Oh, dat is ook raar, dat suggereert dat er de afgelopen 13 jaar nog meer Koningsnachten waren...quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:03 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik heb wel erg genoten van mijn eerste 'vrije' Koningsnacht in zo'n 13 jaar
Naja, je snapt best wat ik bedoelquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat is ook raar, dat suggereert dat er de afgelopen 13 jaar nog meer Koningsnachten waren...
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, je snapt best wat ik bedoel
quote:
Wie zegt dat het seks met jou was?quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker als ik me niets meer herinner van seks
En daarna nog tot je doodquote:
Ja, dat ookquote:
Ik heb wel ff genoeg gelopen de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:48 schreef stbabylon het volgende:
Eerst maar eens even een wandelingetje maken.
Rolschaatsen is niet werken babsquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat ook
Maar goed, voor vandaag hou ik meer die kwart over zes in de peiling.
Heb vanavond een vergadering van de derby in Groningen, en wil niet tussen werk en vergadering 2 uur rondhangen, dus ben later begonnen.
Als het op FB staat, mag je het delen toch?quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Zo, goeiemorgen, anders ram je even een paar toplessfoto's op mijn facebook-timeline.
Ik schrok alquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie zegt dat het seks met jou was?.
Mag wel, doe ik toch nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het op FB staat, mag je het delen toch?
Dratquote:
twitter:AT5 twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 12:54:02Ajax-fans richten Facebook-pagina 'Frank moet blijven' op om Frank de Boer over te halen bij de club te blijven http://t.co/I3H6ymhAGj reageer retweet
Beste [voetbalclub X],quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:59 schreef Godtje het volgende:
Potver wat een geweldig idee! Daar zal hij zeker naar luisteren.
twitter:AT5 twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 12:54:02Ajax-fans richten Facebook-pagina 'Frank moet blijven' op om Frank de Boer over te halen bij de club te blijven http://t.co/I3H6ymhAGj reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:59 schreef Godtje het volgende:
Potver wat een geweldig idee! Daar zal hij zeker naar luisteren.
Neen. Verstandskiezen schijnen zwakker te zijn dan gewone tanden. Hierdoor is de mijne beschadigd naar buiten gekomen waardoor ik nu een infectie heb. Voordat de kies eruit kan moet eerst die infectie minder gemaakt worden, dus ik heb antibiotica nuquote:
De fans van Twente hebben een facebook pagina opgericht of Joop 'oplichter' munsterman alsjeblieft kan oprotten. Helaas! Ook dat werkt nietquote:
Niks mee aan de handquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Wat het geneuk is dat voor raar facebook ajaxfans bericht?
Hele layout aan diggelen!
Wel ff gepast, stond opzich best ok maar toch niet helemaal optimaalquote:
Helaas.. heb er zelf eentje in zien rondlopenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel ff gepast, stond opzich best ok maar toch niet helemaal optimaal.
We hebben er wel meerdere gezien, het was gewoon net niet zeg maarquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helaas.. heb er zelf eentje in zien rondlopen
Joop.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
De fans van Twente hebben een facebook pagina opgericht of Joop 'oplichter' munsterman alsjeblieft kan oprotten. Helaas! Ook dat werkt niet
Hè bah.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neen. Verstandskiezen schijnen zwakker te zijn dan gewone tanden. Hierdoor is de mijne beschadigd naar buiten gekomen waardoor ik nu een infectie heb. Voordat de kies eruit kan moet eerst die infectie minder gemaakt worden, dus ik heb antibiotica nu
Dus in plaats van drank heb ik nu antibiotica en andere drugs.... Maandagavond kan de kies eruit....quote:
Nu niet meer. Net wel. Zag er belabberd uit.quote:
20 applicaties met 20 verschillende wachtwoord-regimes.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. wachtwoord veranderen.. zoo irritant
Niets kan geinstalleerd wordenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:05 schreef Q. het volgende:
20 applicaties met 20 verschillende wachtwoord-regimes.
KeePass.
PortableApps.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets kan geinstalleerd worden*O *
Ik probeer de verschillende dingen alweer aan elkaar recht te trekken
Jij, ik en de halve wereld geloof ik. Zal toch echt iets met het weer te maken hebben, hoor er zoveel mensen over vandaag.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:57 schreef Ang3l het volgende:
ZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz. Ik ben kei slaperig.
En toch lang & goed geslapen gisteren.
Ik begin nu eindelijk wat wakker te worden en de dingen te doen die vandaag echt af moeten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:57 schreef Ang3l het volgende:
ZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz. Ik ben kei slaperig.
En toch lang & goed geslapen gisteren.
Ik heb helemaal niet lang geslapenquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij, ik en de halve wereld geloof ik. Zal toch echt iets met het weer te maken hebben, hoor er zoveel mensen over vandaag.
Nou ja ik doelde voornamelijk op het suf zijnquote:
Daaromquote:
Dat is mooi kut danquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom![]()
Ik heb nog nooit goed geslapen met iemand naast me. Ja met m'n ex, maar dat kan ik me niet meer eens herinneren
Zeker kut! Helemaal omdat ik te aardig ben om de ander het bed uit te schoppen. Dus meestal na een uur of drie vertrek ik zelf naar een andere slaapplekquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is mooi kut dan.
Ik slaap meestal prima met iemand naast me eigenlijk, graag zelfs.
Over het algemeen gaat het prima maar toch vind ik die extra ruimte wel erg fijn. Alhoewel iemand er bij soms wel fijn is. Soms.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom![]()
Ik heb nog nooit goed geslapen met iemand naast me. Ja met m'n ex, maar dat kan ik me niet meer eens herinneren
Zou ook lekker zijn, dat jij bij iemand anders die persoon uit zijn eigen bed zou schoppenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker kut! Helemaal omdat ik te aardig ben om de ander het bed uit te schoppen. Dus meestal na een uur of drie vertrek ik zelf naar een andere slaapplek
In dit geval sprak ik even over bij mij thuis.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
Zou ook lekker zijn, dat jij bij iemand anders die persoon uit zijn eigen bed zou schoppen.
Snapte ik hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In dit geval sprak ik even over bij mij thuis.
Ruimte boeit me niet. Kan op een klein stukje goed slapen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:10 schreef Q. het volgende:
Over het algemeen gaat het prima maar toch vind ik die extra ruimte wel erg fijn. Alhoewel iemand er bij soms wel fijn is. Soms.
lief kijktquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Oh, er is soms natuurlijk wel eens sprake van "overlast" maar dat heb ik over het algemeen prima voor over. Ik ga als een sentimenteel watje klinken, maar ik vond het enorm prettig om naast iemand die lief kijkt wakker te worden weer eens.
Weinig sentimenteel watterigs aan hoor. Denk dat de meesten dat wel hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Oh, er is soms natuurlijk wel eens sprake van "overlast" maar dat heb ik over het algemeen prima voor over. Ik ga als een sentimenteel watje klinken, maar ik vond het enorm prettig om naast iemand die lief kijkt wakker te worden weer eens.
Checkquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
lief kijkt
haar in de war
enorme meurbek
uitgelopen/krom geveegde make-up
stinkend naar zweet
En dan nog van haar houden, dat is echte liefde
Nu nog bijna 2, dat scheelt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:27 schreef stbabylon het volgende:
18 - 15 is... ehrm.. 3!
Kut
Dat duurt nog vet lang!
Lijkt me eerder vreemd om daar foto's van te maken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Met Koningsdag trouwens echt het toppunt van schaamteloze ouders gezien.
Meisje moest plassen, dus mama ging met kind even achter een gebouw staan, kind opgetild laten pissen, mama had enorme inkijk in dr naad en iemand was er foto's van aan het maken.
Ik had echt zo'n WTF moment.
Nee, want ik moet werken tot 18:25, dus om 15:25 was het nog 3 uur, nu is het pas 20 minuten later.quote:
Nouja, die hoorde er wel bij, maar dan nog... echt een enorm asogehaltequote:Op dinsdag 29 april 2014 15:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lijkt me eerder vreemd om daar foto's van te maken.
Tegenwoordig is het juist vreemd als je ergens geen foto's van maaktquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lijkt me eerder vreemd om daar foto's van te maken.
Ja eh, dat kon ik niet aflezen uit je post hé!quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want ik moet werken tot 18:25, dus om 15:25 was het nog 3 uur, nu is het pas 20 minuten later.
Ja, dat wel ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja, die hoorde er wel bij, maar dan nog... echt een enorm asogehalte.
Ik maak echt zelden foto's.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het juist vreemd als je ergens geen foto's van maakt
Nou het kon wel, maar dat was idd wat onduidelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja eh, dat kon ik niet aflezen uit je post hé!
Of beter nog: filmpjes! Wel in Vertical Video Format natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het juist vreemd als je ergens geen foto's van maakt
Ik ook maar heel sporadisch, alleen deze Koningsdag wel redelijk veel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat wel ja.
[..]
Ik maak echt zelden foto's.
Ik dacht een nawee van t weekend of zo. Maar pffffffff, ik kan echt ZO in slaap vallen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij, ik en de halve wereld geloof ik. Zal toch echt iets met het weer te maken hebben, hoor er zoveel mensen over vandaag.
Welke, die van jou of die van mij?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Haha, jij hoort echt niet bij deze generatie.
Meisje hequote:Op dinsdag 29 april 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook maar heel sporadisch, alleen deze Koningsdag wel redelijk veel.
Ik heb een kingsize bed waar ik dwars op ligquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het prima maar toch vind ik die extra ruimte wel erg fijn. Alhoewel iemand er bij soms wel fijn is. Soms.
Ja maar jij had speciaal bezoek zoals Cue_ zegt, dan is het anders.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook maar heel sporadisch, alleen deze Koningsdag wel redelijk veel.
Zo werkt datquote:
Oke oke oke, mara ik heb -8 dus ik kijk wel lief, maar ik zie je echt nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Wellicht alleen maar beter ook danquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke oke oke, mara ik heb -8 dus ik kijk wel lief, maar ik zie je echt niet
Hoe ga je dan ademen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een kingsize bed waar ik dwars op ligRuimte
Maar iets warms met borsthaar wat me vatshoud is ook prima. Alleen hou ik dan op met normaal ademen.
Die dingen met borsthaar mag je houden, die hoef ik niet hoor. Heb ik zelf al genoeg.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een kingsize bed waar ik dwars op ligRuimte
Maar iets warms met borsthaar wat me vatshoud is ook prima. Alleen hou ik dan op met normaal ademen.
Dag/Nacht lenzenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Speciaal" bezoek.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja maar jij had speciaal bezoek zoals Cue_ zegt, dan is het anders.
Gewoon voelen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen zien er heel schattig uit als ze scheel kijken hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht alleen maar beter ook dan.
Nachtlenzen, die zou ik ook wel willen.quote:
Nou ja, ik bedoelde meer dat zij overal foto's van wou makenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee.. Als ik met iemand ben denk ik er nog net zo min aan om foto's te maken
Dan probeer ik zo heel licht te ademen en niet recht in z'n giechel of zo, met als gevolg dat ik ga opletten hoe ik adem en dat is heel vervelend, want dan gaat t niet meer automatischquote:
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Die dingen met borsthaar mag je houden, die hoef ik niet hoor. Heb ik zelf al genoeg.
Werkt niet met -8quote:
Ik heb gewoon dag en nachtlenzen. Dus nooit uitdoen. Dat is nog veel beterquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:51 schreef Sinceria het volgende:
Nachtlenzen, die zou ik ook wel willen.
Ik kijk heul niet scheelquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Sommige mensen zien er heel schattig uit als ze scheel kijken hoor.
Dan je telefoon aan haar gevenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoelde meer dat zij overal foto's van wou maken.
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat heel goed is voor t vocht in je ogen en de adertjes in je oogbol qua zuurstof en zoquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dag en nachtlenzen. Dus nooit uitdoen. Dat is nog veel beterGeen gezeik en enkel na lange tijd ogen dicht dat ik ze even moet besproeien. Maar geen gekloot met in en uitdoen
![]()
Ook gedaan soms hoor,maar soms wou ze er zelf ook op staan natuurlijk.quote:
Ben je er niet wat veel mee bezig dan? Lijkt me nogal lastig om niet normaal te kunnen ademen als je in slaap wil komen. Ik heb zelf geen grenzen wat dat betreft, ik ga makkelijk uitgebreid liggen snurken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan probeer ik zo heel licht te ademen en niet recht in z'n giechel of zo, met als gevolg dat ik ga opletten hoe ik adem en dat is heel vervelend, want dan gaat t niet meer automatisch
Ik heb daglenzen die ik gewoon een paar dagen inhou, doe het inmiddels al jaren zonder enig probleem.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat heel goed is voor t vocht in je ogen en de adertjes in je oogbol qua zuurstof en zo
Zolang je ze netjes elke 2 tot 4 weken vernieuwd is er niets aan de hand. HEb wel paar keer controle gedaan en werd niets gezien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat heel goed is voor t vocht in je ogen en de adertjes in je oogbol qua zuurstof en zo
whaha dat heb ik ook altijd jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan probeer ik zo heel licht te ademen en niet recht in z'n giechel of zo, met als gevolg dat ik ga opletten hoe ik adem en dat is heel vervelend, want dan gaat t niet meer automatisch
Hé, hoelang kun je die inhouden dan? En zijn dat zachte lenzen?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dag en nachtlenzen. Dus nooit uitdoen. Dat is nog veel beterGeen gezeik en enkel na lange tijd ogen dicht dat ik ze even moet besproeien. Maar geen gekloot met in en uitdoen
![]()
Yup, 2 tot 4 weken officieel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:54 schreef Sinceria het volgende:
Hé, hoelang kun je die inhouden dan? En zijn dat zachte lenzen?
Ik dacht eerst dat je die nachtlenzen bedoelen die je oogbol vervormen waardoor je overdag helder ziet. Die werken nl niet met -8.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt wel
http://www.lensworld.be/n(...)qua-night-day-3-pack
Ow nee, geen idee, daar nooit naar gekeken. Want dan zit je nog steeds te fucken met in en uit doenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je die nachtlenzen bedoelen die je oogbol vervormen waardoor je overdag helder ziet. Die werken nl niet met -8.
En dag+nacht lenzen kan ik niet verdragen. Te veel eiwitten in traanvocht. Te veel facials denk ik.
Ik kan ook niet zo goed tegen lenzen, ik weet niet waarom maar mijn ogen worden na een uurtje ofzo helemaal rood en gaan tranen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je die nachtlenzen bedoelen die je oogbol vervormen waardoor je overdag helder ziet. Die werken nl niet met -8.
En dag+nacht lenzen kan ik niet verdragen. Te veel eiwitten in traanvocht.
Je bent de uitzondering hier, geloof ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben blij dat ik geen oogprotheses nodig heb.
Ik zie t vervangen niet als probleem, wel dat er continu iets op je oog ligt. Je ziet bij zachte lenzen al vaak dat de adertjes naar de bovenkant komen groeien ivm zuurstofgerek, laat staan als je je lenzen ALTIJD in hebtquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je ze netjes elke 2 tot 4 weken vernieuwd is er niets aan de hand. HEb wel paar keer controle gedaan en werd niets gezien.
Enkel dat ik ze vaak pas na 2 maanden vernieuw
Ik heb nog niet echt de behoefte om lenzen te nemen om erbij te horen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je bent de uitzondering hier, geloof ik.
Mijn uitdoen is gewoon: RUK, PLEUR, SLAAP!quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow nee, geen idee, daar nooit naar gekeken. Want dan zit je nog steeds te fucken met in en uit doen![]()
WEl eens geprobeerd dan, want ik vond ze fijner/relaxter dan maandlenzen (zacht)
Dat doe ik de meeste tijd ook, bril heb ik alleen op mn werk op en thuis voor de tv.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou wel een bril moeten maar ik heb er geen last van dus ik doe gewoon alsof het niet zo is
Dat kan dus aan je eiwitten liggen die gaan hechten op je lens. Ik kreeg ook altijd rode ogen en tranen. Dus van half jaar naar maandlenzen. Op den duur weer. Nu daglenzen. Geen probleem, want iedere dag helemaal zuivere verse.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zo goed tegen lenzen, ik weet niet waarom maar mijn ogen worden na een uurtje ofzo helemaal rood en gaan tranen.
Een vriend van mij heeft dat gehad ja, hij had zijn lenzen altijd dag en nacht in (waren daar niet voor bedoeld). Hij moest uiteindelijk naar een oogarts om ze eruit laten pulken en voortaan aan de bril.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie t vervangen niet als probleem, wel dat er continu iets op je oog ligt. Je ziet bij zachte lenzen al vaak dat de adertjes naar de bovenkant komen groeien ivm zuurstofgerek, laat staan als je je lenzen ALTIJD in hebtMaar goed, wie weet zijn ze wel extreem zuurstofdoorlatend.
Tja iedereen reageert er natuurlijk anders opquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie t vervangen niet als probleem, wel dat er continu iets op je oog ligt. Je ziet bij zachte lenzen al vaak dat de adertjes naar de bovenkant komen groeien ivm zuurstofgerek, laat staan als je je lenzen ALTIJD in hebtMaar goed, wie weet zijn ze wel extreem zuurstofdoorlatend.
Dat is wel relaxed. Maar het indoen vind ik ergerquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn uitdoen is gewoon: RUK, PLEUR, SLAAP!
Ik heb daglenzen
Sommige kleurlenzen zijn wel tof anders.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt de behoefte om lenzen te nemen om erbij te horen.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:00 schreef Sinceria het volgende:
Maar goed, je bent ook wel een klapjosti als je dat gaat doen met lenzen die er niet voor bedoeld zijn.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb daglenzen die ik gewoon een paar dagen inhou, doe het inmiddels al jaren zonder enig probleem.
Hoef ik het ook niet voor te doen, ze zijn al blauw.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Sommige kleurlenzen zijn wel tof anders.
Zou best kunnen inderdaad. Ik heb het ook met daglenzen helaas.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan dus aan je eiwitten liggen die gaan hechten op je lens. Ik kreeg ook altijd rode ogen en tranen. Dus van half jaar naar maandlenzen. Op den duur weer. Nu daglenzen. Geen probleem, want iedere dag helemaal zuivere verse.
quote:
Geen leuk tijgerprintje voor de afwisseling?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoef ik het ook niet voor te doen, ze zijn al blauw.
Nooit beweerd dat ik dat niet benquote:
Ook nooit beweerd dat jij zou beweren dat je het niet wasquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Nooit beweerd dat ik dat niet ben.
Maar het werkt echt al een jaar of 7 zonder problemen.
Sja, kan uiteraard, maar goed, we doen allemaal dingen die misschien uiteindelijk niet goed zouden kunnen zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook nooit beweerd dat jij zou beweren dat je het niet was
Ik mag er weinig over zeggen, want 'misbruik' de lenzen ook. Maar vaak merk je de consequenties pas als je ouder bent.
Tuurlijk, maar toch kan ik me niet voorstellen dat het heel goed voor je ogen is, ALTIJD plastic er op hebben liggen. Als ze eigenlijk al waarschuwen voor zachte lenzen.... Maar goed, times change en ik denk dat t idd extreem zuurstofdoorlatende zullen zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja iedereen reageert er natuurlijk anders op
O indoen heb ik echt totaal geen moeite mee. Ens choonmaken vond ik dus vooral verevelend, bv na een lange nacht stappen. Maar t is geboren uit t feit dat ik dus niets anders verdragen kon, niet uit luiheid. Maar t helpt welquote:[..]
Dat is wel relaxed. Maar het indoen vind ik erger![]()
En met maandlenzen raakte ik ze altijd kwijt omdat ik ze niet netjes in het doosje mikte omdat ik niet oplette.
Ja zo eentje kende ik ook ja. Vooral mee doorgaan, gaat vast een hele tijd goed (tot t fout gaat).quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft dat gehad ja, hij had zijn lenzen altijd dag en nacht in (waren daar niet voor bedoeld). Hij moest uiteindelijk naar een oogarts om ze eruit laten pulken en voortaan aan de bril.
Maar goed, je bent ook wel een klapjosti als je dat gaat doen met lenzen die er niet voor bedoeld zijn.
Het zal vast niet heel goed zijn, maarja je moet watquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Tuurlijk, maar toch kan ik me niet voorstellen dat het heel goed voor je ogen is, ALTIJD plastic er op hebben liggen. Als ze eigenlijk al waarschuwen voor zachte lenzen....
Dat scheelt wel, al is het klote als je niets kan verdragenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:09 schreef Ang3l het volgende:
O indoen heb ik echt totaal geen moeite mee. Ens choonmaken vond ik dus vooral verevelend, bv na een lange nacht stappen. Maar t is geboren uit t feit dat ik dus niets anders verdragen kon, niet uit luiheid. Maar t helpt wel
E dan zeggen ze: oei, uw netvlies heeft te veel krassen om te laseren. Houdt u soms uw lenzen dag en nacht in of zo?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, kan uiteraard, maar goed, we doen allemaal dingen die misschien uiteindelijk niet goed zouden kunnen zijn.
Wellicht ga ik binnenkort toch eens aan de lasering.
Kan, zie ik dan wel weer. Ik ga me niet constant overal druk om makenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
E dan zeggen ze: oei, uw netvlies heeft te veel krassen om te laseren. Houdt u soms uw lenzen dag en nacht in of zo?![]()
Ja, minder lui zijnquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zal vast niet heel goed zijn, maarja je moet wat
Nou, daglenzen dus wel. Inmiddels al zeker 10 jaarquote:[..]
Dat scheelt wel, al is het klote als je niets kan verdragen
Hoef je van mij ook niet. Ik zal ook niet zeggen "Je hebt maar 1 paar ogen, ik zou er zuinig op zijn". Het is niet alsof je er veel voor zou moeten laten. Maar goed, ik ging zwijgen want je bent oud genoegquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, zie ik dan wel weer. Ik ga me niet constant overal druk om maken.
Bijna niets danquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Nou, daglenzen dus wel. Inmiddels al zeker 10 jaar
Ik snap het idee wel, maar ik had daarvoor ook gewone lenzen en die waren soms idd irritant, met soms oogontstekingen en irritaties, rode ogen etc. Sinds ik deze lenzen heb en ze zo gebruik heb ik echt nooit echt ergens last van. Dus het zal zo'n vaart niet lopen denk ik.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoef je van mij ook niet. Ik zal ook niet zeggen "Je hebt maar 1 paar ogen, ik zou er zuinig op zijn". Het is niet alsof je er veel voor zou moeten laten. Maar goed, ik ging zwijgen want je bent oud genoeg
Z'n ogen sowieso straksquote:
Als je blind bent zijn meer vrouwen knapper. Of je kan in elk geval niet zien dat ze lelijk zijn en dan voldoet een plork ook.quote:
Mwah, die zijn al jaren afgeschreven anders zou ik geen lenzen nodig hebbenquote:
Vet voel je. Dat dan weer wel. En beharing ook.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je blind bent zijn meer vrouwen knapper. Of je kan in elk geval niet zien dat ze lelijk zijn en dan voldoet een plork ook.
Daarom voldoet een plork ook. NIet een vies wijfquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vet voel je. Dat dan weer wel. En beharing ook.
Jammer dat je die nooit op sterkte kunt krijgen (voor een normale prijs)quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens wel maandlenzen. Maar dat zijn felblauwe
Alleen die heb ik inmiddels al ZO lang dat ik die eigenlijk niet meer in mag doen.
Maar zo voor 1 avond met een halloween feest of zo kan dat wel.
Steeds vaker wel hoor. Veel crazy lensen gaan inmiddels tot -6. Daar heb ik dus alsnog geen ene zak aan. En gekleurde realistische lenzen gaan wel tot -10 of zo. Alleen da's wel ff goed zoeken en idd niet altijd goedkoop, maar al lang niet meer zo belachelijk duur als vroegah.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jammer dat je die nooit op sterkte kunt krijgen (voor een normale prijs)
Oh, ik had net telefoon voor jou, of ik een berichtje door kon gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik had net telefoon voor jou, of ik een berichtje door kon gevenWat grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan nog 35 minuten.quote:
Ah yeahquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit miss wel. Ik heb vertraging
Al zit ik gelukkig al wel in de trein.
Maar je leeft nogquote:Op woensdag 30 april 2014 08:08 schreef Barbusse het volgende:
Dag twee van mijn yoghurt en soep-dieet
Nog netquote:
Soms met uitlopers tot 17:30quote:
Headsetquote:Op woensdag 30 april 2014 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Hoe noem je van die oordopjes voor je telefoon waar je ook mee kan bellen?
Of in apple termenquote:Op woensdag 30 april 2014 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Hoe noem je van die oordopjes voor je telefoon waar je ook mee kan bellen?
Ja dat je neus inmiddels niet echt meer verstopt zit en ook niet loopt, maar dat alles zo schraal en opgedroogd is daarbinnenquote:
Vind ik een veel leukere periode dan verstopte en lopende neus!quote:Op woensdag 30 april 2014 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat je neus inmiddels niet echt meer verstopt zit en ook niet loopt, maar dat alles zo schraal en opgedroogd is daarbinnen
Bedankt voor het delen van deze details.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat je neus inmiddels niet echt meer verstopt zit en ook niet loopt, maar dat alles zo schraal en opgedroogd is daarbinnen
Post CL hier nog?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:33 schreef KomtTijd... het volgende:
CL!
GC / Speciale FOK!screening van Bad Neighbours - 8 mei in Amsterdam
quote:
Wat zou ik dan moeten doen volgens jou?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan zit je op FOK! juist!
Wat een wild leven hebben die studenten toch
Hoeren neuken, nooit meer werkenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:27 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Wat zou ik dan moeten doen volgens jou?
test 123...quote:Op woensdag 30 april 2014 13:43 schreef Cue_ het volgende:
Het internet heeft hier kurenLekker irritant
Hoeren neuken lijkt me het meest verschrikkelijke om te doenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
Mijn automatische reload werkt niet meerquote:Op woensdag 30 april 2014 13:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
test 123...
Nope, met het internet is niets mis.
quote:Dank je wel voor het meedoen met de test!
Jouw algemene score op de AQ is: 16.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 15
Jouw "aandacht schakelen" score is: 16
Jouw "aandacht voor detail" score is: 14
Jouw "Communicatie" score is: 15
Jouw "verbeelding" score is: 20
Uit onderzoek blijkt dat de gemiddelde score onder de bevolking 16.4 is. Is je score hoger, dan heb je meer autistische trekjes. Dat wil zeker niet zeggen dat je dan meteen ‘een autist’ bent. Er zijn immers vele gradaties. De meeste mensen die wel de diagnose autisme hebben, scoren 32 of hoger. We benadrukken nogmaals dat deze test niet is bedoeld voor het stellen van een diagnose. Daarvoor moet je echt naar een arts!
Ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:14 schreef Cue_ het volgende:
Kunnen autisten moeilijk dingen verbeelden?
Denk tquote:Op woensdag 30 april 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar de hoge score daarop blijkbaar
Die had voor de stroomstoring meer problemen dan ernaquote:Op woensdag 30 april 2014 14:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat zou misschien kunnen verklaren dat die automatische reload het niet doet.
En maar beweren dat de NS allemaal zo goed was vorige weekquote:
Heel Adam ligt eruit.. dus dat ligt niet aan de NS .. maar aan Adamquote:Op woensdag 30 april 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En maar beweren dat de NS allemaal zo goed was vorige week.
Heul niet heel Adam. Meer de nietszeggende buitenwijken als Diemen en Adam ZO.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heel Adam ligt eruit.. dus dat ligt niet aan de NS .. maar aan Adam
Oke nuancering. Maar dan ligt het nog steeds aan Adamquote:Op woensdag 30 april 2014 16:10 schreef Godtje het volgende:
Heul niet heel Adam. Meer de nietszeggende buitenwijken als Diemen en Adam ZO.
Smoesjes, de NS is gewoon volkomen kut, vorige week ook al toen ik weer eens zeldzaam met de trein ging, meteen weer alles plat op station Zuid.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heel Adam ligt eruit.. dus dat ligt niet aan de NS .. maar aan Adam
Hoe kom ik het makkelijkst van zuid naar bijlmer?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Smoesjes, de NS is gewoon volkomen kut, vorige week ook al toen ik weer eens zeldzaam met de trein ging, meteen weer alles plat op station Zuid.
De NS moet keihard dood.
Metro lijkt mequote:Op woensdag 30 april 2014 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe kom ik het makkelijkst van zuid naar bijlmer?
Als die al rijdenquote:
Vandaar dequote:Op woensdag 30 april 2014 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als die al rijden
Al lijken de trams net op gang weer te zijn.
Maar net lift naar bijlmer geregeld.. en dan zie ik het wel weer![]()
Ik ook.quote:
gewoon een status quo dusquote:Op woensdag 30 april 2014 17:08 schreef Sinceria het volgende:
Mijn docente is vergeten mijn aanbevelingsbrief voor mijn master te schrijven en iedereen heeft tot dinsdag vrij. Dan is de aanmeldingstermijn al verstreken.
Dag toekomst.
Mijn dorpje begint mooi te wordenquote:
Zeker.quote:
Lekker makkelijk van die mutsquote:Op woensdag 30 april 2014 17:08 schreef Sinceria het volgende:
Mijn docente is vergeten mijn aanbevelingsbrief voor mijn master te schrijven en iedereen heeft tot dinsdag vrij. Dan is de aanmeldingstermijn al verstreken.
Dag toekomst.
Ik ben met name trots op hoe ik de kerk een mooi plekje heb gegevenquote:
Ja, ik erger me er mateloos aan. Mijn andere aanbevelingsbrief had mijn scriptiebegeleider binnen een half uur nadat ik hem de link gemaild had ingediend. Zij heeft het twee weken geleden zelf aangeboden, heb haar maandag nog gesproken 'Oh nee, ja dat ga ik nu doen hoor!' en nog steeds niks... Heb nu een medewerker die op het punt stond weg te gaan zover te krijgen haar op Facebook aan te schieten, maar of dat gaat werken...quote:
Je hebt alles lekker ruim neergezet, had ik ook moeten doen. Ben nu bezig met land opkopen en ga dan alles opnieuw neerzetten.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben met name trots op hoe ik de kerk een mooi plekje heb gegeven
Klote van je brief zeg
En dan zijn ze verbaasd dat de kwaliteit van het onderwijs achteruit gaatquote:Op woensdag 30 april 2014 17:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, ik erger me er mateloos aan. Mijn andere aanbevelingsbrief had mijn scriptiebegeleider binnen een half uur nadat ik hem de link gemaild had ingediend. Zij heeft het twee weken geleden zelf aangeboden, heb haar maandag nog gesproken 'Oh nee, ja dat ga ik nu doen hoor!' en nog steeds niks... Heb nu een medewerker die op het punt stond weg te gaan zover te krijgen haar op Facebook aan te schieten, maar of dat gaat werken...
Ja, en ik word er op aangekeken straks als zijnde lui 'want dan had je het maar eerder moeten regelen.' Ben er mooi klaar mee.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan zijn ze verbaasd dat de kwaliteit van het onderwijs achteruit gaat
Long shot natuurlijk, maar deze laksheid draagt er wel degelijk aan bij. Ik duim voor je dat het goed komt!
No problem en al datquote:Op woensdag 30 april 2014 17:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, en ik word er op aangekeken straks als zijnde lui 'want dan had je het maar eerder moeten regelen.' Ben er mooi klaar mee.![]()
Dank je wel, hopen dat het helpt!
Ja lekker overal een boompje ofzo tussenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je hebt alles lekker ruim neergezet, had ik ook moeten doen. Ben nu bezig met land opkopen en ga dan alles opnieuw neerzetten.
Dank je, dat vind ik nou ook!
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
No problem en al dat
Deze week toch naar de KvK. Nu ik al minder dagen werk deze week (want extern), heb ik wel meer tijd om mijn eigen eenmanszaakje nu wel beter van de grond te krijgen.
Ben erachter gekomen dat werken voor mezelf me beter zal bevallen dan voor een werkgever
Ik ga nu kijken, moet toch weer ff iedereen langs.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja lekker overal een boompje ofzo tussen
Al ga ik de kerncentrale nog wel verplaatsen en de bieb en school ook.
En ik ga ook een shopstraat maken, met een parkeerplaats enzo erbij
Ik ben geslaagd voor de cursus particulier onderzoeker, en ik ga mijn eigen recherchebureau oprichten. Op het moment voor erbij, maar ik wil er wel mijn fulltime werk van gaan maken.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat voor bedrijfje gaat het om? Kan heel leuk zijn inderdaad, ik heb vrij nauw met mijn ouders samengewerkt toen zij hun winkel van de grond kregen.
Wow, dat klinkt wel superleuk ja!quote:Op woensdag 30 april 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd voor de cursus particulier onderzoeker, en ik ga mijn eigen recherchebureau oprichten. Op het moment voor erbij, maar ik wil er wel mijn fulltime werk van gaan maken.
PO is iemand die wordt ingezet of ingehuurd bij een bedrijf om fraudes, diefstal, etc. te onderzoeken en op te lossen. Maar privé kan het ook bijvoorbeeld, zoals overspel of alimentatie zaken. Heel divers en heel erg interessant
Ik heb nu ook een havenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken, moet toch weer ff iedereen langs.
Leuke winkels heb je, waar heb je die Banana Dictatorship en de Johnny Fiesta vandaan?quote:
Klinkt tof zeg! Zoiets lijkt me erg cool om te doenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd voor de cursus particulier onderzoeker, en ik ga mijn eigen recherchebureau oprichten. Op het moment voor erbij, maar ik wil er wel mijn fulltime werk van gaan maken.
PO is iemand die wordt ingezet of ingehuurd bij een bedrijf om fraudes, diefstal, etc. te onderzoeken en op te lossen. Maar privé kan het ook bijvoorbeeld, zoals overspel of alimentatie zaken. Heel divers en heel erg interessant
Ik zie het ja, gaat hard.quote:
Eitjesquote:Op woensdag 30 april 2014 17:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Leuke winkels heb je, waar heb je die Banana Dictatorship en de Johnny Fiesta vandaan?
Dan wordt je eerst goed gescreend door mijquote:Op woensdag 30 april 2014 17:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt wel superleuk ja!Als je nog iemand met alleen een bachelor nodig hebt...
Mocht je iemand nodig hebben ivm talen of administratie/boekhouding moet je het maar zeggenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan wordt je eerst goed gescreend door mij
Nee geintje, maar mocht ik iemand nodig hebben die goed is in het assisteren bij een onderzoek dan geef ik wel een gil
Who knowsquote:Op woensdag 30 april 2014 17:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mocht je iemand nodig hebben ivm talen of administratie/boekhouding moet je het maar zeggen
Mén ik heb echt geen mazzel zeg. Ik blijf maar boompjes, hekjes en vooral gouden eieren winnen.quote:
Heb nog getwijfeld of ik Criminologie wilde studeren, heb op het laatst toch voor een andere studie gekozen. Vanwege mijn uitgebreide strafblad enzo.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan wordt je eerst goed gescreend door mij
Nee geintje, maar mocht ik iemand nodig hebben die goed is in het assisteren bij een onderzoek dan geef ik wel een gil
2 administratie diplomas, 1 hbo diploma commerciele economie en ik spreek en schrijf 5 talenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Who knowsZo goed kan ik niet boekhouden
Ik word gek van die hekjes en boompjes en mandjes. Ik hoo dat ze verdwijnen na de paas actie voorbij is, ze passen niet in mijn idee voor mijn stadje.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mén ik heb echt geen mazzel zeg. Ik blijf maar boompjes, hekjes en vooral gouden eieren winnen.
[..]
Heb nog getwijfeld of ik Criminologie wilde studeren, heb op het laatst toch voor een andere studie gekozen. Vanwege mijn uitgebreide strafblad enzo.![]()
Ik kan heel goed assisteren hoor, daar heb ik nu al jaren ervaring in.
Hé, niet mijn potentiële baantje inpikken, jij gaat al lekker in de zon genieten.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mocht je iemand nodig hebben ivm talen of administratie/boekhouding moet je het maar zeggen
Nederlands is goed genoeg. Diploma's zijn in orde (al kan dat gecheckt wordenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 administratie diplomas, 1 hbo diploma commerciele economie en ik spreek en schrijf 5 talen
Pffrt, ik heb dan wel niet al die fancy diploma's van Bels, maar ik heb wel de boekhouding van mijn ouders' winkel gedaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nederlands is goed genoeg. Diploma's zijn in orde (al kan dat gecheckt worden). Indien zover, hoor je wel wat van me
Volgens mij duurt het nog een dag of tien.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik word gek van die hekjes en boompjes en mandjes. Ik hoo dat ze verdwijnen na de paas actie voorbij is, ze passen niet in mijn idee voor mijn stadje.
Komen jullie maar samen de boekhouding doenquote:Op woensdag 30 april 2014 17:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Pffrt, ik heb dan wel niet al die fancy diploma's van Bels, maar ik heb wel de boekhouding van mijn ouders' winkel gedaan.
Mag dat dan vanuit waar Bels straks woont?quote:Op woensdag 30 april 2014 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komen jullie maar samen de boekhouding doen
Tegen t tarief van 1 persoon zekerquote:Op woensdag 30 april 2014 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komen jullie maar samen de boekhouding doen
Ik heb goed opgelet hoe jij de dames hier inpikt van alle jongensquote:Op woensdag 30 april 2014 17:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hé, niet mijn potentiële baantje inpikken, jij gaat al lekker in de zon genieten.
Ja zoiets inderdaad, met name de mandjes vind ik een ramp om te zienquote:Op woensdag 30 april 2014 17:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Volgens mij duurt het nog een dag of tien.
quote:Op woensdag 30 april 2014 17:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mag dat dan vanuit waar Bels straks woont?
Als ik straks bakken met geld binnenhaal bepaal ik wel waar hij heen wil.quote:
Ligt eraan, als hij werkt in NL dan welquote:Op woensdag 30 april 2014 17:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mag dat dan vanuit waar Bels straks woont?
Dat zeg je ook alleen maar omdat je hem van fok hebt weggejaagdquote:Op woensdag 30 april 2014 17:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als ik straks bakken met geld binnenhaal bepaal ik wel waar hij heen wil.
Waar ik van plan ben heen te gaan is veel meer fraude dan hier hoor!quote:Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt eraan, als hij werkt in NL dan wel
Nee, dat was nu juist het hele punt.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt eraan, als hij werkt in NL dan wel
Sssst, niet iedereen hoeft te weten dat mijn aanstaande een fokker is.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je hem van fok hebt weggejaagd
Ik DM je zijn naam wel, maar denk niet dat je hem kent.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:40 schreef Tally het volgende:
Ik zal het vast gemist hebben maar raak wel benieuwd wie Sin van FOK! gejaagd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |