abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2014 @ 08:15:30 #1
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139364846

.

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier vind je de OP. :+
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 29 april 2014 @ 08:20:54 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139364887
Wanneer is die voorronde eigenlijk?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_139364950
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:20 schreef Dven het volgende:
Wanneer is die voorronde eigenlijk?
Goede vraag, ik moet nog een vakantie boeken.
  dinsdag 29 april 2014 @ 08:28:48 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139364969
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Goede vraag, ik moet nog een vakantie boeken.
September in Napels ;)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 29 april 2014 @ 08:33:46 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139365012
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:28 schreef Dven het volgende:

[..]

September in Napels ;)
29 juli - 6 augustus 2014
pi_139365246
quote:
Van Geel: in derde voorronde mogelijk zonder internationals

29 april 2014

Martin van Geel stelt in het Algemeen Dagblad dat het WK er voor zorgt dat Feyenoord in de derde voorronde van de Champions League, 'de twee belangrijkste wedstrijden van het jaar', mogelijk de internationals zal moeten missen. De eerste wedstrijd staat op 29/30 juli op het programma. Feyenoord geeft de internationals hoe dan ook drie weken vrij na het WK. 'Als Oranje in de groepsfase sneuvelt, hebben wij ze pas 16 juli terug. Heeft Oranje succes dan schuift die datum steeds verder op.'
Om het nog even wat makkelijker te maken :')
Op deze manier zie ik ook de kwalificatie voor de EL weer hopeloos falen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_139365396
Slaat natuurlijk nergens op. Voetbal je een heel jaar met als doel CL te halen, speel je de twee enige CL-wedstrijden met je 'B'-elftal.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Redactie Sport dinsdag 29 april 2014 @ 09:10:16 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139365451
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:55 schreef Cara het volgende:

[..]

Dat zou echt idioot zijn. :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139365456
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:06 schreef Muto het volgende:
Slaat natuurlijk nergens op. Voetbal je een heel jaar met als doel CL te halen, speel je de twee enige CL-wedstrijden met je 'B'-elftal.
Ja, lang leve het WK :')

Hopelijk ligt Nederland er gewoon direct uit.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_139365501
quote:
De technische staf van Feyenoord ondervindt grote veranderingen door het vertrek van Ronald Koeman. Martin van Geel gaat binnenkort in gesprek met Pierre van Hooijdonk om te praten over de rol van spitsentrainer. 'Pierre heeft privé nog veel activiteiten, maar we willen kijken of het haalbaar is', aldus Van Geel in het Algemeen Dagblad.

Daarnaast heeft de td Yöri Bosschaart, de jongere broer van oud-Feyenoorder Pascal Bosschaart, vastgelegd als de vaste videoanalist van de nieuwe trainer Fred Rutten. Feyenoord houdt daarnaast rekening met het vertrek van fysieke trainer Jan Kluitenberg, laat Van Geel weten. 'Jan gaat misschien mee met Koeman, maar dat besluit is nog niet genomen.'
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 29 april 2014 @ 09:12:42 #11
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139365503
Wat heeft Feyenoord het weggegeven NEC-uit en Heracles- thuis :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139365513
Dat ze die spelers dan gewoon een week minder vakantie geven en evt een paar extra vrije dagen door het seizoen heen erbij. Slaat nergens op dat je sterkhouders de belangrijkste pot van het jaar missen.
Feyenoord Rotterdam
pi_139365716
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:13 schreef Fuszy het volgende:
Dat ze die spelers dan gewoon een week minder vakantie geven en evt een paar extra vrije dagen door het seizoen heen erbij. Slaat nergens op dat je sterkhouders de belangrijkste pot van het jaar missen.
Echt hè, kan me ook niet voorstellen dat de spelers zelf hier op zitten te wachten.
pi_139365793
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:28 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Echt hè, kan me ook niet voorstellen dat de spelers zelf hier op zitten te wachten.
Zal wel iets met de fysiek te maken hebben. Dat er minstens 3 weken vakantie NODIG zijn, of anders hele hoge kans op blessures oid.
pi_139365886
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zal wel iets met de fysiek te maken hebben. Dat er minstens 3 weken vakantie NODIG zijn, of anders hele hoge kans op blessures oid.
Oh er zal heus wel een goede reden achter zitten hoor :+ Maar het is wel erg ongelukkig zo.
  dinsdag 29 april 2014 @ 09:41:17 #16
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139365924
Nederland had sowieso geen grote kans de poulefase te overleven, maar nu hoop ik helemaal dat die lui er meteen uitvliegen.
  Redactie Sport dinsdag 29 april 2014 @ 09:45:28 #17
pi_139366012
Nou, Ajax wordt onderzocht, 7 punten in mindering, Feyenoord kampioen.

Prima gedaan.

Of, in een realistisch scenario is de 2e plaats gewoon prima, al had je met deze selectie de beste van alle ploegen in Nederland.
pi_139366025
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:39 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Oh er zal heus wel een goede reden achter zitten hoor :+ Maar het is wel erg ongelukkig zo.
Heel ongelukkig, dus hopen dat Nederland er snel uit vliegt.
pi_139366028
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:55 schreef Cara het volgende:

[..]

Sjongejonge :')
pi_139366071
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, Ajax wordt onderzocht, 7 punten in mindering, Feyenoord kampioen.

Prima gedaan.

Of, in een realistisch scenario is de 2e plaats gewoon prima, al had je met deze selectie de beste van alle ploegen in Nederland.
Volgens Gijp hebben we anders de selectie van een degradatiekandidaat. Excl. Pellè.
  dinsdag 29 april 2014 @ 09:48:33 #21
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139366080
Als ik het goed heb gezien missen we onze spelers alleen als oranje de halve finale haalt ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_139366101
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:48 schreef PIETR het volgende:
Als ik het goed heb gezien missen we onze spelers alleen als oranje de halve finale haalt ..
Ervan uitgaande dat Oranje niet boven haar stand gaat leven (dus ze halen niet de volgende ronde) redden die spelers dat makkelijk.
pi_139366106
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:48 schreef PIETR het volgende:
Maar dan reken je dus mee dat ze nauwelijks voorbereiding meemaken. Een weekje of 2 voorbereiding zou toch wel lekker zijn...
  Redactie Sport dinsdag 29 april 2014 @ 09:53:02 #24
pi_139366163
Gijp moet niets zeggen. Jullie hebben de gehele selectie van vorig jaar intact gehouden. Pelle is de meest complete spits van de eredivisie als z'n stoppen niet doorslaan. Boetius is van vergelijkbaar niveau met Depay, is alleen redelijk vaak niet helemaal fit. Verder is er geen betere linksbuiten in de eredivisie. Middenveld heeft veel scorend vermogen en Immers vind ik na Schone dit jaar het best gepresteerd hebben van alle spelers in de ere. Verdedigend is het niet het sterkste middenveld maar dat zit ook alleen bij Twente en Ajax aardig op slot. Verdedigend veel keus (Janmaat sowieso beste RB, en voor de rest hebben jullie minimaal 4 centrumverdedigers die ik liever bij PSV zie spelen dan Jeffrey Bruma :') )
Linksback is wat zwak bezet, maar waar is dat niet het geval? Verder is Schaken nog altijd minder slecht dan de buitenspelers van de kampioen en is alleen jullie keeper van de minderen voor een topclub. (Hoewel wel ervarener dan Zoet en Marsman die ook geen geweldenaars zijn)

Qua selectie leek Feyenoord gewoon het sterkst. Alleen werd De Vrij genadeloos afgestraft en ging Pelle een paar keer door het lint. Blessures van Boetius helpen ook niet.
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:01:05 #25
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139366314
Welke Feyenoorders gaan er naar het WK?

Zeker, speelde bijna alles onder Van Gaal:

Janmaat

Waarschijnlijk, vaak opgeroepen, maar in topvorm?:

Bruno Martins Indi
Clasie

Zeer twijfelachtig, komen alleen in aanmerking bij blessures:

De Vrij
Boetius

Vraagteken, Van Gaal zou 1 jonkie mee willen nemen, maar deze is nog nooit opgeroepen:

Kongolo

Denk dat we alleen de eerste drie missen. Zullen, zoals het er nu voor staat, vervangen worden door Van Beek, Kongolo en Vormer. Gaan we er zeker op achteruit, maar maakt ons niet direct kansloos.
pi_139366323
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijp moet niets zeggen. Jullie hebben de gehele selectie van vorig jaar intact gehouden. Pelle is de meest complete spits van de eredivisie als z'n stoppen niet doorslaan. Boetius is van vergelijkbaar niveau met Depay, is alleen redelijk vaak niet helemaal fit. Verder is er geen betere linksbuiten in de eredivisie. Middenveld heeft veel scorend vermogen en Immers vind ik na Schone dit jaar het best gepresteerd hebben van alle spelers in de ere. Verdedigend is het niet het sterkste middenveld maar dat zit ook alleen bij Twente en Ajax aardig op slot. Verdedigend veel keus (Janmaat sowieso beste RB, en voor de rest hebben jullie minimaal 4 centrumverdedigers die ik liever bij PSV zie spelen dan Jeffrey Bruma :') )
Linksback is wat zwak bezet, maar waar is dat niet het geval? Verder is Schaken nog altijd minder slecht dan de buitenspelers van de kampioen en is alleen jullie keeper van de minderen voor een topclub. (Hoewel wel ervarener dan Zoet en Marsman die ook geen geweldenaars zijn)

Qua selectie leek Feyenoord gewoon het sterkst. Alleen werd De Vrij genadeloos afgestraft en ging Pelle een paar keer door het lint. Blessures van Boetius helpen ook niet.
De Vrij had een mindere periode voor de winterstop inderdaad, en Mulder had wat blunders. Verder stond het defensief gewoon een tijd niet lekker, dat heeft punten gekost.
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:03:18 #27
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_139366351
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:01 schreef H.FR het volgende:

[..]

De Vrij had een mindere periode voor de winterstop inderdaad, en Mulder had wat blunders. Verder stond het defensief gewoon een tijd niet lekker, dat heeft punten gekost.
Sinds de inbreng van Kongolo is het gaan lopen. Het Been _O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 10:11:24 #28
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_139366525
Je zou Koeman kunnen verwijten dat hij Het Been niet eerder heeft gebracht. Het Been _O_
pi_139366527
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Sinds de inbreng van Kongolo is het gaan lopen. Het Been _O_
Ja, we misten echt snelheid op linksback. Hij combineert dat ook nog eens met inzicht en kracht _O_ Dat maakt hem in mijn ogen beter dan BMI.
pi_139366536
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:11 schreef Slobeend het volgende:
Je zou Koeman kunnen verwijten dat hij Het Been niet eerder heeft gebracht. Het Been _O_
Misschien was hij er nog niet klaar voor.
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 10:17:43 #31
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_139366654
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

Misschien was hij er nog niet klaar voor.
Hij had eind 2012 ook al een paar wedstrijden gespeeld van goed niveau. Duurde echt heel lang tot hij een kans kreeg dit jaar, mede door de grote concurrentie op zijn posities natuurlijk.
pi_139367202
quote:
Feyenoord kan een zomerse komst van Dirk Kuyt definitief uit het hoofd zetten. De aanvaller heeft na het behalen van de Turkse titel duidelijk gemaakt dat hij Fenerbahçe trouw blijft.

Kuyt wist niet wat hij meemaakte toen hij zondag met Fenerbahçe kampioen van Turkije werd. De eerste plek in de Süper Lig is normaal gesproken goed voor een Champions League-ticket, maar dat geldt niet voor De Gele Kanaries. Vanwege een omkoopschandaal mag de club twee jaar lang niet in Europa uitkomen.

"Ik was er toen de straf werd uitgesproken goed ziek van", zegt Kuyt in het Algemeen Dagblad. "Ook omdat ik weet wat er mogelijk is. In de Europa League haalden we in mijn eerste seizoen nog dikverdiend de halve finales. Maar de straf is geen reden om op een transfer aan te sturen. Ik blijf hier ook volgend seizoen spelen."

Voor Fener en de 33-jarige international zit er niets anders op dan nog maar een keer kampioen worden. "Met deze negentiende titel komt Fenerbahçe gelijk met Galatasaray. Dat verhoogt meteen de druk voor volgend jaar. Bij twintig landstitels krijg je in Turkije een vierde ster op het shirt. Die willen beide clubs natuurlijk als eerste hebben", aldus Kuyt.
Nooit dus.
pi_139367228
quote:
Het lijkt zo goed als zeker dat Daryl Janmaat in de zomer de overstap maakt naar een grote buitenlandse competitie. De verdediger is verzekerd van een plek in het Nederlands elftal en kan op het WK gaan schitteren als hij de concurrentiestrijd met Gregory van der Wiel wint.

'Het zou kunnen dat de wedstrijd tegen Cambuur mijn laatste wedstrijd in De Kuip was. Het is erg goed voor de club dat we toch weer de voorronde Champions League hebben gehaald. Hopelijk gaat Feyenoord langer Europees voetbal spelen', vertelt Janmaat tegenover NUsport.

Een transfer zou voor Janmaat op een goed moment komen. 'Ik heb hier twee jaar gespeeld en kijkend naar mijn leeftijd moet het binnenkort wel als ik iets wil bereiken. Ik ga in de zomer kijken wat er komt en ben nu nog niet met een transfer bezig. Ik kan met honderd procent zekerheid zeggen dat er niets concreets is. Natuurlijk is het WK een mooi podium waar ik me kan laten zien.'
pi_139367235
quote:
Voor de nabije toekomst van Feyenoord is de veroverde tweede plek van groot belang. Volgens Jordy Clasie betekent het voor de spelers van de Rotterdammers veel om in de Champions League uit te komen.

Het ticket voor de derde voorronde is essentieel om bepaalde spelers in huis te kunnen houden. "Als wij in de Champions League terechtkomen, spelen we op het niveau dat veel spelers nastreven", zegt Clasie tegen NUsport. "Dat zijn wel dingen die bij veel jongens meespelen. Het niveau van de competitie is elders natuurlijk wel wat hoger, maar het betekent veel voor ons om Europa in te gaan met Feyenoord."

De middenvelder betreurt het vertrek van Ronald Koeman, zei hij maandag al tegen VoetbalPrimeur. "Hij heeft lang met een vast team gespeeld en ik had net als veel jongens de garantie dat ik in de basis stond. We moeten kijken hoe dat met de nieuwe trainer gaat", aldus Clasie, voor wie het seizoen normaal gesproken nog niet voorbij is. De kans is groot dat hij vrijdag wordt opgenomen in de voorlopige WK-selectie.
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:07:41 #35
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139367809
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:42 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nooit dus.
"Jammer zeg, ik had hem graag nog terug zien komen." -Niemand.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_139368199
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:07 schreef Tomasso het volgende:

[..]

"Jammer zeg, ik had hem graag nog terug zien komen." -Niemand.
Komend seizoen zou hij nog heel bruikbaar voor ons zijn.
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:22:02 #37
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139368232
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:20 schreef H.FR het volgende:

[..]

Komend seizoen zou hij nog heel bruikbaar voor ons zijn.
Fred Zwang gaat niet weg toch? Of misschien als vervanger voor Peter Houtman?
pi_139368262
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:22 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Peter vervangen? Dat nooit :(
pi_139368378
Peter krijgt het dit seizoen net op zijn heupen, lekker liedjes zingen met het legioen :D

Ik denk dat Nederland net na de groepsfase eruit vliegt tegen Brazilië dus iedereen lekker op tijd thuis :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:36:18 #40
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139368652
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:42 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nooit dus.
Aangezien hij nooit zijn uitspraken nakomt is de kans nu juist gegroeid dat hij volgend seizoen hier speelt ..
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:48:48 #41
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139369071
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:23 schreef H.FR het volgende:

[..]

Peter vervangen? Dat nooit :(
Nou dan. Wat moet Dirk hier dan doen?
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:50:02 #42
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_139369126
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ze zoeken nog mensen die achter de bar willen staan bij de patat.
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:51:27 #43
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139369178
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:50 schreef satecl het volgende:

[..]

Ze zoeken nog mensen die achter de bar willen staan bij de patat.
Viskraam als uitbreiding van de horeca in De Kuip.
pi_139369372
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:51 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dat nooit :r
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:57:50 #45
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139369400
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:51 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Weer kibbeling zoals vroeger. :9
Elite
Tegen TTIP
pi_139369795
Noooo Kuyt keert niet terug :( :'(

Daar gaan de titelkansen voor volgend jaar alweer.
pi_139369802
quote:
Deelname aan de Champions League lonkt weer voor Feyenoord. Maar waar twee jaar geleden hardop werd gedroomd van de terugkeer in De Kuip van clubs als Chelsea, Juventus, Real Madrid en Bayern, daar is het Legioen nu vooral realistisch. Een ticket voor de groepsfase van de Champions League is dichtbij, maar tegelijkertijd nog héél ver weg.

Mogelijke tegenstanders Feyenoord in derde voorronde
Land Club
Oekraïne Dnipro Dnipropetrovsk
Rusland Zenit / Lokomotiv Moskou /CSKA
Frankrijk Lille
Zwitserland Basel / Grashoppers / Young Boys / Luzern
België Club Brugge / Standard Luik / Anderlecht / Zulte
Griekenland PAOK Saloniki
Cyprus Apoel Nicosia
Turkije Galatasaray / Besiktas
Denemarken AaB / Midtylland

Mogelijke tegenstanders Feyenoord in play-off CL
Land Club
Spanje Athletic Bilbao / Sevilla
Engeland Chlesea / Man City / Arsenal / Everton
Duitsland Schalke / Leverkusen / Wolfsburg / Gladbach / Mainz
Italië Napoli / Fiorentina
Portugal FC Porto
pi_139369850
Geef mij maar gewoon een ploeg alá AaB/Apoel, dat mooie komt dan wel als we gekwalificeerd zijn.
Ondanks dat ik een schurfthekel heb gekregen aan Kuijt, baal ik wel dat hij niet komt volgend jaar. Had je toch een fijne vervanger van Pelle gehad. Nu zit je de eerste paar potten weer zonder spits, net als met Guidetti en Pelle toen.
pi_139369881
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:08 schreef H.FR het volgende:

[..]

Geen oostblokland please.

Doe maar PAOK/Apoel/Zulte/Aab of Young Boys ofzo
pi_139370222
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:22 schreef Tomasso het volgende:

[..]

There's only one Peter Houtman!
pi_139372004
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

Gijp charcheert gewoon, zoals altijd.

Boetius had een knieblessure waar hij tot en met september van revalideerde, daarna is hij constant fit geweest...

Linksback zwak bezet? BMI en Kongolo zijn gewoon capabele linksbacks in de Eredivisie.

Schaken minder slecht dan de buitenspelers van Ajax? Kijk eens een wedstrijd van Feyenoord zou ik zeggen, wellicht kun je dan wat beter oordelen.

Verder wel met je eens dat er meer had ingezeten dit jaar.
  Redactie Sport dinsdag 29 april 2014 @ 13:13:59 #52
pi_139372052
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:12 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Gijp charcheert gewoon, zoals altijd.

Boetius had een knieblessure waar hij tot en met september van revalideerde, daarna is hij constant fit geweest...

Linksback zwak bezet? BMI en Kongolo zijn gewoon capabele linksbacks in de Eredivisie.

Schaken minder slecht dan de buitenspelers van Ajax? Kijk eens een wedstrijd van Feyenoord zou ik zeggen, wellicht kun je dan wat beter oordelen.

Verder wel met je eens dat er meer had ingezeten dit jaar.
Over Boetius heb ik slecht zicht op, ben geen volger.
Schaken is wel beter dan een De Sa, maar vind ik buiten een rush en een push zeker niet geweldig.
BMI en Kongolo zijn geen LB's.
pi_139372058
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat Koeman goede argumenten had om hem niet te gebruiken, naast het feit dat het gewoon prima stond met BMI en Mathijsen.
pi_139372167
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Schaken is wel beter dan een De Sa, maar vind ik buiten een rush en een push zeker niet geweldig.
Ik schat figuren als Fischer en Bojan toch echt hoger in dan Schaken, die dit seizoen werkelijk waar een wanprestatie heeft geleverd. Al ben ik wel met je eens dat het qua buitenspelers niet overhoudt in Nederland.
pi_139372406
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Schaken was eigenlijk het hele seizoen dramatisch.
En dat blijkt ook wel uit zijn rendement nauwelijks assists terwijl hij er vorig seizoen nog 11 had.
blablablabla
pi_139372760
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:06 schreef Muto het volgende:
De KNVB stelt m.i. gewoon de verkeerde prioriteiten. De competitie moet voor een WK of EK enkele weken eerder afgerond zijn zodat de spelers dan gelijk hun vakantie kunnen pakken i.p.v. na het toernooi.
Hierdoor krijgt van Gaal fitte Nederlandse eredivisiespelers en hebben de clubs hun internationals eerder terug voor een goede voorbereiding.

Dit kun je al bewerkstelligen door 2 oefeninterlands en 1 ronde KNVB beker te schrappen en 1 a 2 extra doordeweekse competitiewedstrijd in te lassen. Ook een optie is om in de eredivisie met 16 clubs te gaan spelen ipv. 18.

De KNVB loopt hierdoor zelf wel wat omzet mis maar daar staat tegenover dat clubs meer kans maken in de Europese competitie en zelf meer geld kunnen verdienen.
De ondersteuning van het Nederlandse voetbal hoort hun eerste prioriteit te zijn maar daar merk je weinig van.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139373222
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:34 schreef eight het volgende:

[..]

De KNVB stelt m.i. gewoon de verkeerde prioriteiten. De competitie moet voor een WK of EK enkele weken eerder afgerond zijn zodat de spelers dan gelijk hun vakantie kunnen pakken i.p.v. na het toernooi.
Hierdoor krijgt van Gaal fitte Nederlandse eredivisiespelers en hebben de clubs hun internationals eerder terug voor een goede voorbereiding.

Dit kun je al bewerkstelligen door 2 oefeninterlands en 1 ronde KNVB beker te schrappen en 1 a 2 extra doordeweekse competitiewedstrijd in te lassen. Ook een optie is om in de eredivisie met 16 clubs te gaan spelen ipv. 18.

De KNVB loopt hierdoor zelf wel wat omzet mis maar daar staat tegenover dat clubs meer kans maken in de Europese competitie en zelf meer geld kunnen verdienen.
De ondersteuning van het Nederlandse voetbal hoort hun eerste prioriteit te zijn maar daar merk je weinig van.
Dat kan natuurlijk niet. Die data liggen gewoon vast in de internationale kalender. Spelers uit andere landen zullen dan ook gewoon hun verplichtingen hebben die week.

De beker zul je dan qua opzet voor de EK/WK van opzet veranderen. Terwijl de beker voor veel ploegen niet eens zo'n aanslag is op het seizoen. Er zijn veel meer mogelijkheden om doordeweeks competitiewedstrijden toe te passen. In het buitenland worden gewoon wedstrijden verzet wanneer een ploeg verder komt in de beker of CL/EL. Alleen de KNVB wil geen ongelijkheid in gespeelde wedstrijden. :')
pi_139373690
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:47 schreef portie het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk niet. Die data liggen gewoon vast in de internationale kalender. Spelers uit andere landen zullen dan ook gewoon hun verplichtingen hebben die week.
Dan wordt het lastig ja.
Staat me bij dat Oranje wel eens meer oefeninterlands per jaar speelde dan andere landen. Geen idee of dat een incident was of dat het vaker voorkomt.

quote:
De beker zul je dan qua opzet voor de EK/WK van opzet veranderen. Terwijl de beker voor veel ploegen niet eens zo'n aanslag is op het seizoen. Er zijn veel meer mogelijkheden om doordeweeks competitiewedstrijden toe te passen. In het buitenland worden gewoon wedstrijden verzet wanneer een ploeg verder komt in de beker of CL/EL. Alleen de KNVB wil geen ongelijkheid in gespeelde wedstrijden. :')
Idd. Ze willen aan het begin vh seizoen het speelschema helemaal rond hebben en dan gedurende het seizoen zo min mogelijk wijzigen. Hun zelfverzonnen regels zijn eerder een belemmering dan een nuttige richtlijn.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139374036
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:47 schreef portie het volgende:

[..]

Wat natuurlijk onzin is. Tot aan een wedstrijdje of 25-28 is dat prima mogelijk imo. Daarna moet het wel gelijk zijn. Wat je nu bij Liverpool en City hebt is natuurlijk niet echt de bedoeling.
  dinsdag 29 april 2014 @ 14:21:35 #60
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139374531
Van Geel zegt dat Feyenoord z'n beste spelers misschien niet heeft tijdens de 3e kwalificatieronde - ook niet als Nederland niet verder komt dan de poulefase.
Nu heb ik het zelf niet nagerekend, maar dat is natuurlijk van de gekke.

Als club kan je je spelers natuurlijk niks verplichten, maar als speler zou ik echt m'n vakantie verkorten/verleggen. Ik kan mijn werkgever en club helpen om eindelijk weer potten te breken in Europa.

Daarnaast moet Van Geel natuurlijk alles op alles zetten om spelers als Janmaat zo laat mogelijk te verkopen. Beide voor een betere prijs en voor het kunnen inzetten van hem tijdens de kwalificatieronde.
I love my mispoken words.
pi_139376101
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:21 schreef Sejt het volgende:
Van Geel zegt dat Feyenoord z'n beste spelers misschien niet heeft tijdens de 3e kwalificatieronde - ook niet als Nederland niet verder komt dan de poulefase.
Nu heb ik het zelf niet nagerekend, maar dat is natuurlijk van de gekke.

Als club kan je je spelers natuurlijk niks verplichten, maar als speler zou ik echt m'n vakantie verkorten/verleggen. Ik kan mijn werkgever en club helpen om eindelijk weer potten te breken in Europa.

Daarnaast moet Van Geel natuurlijk alles op alles zetten om spelers als Janmaat zo laat mogelijk te verkopen. Beide voor een betere prijs en voor het kunnen inzetten van hem tijdens de kwalificatieronde.
Ik had ergens gehoord dat spelers na een transfer wel mee mogen doen bij de nieuwe club als ze tot en met maximaal de 3e voorronde hebben gespeeld. Dus we zouden tussen de 3e en 4e voorronde willen verkopen. Hebben we ze nog net beschikbaar voor de (voor ons belangrijkste) voorronde en neemt de transferwaarde niet af (ik kan me namelijk goed voorstellen dat 'niet Europees mogen spelen' wel als nadeel wordt gezien door de kopende partij).
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 29 april 2014 @ 15:05:56 #62
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139376178
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 15:03 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik had ergens gehoord dat spelers na een transfer wel mee mogen doen bij de nieuwe club als ze tot en met maximaal de 3e voorronde hebben gespeeld. Dus we zouden tussen de 3e en 4e voorronde willen verkopen. Hebben we ze nog net beschikbaar voor de (voor ons belangrijkste) voorronde en neemt de transferwaarde niet af (ik kan me namelijk goed voorstellen dat 'niet Europees mogen spelen' wel als nadeel wordt gezien door de kopende partij).
Naar mijn weten is dat inderdaad het geval. Laten we hopen dat zoiets lukt in het geval van een Janmaat of Pellè. (indien laatstgenoemde weg gaat)
pi_139376261
Waar ik wel bang voor ben bij Rutten is dat een Pelle hem niet serieus neemt.
  dinsdag 29 april 2014 @ 15:10:02 #64
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139376285
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 april 2014 15:09 schreef Typisch het volgende:
Dat zou ironisch zijn omdat Pelle tot voor kort zelf niet eens serieus genomen werd.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139376309
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 15:05 schreef Sejt het volgende:

[..]

Naar mijn weten is dat inderdaad het geval. Laten we hopen dat zoiets lukt in het geval van een Janmaat of Pellè. (indien laatstgenoemde weg gaat)
Pellé gaat waarschijnlijk toch naar Dubai o.i.d. Heeft dan toch niks meer te maken met Europees voetbal. Misschien begint de competitie daar ook wel later, dat zou dan helemaal mooi uitkomen.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_139376445
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 15:10 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Pellé gaat waarschijnlijk toch naar Dubai o.i.d. Heeft dan toch niks meer te maken met Europees voetbal. Misschien begint de competitie daar ook wel later, dat zou dan helemaal mooi uitkomen.
Die clubs daar betalen volgens mij zelden een transfersom,
  dinsdag 29 april 2014 @ 15:16:05 #67
277865 Sejt
Ondertitel
pi_139376471
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 15:10 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ik hoop dat een Engelse club uit de (sub)top hem oppikt. Everton ofzo. Kwaliteit heeft hij genoeg en met betere aanvoer zal hij nog beter functioneren.
Verdient hij genoeg (maar misschien niet zoveel als in Dubai) en hij kan altijd nog op z'n 31e of 32e naar de zandbak. ;(
pi_139377566
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Schijnt dat die conditietrainer meegaat met Koeman, kan Kuyt hem vervangen. Volgend jaar 11 duracell-mannetjes op het veld
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_139378073
quote:
Ik doe mijn best om hem serieus te nemen, maar het lukt vooralsnog niet door dat spraakgebrek.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_139378344
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik doe mijn best om hem serieus te nemen, maar het lukt vooralsnog niet door dat spraakgebrek.
Heb ik niet zo'n moeite mee.

De Boer klinkt ook als een debiel, maar daar hoor je ook weinig over op wat mensen die hem nadoen na.
pi_139379057
quote:
De documentaire Feyenoord - The Other Side Of The Heart Is White is vanaf aanstaande vrijdag, 2 mei, verkrijgbaar op dvd. De film is vanaf die dag onder meer te koop in de Feyenoord Fanshops en in de Feyenoord Fanshop online voor ¤16,99. Regisseur Leonardo Pansier zal aanstaande zaterdag tussen 14.00 en 15.00 uur de dvd signeren in de Feyenoord Fanshop bij De Kuip.

‘The Other Side of the Heart Is White’ gaat over de onvoorwaardelijke clubliefde van vier fanatieke, maar totaal verschillende Feyenoord-supporters. Kippenvel gegarandeerd voor feitelijk iedere voetbalsupporter, ongeacht de club waarvan hij of zij houdt.

De documentaire is gemaakt door Leonardo Pansier en Brandon Baan en werd inmiddels door bijna 20.000 mensen bezocht in bioscoop Pathé De Kuip.
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:00:51 #72
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139379996
quote:

[..]

Leuk dat sites ook clubs uit Denemarken etc erbij zetten, maar die kunnen wij toch niet loten omdat die net als wij ongeplaatst zijn. Wij loten gewoon uit de 5 sterkste (geplaatste) clubs, en dat is Lille + 4, waarbij je moet hopen dat Lokomotiv Moskou in Rusland 3e wordt, en het in andere landen zo uitpakt dat Dnipro ook ongeplaatst is.
pi_139383213
quote:

[..]

We kunnen het shaken :)
Mits we APOEL loten anders gewoon via vEL binnenstromen. :{
pi_139387832
quote:
Stadionfinale! ReddeKuip of BAM?
De voorbeschouwing!

Beste -- --,

Aanstaande donderdag maken de verkenners hun advies over het beste stadionplan voor Feyenoord bekend. Een spannend en belangrijk moment voor iedereen die de club een warm hart toe draagt. Wordt het ons plan of kiest men voor de BAM? We nemen jullie graag mee in de voorbeschouwing...

Hoe het begon
Een kleine 3 jaar geleden zijn we gestart met enkele schetsen. Ons doel was vanaf het begin om een stadionplan te maken waarin de groei van Feyenoord wordt gecombineerd met behoud van De Kuip. Dit idee sprak veel mensen aan. De media pikte het op en stichting ReddeKuip werd opgericht.Al snel hadden we meer dan 20.000 handtekeningen. Ook ons team groeide snel tot 25 - 30 professionals die zich vrijwillig hebben ingezet om het plan verder uit te werken.

Met dank aan jullie, de supporters en de gemeenteraad, kwam de planontwikkeling vanaf de zomer van 2013 in de volgende fase. We hebben bewust ingezet op uitbreiding van ons team met de expertise van Hypercube en de slagkracht van Besix. In een aantal rondes hebben we ons plan verder geoptimaliseerd en onderbouwd.

De verkenners
Afgelopen december is door Feyenoord en het stadion een verkennerstrio aangesteld. Wim van Sluis, Hans Vervat en Jos van der Vegt kregen de uitdagende opdracht om alle stadioninitiatieven te inventariseren en een advies uit te brengen. Dit advies moet een uitspraak doen over het beste plan voor Feyenoord en "Dat wij gaan voor een stadion dat enerzijds state of the art is op Europees niveau en anderzijds de kenmerken en stijl heeft van het Rotterdamse icoon de Kuip"

Uit alle inzendingen is een eerste selectie van 7 partijen gemaakt en na de 2e ronde bleven ReddeKuip/Besix en BAM over. De afgelopen weken zijn beide partijen in de gelegenheid geweest het plan verder te onderbouwen, optimaliseren en aan alle geledingen binnen de Feyenoordfamilie te presenteren.

Deze week maken de verkenners hun eindadvies bekend. We kijken in ieder geval terug op een intensief en gedegen verkenningsproces dat in een goede sfeer is verlopen. Dit met dank aan de verkenners en hun ondersteuningsteam.

Het beste voor Feyenoord staat voorop
Wij zijn blij dat op dit moment het belang van Feyenoord voorop staat en behoud van de Kuip het vertrekpunt is. Beide plannen voorzien in het gewenste programma en de financiële en sportieve vooruitgang van de club. Dit is waar het ons vanaf het begin om te doen is geweest.

De belangrijkste verschillen tussen RDK en BAM
Toch zijn er een aantal belangrijke onderscheidende elementen in het plan van ReddeKuip/ Besix. Dit zijn ook direct de belangrijkste verschillen met de BAM.

Ten eerste hebben we gekeken naar de tribunemogelijkheden. Varianten waar het veld wordt verlaagd en de bestaande ringen voor of achter worden verlengd zijn bewust afgevallen. Dit gaat ten koste van de originele tribune en de intense sfeer doordat het publiek verder van het veld zit. Met een 3e vrij hangende ring zit je dicht op het veld met de mooie zichtlijnen. Daarnaast biedt het ruimte voor een extra omloop met publieksvoorzieningen en zicht op het veld. BAM gaat in het ontwerp voor het verlengen van de 2e ring.

Ook het behouden van het Maasgebouw en/of andere losstaande gebouwen zijn gedurende het proces bewust afgevallen omdat dit ten koste gaat van de exploitatie. De business faciliteiten inpandig en aan één zijde bieden de beste beleving en optimale exploitatie. BAM realiseert twee gebouwen aan beide lange zijdes.

Tenslotte hebben we verschillende dak varianten onderzocht. Als eerste het opvijzelen van het bestaande dak, daarna het verlengen van het dak en tenslotte verschillende dichte daken (permanent dak, tentdak en schuifdak). Op basis van deze studies en de wensen van Feyenoord hebben wij gekozen voor het schuifdak. Het voordeel van dit schuifdak is dat hiermee de grootste dagopening gecreëerd kan worden, dit bestendig is tegen elk weertype en dakbelasting, zelfs bij zware weerbelasting geopend en gesloten kan worden, geluidsdicht is en een langere levensduur heeft. BAM gaat in hun plan uit van een tentdak.

Uiteindelijk hebben al deze studies geleid tot een optimaal model met een derde vrij hangende ring, de business faciliteiten aan één zijde in de schil van het stadion en een schuifbaar dak. Hiermee wordt het unieke ontwerp uit 1937 doorgezet in een 3e levensfase.

Donderdag: de uitslag
Aankomende donderdag maken de verkenners hun keuze kenbaar tijdens een persconferentie in De Kuip. Indien de keuze op ons plan valt is dat een fantastisch resultaat. Wat het advies ook moge zijn, het doel van de stichting (behoud van de Kuip en een kansrijke toekomst voor Feyenoord) is al behaald!

We hebben ons de afgelopen jaren met veel enthousiasme ingezet en kijken terug op een prachtige periode en samenwerking. Hopelijk krijgt dit mooie traject een nog veel mooier vervolg.

Voor dit moment willen we jullie bedanken voor alle steun tot zover. Rest ons de verkenners en Feyenoordfamilie veel succes te wensen bij het maken van de uiteindelijke keuze. Wij wachten vol spanning af.

Het ReddeKuip-team
In samenwerking met Besix
Zojuist mailtje gekregen van RdK. Staat volgens mij niet heel veel nieuws in, maar voor wie het allemaal nog eens op een rijtje wil hebben (weliswaar gezien uit standpunt RdK, maar toch, wilde het jullie niet onthouden (althans, voor diegenen die hem niet zelf hebben gekregen))
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:31:22 #75
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139387869
Uit onderzoek onder 600 personen komt Red de Kuip als favoriet naar voren: http://versbeton.nl/2014/(...)t-vanwege-nostalgie/
Elite
Tegen TTIP
pi_139387957
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:31 schreef Happel het volgende:
Uit onderzoek onder 600 personen komt Red de Kuip als favoriet naar voren: http://versbeton.nl/2014/(...)t-vanwege-nostalgie/
Zag ook andere polls (FR-fans, AD) waar BAM licht favoriet was (52% tegen 48%).
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_139388114
Zichtlijnen en exploitatie op 1 graag.
pi_139388181
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:31 schreef Happel het volgende:
_O_

Hoop echt dat het RdK wordt..
pi_139396915
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

_O_

Hoop echt dat het RdK wordt..
Puur op afbeeldingen ja, maar of het ook de beste keus is, geen idee
pi_139397181
Er WAS vanavond een pro nieuwbouw pagina op Facebook, die wel even alle achterkamertjes politiek bekend zou maken. 32 likes. En toen was ie 'opgeheven'. _O-

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2014 23:13:04 ]
pi_139397564
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:08 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Puur op afbeeldingen ja, maar of het ook de beste keus is, geen idee
Ik heb de hoop dat als RdK wordt gekozen, de plannen zullen worden geperfectioneerd zodat iedereen tevreden is.
pi_139397823
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik heb de hoop dat als RdK wordt gekozen, de plannen zullen worden geperfectioneerd zodat iedereen tevreden is.
Ik neem aan dat als een plan gekozen wordt, alle partijen (gemeente, de stakeholders etc.) akkoord zijn met dat plan en ik ben bang dat er dan weinig veranderingen meer plaats gaan vinden. Maar ik laat mij verrassen, eerst donderdag maar afwachten
  dinsdag 29 april 2014 @ 23:29:50 #83
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139397956
RdK, van amateuristisch en onuitvoerbaar tot één van de twee kanshebbers _O_
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 01:07:09 #84
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_139400635
quote:
pelle zal jou serieus eens een keer nemen.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_139400977
Wordt dat nieuwe plan van VW nu volledig negeert ?
  woensdag 30 april 2014 @ 07:21:55 #86
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139402190
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 01:32 schreef eight het volgende:
Dat is al eerder afgevallen.
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 07:51:50 #87
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_139402326
Hoe lang gaat een verbouwing eigenlijk duren?
pi_139402395
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:29 schreef PIETR het volgende:
RdK, van amateuristisch en onuitvoerbaar tot één van de twee kanshebbers _O_
Hebben ze knap gedaan, want het was inderdaad erg amateuristisch. Ben benieuwd hoe het nu is. Hopelijk kiezen ze met verbouw niet voor een suboptimale oplossing.
  woensdag 30 april 2014 @ 08:09:55 #89
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139402500
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 07:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hebben ze knap gedaan, want het was inderdaad erg amateuristisch. Ben benieuwd hoe het nu is. Hopelijk kiezen ze met verbouw niet voor een suboptimale oplossing.
Ach, denk dat het "gewoon" BAM gaat worden. Verder stelt BAM dat zo'n 80% nieuwbouw is, dat haal je niet alleen met een verlengde 2e ring en 2 nieuwe gebouwen. Zal me niets verbazen als ze ook wat doen aan de huidige ringen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tomasso op 30-04-2014 08:15:11 ]
  woensdag 30 april 2014 @ 08:10:32 #90
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139402507
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 01:32 schreef eight het volgende:
Gudde en Van Merwijk kennende, niet.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 30 april 2014 @ 08:15:25 #91
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139402556
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 08:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Gudde en Van Merwijk kennende, niet.
Hele bunker voor de taas daaro.
pi_139402789
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 07:51 schreef Slobeend het volgende:
Hoe lang gaat een verbouwing eigenlijk duren?
Ik dacht ene 3 jaar en andere 4 jaar, maar ik kan a) geen bron vinden en b) weet niet meer welke er langer moest duren, als het überhaupt al klopt
pi_139403095
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 08:09 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ach, denk dat het "gewoon" BAM gaat worden. Verder stelt BAM dat zo'n 80% nieuwbouw is, dat haal je niet alleen met een verlengde 2e ring en 2 nieuwe gebouwen. Zal me niets verbazen als ze ook wat doen aan de huidige ringen.
Dat lijkt me wel, aan de stoelruimtes en zichtlijnen e.d. zal wat gedaan moeten worden, ook omdat in hun plan het veld verlaagd wordt.
pi_139403491
Ik hoop wel een ding, dat er na morgen direct wordt begonnen met het voorbereiden van de vernieuwbouw. Niet dat ze binnen Feyenoord/De Kuip nog een jaar gaan discussiëren. De voorbereidingen hebben al veel te veel tijd en geld gekost.
pi_139403556
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:25 schreef Muto het volgende:
Ik hoop wel een ding, dat er na morgen direct wordt begonnen met het voorbereiden van de vernieuwbouw. Niet dat ze binnen Feyenoord/De Kuip nog een jaar gaan discussiëren. De voorbereidingen hebben al veel te veel tijd en geld gekost.
Ze hebben reeds aangegeven dat stchting 1 Feyenoord na het advies hun eigen rekenmodellen er nog op los gaan laten, waarna je er de klok op gelijk kan zetten dat Gudde en Van Merwijk wel het nodige commentaar zullen hebben. Hoe lang deze carrousel nog blijft smeulen weet ik niet, maar de echte inhoudelijke voorbereidingen zullen denk ik niet voor 2015 beginnen.
pi_139403850
quote:
‘Feyenoord en FC Twente liggen voor op Ajax in jacht op Ziyech’

Feyenoord en FC Twente lijken het voortouw te nemen in de jacht op Hakim Ziyech. Met negen doelpunten en acht assists heeft de middenvelder van sc Heerenveen een uitstekend seizoen doorgemaakt, dat nu bijna ten einde is. Voetbal International weet dat hij de aandacht heeft getrokken van Feyenoord, Ajax en FC Twente. In Rotterdam en Enschede is men al een stapje verder gegaan dan alleen geïnteresseerd zijn.

Het management van Ziyech heeft al gesproken met Feyenoord en FC Twente, stelt het weekblad. Ajax, dat voor het seizoen 2014/15 nog zoekt naar een aanvaller en een rechtsbuiten, heeft ook belangstelling. Naar verluidt verlangt sc Heerenveen een afkoopsom van circa 5 miljoen euro voor de 21-jarige Ziyech. Zijn contract loopt door tot volgend jaar zomer, omdat de club de optie in zijn verbintenis heeft gelicht.

Ziyech speelde tot zijn elfde voor ASV Dronten en sloot daarna aan bij de jeugdopleiding van sc Heerenveen. Aan het begin van het seizoen 2012/13 liet Marco van Basten hem debuteren in het eerste elftal. Inmiddels speelde de middenvelder 34 wedstrijden in de Eredivisie. Ziyech werd ook gelinkt aan AZ, waar Van Basten vanaf de zomer werkzaam zal zijn. In Alkmaar lijkt men echter nog geen actie te hebben ondernomen.
pi_139403897
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Twente :')
Het lijkt me na recente berichten niet dat die nog grote transfersommen kunnen ophoesten.
pi_139403901
5 miljoen voor Ziyech? :')
Lijkt me wat veel. 2-3 maximaal is een mooi bedrag.
pi_139403934
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:53 schreef Cara het volgende:

[..]

Twente :')
Het lijkt me na recente berichten niet dat die nog grote transfersommen kunnen ophoesten.
Dat Twente zit sowieso achter elk talentje aan in de Eredivisie en kijk wat ervan terecht komt. Vermoeiend clubje.
pi_139403941
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:53 schreef H.FR het volgende:
5 miljoen voor Ziyech? :')
Lijkt me wat veel. 2-3 maximaal is een mooi bedrag.
Ja, Heerenveen gaat een van haar grootste talenten en spelers voor 2/3miljoen wegdoen :')
pi_139403967
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ja, Heerenveen gaat een van haar grootste talenten en spelers voor 2/3miljoen wegdoen :')
1-jarig contract, 1e jaar dat hij speelt.
Zit de laatste tijd ook nog eens regelmatig op de bank.
Meer moet je er niet voor willen betalen. Dan kun je beter nog een jaar wachten, of iemand anders laten kopen.

Oh, en bovendien, Heerenveen heeft nogal geldproblemen.
pi_139404046
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:56 schreef H.FR het volgende:

[..]

1-jarig contract, 1e jaar dat hij speelt.
Zit de laatste tijd ook nog eens regelmatig op de bank.
Meer moet je er niet voor willen betalen. Dan kun je beter nog een jaar wachten, of iemand anders laten kopen.

Oh, en bovendien, Heerenveen heeft nogal geldproblemen.
voor 3 krijg je hem natuurlijk niet binnen
  woensdag 30 april 2014 @ 10:05:29 #103
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139404128
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:29 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ze hebben reeds aangegeven dat stchting 1 Feyenoord na het advies hun eigen rekenmodellen er nog op los gaan laten, waarna je er de klok op gelijk kan zetten dat Gudde en Van Merwijk wel het nodige commentaar zullen hebben. Hoe lang deze carrousel nog blijft smeulen weet ik niet, maar de echte inhoudelijke voorbereidingen zullen denk ik niet voor 2015 beginnen.
"Stichting 1 Feyenoord" bestaat helemaal niet, en als die er al is, neemt de VvF daar geen deel van uit :'). Marcel van de Kraan leest te veel op Feyenoord Netwerk waar zulke onzin op verschijnt.
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 10:10:21 #104
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_139404224
Ze kunnen het geld beter in een rechtsback, rechtsbuiten of spits investeren.
pi_139404318
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:01 schreef Adames het volgende:

[..]

Waarom een Zivkovic wel en een Ziyech niet?
pi_139404483
quote:
Alles wijst erop dat Daryl Janmaat zaterdag bij AZ zijn laatste competitiewedstrijd voor Feyenoord zal spelen. De 24-jarige Oranje-international weet dat diverse clubs hem op hun lijstje hebben staan.

'Napoli volgt me. Niet dat ik al met ze aan tafel heb gezeten, of zo, maar ik weet dat die club mij volgt', aldus Janmaat in een groot interview in Voetbal International. 'Maar zo zijn er meer. Ik zie het wel. Ik heb onlangs met Martin van Geel gesproken, de technisch directeur. Samen hebben we afgesproken dat we de onderhandelingen over het verlengen van mijn contract opschorten tot na de zomer. Het wordt voor mij een bijzondere zomer, spannend, vooral', vervolgt de rechtsback. 'Ik ben vrij nuchter van mezelf, maar kan niet ontkennen dat er de nodige kriebels bij komen kijken: eerst het WK met Oranje, daarna wellicht een transfer.'

Janmaat maakt zijn keuze op gevoel. 'De club die mij het beste gevoel geeft, waar ik aan spelen toekom, waarvan ik dénk dat die club goed is voor mijn ontwikkeling, daar ga ik naartoe. En dan maakt het mij in eerste instantie niet uit of het in Italië, Engeland, Spanje of Duitsland is. Ik denk dat ik een type speler ben dat in al die competities wel zou kunnen spelen. En als er niks komt, blijf ik. Ik hoef niet weg bij Feyenoord, hè. Dan zou ik alsnog kunnen bereiken waarvoor ik naar Rotterdam ben gekomen: kampioen worden en Europees voetbal spelen.'
pi_139404518
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:01 schreef Adames het volgende:

[..]

Dan moet je het niet doen.
  woensdag 30 april 2014 @ 10:22:40 #108
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139404537
6/7 miljoen zou een mooie deal zijn. Voor Janmaat.
  woensdag 30 april 2014 @ 10:23:39 #109
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139404550
Vitesse gaat alweer zeiken over mogelijke rellen bij de Jong-finales, tering :')
pi_139404552
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:22 schreef PIETR het volgende:
6/7 miljoen zou een mooie deal zijn. Voor Janmaat.
Ja, daar zou ik wel mee kunnen leven.
Wel zonde dat hij waarschijnlijk gaat, echt een goede speler _O_
  woensdag 30 april 2014 @ 10:26:38 #111
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139404609
Historisch momentje dit.

pi_139404660
Gudde kijkt in de camera?
  woensdag 30 april 2014 @ 10:29:37 #113
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139404672
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:29 schreef portie het volgende:
Gudde kijkt in de camera?
Ja. Althans, het kan ook nog steeds dat hij er net langs kijkt _O-.
  woensdag 30 april 2014 @ 10:29:48 #114
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139404677
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:21 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dan moet je het niet doen.
Wel een fantastische speler. 21 pas. Kunnen we nog doorverkopen. 3 miljoen is veel geld voor ons, maar als we hem voor dat bedrag kunnen halen moet je dat zeker doen.
  woensdag 30 april 2014 @ 10:30:42 #115
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_139404690
Jaja (voorronde) CL mannen, spannend he?
Toch al weer een tijdje geleden..
pi_139404752
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zelfs EL halen is al zo goed als onmogelijk als je te Vrede in je spits hebt staan.
  woensdag 30 april 2014 @ 10:35:16 #117
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139404806
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ja, voorronde is zo'n 2 jaar geleden. Voor jullie is de voorronde CL langer geleden hoor.
pi_139404819
quote:
9s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:20 schreef H.FR het volgende:

[..]

Kijk, dit is de juiste instelling.
pi_139404849
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja, voorronde is zo'n 2 jaar geleden. Voor jullie is de voorronde CL langer geleden hoor.
wel succesvol doorgekomen
pi_139404856
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:29 schreef PIETR het volgende:

[..]

Wel een fantastische speler. 21 pas. Kunnen we nog doorverkopen. 3 miljoen is veel geld voor ons, maar als we hem voor dat bedrag kunnen halen moet je dat zeker doen.
Voor 3 ja, maar niet voor meer dan dat.
Wie zegt dat hij dit volhoudt? Pas 1 seizoen op het hoogste niveau, terwijl hij al 21 is.
Zit nu al een tijdje op de bank.

En, dit ligt misschien gevoelig, het is wel een Marokkaan hè. Die staan nou niet bekend om hun topmentaliteit.
  woensdag 30 april 2014 @ 10:39:20 #121
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139404911
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:37 schreef H.FR het volgende:

[..]

Voor 3 ja, maar niet voor meer dan dat.
Wie zegt dat hij dit volhoudt? Pas 1 seizoen op het hoogste niveau, terwijl hij al 21 is.
Zit nu al een tijdje op de bank.

En, dit ligt misschien gevoelig, het is wel een Marokkaan hè. Die staan nou niet bekend om hun topmentaliteit.
Kijk naar El Ahmadi. Wat een kutspeler was dat zeg, naast Clasie op het middenveld. Had je echt he-le-maal niets aan.
pi_139404917
Kan die Ziyech niet hangend op links- en/of rechtsbuiten spelen? Versterkingen op het middenveld zijn geen no. 1 prioriteit. Als die gozer op de flank kan spelen is het een mooie vervanger voor de Schaak. :)
Feyenoord Rotterdam
pi_139404962
quote:
15s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:39 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Kijk naar El Ahmadi. Wat een kutspeler was dat zeg, naast Clasie op het middenveld. Had je echt he-le-maal niets aan.
Wel eens gehoord van de uitzondering die de regel bevestigd?
Was trouwens ook maar 1 seizoen.
pi_139404989
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan die Ziyech niet hangend op links- en/of rechtsbuiten spelen? Versterkingen op het middenveld zijn geen no. 1 prioriteit. Als die gozer op de flank kan spelen is het een mooie vervanger voor de Schaak. :)
Volgens mij kan hij ook rechtsbuiten. Ik zie in hem ook een prima vervanger. Maar je moet niet teveel risico nemen. Kost hij 2-3 miljoen? Dan doen. Kost hij meer dan dat, laat hem dan lekker naar een andere club vertrekken.
  woensdag 30 april 2014 @ 10:43:00 #125
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139405020
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:41 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wel eens gehoord van de uitzondering die de regel bevestigd?
Was trouwens ook maar 1 seizoen.
Bij Twente was het ook al een goede speler hoor ;).
pi_139405116
Maar ja, hij zal wel naar Twente gaan voor 3-4 miljoen wanneer zij Tadic voor flink wat geld verkopen. :P
Feyenoord Rotterdam
pi_139405123
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:43 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Bij Twente was het ook al een goede speler hoor ;).
Assaidi, El Hamdaoui, Aissati, Bakkali, Affelay. Ik vergeet er vast nog een heel aantal.
Allemaal spelers die in opspraak komen/zijn gekomen wegens hun houding, allemaal hadden ze een grote toekomst volgens de kenners. Nou is Bakkali nog jong natuurlijk, maar nu al zo'n houding...
pi_139405129
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar ja, hij zal wel naar Twente gaan voor 3-4 miljoen wanneer zij Tadic voor flink wat geld verkopen. :P
Moeten ze die eerst verkopen natuurlijk.
pi_139405141
quote:

[..]

Dat is wel 1 van de weinige, lopen een hoop fantastische talenten, maar zijn er maar weinig met een goeie instelling.
pi_139405474
quote:

[..]

El Ahmadi is echt de enige uitzondering die ik kan bedenken. Echt de enige.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_139405734
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:00 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

El Ahmadi is echt de enige uitzondering die ik kan bedenken. Echt de enige.
Waar dan ook 5 miljoen voor is betaald, ironisch genoeg.
pi_139405779
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:10 schreef Slobeend het volgende:
Ze kunnen het geld beter in een rechtsback, rechtsbuiten of spits investeren.
Kostic bijvoorbeeld.
pi_139405820
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:10 schreef Cara het volgende:

[..]

Waar dan ook 5 miljoen voor is betaald, ironisch genoeg.
En waar we welgeteld 1 seizoen plezier van hebben gehad, en verlies op is gemaakt.
pi_139405829
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:11 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Kostic bijvoorbeeld.
Daar zou ik sneller die 5 mln in steken ja. Die ligt natuurlijk ook langer vast, dus dan is een hogere transfersom ook gerechtvaardigd.
pi_139406099
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:23 schreef Grifte het volgende:
Vitesse gaat alweer zeiken over mogelijke rellen bij de Jong-finales, tering :')
Zal dus wel 1 duel worden, achter gesloten deuren. Of in de Gelredome, met combi voor uitsupporters en voor de thuiskaarten alleen toegang als je uit Arnhem komt en in een straal van 1 kilometer van de Gelredome woont
pi_139406120
quote:
Pierre van Hooijdonk is bezig aan zijn laatste weken als assistent-trainer van Jong Feyenoord/Excelsior. De oud-spits van de club gaat na dit seizoen stoppen.

"Ondanks dat de voormalig topspits dit jaar met veel plezier deel uitmaakte van de staf van het beloftenteam, zijn de werkzaamheden voor hem lastig te combineren met zijn overige activiteiten", meldt Feyenoord in een bericht.

Sparren
Van Hooijdonk zal nog wel regelmatig naar De Kuip afreizen om te sparren.

"Dat doe ik graag en Martin van Geel heeft aangegeven me op deze wijze graag dicht bij de club te houden. Een officiële functie, in welke vorm dan ook, is komend seizoen voor mij echter niet aan de orde, simpelweg omdat ik het te druk heb", aldus Van Hooijdonk die ook nog voor de televisie werkt
pi_139406162
quote:
Ermelo is komende zomer opnieuw het decor voor een trainingskamp van Feyenoord. De Rotterdammers zullen op de Veluwe een aantal dagen doorbrengen ter voorbereiding op het nieuwe seizoen. Dat meldt Voetbal International. De club maakt snel het definitieve oefenprogramma bekend.

Daarop prijken reeds wedstrijden tegen de amateurtak SC Feyenoord, VOC en ASWH. In Ermelo en omgeving zal de Stadionclub, die afgelopen zondag haar tweede plaats in de eindstand veiligstelde, ook ongetwijfeld oefenduels gaan afwerken.
  woensdag 30 april 2014 @ 11:28:29 #138
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139406290
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:24 schreef H.FR het volgende:

[..]

Jaaaa Velume.FM _O_
pi_139406331
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:28 schreef Grifte het volgende:

[..]

Jaaaa Velume.FM _O_
:')
  woensdag 30 april 2014 @ 12:05:32 #140
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_139407346
Feyenoord mag wel eens op zoek gaan naar een spits. Leuk hoor, die Ziyech... Maar als we uiteindelijk Te Vrede in de spits hebben staan, gaat het niet veel worden.

Wat zijn de alternatieven?
pi_139407474
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:05 schreef satecl het volgende:
Feyenoord mag wel eens op zoek gaan naar een spits. Leuk hoor, die Ziyech... Maar als we uiteindelijk Te Vrede in de spits hebben staan, gaat het niet veel worden.

Wat zijn de alternatieven?
Kuijt had perfect geweest voor de korte termijn.
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 12:11:02 #142
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139407483
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:28 schreef Grifte het volgende:

[..]

Jaaaa Velume.FM _O_
Die verslaggever vorig jaar :')

Wat een baas was dat :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 30 april 2014 @ 12:18:29 #143
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_139407668
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:10 schreef Cara het volgende:

[..]

Kuijt had perfect geweest voor de korte termijn.
http://www.vi.nl/matchcenter/wedstrijd.htm?matchId=1479390
http://www.vi.nl/matchcenter/wedstrijd.htm?matchId=1479369

Die spits van Lille zou ook leuk zijn :X

Uiteindelijke gewoon die Japanner van Vitesse :'(
pi_139408259
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:18 schreef satecl het volgende:

[..]

http://www.vi.nl/matchcenter/wedstrijd.htm?matchId=1479390
http://www.vi.nl/matchcenter/wedstrijd.htm?matchId=1479369

Die spits van Lille zou ook leuk zijn :X

Uiteindelijke gewoon die Japanner van Vitesse :'(
Jep. Heb er weinig vertrouwen in.
Wat we gaan krijgen: van la Parra, Beerens, Havenaar, Bulthuis ;(
pi_139408420
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:37 schreef Cara het volgende:

[..]

Niet Bulthuis ;( die is nog het ergste in het rijtje. Liever gewoon Nelom dan hoor.
pi_139408473
Bulthuis had laatst z'n contract verlengd bij Utrecht, dus neem aan dat die lekker daar blijft.
pi_139408533
Als je als gevestigde Eredivisieploeg voor Bulthuis wilt gaan, ben je gek of zitten er geestelijk gehandicapten in je bestuur/technisch hart.
pi_139408876
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je als gevestigde Eredivisieploeg voor Bulthuis wilt gaan, ben je gek of zitten er geestelijk gehandicapten in je bestuur/technisch hart.
quote:
29 Maart 2012
Feyenoord was aan het begin van het seizoen geïnteresseerd in FC Utrecht-verdediger Dave Bulthuis. Martin van Geel, de technisch directeur van Feyenoord, sprak met de zaakwaarnemer van de linkervleugelverdediger.

"Feyenoord hield me in de gaten. Toen ik dat hoorde, was ik wel even overdonderd. De trainer merkte het ook aan me", begon Bulthuis tegenover Voetbal International. "Hij vond me die dagen minder scherp op de training, ik was niet mezelf volgens hem. Dat was ook zo. Net voor de winterstop speelden we thuis tegen Feyenoord. Ik kreeg twee keer geel en moest van het veld. Later hoorde ik dat die wedstrijd voor Feyenoord een reden was nog even te wachten."

"Ze vinden dat ik nog even moet rijpen. Begrijp ik wel, Ze hebben met Miquel Nelom en Bruno Martins Indi natuurlijk al twee jongen linksbacks in huis", weet de mandekker. Een overgang naar de Stadionclub lijkt nu ver weg. Feyenoord zou hem aanvankelijk transfervrij overnemen, totdat Bulthuis zijn contract bij de Domstedelingen verlengde.

"Ik wil verder in het leven, een eigen huisje kopen met mijn vriendin. Een beetje vastigheid. Die heb ik nu met mijn nieuwe contract. En bij FC Utrecht heb ik het heel goed naar mijn zin en hoef ik nog helemaal niet weg. De volgende stap komt vanzelf een keer. Dan zou Feyenoord mooi zijn. Het is nog altijd een topclub in Nederland, met een geweldig stadion. Ze houden me vast nog in de gaten", besloot hij.
  woensdag 30 april 2014 @ 13:04:32 #149
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139409229
quote:

[..]

Geen geld. Het is niet anders op het moment.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 30 april 2014 @ 13:08:16 #150
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_139409356
quote:

[..]

Beerens is nog altijd een verbetering op Schaken. :P
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 30 april 2014 @ 13:10:24 #151
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139409437
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Geen geld. Het is niet anders op het moment.
Zou me verbazen als we deze zomer niet minimaal 10 miljoen binnen krijgen aan transfergelden. Kunnen we 2,5 miljoen van herinvesteren. Moet toch wel 1 echte versterking voor te vinden zijn?
pi_139409616
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:10 schreef PIETR het volgende:

[..]

Zou me verbazen als we deze zomer niet minimaal 10 miljoen binnen krijgen aan transfergelden. Kunnen we 2,5 miljoen van herinvesteren. Moet toch wel 1 echte versterking voor te vinden zijn?
Noem maar eens een goeie spits op voor ¤ 2,5 miljoen.
pi_139409633
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef Luni het volgende:

[..]

Kolder
  Redactie Sport woensdag 30 april 2014 @ 13:16:21 #154
pi_139409673
wat een kolder
pi_139409847
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef Luni het volgende:

[..]

Guidetti
pi_139409984
quote:
Romeo Castelen voelt zich gevleid door de woorden van clubicoon Willem van Hanegem dat hij de nieuwe rechtsbuiten van Feyenoord zou mogen worden. In Voetbal International blikt de aanvaller van RKC terug en vooruit. "Terugkeren bij Feyenoord zou mooi zijn."

"Of Fred Rutten al gebeld heeft?", stelt Castelen lachend de vraag die hij de afgelopen tijd nogal eens hoorde langskomen. "Nee, nog niet. Maar voor hem ben ik altijd bereikbaar." Het kwam voor velen als een verrassing toen Willem van Hanegem een maand geleden een lans brak voor Castelen. Ook voor de speler zelf. "Mooi dat zo’n man zegt dat ik niet zou misstaan bij Feyenoord." Dat hij verrast was, wil niet zeggen dat de RKC’er lichtzinnig denkt over een stap naar een grotere club. "Ik heb serieus de drive en de ambitie terug te keren in de top."

Tot die top rekent Castelen Feyenoord zonder meer. "Een grotere club dan Feyenoord is er niet in Nederland. Onlangs speelden we met RKC in De Kuip. Heel gek, toen merkte ik weer wat een gigantische club Feyenoord is."

Tussen 2004 en 2007 was Stadion Feijenoord al de thuishaven van de inmiddels 30-jarige rechtsbuiten. Daarna vertrok hij naar Hamburger SV, maar door een reeks zware blessures raakte de carrière van Castelen in het slop. Dit seizoen is hij weer helemaal fit en valt hij in positieve zin op bij het zwoegende RKC Waalwijk. "Die wedstrijd tegen Feyenoord, gekoppeld aan de woorden van Willem zijn voor mij stimulans om terug te keren in de top."
pi_139410008
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:21 schreef Cara het volgende:

[..]

Guidetti
Daar zou ik niet aan beginnen. Die jongen speelt al 2 jaar niet/nauwelijks. Krijg je een 2e Bakkal :{
pi_139410059
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:25 schreef H.FR het volgende:

[..]

Daar zou ik niet aan beginnen. Die jongen speelt al 2 jaar niet/nauwelijks. Krijg je een 2e Bakkal :{
Voor 2,5 miljoen weet ik niets beters en te Vrede is gewoon niet goed genoeg.
pi_139410153
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:27 schreef Cara het volgende:

[..]

Voor 2,5 miljoen weet ik niets beters en te Vrede is gewoon niet goed genoeg.
Ik neem aan dat onze scouting daar wel mee bezig is.
Misschien dat je De Jong kunt huren van Mönchengladbach.
Dat zou echt top zijn.
  woensdag 30 april 2014 @ 13:31:01 #160
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139410197
Of Van Wolfswinkel/Van Ginkel huren.
  woensdag 30 april 2014 @ 13:32:02 #161
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139410236
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:25 schreef H.FR het volgende:

[..]

Van Hanegem moet zijn mond houden. Nooit niet Castelen. :N
Elite
Tegen TTIP
pi_139410372
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:31 schreef PIETR het volgende:
Misschien heeft Man City weer wel een goede spits te huur. Dacht dat van Geel redelijk goede contacten heeft met die club.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_139410495
quote:
Van Wolfswinkel :')

In Engeland heeft hij nu 1 keer gescoord in 1527 speelminuten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139410559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:38 schreef Freire het volgende:

[..]

SPOILER
Ja, maar bij Norwich die kick-and-rush spelen. Daar is hij niet voor geschikt.
Denk dat het een aardige speler is voor ons. In Portugal deed hij het prima.
pi_139410672
quote:

[..]

SPOILER
Daarom juist: GARANTIE VOOR SUCCES! :Y
pi_139410738
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Misschien heeft Man City weer wel een goede spits te huur. Dacht dat van Geel redelijk goede contacten heeft met die club.
Speelt Agüero daar nog alles?
pi_139410939
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:21 schreef Cara het volgende:

[..]

Guidetti
Of hij nog goed is is maar de vraag.
pi_139410984
quote:

[..]

SPOILER
Pelle had ook geweldige statistieken.
pi_139411007
quote:

[..]

SPOILER
Die jongen is ook totaal niet gebouwd voor de Engelse competitie. Zou mooi zijn als je die een jaar kon huren.
pi_139411148
Volgens mij hebben ze die gozert voor rond de 10 mln gekocht. Als ze hem al kwijt willen, dan willen ze daar heus wel iets voor terug zien. Kortom: onhaalbaar.
pi_139411681
Leuk weetje over van Wolfswinkel:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Premier-League.dhtml

pi_139411698
quote:
Las laatste hier iemand die de optie Van Wolfswinkel en Pelle ruilen gaf. Klonk wel aardig.
pi_139411711
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Leuk weetje over van Wolfswinkel:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Premier-League.dhtml

Dat hij die competitie niet aankan, betekent niet dat hij hier niet kan functioneren.
In Portugal en eerder in Nederland heeft hij wel e.e.a. bewezen.
pi_139411826
Sommige mensen hier zijn echt elk contact met de realiteit verloren als het om Feyenoord gaat :N
pi_139411856
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:12 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat hij die competitie niet aankan, betekent niet dat hij hier niet kan functioneren.
In Portugal en eerder in Nederland heeft hij wel e.e.a. bewezen.
Don't shoot the messenger.
pi_139411932
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:15 schreef Maastoren het volgende:
Sommige mensen hier zijn echt elk contact met de realiteit verloren als het om Feyenoord gaat :N
In welk opzicht?
  woensdag 30 april 2014 @ 14:22:37 #177
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_139412019
Laten we wel wezen, de Eredivisie is van een bedroevend niveau. Een spits die in de PL niet past hoeft ook niet meteen hier niks te zijn.
pi_139412162
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef H.FR het volgende:

[..]

In welk opzicht?
Praten over Van Wolfswinkel terwijl we geen euro te besteden hebben op dit moment. Allemaal leuk en aardig dat er spelers verkocht moeten worden maar eerst maar eens zien dat ze daadwerkelijk verkocht worden.
pi_139412185
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:27 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Praten over Van Wolfswinkel terwijl we geen euro te besteden hebben op dit moment. Allemaal leuk en aardig dat er spelers verkocht moeten worden maar eerst maar eens zien dat ze daadwerkelijk verkocht worden.
We hebben hem niet nodig als Pellè niet wordt verkocht, dus we hebben er in principe geld voor als we hem nodig hebben.
pi_139412234
quote:
99s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Las laatste hier iemand die de optie Van Wolfswinkel en Pelle ruilen gaf. Klonk wel aardig.
Ik heb ook Pelle getipt bij van Geel dus komt goed.
pi_139412264
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef H.FR het volgende:

[..]

We hebben hem niet nodig als Pellè niet wordt verkocht, dus we hebben er in principe geld voor als we hem nodig hebben.
quote:
Met de overgang is naar verluidt zo’n tien miljoen euro gemoeid. Overigens is er wel een ontbindende clausule in de verbintenis opgenomen mocht Norwich nog degraderen in Engeland
Waarom zou die jongen terug naar NL komen als hij in het buitenland 3 keer zoveel kan verdienen?
En die transfersom zal zo goed als zeker onbetaalbaar zijn voor Feyenoord tenzij Pelle voor 40 mln wordt verkocht. Aangezien Feyenoord maar 25% van de transferinkomsten kan besteden.
pi_139412303
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef Maastoren het volgende:

[..]

[..]

Waarom zou die jongen terug naar NL komen als hij in het buitenland 3 keer zoveel kan verdienen?
En die transfersom zal zo goed als zeker onbetaalbaar zijn voor Feyenoord tenzij Pelle voor 40 mln wordt verkocht. Aangezien Feyenoord maar 25% van de transferinkomsten kan besteden.
Het is gewoon brainstormen. Je kunt hem bijvoorbeeld proberen te huren.
Dit zijn trouwens ook gewoon zaken/spelers die in de media worden genoemd.
pi_139412319
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:32 schreef H.FR het volgende:

[..]

Het is gewoon brainstormen. Je kunt hem bijvoorbeeld proberen te huren.
Dit zijn trouwens ook gewoon zaken/spelers die in de media worden genoemd.
Ik zou het overigens een prima vervanger vinden daar niet van. Maar het is niet erg realistisch vrees ik.
pi_139412326
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:27 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Huren
pi_139412356
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:32 schreef Luni het volgende:

[..]

Huren
Als je wat wil opbouwen als club moet je een speler kunnen kopen, hem hier laten ontwikkelen en daarna weer met winst verkopen. Huren schiet je niks mee op tenzij zo'n speler je kampioen maakt.
pi_139412374
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:32 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik zou het overigens een prima vervanger vinden daar niet van. Maar het is niet erg realistisch vrees ik.
Als Norwich niet met hem verder wil, kan het best een realistische optie worden om hem te huren.
Want ik zie niet wie zo'n jongen voor 5-8 miljoen gaat kopen.
pi_139412396
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Als je wat wil opbouwen als club moet je een speler kunnen kopen, hem hier laten ontwikkelen en daarna weer met winst verkopen. Huren schiet je niks mee op tenzij zo'n speler je kampioen maakt.
Je moet inderdaad goed al je opties bekijken, maar als je geen goede speler kunt kopen, kun je er 1 een jaar huren en ondertussen verder zoeken.
pi_139412457
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef Maastoren het volgende:

[..]

In de positie waar Feyenoord zit kan het ook wel eens van pas komen om een goede speler te huren als er niks beters wat betaalbaar is op je pad komt.
  woensdag 30 april 2014 @ 14:38:05 #189
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139412493
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:36 schreef Luni het volgende:

[..]

In de positie waar Feyenoord zit kan het ook wel eens van pas komen om een goede speler te huren als er niks beters wat betaalbaar is op je pad komt.
Dat hebben de afgelopen jaren wel bewezen, afgezien van Armenteros dan.
Elite
Tegen TTIP
pi_139412596
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:36 schreef Luni het volgende:

[..]

Welke huurling muv Guidetti was echt van grote toegevoegde waarde?
pi_139412619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:34 schreef H.FR het volgende:

[..]

Als Norwich niet met hem verder wil, kan het best een realistische optie worden om hem te huren.
Want ik zie niet wie zo'n jongen voor 5-8 miljoen gaat kopen.
Dat is waar. Alleen moet hij het zelf ook willen. En ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
pi_139412637
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Je moet inderdaad goed al je opties bekijken, maar als je geen goede speler kunt kopen, kun je er 1 een jaar huren en ondertussen verder zoeken.
Dan moet die speler wel van zo'n toegevoegde waarde zijn. En zulke spelers kan je meestal niet huren. Kijk zo'n Ruiz bij PSV. Kost een vermogen en de toegevoegde waarde is verwaarloosbaar.
pi_139412661
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:41 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ryo
pi_139412705
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef Maastoren het volgende:

[..]

[..]

Pelle ruilen + geld. De marktwaarde van Wolfswinkel is 0 op dit moment.

En v Wolfswinkel wil wel inleveren omdat hij me niet de speler lijkt die op deze leeftijd genoegen neemt met al 1.5 jaar op de bank zitten.
  woensdag 30 april 2014 @ 14:44:53 #195
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139412711
quote:

[..]

Pellè was in zijn eerste seizoen gehuurd
pi_139412745
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ryo
Die heeft 4 leuke wedstrijden gespeeld en nadat hij dubbele dekking kreeg kwam hij ook geen lantaarnpaal meer voorbij. En gezien de kwaliteiten van zijn teamgenoten valt zo'n speler al snel op in positieve zin.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:44 schreef Grifte het volgende:

[..]

Pellè was in zijn eerste seizoen gehuurd
Dat is waar. Maar die werd in de winterstop al vastgelegd.
pi_139412769
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:46 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Die heeft 4 leuke wedstrijden gespeeld en nadat hij dubbele dekking kreeg kwam hij ook geen lantaarnpaal meer voorbij. En gezien de kwaliteiten van zijn teamgenoten valt zo'n speler al snel op in positieve zin.
Zonder Ryo dat seizoen had de helft van het legioen zichzelf verdronken in de maas.
pi_139412776
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Pelle ruilen + geld. De marktwaarde van Wolfswinkel is 0 op dit moment.

En v Wolfswinkel wil wel inleveren omdat hij me niet de speler lijkt die op deze leeftijd genoegen neemt met al 1.5 jaar op de bank zitten.
Ik denk niet dat Pelle bij Norwich gaat ballen.
pi_139412786
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:46 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Pelle bij Norwich gaat ballen.
Veel meer gaat het niet worden hoor.
pi_139412805
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zonder Ryo dat seizoen had de helft van het legioen zichzelf verdronken in de maas.
Eens. Maar zo'n revelatie was het nou ook weer niet. Het was aardig. Meer niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Veel meer gaat het niet worden hoor.
Die gaat in de woestijn euro's/dollars pakken.
  woensdag 30 april 2014 @ 14:48:57 #201
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_139412834
quote:

[..]

Immers.
pi_139412835
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

_O-
pi_139412842
quote:

[..]

Pelle
pi_139412848
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:47 schreef Maastoren het volgende:

[..]

[..]

Die gaat in de woestijn euro's/dollars pakken.
Er zijn de laatste tijd niet zoveel spelers meer die die kant op gaan. Waarom zou je ook als je in de middenmoot/degradatiezone van Engeland of bv in Rusland net zoveel kan verdienen en je vrouw geen nikaab aan hoeft.
pi_139412853
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Immers.
:D
  Redactie Sport woensdag 30 april 2014 @ 14:49:49 #206
pi_139412862
Ryo was eigenlijk best wel een hype.
pi_139412882
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ryo was eigenlijk best wel een hype.
Japanners zijn altijd goed bij Feyenoord _O_
pi_139412909
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Er zijn de laatste tijd niet zoveel spelers meer die die kant op gaan. Waarom zou je ook als je in de middenmoot/degradatiezone van Engeland of bv in Rusland net zoveel kan verdienen en je vrouw geen nikaab aan hoeft.
Dat is waar. Al denk ik dat de kwaliteit van het leven in de woestijn iets hoger ligt dan in een of andere grauwe industriestad in Engeland of Rusland. Maargoed ik kan niet in Pelle z'n hoofd kijken. Voorlopig kunnen we helemaal niks op transfergebied en daar gaat het om.
  woensdag 30 april 2014 @ 14:51:27 #209
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_139412911
Ryo _O_
pi_139413087
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:51 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dat is waar. Al denk ik dat de kwaliteit van het leven in de woestijn iets hoger ligt dan in een of andere grauwe industriestad in Engeland of Rusland. Maargoed ik kan niet in Pelle z'n hoofd kijken. Voorlopig kunnen we helemaal niks op transfergebied en daar gaat het om.
Het is wel handig om meteen te kunnen schakelen zodra je wel weer wat kunt. Dus dan moet je al hebben nagedacht over de mogelijkheden.
pi_139413124
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:51 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Zolang we niets verkopen hoeven we ons ook niet echt te versterken (als zou een flankspeler nog wel welkom zijn), maar je hoeft niet te wachten met speculeren tot er iets verkocht wordt.

Ik ga ervan uit dat we tenminste een speler of 3 gaan verkopen (Janmaat (6), Pellè (9) en De Vrij (5)) wat wellicht op kan lopen tot 6 speler (Schaken (1-2), Clasie (6) en BMI (6)). Dat zal bij elkaar toch wel snel 20 mln tot 30+ mln opleveren, respectievelijk.

Dan kun je best speculeren dat er wel wat transfergeld beschikbaar is (tot 5 miljoen lijkt me niet erg onwaarschijnlijk).
pi_139413283
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:58 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zolang we niets verkopen hoeven we ons ook niet echt te versterken (als zou een flankspeler nog wel welkom zijn), maar je hoeft niet te wachten met speculeren tot er iets verkocht wordt.

Ik ga ervan uit dat we tenminste een speler of 3 gaan verkopen (Janmaat (6), Pellè (9) en De Vrij (5)) wat wellicht op kan lopen tot 6 speler (Schaken (1-2), Clasie (6) en BMI (6)). Dat zal bij elkaar toch wel snel 20 mln tot 30+ mln opleveren, respectievelijk.

Dan kun je best speculeren dat er wel wat transfergeld beschikbaar is (tot 5 miljoen lijkt me niet erg onwaarschijnlijk).
Je kan er wel vanuit gaan dat wanneer je 5 spelers verkoopt voor een aantal miljoenen dat andere clubs voor hun spelers ook de hoofdprijs gaan vragen.
pi_139413289
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:58 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als van Geel die bedragen haalt voor die spelers is het echt een baas.
pi_139413438
quote:

[..]

Bakkal werd ook gehuurd toch?
Feyenoord Rotterdam
pi_139413470
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Klopt. Al was die naar mijn mening niet echt van grote toegevoegde waarde.
pi_139413477
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Guidetti, Pelle (zo is hij toch echt eerst binnen gekomen :+) en Bakkal hadden succesvolle huurperiodes. Best netjes. En Immers dan, maar dat is niet echt een standaard huurconstructie.
pi_139413488
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:10 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Als je basisspeler bent bijna het hele seizoen ben je gewoon van grote waarde imo.
pi_139413528
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:10 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Geen topspeler, maar is wel nuttig gebleken en scoorde een paar belangrijke kools.
Feyenoord Rotterdam
pi_139413591
Gewoon Babovic terug halen naar de Kuip.
Feyenoord Rotterdam
pi_139413687
Hupperts zou ik nog steeds een goede toevoeging vinden.
pi_139413723
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:16 schreef Cara het volgende:
Hupperts zou ik nog steeds een goede toevoeging vinden.
Ik zou er de gok wel mee aandurven, mits hij weinig kost. Wat wel waarschijnlijk is als Roda degradeert.
pi_139413777
quote:

[..]

De Meeuw natuurlijk.
pi_139413836
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

De Meeuw natuurlijk.
Die vond ik toen niet eens zo heel slecht :@ (waarschijnlijk ook omdat de rest echt om te janken was)
pi_139414021
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

De Meeuw natuurlijk.
Meeuwis _O_
pi_139415006
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:21 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Die vond ik toen niet eens zo heel slecht :@ (waarschijnlijk ook omdat de rest echt om te janken was)
Ja, dat had ik toen ook inderdaad, wat leefden we toen toch in treurige tijden :'(
pi_139415063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:54 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, dat had ik toen ook inderdaad, wat leefden we toen toch in treurige tijden :'(
Biseswar.
pi_139415142
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

Biseswar.
Wat een schoten, onhoudbaar _O_ Zonde dat die is weggegaan, heeft nooooooooit wat verkeerd gedaan
pi_139415190
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:57 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Wat een schoten, onhoudbaar _O_ Zonde dat die is weggegaan, heeft nooooooooit wat verkeerd gedaan
Boëtius 0.1
pi_139415254
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

Biseswar.
Ja, maar aan de andere kant:
Armenteros, Bakkal, Verhoek, Singh, Te Vrede, Goossens, Schaken, Mulder, Lamprou.
Het is nu ook allemaal nog niet echt koek en ei. Maar we hebben een flinterdun laagje met wat betere spelers ervoor staan.
pi_139415265
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Boëtius 1.1
Fixed
pi_139415334
quote:
9s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:00 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Fixed
Een betere versie van boëtius zeg jij?
pi_139415382
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:02 schreef H.FR het volgende:

[..]

Een betere versie van boëtius zeg jij?
Absoluut, ik mis de schoten van 35 meter die met een curve erin gaan. JPB probeert het wel, maar is toch wat minder
pi_139415436
En hij had wat meer body :D
pi_139415537
Ja, jullie hebben me tuk.
Kunnen we die niet terughalen dan?
pi_139415553
Als inderdaad de Oranjegangers en Pelle verkocht gaan worden, moet er wel wat gebeuren.
Onze selectie dan:

Mulder, Hahn, Lamprou
van Beek, Mathijsen, Kongolo, Nelom
Vormer, Vilhena, Goossens, Immers, Sleegers,
Verhoek, Te Vrede, Boetius, Manu

:{
pi_139415554
Ik denk dat Antalyaspor wel wat ziet in een ruil met Schaken: toch een international die ze dan halen
  woensdag 30 april 2014 @ 16:08:13 #238
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_139415560
Biseswar. Smolov. Simon.
pi_139415765
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:08 schreef Cara het volgende:
Als inderdaad de Oranjegangers en Pelle verkocht gaan worden, moet er wel wat gebeuren.
Onze selectie dan:

Mulder, Hahn, Lamprou
van Beek, Mathijsen, Kongolo, Nelom
Vormer, Vilhena, Goossens, Immers, Sleegers,
Verhoek, Te Vrede, Boetius, Manu

:{
Hahn
(Mulder, Lamprou)
---
Lopes Cabral? - Van Beek - Kongolo - Nelom
(Mathijsen - ???- ???- ???)
---
Vormer - Immers - Vilhena
(Goossens - Sleegers - Karsdorp?)
---
Boetius - ??? - Manu
(Verhoek - Te Vrede - Achahbar?)

Voornamelijk de spoeling op de bank wordt erg dunnetjes dan
pi_139415829
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:13 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hahn
(Mulder, Lamprou)
---
---
---
Boetius - ??? - Manu

Met de basis moet het linkerrijtje inderdaad nog wel lukken. Maar elke blessure is dan extra verliespunten.

Maar als je zoveel verkoopt kun je voor +/- 10mln investeren, dus ik maak me niet zo druk
pi_139415933
quote:
Martin van Geel ziet nog voldoende potentie in de huidige selectie van Feyenoord. De Rotterdammers stelden zondag de tweede plaats veilig in het laatste seizoen van Ronald Koeman.

Koeman zei zelf dat Feyenoord pas echt terug is bij een titel. Klopt dat?
“Drie jaar geleden gingen Leroy Fer en Georginio Wijnaldum om drie redenen weg bij Feyenoord. Ze vonden dat ze zich niet konden doorontwikkelen, geen prijzen konden pakken en het Nederlands elftal niet konden halen. Toen zei ik: ‘als dat over drie jaar nog zo is, heb ik gefaald.’ Die drie argumenten zijn nu allemaal van tafel gehaald. Als we structureel om de titel willen strijden, zal het budget ook omhoog moeten. We presteren nog steeds boven onze macht met de vijfde begroting van Nederland. Er staat een fantastische spelersgroep, maar alles moet honderd procent kloppen.”

Hoe staat de club er nu financieel voor?
“Ik verwacht dat we voor het derde jaar op rij iets in de plus staan, maar dan niet meer dan een miljoen. Maar dat komt dan vooral door de recettes. We hebben al 27.000 seizoenkaarten verkocht. Qua begroting gaan we straks over AZ heen en nu gaan we op jacht naar FC Twente. Daar zijn we trots op, maar we komen nog niet in de buurt van Ajax en PSV. Bovendien kunnen we nog steeds geen transfer doen, tenzij we iemand verkopen. Gelukkig kunnen we steeds een hoger percentage van een verkoop herinvesteren.”

Verwachten jullie een drukke transferperiode?
“Om de kwaliteit van de spelersgroep te vergroten, zijn investeringen nodig. We zien geen kans meer om de selectie te versterken met een zelfopgeleide speler. Doordat we zelf geen transfersom kunnen betalen, houden we ons gedeisd en wachten we af. We hebben het geluk dat de contracten van bijna al onze spelers doorlopen, behalve de huurovereenkomst van Samuel Armenteros en de verbintenis van Otman Bakkal. Vorig seizoen zou het ook een hete zomer worden qua transfers, maar dat viel mee. Ik durf dus geen voorspellingen te doen.”

Zitten er nog voldoende groeimogelijkheden in de huidige selectie?
“We hebben veel jonge jongens die in één keer een spurt kunnen maken. Bij Heracles Almelo speelden we met het linkerkantje Kongolo, Vilhena en Boëtius. Daar zit nog volop doorgroei in. Bovendien kunnen spelers ook weer opleven onder een nieuwe trainer. We willen wel echt graag Europa ingaan en daar hebben we een bredere selectie voor nodig. Voor die wedstrijden wordt nogal wat gevraagd.”
Opvallend. Komende lichting dus te licht bevonden?
pi_139416329
Volgens mij mochten er toch een aantal jeugdspelers meegaan trainen met de selectie? Volgens mij wilde Rutten Achahbar, Manu, en een zooitje aankomend talenten (volgens mij Karsdorp en Nieuwkoop, wellicht Lopes Cabral) meenemen op trainingskamp. En Sleegers zou volgens mij definitief bij de selectie zitten.
Maar het zou natuurlijk kunnen dat er te weinig aankomt op de posities die vacant worden. :)
pi_139416490
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:30 schreef ace_eleven het volgende:
Volgens mij mochten er toch een aantal jeugdspelers meegaan trainen met de selectie? Volgens mij wilde Rutten Achahbar, Manu, en een zooitje aankomend talenten (volgens mij Karsdorp en Nieuwkoop, wellicht Lopes Cabral) meenemen op trainingskamp. En Sleegers zou volgens mij definitief bij de selectie zitten.
Maar het zou natuurlijk kunnen dat er te weinig aankomt op de posities die vacant worden. :)
Achahbar, Manu en Cabral komen wel op posities die versterking nodig hebben. Ik weet niet waar Nieuwkoop speelt.
pi_139416492
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:30 schreef ace_eleven het volgende:
Zullen wel allemaal spelers zijn die wel af en toe goed zijn om in te vallen, maar nog niet om een paar wedstrijden in de basis te staan.
  woensdag 30 april 2014 @ 16:47:11 #245
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_139417044
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:34 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zullen wel allemaal spelers zijn die wel af en toe goed zijn om in te vallen, maar nog niet om een paar wedstrijden in de basis te staan.
Dit soort jongens moet je gewoon een kans geven. Net als Kongolo.

En sowieso: Mensen die denken dat clubs in de rij gaan staan voor de spelers van Feyenoord zonder Europese ervaring :') Ik verwacht eigenlijk dat alleen Janmaat en Pelle weggaan. En dat dat +/- 13 miljoen gaat opleveren. Heel misschien Indi als hij het leuk doet op het WK(al is hij nu wel hopeloos uit vorm). Oh en Schaken, maar daar mogen we blij mee zijn.

Ziyech zou ik pas halen als Immers weggaat. Al zou ik hem natuurlijk wel graag zien komen. Verder zou ik het geld investeren in een goeie spits. Op de RB positie hebben we van Beek en Cabral. Laat het ze maar uitvechten.

Tot slot moet ik wel zeggen dat ik me druk maak over onze keepers. Mulder is gewoon geen keeper voor een topclub, en ook Hahn loopt na de winterstop te blunderen als een Grandel.
pi_139417435
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef satecl het volgende:

[..]

Dit soort jongens moet je gewoon een kans geven. Net als Kongolo.

En sowieso: Mensen die denken dat clubs in de rij gaan staan voor de spelers van Feyenoord zonder Europese ervaring :') Ik verwacht eigenlijk dat alleen Janmaat en Pelle weggaan. En dat dat +/- 13 miljoen gaat opleveren. Heel misschien Indi als hij het leuk doet op het WK(al is hij nu wel hopeloos uit vorm). Oh en Schaken, maar daar mogen we blij mee zijn.

Ziyech zou ik pas halen als Immers weggaat. Al zou ik hem natuurlijk wel graag zien komen. Verder zou ik het geld investeren in een goeie spits. Op de RB positie hebben we van Beek en Cabral. Laat het ze maar uitvechten.

Tot slot moet ik wel zeggen dat ik me druk maak over onze keepers. Mulder is gewoon geen keeper voor een topclub, en ook Hahn loopt na de winterstop te blunderen als een Grandel.
Gelukkig hebben we lampje nog... -O-
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 17:08:04 #247
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_139417803
quote:

[..]

Hahn
(Mulder, Lamprou)
---
---
---
Boetius - ??? - Manu

Vergeet Woudenberg niet.
  woensdag 30 april 2014 @ 17:37:17 #248
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139418835
Godsamme zit die telegraafgozert bij FC Rijnmond weer voor de HNS/VW-parochie te preken :')
pi_139420541
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:37 schreef Grifte het volgende:
Godsamme zit die telegraafgozert bij FC Rijnmond weer voor de HNS/VW-parochie te preken :')
Die argumenten van hem dan _O-
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 18:57:45 #250
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_139421515
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:35 schreef Muto het volgende:

[..]

Die argumenten van hem dan _O-
Wat waren zijn argumenten?
  woensdag 30 april 2014 @ 19:00:25 #251
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_139421640
quote:
Nieuw thuisshirt op eerste training; uitshirt op Open Dag

Een uitgedunde Feyenoord-selectie zal op 25 juni het nieuwe thuisshirt aan het Legioen presenteren. In de voorgaande jaren werden de nieuwe tenues van de Rotterdammers al rond april gepresenteerd, maar door contractuele afspraken met Puma wordt het geduld van de supporters op de proef gesteld.

Het nieuwe uitshirt van kledingsponsor Adidas zal pas één maand later getoond worden. Op de Open Dag van Feyenoord (20 juli, red.) zullen de spelers in dat shirt verschijnen.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_139421720
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Wat waren zijn argumenten?
Nou ja, het was een uitzending van 25 minuten ofzo, dus iets te veel om op te noemen. Maar hij beweerde dat VW-plan nooit is onderzocht (Maar de trojka kwam wel tot de conclusie dat de extra kosten voor VW de baten niet overtreffen), dat de supporters van vak S teveel schreeuwen en dat de andere 35.000 supporters wel voor nieuwbouw zijn. Dat Arsenal met het nieuwe stadion per wedstrijd 4,6 miljoen pond binnenhaalt (vergeet hij wel te noemen dat de Arsenal-kaarten duurste van heel Engeland zijn. SK kost daar vanaf 1100 pond).
  woensdag 30 april 2014 @ 19:11:53 #253
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_139422197
quote:

[..]

Hahn
(Mulder, Lamprou)
---
---
---
Boetius - ??? - Manu

Hahn wordt echt geen eerste keeper.
  woensdag 30 april 2014 @ 19:39:31 #254
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_139423453
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:11 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hahn wordt echt geen eerste keeper.
Ze hadden beter Tyton van PSV kunnen halen. Die wordt daar 3e keeper.
pi_139423545
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:39 schreef satecl het volgende:

[..]

Ze hadden beter Tyton van PSV kunnen halen. Die wordt daar 3e keeper.
Die was vast niet transfervrij.
blablablabla
pi_139423616
Echt benieuwd naar komend seizoen hoor, nu alweer zin in.

Verder ook benieuwd naar advies morgen na het laatste optreden van Gudde's kontmaatje vanavond. Die zijn nu dan toch echt wel een keer uitgespeeld mag ik aannemen.
pi_139423963
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:42 schreef Scrummie het volgende:
Echt benieuwd naar komend seizoen hoor, nu alweer zin in.

Verder ook benieuwd naar advies morgen na het laatste optreden van Gudde's kontmaatje vanavond. Die zijn nu dan toch echt wel een keer uitgespeeld mag ik aannemen.
Ik zou er niet op rekenen, dat gaat de komende jaren nog wel door, waarschijnlijk zelfs als het stadion al vernieuwbouwd is
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 19:50:59 #258
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_139424061
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:02 schreef Muto het volgende:

[..]

Nou ja, het was een uitzending van 25 minuten ofzo, dus iets te veel om op te noemen. Maar hij beweerde dat VW-plan nooit is onderzocht (Maar de trojka kwam wel tot de conclusie dat de extra kosten voor VW de baten niet overtreffen), dat de supporters van vak S teveel schreeuwen en dat de andere 35.000 supporters wel voor nieuwbouw zijn. Dat Arsenal met het nieuwe stadion per wedstrijd 4,6 miljoen pond binnenhaalt (vergeet hij wel te noemen dat de Arsenal-kaarten duurste van heel Engeland zijn. SK kost daar vanaf 1100 pond).
Thanks. Lachwekkend verhaal inderdaad. Ging Zanger Rinus er niet tegen in?
pi_139424149
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:50 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Thanks. Lachwekkend verhaal inderdaad. Ging Zanger Rinus er niet tegen in?
Jawel, maar vooral die presentator.
pi_139424156
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:49 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik zou er niet op rekenen, dat gaat de komende jaren nog wel door, waarschijnlijk zelfs als het stadion al vernieuwbouwd is
Dan word er wel wat aan gedaan gok ik zo. Iemand anders op een ander forum omschreef het wel treffend; door al dat gezanik ben ik dit hele stadion geneuzel zo zat, dat ik bijna niet eens meer iets anders wil als gewoon de Kuip. Man man man, wat heeft dit dossier laten zien dat we én geen goeie bestuurders hebben, én hoe verdeeld men is in bepaalde groeperingen.
  woensdag 30 april 2014 @ 20:01:53 #261
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139424585
Die Van der Kraan (de Telegraaf-journalist die aanwezig was) sprak ook op een toontje als van morgen valt een besluit voor het advies, maar vervolgens laat Feyenoord er berekeningen op los, en hoeft het zeker nog niet definitief te zijn. Hij had net een half uur lopen plaveien voor het wederom bekijken naar HNS, en liet eigenlijk doorschemeren dat hij graag zou zien dat Feyenoord niet het advies volgt, maar wederom een HNS-traject gaat opzetten.
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 20:17:22 #262
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_139425311
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan word er wel wat aan gedaan gok ik zo. Iemand anders op een ander forum omschreef het wel treffend; door al dat gezanik ben ik dit hele stadion geneuzel zo zat, dat ik bijna niet eens meer iets anders wil als gewoon de Kuip. Man man man, wat heeft dit dossier laten zien dat we én geen goeie bestuurders hebben, én hoe verdeeld men is in bepaalde groeperingen.
Supporters zijn ook erg verdeeld heb ik het idee.
  woensdag 30 april 2014 @ 20:21:44 #263
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_139425568
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:01 schreef Grifte het volgende:
Die Van der Kraan (de Telegraaf-journalist die aanwezig was) sprak ook op een toontje als van morgen valt een besluit voor het advies, maar vervolgens laat Feyenoord er berekeningen op los, en hoeft het zeker nog niet definitief te zijn. Hij had net een half uur lopen plaveien voor het wederom bekijken naar HNS, en liet eigenlijk doorschemeren dat hij graag zou zien dat Feyenoord niet het advies volgt, maar wederom een HNS-traject gaat opzetten.
Hij is ook een groot voorstander van dat traject: http://www.lunaticnews.nl/nieuws/triest-eigenlijk/

quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:17 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Valt wel mee denk ik zo.
Elite
Tegen TTIP
pi_139425843
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:17 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Naja, FR12 lees ik veel pro-VW mensen. Maar voor de rest vooral RDK/BAM.
  woensdag 30 april 2014 @ 20:28:23 #265
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_139425886
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:27 schreef Muto het volgende:
Naja, FR12 lees ik veel pro-VW mensen.
FR12 zijn dan ook allemaal nog scholieren w/
  woensdag 30 april 2014 @ 20:37:31 #266
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_139426302
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:27 schreef Muto het volgende:

[..]

Naja, FR12 lees ik veel pro-VW mensen.
tja, FR12 :')
Ik ben inmiddels overleden.
pi_139426736
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het probleem is gewoon dat er vanaf het begin hopeloos gecommuniceerd is. De spookverhalen over metaalmoeheid en betonrot, het geheimzinnige TNO-rapport, een paragraaf opnemen in je plannen over nagenoeg de sloop van de Kuip en zeggen dat het achteraf niet zo bedoeld is, een Feyenoordfamilie zonder supporters.

Had gewoon vanaf het begin het verhaal eerlijk uit de doeken gedaan en de supporters bij het proces betrokken dan was er een wereld gewonnen. Uiteindelijk wil iedereen het allerbeste voor de club, ook als het betekent dat dit nieuwbouw moet zijn. Echter zal je dan met een steekhoudend verhaal moeten komen. Nu is er vanaf moment één al wantrouwen geweest en zeker niet altijd onterecht.
#12 is not for sale!
  woensdag 30 april 2014 @ 20:50:31 #268
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_139426989
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Die was vast niet transfervrij.
Heb je gelijk in. Maar PSV wil wel graag af van een dure 3e keeper, denk ik. En Tyton zou zo'n overstap ook wel zien zitten.... denk ik. :)
pi_139430589
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:50 schreef satecl het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Maar PSV wil wel graag af van een dure 3e keeper, denk ik. En Tyton zou zo'n overstap ook wel zien zitten.... denk ik. :)
Ik zat er ook al aan te denken ja, zou een mooie aankoop zijn, maar gaat niet gebeuren.
pi_139430757
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:46 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik zat er ook al aan te denken ja, zou een mooie aankoop zijn, maar gaat niet gebeuren.
PSV leent hem gewoon weer uit à la Bakkal en zorgt er zo voor dat Feyenoord weer boven PSV eindigt _O_
pi_139430896
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:48 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

PSV leent hem gewoon weer uit à la Bakkal en zorgt er zo voor dat Feyenoord weer boven PSV eindigt _O_
Doen ze Narsingh er dan ook bij?
pi_139431137
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

Doen ze Narsingh er dan ook bij?
En Wijnaldum
  woensdag 30 april 2014 @ 21:55:04 #273
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_139431221
Hoe is het eigenlijk met die jonge Poolse keeper Miazek?
pi_139433543
BAM is het geworden.

JanDirkStouten twitterde op woensdag 30-04-2014 om 22:27:04 En de winnaar is de ..... de BAM. #stadion #Feyenoord reageer retweet
pi_139433617
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef Muto het volgende:
BAM is het geworden.

JanDirkStouten twitterde op woensdag 30-04-2014 om 22:27:04 En de winnaar is de ..... de BAM. #stadion #Feyenoord reageer retweet
Waarom wordt dit nu al bekend dan? :')
SPOILER
pi_139433726
SPOILER
pi_139433848
Is pas een advies toch?

Wel vreemd overigens dat ik vrijwel niemand heb horen klagen over een gebrek aan transparantie over de huidige plannen die er nu liggen.

Er lijkt nu een plan gekozen te zijn, terwijl er geen enkele openheid is getoond wat betreft businesscases, risico voor de BVO, verdienmodel, en groeipotentie.

Maar wellicht morgen meer duidelijkheid. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_139433860
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:30 schreef Muto het volgende:
SPOILER
Ik blijf dat blok in het midden jammer vinden. Ik geniet altijd zo van het weidse uitzicht.
Of zou hij hoog genoeg hangen om er 0 last van te hebben?
pi_139433881
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Is pas een advies toch?

Wel vreemd overigens dat ik vrijwel niemand heb horen klagen over een gebrek aan transparantie over de huidige plannen die er nu liggen.

Er lijkt nu een plan gekozen te zijn, terwijl er geen enkele openheid is getoond wat betreft businesscases, risico voor de BVO, verdienmodel, en groeipotentie.

Inderdaad, nu graag alle plannen naar buiten brengen.
pi_139433889
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:30 schreef Muto het volgende:
SPOILER
Ziet er, afgezien van die hangende televisie bovenin, prachtig uit.
pi_139433957
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:33 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ziet er, afgezien van die hangende televisie bovenin, prachtig uit.
Daar moeten ze wel wat op bedenken vind ik eigenlijk :r
pi_139433989
quote:
Is pas een advies toch?

Is een advies, ja. De doorrekeningen etc. zouden gepubliceerd moeten worden. Maar het schijnt dat de bedrijven uit concurrentie-overwegingen hun plannen niet wilden openbaren. Hopelijk nu verandering.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:32 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik blijf dat blok in het midden jammer vinden. Ik geniet altijd zo van het weidse uitzicht.
Of zou hij hoog genoeg hangen om er 0 last van te hebben?
Het dak bolt naar boven, dus je zult er geen last hebben vermoed ik.
pi_139434118
Buitenkant vind ik niks. Binnenkant ziet er prima uit.
  woensdag 30 april 2014 @ 22:37:16 #284
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_139434123
BAM it is.
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 30-04-2014 om 22:34:49 BAM heeft de strijd om verbouwing van De Kuip gewonnen. Morgen wordt het besluit nader toegelicht op een persconferentie! (Rijnmond) reageer retweet
2000 light years from home
  woensdag 30 april 2014 @ 22:37:21 #285
357045 Grifte
Feijenoord
pi_139434132
quote:
Is pas een advies toch?

Een supportersafvaardiging heeft de plannen wel mogen inzien, zag ik op twitter vanmiddag.

Ben best blij met BAM, lijkt mij een ervaren partner. Buitenkant ben ik niet zo'n fan van, oa geen stadionmasten meer, maar de binnenkant blijf ik schitterend vinden (op het scherm na, maar met wat protest kan dat wel tegengehouden worden.)
pi_139434140
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:35 schreef Muto het volgende:

[..]

Is een advies, ja. De doorrekeningen etc. zouden gepubliceerd moeten worden. Maar het schijnt dat de bedrijven uit concurrentie-overwegingen hun plannen niet wilden openbaren. Hopelijk nu verandering.

[..]

Het dak bolt naar boven, dus je zult er geen last hebben vermoed ik.
Zou het? Want de vorige keer werd alles wel netjes openbaard.
Maar hopelijk nu dan inderdaad!
pi_139434178
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef Maastoren het volgende:
Die is dan ook zo goed als hetzelfde als nu.
pi_139434258
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef Grifte het volgende:

[..]

Een supportersafvaardiging heeft de plannen wel mogen inzien, zag ik op twitter vanmiddag.

Ben best blij met BAM, lijkt mij een ervaren partner. Buitenkant ben ik niet zo'n fan van, oa geen stadionmasten meer, maar de binnenkant blijf ik schitterend vinden (op het scherm na, maar met wat protest kan dat wel tegengehouden worden.)
Inderdaad.

Ach, en het zijn nog concept tekeningen. Exploitatie, zichtlijnen en financiering zijn de belangrijkste zaken. Uiterlijk kan nog veel aangepast worden in principe.
pi_139434259
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef Maastoren het volgende:
Ik vond RDK binnenkant mooier.
pi_139434338
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:38 schreef Muto het volgende:

[..]

Blij dat die het niet geworden zijn :)
pi_139434340
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:38 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik ook, buitenkant ook eigenlijk wel. Maar er zal nog genoeg veranderen denk ik, wachten is op echte goed uitgewerkte artist impressions van het definitieve ontwerp.
pi_139434388
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die is dan ook zo goed als hetzelfde als nu.
Daarom :6
pi_139434393
Wie is de architect?
★★★
pi_139434541
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is de architect?
AE architecten uit Bunnik
  woensdag 30 april 2014 @ 22:44:55 #295
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_139434603
Bij het BAM plan verdwijnt ook de gracht
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 22:46:22 #296
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139434681
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef Merkie het volgende:
BAM it is.
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 30-04-2014 om 22:34:49 BAM heeft de strijd om verbouwing van De Kuip gewonnen. Morgen wordt het besluit nader toegelicht op een persconferentie! (Rijnmond) reageer retweet
Zo zonde. Een 3e ring was zoveel beter dan het verlengen van de 2e i.v.m. de zichtlijnen.
4045
onlogisch
pi_139434690
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:44 schreef Sunri5e het volgende:
Bij het BAM plan verdwijnt ook de gracht
Nou, die zal heus wel blijven. Denk niet dat dat nou heel handig is.
pi_139434718
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Muto het volgende:

[..]

Nou, die zal heus wel blijven. Denk niet dat dat nou heel handig is.
Lijkt me ook niet nee :')
pi_139434817
Maar laten we hopen dat er ook wat plannen van RDK worden toegevoegd aan BAM. En dat er een beetje tempo erin komt.
pi_139434941
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:49 schreef Muto het volgende:
Maar laten we hopen dat er ook wat plannen van RDK worden toegevoegd aan BAM. En dat er een beetje tempo erin komt.
En dat het uberhaupt doorgaat. Ik zie mongolen er ook nog wel voor aan om niks met het advies te doen.
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 22:51:45 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_139434957
Dicht!
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: