854
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:25 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ik vind het wel erg fijn, maar meer omdat ik merk dat het allemaal droger word en jeukt. Of het echt werkt tegen striemen, vast niet. Maar dan liever striemen zonder jeuk dan met die vreselijke jeuk. Plus mijn vriend smeert het altijd lekker in. Hebben we ook weer even ons momentje samen O+
O+ ah dat is ook fijn - goed idee! :D
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:27:08 #55
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139380863
ik vind ingesmeerd worden ook fijn, maar helaas krijg ik meestal na een uur of 8 vreselijke jeuk van de bodylotion of olie. maakt niet uit welk merk... mijn eczeem reageert er heel erg op... ik smeer dus niet en heb een droge jeukende buikhuid :') maar striae had ik al dus ik krijg er vast niks meer bij :')
Kwak
pi_139380872
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:26 schreef Franny_G het volgende:
Voor je huid, die steeds strakker komt te staan, is het wel lekker om een beetje te smeren ja. Maar ik geloof niet dat je daarmee echt strepen kunt voorkomen. Heeft met pech danwel geluk te maken, vrees ik.

:? -O- wut?
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:28:09 #57
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139380906
Kwak
pi_139380911
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:27 schreef Crumpette het volgende:

[..]

:? -O- wut?
Die staat ook bij de Etos :D Hier staat het zelfs naast de mama buikbalsem
pi_139380913
Zo leuk om met dingen die je zelf ook niet begreep nieuwe zwangeren in verwarring te brengen.
pi_139380917
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:27 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind ingesmeerd worden ook fijn, maar helaas krijg ik meestal na een uur of 8 vreselijke jeuk van de bodylotion of olie. maakt niet uit welk merk... mijn eczeem reageert er heel erg op... ik smeer dus niet en heb een droge jeukende buikhuid :') maar striae had ik al dus ik krijg er vast niks meer bij :')
Vervelend! je zult dan alle huidvriendelijke merken ondertussen ook wel gehad hebben he..
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:28:32 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_139380922
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:26 schreef Franny_G het volgende:

_O-
disclaimer
pi_139380962
quote:
ah neee, dit is een grapje toch :'(
wie doet dit??
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:30:11 #63
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139380994
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:28 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Vervelend! je zult dan alle huidvriendelijke merken ondertussen ook wel gehad hebben he..
jup, alles van dove en nivea via eigen merk meuk tot hypo-allergeen spul en dure vichy dingen. dream cream van lush ga ik misschien maar weer eens proberen, dat deed t een tijdje wel. bio oil ook geprobeerd trouwens, zelfs pure olijfolie :')
Kwak
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:30:27 #64
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139381004
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:29 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ah neee, dit is een grapje toch :'(
wie doet dit??
jouw vriend, over 28 weken :7
Kwak
pi_139381075
Claudia de Breij deed 't en die is dus helemaal uitgescheurd.
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:33:14 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_139381103
ik smeer mezelf alleen in als ik de zon in ga :')
Ik vind het altijd heel lief hoor, die bodylotions die ik dan krijg voor m'n verjaardag, als "lekker verwenmoment", maar ik kan het altijd ongebruikt en bedorven weggooien :@
en striemen heb ik al. O+
disclaimer
pi_139381115
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

jup, alles van dove en nivea via eigen merk meuk tot hypo-allergeen spul en dure vichy dingen. dream cream van lush ga ik misschien maar weer eens proberen, dat deed t een tijdje wel. bio oil ook geprobeerd trouwens, zelfs pure olijfolie :')
perineum olie? :P :D
pi_139381138
Gm87, ik vind jouw buik trouwens helemaal niet groot lijken.

Ik heb zelf (ook) heel vaak te horen gekregen dat mijn buik zo groot was, maar nog steeds bleven er mensen die m vonden meevallen. Kleding, houding, referentiekader van de observeerder: die hebben ook nog eens allemaal invloed.
pi_139381163
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

jouw vriend, over 28 weken :7
:X
pi_139381192
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het altijd heel lief hoor, die bodylotions die ik dan krijg voor m'n verjaardag, als "lekker verwenmoment", maar ik kan het altijd ongebruikt en bedorven weggooien :@
Dacht dat ik de enige was die dat dus niet doet en ook met overschot aan goedbedoelde kadootjes zit.
Heb gelukkig geen droge huid dus ik hoef ook niet te smeren.
Alleen handcreme gaat er hier veel doorheen dankzij m'n werk.
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:37:36 #71
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139381247
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
ook je perineum ja? hoe lig jij op t strand dan?

sorry ik ben enorm flauw vandaag
Kwak
pi_139381378
Als je zin hebt in flauw dan blijf ik deze briljant vinden:

http://humortv.vara.nl/w.37.verschil-mannen-en-vrouwen.html
pi_139381419
Staat je goed kwak!

Chanty
Hoop dat hij nog gaat draaien

Crumpette
Of je striae krijgt ligt er denk ik ook aan of je er aanleg voor hebt.
Smeren is wel fijn! (van olie ging ik vervellen maar cocosbodylotion(?) van Palmers geloof ik, was wel lekker vet)
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:46:51 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_139381562
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ook je perineum ja? hoe lig jij op t strand dan?

sorry ik ben enorm flauw vandaag
Hoezo, zon jij niet wijdbeens?

LIF / Nieuwe trend?: wijdbeens zonnebaden!

Wel met zonnebrand en niet met olie, anders wordt het krokant.
disclaimer
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:46:57 #75
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139381568
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:41 schreef Franny_G het volgende:
Als je zin hebt in flauw dan blijf ik deze briljant vinden:

http://humortv.vara.nl/w.37.verschil-mannen-en-vrouwen.html
Brigitte Kaandorp zeker? :P lachen. Ik zit mobiel dus kijken gaat even niet nu...
Kwak
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:47:18 #76
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139381587
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoezo, zon jij niet wijdbeens?

LIF / Nieuwe trend?: wijdbeens zonnebaden!

Wel met zonnebrand en niet met olie, anders wordt het krokant.
krokante perineumsnacks, ik denk dat er een markt voor is.
Kwak
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:47:50 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_139381606
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

krokante perineumsnacks, ik denk dat er een markt voor is.
Goed te combineren met gepekelde placenta op een toastje :9
disclaimer
pi_139381672
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Goed te combineren met gepekelde placenta op een toastje :9
Incl moederkoek-smoothie :Y)
pi_139381687
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:42 schreef Zoë23 het volgende:
Staat je goed kwak!

Chanty
Hoop dat hij nog gaat draaien

Crumpette
Of je striae krijgt ligt er denk ik ook aan of je er aanleg voor hebt.
Smeren is wel fijn! (van olie ging ik vervellen maar cocosbodylotion(?) van Palmers geloof ik, was wel lekker vet)
die cocos bodylotion heb ik idd ook! die is heerlijk O+
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:51:41 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_139381764
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:49 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Incl moederkoek-smoothie :Y)
Terwijl je huis gezellig is versierd volgens de laatste woontrends?

SPOILER
:')!
disclaimer
pi_139381771
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Brigitte Kaandorp zeker? :P lachen. Ik zit mobiel dus kijken gaat even niet nu...
Ja. Eigenlijk is deze nog beter.

dinsdag 29 april 2014 @ 17:52:03 #82
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_139381778
nou gaat het alweer over eten. :'( mijn eigen schuld ook nog :')

Edit: GATVERDAMME SQ!
Kwak
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:52:56 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_139381811
navelstrengvingerhaken. O+
disclaimer
pi_139381832
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

SPOILER
Whahaha _O-
Oh my god die kende ik nog niet.
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:54:36 #85
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_139381881
Ok die spoiler van SQ :r

Ik ga pannenkoeken bakken, even mijn zinnen verzetten :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_139382049
quote:

[..]

SPOILER
Hahahahahahahahaha omg :') :')
navelstrengvlechten :') :D
:)
pi_139382536
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:59 schreef mignonne het volgende:

[..]

Hahahahahahahahaha omg :') :')
navelstrengvlechten :') :D
Misschien leuk om als extraatje te bieden straks als gediplomeerd vk :D
pi_139382590
quote:

[..]

SPOILER
omg :')
pi_139382955
gatverdamme!! mn macaroni kwam n btj omhoog.. :')
S. 2014
J. 2016
pi_139384605
Iieuw die navelstreng :D
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:20:50 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_139384732
het fascineert me. Het doet me een beetje denken aan een ongemarineerde spekfakkel :@
disclaimer
pi_139384827
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
het fascineert me. Het doet me een beetje denken aan een ongemarineerde spekfakkel :@
aaaand we're back at food :D
:)
pi_139385002
Cool! Eerst haken, dan drogen, krijg je een soort biltong. :9
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:28:35 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_139385067
Mignonne, wat doen die hormonen nou eigenlijk met dat kraakbeen?
Ik merk het namelijk wel op de obvious plekken, maar ik heb ook iets geks sinds een paar dagen. Namelijk enorm krakende kaakgewrichten als ik kauw :') Kan dat een samenhang hebben?
disclaimer
pi_139385247
SQ jij vindt echt altijd de meest ranzige plaatjes hè. Ik hou ervan! :D :@
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:33:31 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_139385286
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
SQ jij vindt echt altijd de meest ranzige plaatjes hè. Ik hou ervan! :D :@
en ik zocht gewoon op placentasmoothie, kun je nagaan :')
disclaimer
pi_139385375
SQ getverderrie }:|

Enne, perineumzalf? Het moet niet gekker worden hoor....

Over vertellen op het werk: wij hebben met zo'n 100 man best een grote afdeling, maar we zijn wel allemaal directe collega's van elkaar (we werken in teams die continue rouleren), en we delen 1 koffiekamer, dus iemand is ooit op het idee gekomen van een mededelingenbord :P
Wanneer er iemand zwanger is, gaat trouwen oid, dan komen ze bij de lijstjes op het bord en dat scheelt 99 collega's persoonlijk vertellen ;)

Ik heb het met 9 weken aan mijn leiddinggevenden verteld, en na 12 weken met een goede echo aan een paar van mijn collega's. 5 Minuten later stond op het bord: Dyre is zwanger!! :D

ze vragen het wel altijd netjes van tevoren hoor ;) En stiekem is het best handig, we hebben momenteel 8 zwangeren en wie wanneer ook alweer is uitgerekend is dan heel makkelijk te zien
pi_139385438
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en ik zocht gewoon op placentasmoothie, kun je nagaan :')
De voorspelbaarheid ook bij je, want toen ik het tikte had ik idd verwacht dat jij dat plaatje neer zou plempen _O_

Had nog wel speciaal voor jou er moederkoek van gemaakt omdat je het zo'n leuk woord vindt :D
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:36:57 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_139385471
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:36 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

De voorspelbaarheid ook bij je, want toen ik het tikte had ik idd verwacht dat jij dat plaatje neer zou plempen _O_

Had nog wel speciaal voor jou er moederkoek van gemaakt omdat je het zo'n leuk woord vindt :D
:@
disclaimer
pi_139385501
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:@
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: