SPOILER: met blije doosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:37 schreef Zoë23 het volgende:
Nu mogen ze me geloof ik niet ontslaan als ik zwanger ben..maargoed op ontslag na de bevalling zit ik ook niet te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al zei: op het oog kun je er niks van zeggen. Dus nee. Maar elke zwangere onderzoek ik met mijn handen en een te grote of te kleine buik krijgt extra onderzoek natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snap die onzekerheid over buiken wel. vooral als je zwangere in je omgeving hebt die ongeveer even ver zijn. Maar zoals wup al zegt een buik ansich zegt niks. Maar als jij een buik vrij groot of vrij klein vind op het oog wup onderzoek je dan verder?
Zoë lastig van je werk maar jij en je 2 kindjes gaan nu voor.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:53 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het wel 2 keer te horen gekregen dat mijn buik te klein was. En kreeg daarom wel extra onderzoek.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:53 schreef WupWup het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: op het oog kun je er niks van zeggen. Dus nee. Maar elke zwangere onderzoek ik met mijn handen en een te grote of te kleine buik krijgt extra onderzoek natuurlijk
Nee meteen bij binnenkomst. Daarna meteen een groeiecho zonder te meten zelfs. Maar goed dat was bij mijn 2e en na mijn 1e werd ik toch extra in de gaten gehouden.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:03 schreef Cantare het volgende:
Ja, maar de vk zal daarmee de groei van de baarmoeder bedoelen, lijkt me. Dat is wat anders dan hoe je buik er aan de buitenkant uitziet.
Oh even voor de duidelijkheid, dat was ik niet hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:21 schreef Enfermera het volgende:
Even inhakend op Spees dr verhaal met tig kaartjes sturen en dan niks terug krijgen (driewerf BAH trouwens!), ik dacht een goeie band te hebben met de familie van mn moeder. Iedereen dus een kaartje bij mn oudste dochter, ook mn neefjes/nichtjes die al op zichzelf wonen etc. Ik krijg welgeteld 1 kaartje van een tante, verder een paar mailtjes/appjes en niemand is langsgekomen behalve mn nichtje, waar ik wel goed contact mee heb.
Ik was zo teleurgesteld ook! Dit keer krijgen ze niks. Ik twijfelde eerst nog wel, maar, nee. Ik ben ook meer van de 'echte' kaartjes, want dat kan ik bewaren voor later
![]()
Aan de andere kant wel weer kaartjes en bezoek gekregen uit hoeken waarvan we 't niet verwacht hadden, dus dat was wel fijn!
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:52 schreef Franny_G het volgende:
Oh, dat is echt een zwangere buik, kwak! Juist strakkere shirts dragen hoor. Dat is leuk!
Weten je leerlingen het eigenlijk al? (Heb je misschien al geschreven maar ben het geloof ik vergeten.)
Ik denk ook dat ik al een hele babybump heb, maar een (erg vrijgezelle, dat wel) vriend zei van de week dat ie me eigenlijk gewoon dik vond.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:50 schreef Franny_G het volgende:
Bij mij duurde het zo lang voordat je iets ging zien. Ik heb van nature juist geen buik, waardoor de kleine bolling totaal niet opviel. Maar ik vond het zelf wel al heel wat. Ik weet nog dat ik in de zomer, toen was ik ongeveer 5 maanden, met mijn vriend over een terras liep, in een strak shirt. Ik zag een vrouw nogal naar me kijken. Dus ik tegen mijn vriend: oooh, ze kijkt vast naar me omdat ze ziet dat ik zwanger ben!. En mijn vriend meteen: "Nou eeeh, ik denk het niet, want je buikje lijkt gewoon op een normale buik en niet direct op een zwangere buik."
.
Maarrr, er komt een moment dat je het zo duidelijk gaat zien dat er een baby in zit, en dat is zo leuk!
slaan!quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik al een hele babybump heb, maar een (erg vrijgezelle, dat wel) vriend zei van de week dat ie me eigenlijk gewoon dik vond..
brrrr bladerdeeg... nasty food voor zwangerenquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:01 schreef kwakz0r het volgende:
fijn zulke dingen, blueeyes!
Ik heb net wol gescoord voor een babydekentjemoet eerst iets anders afmaken voor ik er aan mag beginnen, maar ben helemaal flieft.... herfstkleurtjes
en ik heb de hik en het zuur, omdat ik aan een craving heb toegegevenik MOEST een saucijzenbroodje van de bakker in t dorp van mijn ouders... en toen werden het er twee... en nog een wit sesambolletje
![]()
Oh okquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh even voor de duidelijkheid, dat was ik niet hoorik heb iets van 90 kaartjes gestuurd en ik denk maar van 2 niks terug gekregen. Maar één daarvan was het gezondheidscentrum waar ik werk, waar nog veel 'collega's' zitten. Dus dat vond ik reden om nu niet eens te vertellen dat ik zwanger ben, laat staan om deze keer een kaartje sturen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:57 schreef Franny_G het volgende:
Ja, en dan gewoon steeds over je buik aaien. Dan snappen mensen het sowieso wel..
Och, je hebt iig weer wat gegetenquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:01 schreef kwakz0r het volgende:
fijn zulke dingen, blueeyes!
Ik heb net wol gescoord voor een babydekentjemoet eerst iets anders afmaken voor ik er aan mag beginnen, maar ben helemaal flieft.... herfstkleurtjes
en ik heb de hik en het zuur, omdat ik aan een craving heb toegegevenik MOEST een saucijzenbroodje van de bakker in t dorp van mijn ouders... en toen werden het er twee... en nog een wit sesambolletje
![]()
ja, daarom doe ik er ook niet te moeilijk over, als ik eens echt trek heb dan kan t vast geen kwaad... ik vermoed alleen dat ik nu echt nauwelijks avondeten meer hoef. de andijviestamppot verschuiven we maar even naar morgen, vanavond iets lichtersquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, je hebt iig weer wat gegeten
die 300 gram cheese onion chips was hier ook ineens *poef* weg![]()
![]()
Morgen maar weer even de spreekwoordelijke broekriem aan![]()
+1quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, daarom doe ik er ook niet te moeilijk over, als ik eens echt trek heb dan kan t vast geen kwaad... ik vermoed alleen dat ik nu echt nauwelijks avondeten meer hoef. de andijviestamppot verschuiven we maar even naar morgen, vanavond iets lichters
nou t houdt geen strepen tegen maar soms jeukt mijn buik echt vreselijk en dan vind ik het heerlijk om in te smeren...quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:22 schreef Crumpette het volgende:
Leuk shirt hoor Kwak!gewoon doen!
Over buiken: Ik was net toevallig in een etos en liep langs van die zwangerschaps-olies en dat soort dingen. Nou geloof ik niet dat het een wondermiddel is, en normaal smeer ik nooit iets op mijn buik. Bodylotion soms, maar verder dan armen en benen kom ik nooit. Is het de moeite waard om een beetje te moisturizen of is het allemaal maar toeval?
Ik vind het wel erg fijn, maar meer omdat ik merk dat het allemaal droger wordt en jeukt. Of het echt werkt tegen striemen, vast niet. Maar dan liever striemen zonder jeuk dan met die vreselijke jeuk. Plus mijn vriend smeert het altijd lekker in. Hebben we ook weer even ons momentje samenquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:22 schreef Crumpette het volgende:
Leuk shirt hoor Kwak!gewoon doen!
Over buiken: Ik was net toevallig in een etos en liep langs van die zwangerschaps-olies en dat soort dingen. Nou geloof ik niet dat het een wondermiddel is, en normaal smeer ik nooit iets op mijn buik. Bodylotion soms, maar verder dan armen en benen kom ik nooit. Is het de moeite waard om een beetje te moisturizen of is het allemaal maar toeval?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg fijn, maar meer omdat ik merk dat het allemaal droger word en jeukt. Of het echt werkt tegen striemen, vast niet. Maar dan liever striemen zonder jeuk dan met die vreselijke jeuk. Plus mijn vriend smeert het altijd lekker in. Hebben we ook weer even ons momentje samen
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:26 schreef Franny_G het volgende:
Voor je huid, die steeds strakker komt te staan, is het wel lekker om een beetje te smeren ja. Maar ik geloof niet dat je daarmee echt strepen kunt voorkomen. Heeft met pech danwel geluk te maken, vrees ik.
Maar: heb je wel al perineum massageolie?
Vervelend! je zult dan alle huidvriendelijke merken ondertussen ook wel gehad hebben he..quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:27 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind ingesmeerd worden ook fijn, maar helaas krijg ik meestal na een uur of 8 vreselijke jeuk van de bodylotion of olie. maakt niet uit welk merk... mijn eczeem reageert er heel erg op... ik smeer dus niet en heb een droge jeukende buikhuidmaar striae had ik al dus ik krijg er vast niks meer bij
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:26 schreef Franny_G het volgende:
Voor je huid, die steeds strakker komt te staan, is het wel lekker om een beetje te smeren ja. Maar ik geloof niet dat je daarmee echt strepen kunt voorkomen. Heeft met pech danwel geluk te maken, vrees ik.
Maar: heb je wel al perineum massageolie?
ah neee, dit is een grapje tochquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
http://www.weleda.nl/prod(...)eum-massageolie.html
veel plezier
jup, alles van dove en nivea via eigen merk meuk tot hypo-allergeen spul en dure vichy dingen. dream cream van lush ga ik misschien maar weer eens proberen, dat deed t een tijdje wel. bio oil ook geprobeerd trouwens, zelfs pure olijfoliequote:Op dinsdag 29 april 2014 17:28 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Vervelend! je zult dan alle huidvriendelijke merken ondertussen ook wel gehad hebben he..
jouw vriend, over 28 wekenquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:29 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ah neee, dit is een grapje toch![]()
wie doet dit??
perineum olie?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jup, alles van dove en nivea via eigen merk meuk tot hypo-allergeen spul en dure vichy dingen. dream cream van lush ga ik misschien maar weer eens proberen, dat deed t een tijdje wel. bio oil ook geprobeerd trouwens, zelfs pure olijfolie
Dacht dat ik de enige was die dat dus niet doet en ook met overschot aan goedbedoelde kadootjes zit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik smeer mezelf alleen in als ik de zon in ga
Ik vind het altijd heel lief hoor, die bodylotions die ik dan krijg voor m'n verjaardag, als "lekker verwenmoment", maar ik kan het altijd ongebruikt en bedorven weggooien
en striemen heb ik al.
ook je perineum ja? hoe lig jij op t strand dan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik smeer mezelf alleen in als ik de zon in ga
Ik vind het altijd heel lief hoor, die bodylotions die ik dan krijg voor m'n verjaardag, als "lekker verwenmoment", maar ik kan het altijd ongebruikt en bedorven weggooien
en striemen heb ik al.
Hoezo, zon jij niet wijdbeens?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ook je perineum ja? hoe lig jij op t strand dan?
sorry ik ben enorm flauw vandaag
Brigitte Kaandorp zeker?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:41 schreef Franny_G het volgende:
Als je zin hebt in flauw dan blijf ik deze briljant vinden:
http://humortv.vara.nl/w.37.verschil-mannen-en-vrouwen.html
krokante perineumsnacks, ik denk dat er een markt voor is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo, zon jij niet wijdbeens?
LIF / Nieuwe trend?: wijdbeens zonnebaden!
Wel met zonnebrand en niet met olie, anders wordt het krokant.
Goed te combineren met gepekelde placenta op een toastjequote:Op dinsdag 29 april 2014 17:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
krokante perineumsnacks, ik denk dat er een markt voor is.
Incl moederkoek-smoothiequote:Op dinsdag 29 april 2014 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed te combineren met gepekelde placenta op een toastje
die cocos bodylotion heb ik idd ook! die is heerlijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:42 schreef Zoë23 het volgende:
Staat je goed kwak!
Chanty
Hoop dat hij nog gaat draaien
Crumpette
Of je striae krijgt ligt er denk ik ook aan of je er aanleg voor hebt.
Smeren is wel fijn! (van olie ging ik vervellen maar cocosbodylotion(?) van Palmers geloof ik, was wel lekker vet)
Terwijl je huis gezellig is versierd volgens de laatste woontrends?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
disclaimer
Ja. Eigenlijk is deze nog beter.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Brigitte Kaandorp zeker?lachen. Ik zit mobiel dus kijken gaat even niet nu...
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Terwijl je huis gezellig is versierd volgens de laatste woontrends?WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Oh my god die kende ik nog niet.
[..]
Terwijl je huis gezellig is versierd volgens de laatste woontrends?Hahahahahahahahaha omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
![]()
navelstrengvlechten![]()
:)
Misschien leuk om als extraatje te bieden straks als gediplomeerd vkquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha omg![]()
![]()
navelstrengvlechten![]()
[..]
Terwijl je huis gezellig is versierd volgens de laatste woontrends?omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
aaaand we're back at foodquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
het fascineert me. Het doet me een beetje denken aan een ongemarineerde spekfakkel
en ik zocht gewoon op placentasmoothie, kun je nagaanquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
SQ jij vindt echt altijd de meest ranzige plaatjes hè. Ik hou ervan!![]()
De voorspelbaarheid ook bij je, want toen ik het tikte had ik idd verwacht dat jij dat plaatje neer zou plempenquote:Op dinsdag 29 april 2014 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ik zocht gewoon op placentasmoothie, kun je nagaan
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:36 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
De voorspelbaarheid ook bij je, want toen ik het tikte had ik idd verwacht dat jij dat plaatje neer zou plempen![]()
Had nog wel speciaal voor jou er moederkoek van gemaakt omdat je het zo'n leuk woord vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |