Die is lekker.quote:
zal wel ff wennen worden, pure whisky, als je alleen maar bier gewend ben of alleen sterke drank shotten.quote:
Zeker wel. En ook omdat deze wel iets ziltig smaakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
zal wel ff wennen worden, pure whisky, als je alleen maar bier gewend ben of alleen sterke drank shotten.
is het gek als ik nog nooit van die smaak heb gehoordquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker wel. En ook omdat deze wel iets ziltig smaakt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
is het gek als ik nog nooit van die smaak heb gehoord
Je mag nog niet eens drinken manquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
zal wel ff wennen worden, pure whisky, als je alleen maar bier gewend ben of alleen sterke drank shotten.
Zie wel hoe die smaakt, is 't net als met bier dat je eerst er wel wat van op moet hebben voordat je 't "lekker" kan vinden, of moet 't meteen goed smaken? Ach, anders lust m'n pa t welquote:
Ziltig is net zoals hoe mosselen smaken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
is het gek als ik nog nooit van die smaak heb gehoord
ik heb nog nooit mosselen opquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ziltig is net zoals hoe mosselen smaken.
Vrouwen die zoiets zeggen...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ziltig is net zoals hoe mosselen smaken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |