SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Als Margaery Tyrell mij zo benadert, had ik die zelfde avond nog nageslacht.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom zou je bang zijn om kinder prono te zien?
Dit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 01:07 schreef CrashO het volgende:
Ik verwacht nog wel (geïmpliceerde) prono van hun 2 btw. Al zal het ongetwijfeld in PG-13 stijl gefilmd worden om het legaal te houdenSoort schaduw op de muur en wat gehijg ofzo
Dit. Als je echt helemaal niets wilt weten moet je uit topics over series wegblijven waar mensen gewoon speculeren. Punt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:25 schreef outtayourleague het volgende:
Tjongejonge, er wordt gewoon wat gespeculeerd. Geen boekengedoe en bovendien heeft iedereen die trailer allang gezien, want die is voor het hele seizoen. Kan me niet voorstellen dat er iemand is die die in de aanloop van de start van het seizoen niet gezien heeft.
Is waarschijnlijk meer 2 seconden gehijg.quote:
Op je 13e vader zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:31 schreef Obama het volgende:
[..]
Als Margaery Tyrell mij zo benadert had ik die zelfde avond nog nageslacht.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk meer 2 seconden gehijg.
Alsof je als koning maar 1 minuut de verantwoordelijkheden van een vader heeft. Lekker een harem er op na houden. Fuck vrijgezel zijn.quote:
*meldtquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:25 schreef outtayourleague het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er iemand is die die in de aanloop van de start van het seizoen niet gezien heeft.
Dat is ook wel zo, maar ik vind Tyrion de grootste baas van allemaalquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:29 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dat is wel het mooie van de serie,
iedereen kan ineens dood vermoord worden. zoals de rob, katlyn en Ned stark.
ik hoop het ook wel heur dat hij blijft leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2014 16:46:13 ]
Ik denk niet dat als er maar een paar Walkers zijn, dat het dan zo'n grote legende/mythe is in Westeros is. Maar het zou inderdaad best zo kunnen zijn dat de White Walkers meer als commanders van de legers wights zijn o.i.d.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:57 schreef Khaleesi het volgende:
Wat mij opviel is dat we eigenlijk geen idee hebben hoeveel White Walkers er nu eigenlijk zijn. Dat hoeven er niet eens meer dan 20 te zijn als je op de serie af moet gaan. Dat er een hoop Wights zijn, dat is een feit ja.
Ik heb nu verschillende beschrijvingen van de verschillen tussen WW's en wights en ik snap het nog niet helemaal. Ik hou het er gemakshalve maar op dat WW's ouder, groter en sterker en qua uiterlijk meer vergaan zijn dan de wights. Plus dat ze mensen tot wight kunnen maken. Maar kunnen WW's ook mensen tot WW maken?
En wordt een hele oude wight dan ook automatisch een WW?
Ik gok dat als hij zegt dat hij als meer bekend wil staan dan alleen Kingsslayer, dat hij daar mee bedoeld dat hij juist ook om nobelere daden bekend wil staan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jaime heeft in deze aflevering nogmaals gezegd dat er bij hem ''nog veel bladzijdes leeg zijn''. Hij wil, dinds hij zijn hand is kwijtgeraakt, niet meer als kingslayer in de boeken. Misschien gaan Jaime en Tyron wel een backstab aktie doen tegen hun vader!
quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:57 schreef Forbry het volgende:
Ik hoop (en denk) eigenlijk eerder dat Ghost wraak gaat nemen op Rast (omdat hij hem ook zo aan het treiteren was met dat drinkwater)
Ik vermijd trailers altijd, van GoT, films en van wat dan ook. 90% van de tijd zitten komen er stukjes in voor die delen van het verhaal spoileren. Daarnaast is:quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:25 schreef outtayourleague het volgende:
Tjongejonge, er wordt gewoon wat gespeculeerd. Geen boekengedoe en bovendien heeft iedereen die trailer allang gezien, want die is voor het hele seizoen. Kan me niet voorstellen dat er iemand is die die in de aanloop van de start van het seizoen niet gezien heeft.
toch niet heel moeilijk om te begrijpen.quote:Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
Gaat toch heen joh. het is al jaaaaren de regel dat de inhoud van trailers niet besproken worden. Dus ook geen gespeculeer dat daarop gebaseerd is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Als je echt helemaal niets wilt weten moet je uit topics over series wegblijven waar mensen gewoon speculeren. Punt.
Je quote mijn opmerking over Ghost en Rast, maar ik weet niet waarom...quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:46 schreef schijffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat als er maar een paar Walkers zijn, dat het dan zo'n grote legende/mythe is in Westeros is. Maar het zou inderdaad best zo kunnen zijn dat de White Walkers meer als commanders van de legers wights zijn o.i.d.
[..]
Ik gok dat als hij zegt dat hij als meer bekend wil staan dan alleen Kingsslayer, dat hij daar mee bedoeld dat hij juist ook om nobelere daden bekend wil staan.
[..]
[..]
Ik vermijd trailers altijd, van GoT, films en van wat dan ook. 90% van de tijd zitten komen er stukjes in voor die delen van het verhaal spoileren. Daarnaast is:
[..]
toch niet heel moeilijk om te begrijpen.
Stuur de elegieën alsjeblieft naar HBO.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gaat toch heen joh. het is al jaaaaren de regel dat de inhoud van trailers niet besproken worden. Dus ook geen gespeculeer dat daarop gebaseerd is.
Dan moeten die trailers ook niet gepost worden, toch? Ik lurkte wat in deze topicreeks in de aanloop naar de het nieuwe seizoen en ik heb ze allemaal voorbij zien komen, inclusief bespreken van de inhoud...quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gaat toch heen joh. het is al jaaaaren de regel dat de inhoud van trailers niet besproken worden. Dus ook geen gespeculeer dat daarop gebaseerd is.
Mensen kunnen toch zelf bepalen of ze trailers kijken of niet? Er is ook al sinds jaaaaaren discussie over. trailers die aan het eind van de aflevering komen, mogen die dan wel? Mogen trailers dan wel gepost worden? Etc etc etc, het is allemaal al dertig keer gepasseerd. Als je wel trailers wil bespreken, moet je je in TV (of is het ftr hier?) melden en de mods hiervan overtuigen. tot die tijd komen hier mensen die uitgaan van de jarenlange afspraak trailers niet te bespreken, dus hou daar aub rekening mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:51 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dan moeten die trailers ook niet gepost worden, toch? Ik lurkte wat in dit topic in de aanloop naar de het nieuwe seizoen en ik heb ze allemaal voorbij zien komen...
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef Forbry het volgende:
Ik weet dat er mensen zijn die de trailers niet (willen) bekijken (ik bekijk die wel, maar bekijk de previews enzo weer niet), maar van mijn kant was het gespeculeer in eerste instantie helemaal niet op de trailer gebaseerd en ik had mijn opmerking t.a.v. de trailer juist ook bewust in spoilertags gezet...
Ik beschouw eigenlijk alles hier als gespeculeer en niet als iets wat zo gaat gebeurenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:54 schreef Forbry het volgende:
Ik weet dat er mensen zijn die de trailers niet (willen) bekijken (ik bekijk die wel, maar bekijk previews enzo weer niet), maar van mijn kant was het gespeculeer in eerste instantie helemaal niet op de trailer gebaseerd en ik had mijn opmerking t.a.v. de trailer juist ook bewust in spoilertags gezet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |