Die is lekker.quote:
zal wel ff wennen worden, pure whisky, als je alleen maar bier gewend ben of alleen sterke drank shotten.quote:
Zeker wel. En ook omdat deze wel iets ziltig smaakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
zal wel ff wennen worden, pure whisky, als je alleen maar bier gewend ben of alleen sterke drank shotten.
is het gek als ik nog nooit van die smaak heb gehoordquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker wel. En ook omdat deze wel iets ziltig smaakt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
is het gek als ik nog nooit van die smaak heb gehoord
Je mag nog niet eens drinken manquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
zal wel ff wennen worden, pure whisky, als je alleen maar bier gewend ben of alleen sterke drank shotten.
Zie wel hoe die smaakt, is 't net als met bier dat je eerst er wel wat van op moet hebben voordat je 't "lekker" kan vinden, of moet 't meteen goed smaken? Ach, anders lust m'n pa t welquote:
Ziltig is net zoals hoe mosselen smaken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
is het gek als ik nog nooit van die smaak heb gehoord
ik heb nog nooit mosselen opquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ziltig is net zoals hoe mosselen smaken.
Vrouwen die zoiets zeggen...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ziltig is net zoals hoe mosselen smaken.
quote:
dchr heeft moeite met mijn 2 psoft nummersquote:
Maandag even bellen voordat je kan terug betalenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:48 schreef Erasmo het volgende:
Ze denken alleen nog wel dat ik in het buitenland zit atm
Na nog een zoekslag maar over gegaan op Waterfox.Is de 64bit versie van FF en ziet er nog wel gewoon normaal uit.quote:
Ja maar ik gebruikte Firefox al toen het nog Phoenix heettequote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Na nog een zoekslag maar over gegaan op Waterfox.Is de 64bit versie van FF en ziet er nog wel gewoon normaal uit.
Is helemaal niks ingewikkelds aan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
Motorolie, waarom moet dat toch altijd zo ingewikkeld zijn
10W40 volsyntheet zit er nu in en er moet eigenlijk wat bij. Maar het merk wat erin zit is nauwelijks te krijgenquote:
Hoeveel km sinds de laatste wissel?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
10W40 volsyntheet zit er nu in en er moet eigenlijk wat bij. Maar het merk wat erin zit is nauwelijks te krijgen
Geen idee, maar genoeg om een wissel te rechtvaardigenquote:
10W40 volsysyntheet? Waarom geen 0W40 of 5W30 oid?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
10W40 volsyntheet zit er nu in en er moet eigenlijk wat bij. Maar het merk wat erin zit is nauwelijks te krijgen
Omdat ie op 5W30 niet zo soepel draaide, daarbij heb ik deze olie niet gekozen maar de garage die de carterpan vervangen heeft.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
10W40 volsysyntheet? Waarom geen 0W40 of 5W30 oid?
Okee, vind het maar een aparte viscositeit voor een volsyntheet. Heb je een turbo?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ie op 5W30 niet zo soepel draaide, daarbij heb ik deze olie niet gekozen maar de garage die de carterpan vervangen heeft.
Ja, turbodiesel.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Okee, vind het maar een aparte viscositeit voor een volsyntheet. Heb je een turbo?
Turbo altijd zo dun mogelijk (koud) is mij altijd verteld... Dus een 0W of 5W ivm koude start.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |