Oh, dat is ook raar, dat suggereert dat er de afgelopen 13 jaar nog meer Koningsnachten waren...quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:03 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik heb wel erg genoten van mijn eerste 'vrije' Koningsnacht in zo'n 13 jaar
Naja, je snapt best wat ik bedoelquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat is ook raar, dat suggereert dat er de afgelopen 13 jaar nog meer Koningsnachten waren...
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, je snapt best wat ik bedoel
quote:
Wie zegt dat het seks met jou was?quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker als ik me niets meer herinner van seks
En daarna nog tot je doodquote:
Ja, dat ookquote:
Ik heb wel ff genoeg gelopen de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:48 schreef stbabylon het volgende:
Eerst maar eens even een wandelingetje maken.
Rolschaatsen is niet werken babsquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat ook
Maar goed, voor vandaag hou ik meer die kwart over zes in de peiling.
Heb vanavond een vergadering van de derby in Groningen, en wil niet tussen werk en vergadering 2 uur rondhangen, dus ben later begonnen.
Als het op FB staat, mag je het delen toch?quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Zo, goeiemorgen, anders ram je even een paar toplessfoto's op mijn facebook-timeline.
Ik schrok alquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie zegt dat het seks met jou was?.
Mag wel, doe ik toch nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het op FB staat, mag je het delen toch?
Dratquote:
twitter:AT5 twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 12:54:02Ajax-fans richten Facebook-pagina 'Frank moet blijven' op om Frank de Boer over te halen bij de club te blijven http://t.co/I3H6ymhAGj reageer retweet
Beste [voetbalclub X],quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:59 schreef Godtje het volgende:
Potver wat een geweldig idee! Daar zal hij zeker naar luisteren.
twitter:AT5 twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 12:54:02Ajax-fans richten Facebook-pagina 'Frank moet blijven' op om Frank de Boer over te halen bij de club te blijven http://t.co/I3H6ymhAGj reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:59 schreef Godtje het volgende:
Potver wat een geweldig idee! Daar zal hij zeker naar luisteren.
Neen. Verstandskiezen schijnen zwakker te zijn dan gewone tanden. Hierdoor is de mijne beschadigd naar buiten gekomen waardoor ik nu een infectie heb. Voordat de kies eruit kan moet eerst die infectie minder gemaakt worden, dus ik heb antibiotica nuquote:
De fans van Twente hebben een facebook pagina opgericht of Joop 'oplichter' munsterman alsjeblieft kan oprotten. Helaas! Ook dat werkt nietquote:
Niks mee aan de handquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Wat het geneuk is dat voor raar facebook ajaxfans bericht?
Hele layout aan diggelen!
Wel ff gepast, stond opzich best ok maar toch niet helemaal optimaalquote:
Helaas.. heb er zelf eentje in zien rondlopenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel ff gepast, stond opzich best ok maar toch niet helemaal optimaal.
We hebben er wel meerdere gezien, het was gewoon net niet zeg maarquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helaas.. heb er zelf eentje in zien rondlopen
Joop.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
De fans van Twente hebben een facebook pagina opgericht of Joop 'oplichter' munsterman alsjeblieft kan oprotten. Helaas! Ook dat werkt niet
Hè bah.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neen. Verstandskiezen schijnen zwakker te zijn dan gewone tanden. Hierdoor is de mijne beschadigd naar buiten gekomen waardoor ik nu een infectie heb. Voordat de kies eruit kan moet eerst die infectie minder gemaakt worden, dus ik heb antibiotica nu
Dus in plaats van drank heb ik nu antibiotica en andere drugs.... Maandagavond kan de kies eruit....quote:
Nu niet meer. Net wel. Zag er belabberd uit.quote:
20 applicaties met 20 verschillende wachtwoord-regimes.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. wachtwoord veranderen.. zoo irritant
Niets kan geinstalleerd wordenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:05 schreef Q. het volgende:
20 applicaties met 20 verschillende wachtwoord-regimes.
KeePass.
PortableApps.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets kan geinstalleerd worden*O *
Ik probeer de verschillende dingen alweer aan elkaar recht te trekken
Jij, ik en de halve wereld geloof ik. Zal toch echt iets met het weer te maken hebben, hoor er zoveel mensen over vandaag.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:57 schreef Ang3l het volgende:
ZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz. Ik ben kei slaperig.
En toch lang & goed geslapen gisteren.
Ik begin nu eindelijk wat wakker te worden en de dingen te doen die vandaag echt af moeten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:57 schreef Ang3l het volgende:
ZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz. Ik ben kei slaperig.
En toch lang & goed geslapen gisteren.
Ik heb helemaal niet lang geslapenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij, ik en de halve wereld geloof ik. Zal toch echt iets met het weer te maken hebben, hoor er zoveel mensen over vandaag.
Nou ja ik doelde voornamelijk op het suf zijnquote:
Daaromquote:
Dat is mooi kut danquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom![]()
Ik heb nog nooit goed geslapen met iemand naast me. Ja met m'n ex, maar dat kan ik me niet meer eens herinneren
Zeker kut! Helemaal omdat ik te aardig ben om de ander het bed uit te schoppen. Dus meestal na een uur of drie vertrek ik zelf naar een andere slaapplekquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is mooi kut dan.
Ik slaap meestal prima met iemand naast me eigenlijk, graag zelfs.
Over het algemeen gaat het prima maar toch vind ik die extra ruimte wel erg fijn. Alhoewel iemand er bij soms wel fijn is. Soms.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom![]()
Ik heb nog nooit goed geslapen met iemand naast me. Ja met m'n ex, maar dat kan ik me niet meer eens herinneren
Zou ook lekker zijn, dat jij bij iemand anders die persoon uit zijn eigen bed zou schoppenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker kut! Helemaal omdat ik te aardig ben om de ander het bed uit te schoppen. Dus meestal na een uur of drie vertrek ik zelf naar een andere slaapplek
In dit geval sprak ik even over bij mij thuis.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Zou ook lekker zijn, dat jij bij iemand anders die persoon uit zijn eigen bed zou schoppen.
Snapte ik hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In dit geval sprak ik even over bij mij thuis.
Ruimte boeit me niet. Kan op een klein stukje goed slapen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:10 schreef Q. het volgende:
Over het algemeen gaat het prima maar toch vind ik die extra ruimte wel erg fijn. Alhoewel iemand er bij soms wel fijn is. Soms.
lief kijktquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Oh, er is soms natuurlijk wel eens sprake van "overlast" maar dat heb ik over het algemeen prima voor over. Ik ga als een sentimenteel watje klinken, maar ik vond het enorm prettig om naast iemand die lief kijkt wakker te worden weer eens.
Weinig sentimenteel watterigs aan hoor. Denk dat de meesten dat wel hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Oh, er is soms natuurlijk wel eens sprake van "overlast" maar dat heb ik over het algemeen prima voor over. Ik ga als een sentimenteel watje klinken, maar ik vond het enorm prettig om naast iemand die lief kijkt wakker te worden weer eens.
Checkquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lief kijkt
haar in de war
enorme meurbek
uitgelopen/krom geveegde make-up
stinkend naar zweet
En dan nog van haar houden, dat is echte liefde
Nu nog bijna 2, dat scheelt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:27 schreef stbabylon het volgende:
18 - 15 is... ehrm.. 3!
Kut
Dat duurt nog vet lang!
Lijkt me eerder vreemd om daar foto's van te maken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Met Koningsdag trouwens echt het toppunt van schaamteloze ouders gezien.
Meisje moest plassen, dus mama ging met kind even achter een gebouw staan, kind opgetild laten pissen, mama had enorme inkijk in dr naad en iemand was er foto's van aan het maken.
Ik had echt zo'n WTF moment.
Nee, want ik moet werken tot 18:25, dus om 15:25 was het nog 3 uur, nu is het pas 20 minuten later.quote:
Nouja, die hoorde er wel bij, maar dan nog... echt een enorm asogehaltequote:Op dinsdag 29 april 2014 15:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lijkt me eerder vreemd om daar foto's van te maken.
Tegenwoordig is het juist vreemd als je ergens geen foto's van maaktquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lijkt me eerder vreemd om daar foto's van te maken.
Ja eh, dat kon ik niet aflezen uit je post hé!quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want ik moet werken tot 18:25, dus om 15:25 was het nog 3 uur, nu is het pas 20 minuten later.
Ja, dat wel ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja, die hoorde er wel bij, maar dan nog... echt een enorm asogehalte.
Ik maak echt zelden foto's.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het juist vreemd als je ergens geen foto's van maakt
Nou het kon wel, maar dat was idd wat onduidelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja eh, dat kon ik niet aflezen uit je post hé!
Of beter nog: filmpjes! Wel in Vertical Video Format natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het juist vreemd als je ergens geen foto's van maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |