abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139367371
Margaery die Tommen bewerkt. _O_

Het leeftijdsverschil is wel een beetje eh...

En wat een prachtig mooie actrice is het toch. O+
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:49:29 #102
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139367376
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:06 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

:o Pas op, anti-boekers komen haten.
Terwijl ik juist het gevoel had dat de boeklezers voor de verandering eens gespoilerd zijn door de serie met deze aflevering :X.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:51:24 #103
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139367418
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:41 schreef Re het volgende:
Weet niet precies waarom Jaime toch zo protective is tov Sansa of het moet zijn eer zijn en het helpen van zijn broer.

Voor Jaime, de Kingslayer, is eer natuurlijk redelijk belangrijk. Zie ook het stukje waar Brienne in the White Book leest.
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:52:07 #104
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_139367441
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Margaery die Tommen bewerkt. _O_

Het leeftijdsverschil is wel een beetje eh...

En wat een prachtig mooie actrice is het toch. O+
Natalie Dormer en Dean-Charles Chapman schelen 15 jaar. :X

Maar die blik op Tommen's gezicht was wel m'n favoriete ding uit de afgelopen aflevering. Denk niet dat hij veel geslapen heeft. :')
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_139367456
quote:

piemel Pod.

_O-
pi_139367482
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 01:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hoop toch zo dat Tyrion in leven blijft :X
Anders mag de auteur zichzelf voor zijn kop slaan. Leukste personage. :{ Beetje humor is fijn.
pi_139367502
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:52 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Natalie Dormer en Dean-Charles Chapman schelen 15 jaar. :X

Maar die blik op Tommen's gezicht was wel m'n favoriete ding uit de afgelopen aflevering. Denk niet dat hij veel geslapen heeft. :')
Echt he :D
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:55:26 #108
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139367526
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Anders mag de auteur zichzelf voor zijn kop slaan. Leukste personage. :{ Beetje humor is fijn.
Ome Sjors had vooraf waarschijnlijk ook niet kunnen bedenken dat dat karakter uit zijn boeken het populairste karakter in de serie zou worden. Was het een andere acteur geweest of het script iets minder scherp, dan had niemand zo om Tyrion gegeven denk ik.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_139367564
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:55 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ome Sjors had vooraf waarschijnlijk ook niet kunnen bedenken dat dat karakter uit zijn boeken het populairste karakter in de serie zou worden. Was het een andere acteur geweest of het script iets minder scherp, dan had niemand zo om Tyrion gegeven denk ik.
Nee, dat weet ik natuurlijk. :P Valt de auteur ook niks te verwijten. Zoals iemand al zei is het juist een sterk punt van GoT dat niemand veilig is.
pi_139367632
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:01:38 #111
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139367665
quote:
She likes his pussy.... :X
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:02:55 #112
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139367700
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, dat weet ik natuurlijk. :P Valt de auteur ook niks te verwijten. Zoals iemand al zei is het juist een sterk punt van GoT dat niemand veilig is.
Ah, op zo'n manier voor zijn kop slaan. Tsja, als Tyrion in de boeken (ik lees ze niet, dus ik weet het niet) wel dood gaat, dan kunnen ze hem moeilijk in de serie wel in leven laten omdat het zo'n populair karakter is geworden. Een beetje afwijken van de boeken kan nog wel, maar dat zou veel te veel problemen geven.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_139367896
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:45 schreef Sitethief het volgende:

Dit is dus in de serie ietsjes anders gegaan. maar neem even voor het gemak aan dat ze honderden gladiatorachtige slaven bevrijd hebben in de stad. In de serie komen ze slaven tegen die niks van vechten weten.
ok, dat klinkt al plausibeler :Y Ik vond het een beetje afgeraffeld in de serie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_139367994
De aflevering was wel vet hoor, maar voelde zo gehaast... Dat einde :)
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_139368168
Bran neemt de draken over als hij uiteindelijk opper-warg is geworden, daarvoor gaat hij immers naar het noorden! Bam! Draken verwoesten alles en iedereen en Bran is oppermeesterkoning.

#ultieme einde spoiler
pi_139368374
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:55 schreef Weakling het volgende:

[..]

ojee, zo had ik het nog niet bekeken :{ renly is in de serie zon suffe personage, dat weinigen om hem rouwden, maar in het boek is hij een toffe personage en daarom baalde ik toen die schaduw langskwam ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:27:35 #117
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139368381
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:19 schreef blessed19 het volgende:
Bran neemt de draken over als hij uiteindelijk opper-warg is geworden, daarvoor gaat hij immers naar het noorden! Bam! Draken verwoesten alles en iedereen en Bran is oppermeesterkoning.

#ultieme einde spoiler
En dan wordt Bran wakker en blijkt ie nog steeds in bed te liggen met zijn moeder naast hem die hem verzorgt nadat ie uit het raam geflikkerd is en begint alles van voren af aan

#real ultimate ending
pi_139368416
quote:
_O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:29:38 #119
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139368449
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ok, dat klinkt al plausibeler :Y Ik vond het een beetje afgeraffeld in de serie.
Ik denk dat dat ook vooral met tijd en budget te maken heeft, maar ik vond het ook jammer.
pi_139368453
Ik heb nog geen seconde angst gehad dat Tyrion die trial niet gaat overleven... Ondanks Ned, Cat en Robb ben ik er eigenlijk heilig van overtuigd dat dit wel "goed" afloopt... Misschien dat Tyrion ooit nog wel het loodje gaat leggen (dat zou mij dan weer niet verbazen), maar niet nu al/hierdoor :N

Niemand die het trouwens heeft over dat Jaime dat zwaard aan Brienne gaf... heel mooi vond ik dat...

Oathkeeper O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 29-04-2014 11:35:01 ]
Tails tell tales
pi_139368529
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

ojee, zo had ik het nog niet bekeken :{ renly is in de serie zon suffe personage, dat weinigen om hem rouwden, maar in het boek is hij een toffe personage en daarom baalde ik toen die schaduw langskwam ;(
Ik heb eigenlijk totaal geen problemen met de fantasy-elementen, integendeel zelfs, maar die moord met dat schaduwding ging mij in dit opzicht toch echt wel een stapje te ver :') Blijf ik één van de slechtste momenten in GoT vinden...
Tails tell tales
pi_139368609
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:32 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk totaal geen problemen met de fantasy-elementen, integendeel zelfs, maar die moord met dat schaduwding ging mij in dit opzicht toch echt wel een stapje te ver :') Blijf ik één van de slechtste momenten in GoT vinden...
waarom dan?
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:35:18 #123
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139368620
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:29 schreef Sitethief het volgende:
Ik denk dat dat ook vooral met tijd en budget te maken heeft, maar ik vond het ook jammer.
Tijd en budget zijn nooit een reden om een domme compleet ongeloofwaardige scene op te nemen en dat was het in dit geval naar mijn smaak wel.
pi_139368657
Toffe aflevering. De White Walkers weer een keer in beeld aan het eind was al helemaal cool. Ook fijn dat we nu zeker weten dat Olenna en Littlefinger er samen achter zaten. Goed voorspeld dus :) Wel benieuwd wat Littlefinger nu met Sansa gaat doen. Zo'n creep dat het is. Wel duidelijk dat hij alleen met Lyssa trouwt om het grondgebied en om meer macht te hebben.

Jaime/Brienne waren geweldig! Jaime is echt veranderd nadat hij Brienne heeft leren kennen en hij zijn hand heeft verloren. Hij is zowaar ''likeable'' geworden voor me. Z'n scene met Tyrion was ook goed. Hij beseft ook wel dat Tyrion onschuldig is. Dat afscheid tussen Jaime en Brienne ( en Pod! ) was best zielig eigenlijk :(

Denk dat Tyrion zijn trial wel overleeft eigenlijk, al weet ik niet hoe, en wat er daarna met hem zal moeten gebeuren. Lijkt me sterk dat hij nadien gewoon gezellig in Kings Landing blijft bij Cersei en co...misschien Sansa zoeken ook? De echte moordenaar van Joffrey opsporen?

Verhaallijn van Dainerys valt me wat tegen eigenlijk. Alsnog hartstikke tof, maar had wel iets meer actie verwacht. Maar budget zal wel opgespaard worden voor andere battles dit seizoen gok ik.

Bran was eindelijk zowaar een beetje interessant. Jon en Bran die elkaar waarschijnlijk eindelijk weer gaan zien! Dat zou mooi zijn. Arme Hodor en Dire Wolfs :(

Toen wij hem hier keken herkenden we trouwens Locke niet eens. Wel een bekend gezicht, maar hadden helemaal niet de link gelegd dat hij in opdracht werkte van Bolton :P
pi_139368707
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:02 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ah, op zo'n manier voor zijn kop slaan. Tsja, als Tyrion in de boeken (ik lees ze niet, dus ik weet het niet) wel dood gaat, dan kunnen ze hem moeilijk in de serie wel in leven laten omdat het zo'n populair karakter is geworden. Een beetje afwijken van de boeken kan nog wel, maar dat zou veel te veel problemen geven.
Nee inderdaad, moeten ze ook absoluut niet doen. :N
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:38:59 #126
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139368734
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toen wij hem hier keken herkenden we trouwens Locke niet eens. Wel een bekend gezicht, maar hadden helemaal niet de link gelegd dat hij in opdracht werkte van Bolton :P
Yay! Ik was gelukkig niet de enige! *O*
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:43:41 #127
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_139368889
die tekst op de muren in Mereen was inderdaad wat vreemd, viel me ook gelijk op. En hoe de Khaleesi steeds complete steden overneemt gaat me ook wat te makkelijk. Ze hoeven natuurlijk geen complete veldslagen te laten zien maar hier had ze, zover we gezien hebben, helemaal geen weerstand. Wel een mooi beeld met al die gekruisigde slavendrijvers :)

Op de een of andere manier hebben de scene's in castle black me nog nooit kunnen boeien, nu en de vorige aflevering ook niet. Het is wachten tot de wildlings daar aan gaan vallen maar nu Jon daar weer weg is heb ik zo een vermoeden dat als hij terugkomt de boel al overgenomen is. En het is een beetje te toevallig dat net nu Jon terug naar Crasters gaat (met een domme rede, alsof de wildlings totaal geen benul hebben dat er maar een fractie van de 10.000 soldaten zijn en ze toestaan dat terwijl een wildling leger onderweg is er nog meer soldaten het pand verlaten) hij Locke tegenkomt en ze net dan toevallig precies richting de door Locke gewilde kids gaan, terwijl Locke ook geen idee heeft waar ze zijn en of jon dat weet.

En ik had verwacht dat de white walkers wel even gingen huishouden en richting muur gingen, het is ook alweer bijna 2 seizoenen geleden dat we ze langs Sam zagen draven op weg naar.... de muur? Maar ondertussen verzamelen ze nog steeds gewoon wat kids. Wel mooi dat we een inkijkje in hun 'tempel' gekregen hebben en nu weten wat ze met de baby's doen, Maar dat vermoeden had ik wel al eigenlijk.
pi_139368904
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:36 schreef AlwaysHappy het volgende:

ik herkende hem wel, maar ik was verbaasd om hem daar te zien, ik heb toen de scene met hem en bolton herbekeken en daarin werd het wel duidelijk

het was wel een gekke grote sprong opeens, net als dat ghost opeens gevangen was bij craster

en wtf man dat die zieke gast uit mormonts schedel drinkt :r :r :r die gaat opgegeten worden door ghost :Y
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:45:12 #129
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139368940
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

waarom dan?
Ik kan niet voor Forbry spreken, maar ik vond het in eerste instantie te makkelijk overkomen. Later werd dan wel uitgelegd dat je dit niet eindeloos kon herhalen, maar dat veranderde niks aan het moment dat ik het de eerste keer zag. Voor sommige mensen worden hele plannen bedacht, wordt helemaal naar toe gewerkt, en voor Renly poept iemand even een schaduw uit.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:49:08 #130
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139369086
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:03 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Kraznyz kon ook geen engels... Maar die ene slavetrader van Yunkai dan weer wel.
Zal best dat ze engels kunnen, maar de boodschap is natuurlijk gericht op de slaven, en die kunnen (lijkt me) geen engels. :)
Ik blijf erbij dat het voor de kijkers in het Engels is gemaakt. Men moet er nog altijd rekening mee houden dat een goed verhaal niet voldoende is, de manier waarop je een verhaal vertelt is minstens net zo belangrijk. Een paar onbegrijpelijke woorden op de muur en "Kill the masters" als ondertiteling, zou niet hetzelfde effect hebben.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_139369199
Godverdomme hoeveel mensen kunnen over zoiets stoms als een stukje (nietszeggende) tekst op een muur die 2 seconden in beeld is, vallen. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_139369216
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik herkende hem wel, maar ik was verbaasd om hem daar te zien, ik heb toen de scene met hem en bolton herbekeken en daarin werd het wel duidelijk

het was wel een gekke grote sprong opeens, net als dat ghost opeens gevangen was bij craster

en wtf man dat die zieke gast uit mormonts schedel drinkt :r :r :r die gaat opgegeten worden door ghost :Y
Dat van Ghost kon ik nog enigszins begrijpen gezien Ghost ook niet bij Jon was toen hij bij de Wildlings was. Dus hij zal in die periode wel rondgehangen hebben, en gevangen zijn door die lui. Maar blijft inderdaad wel en vrij grote sprong :P
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:54:08 #133
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139369273
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:45 schreef Sitethief het volgende:

[..]

[..]

-knip-
Optyfen met je boekspoilers, ga hier maar posten: TV / Game of Thrones MET Boekspoilers #11

Is het echt zo moeilijk om onderscheid te maken tussen deze twee topics? Misschien heb ik het niet door en moet je hier bijzonder intelligent voor zijn, maar ik krijg eerder het idee dat er bij sommige mensen door de fontanel gescheten is.
pi_139369275
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:45 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik kan niet voor Forbry spreken, maar ik vond het in eerste instantie te makkelijk overkomen. Later werd dan wel uitgelegd dat je dit niet eindeloos kon herhalen, maar dat veranderde niks aan het moment dat ik het de eerste keer zag. Voor sommige mensen worden hele plannen bedacht, wordt helemaal naar toe gewerkt, en voor Renly poept iemand even een schaduw uit.
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

waarom dan?
Nou ja, het is een beetje wat BaasBanaan schrijft..
Op deze manier kan je gewoon de meest belachelijke plots creëren, plots die eigenlijk nergens meer over gaan... Het is moeilijk om goed in woorden uit te leggen waarom ik dit soort fantasy dan weer niet leuk vind... het is een gevoelsmatige grens die ik heb in wat ik nog enigszins geloofwaardig vind ofzo...

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 29-04-2014 12:03:10 ]
Tails tell tales
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:55:05 #135
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139369307
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:54 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Optyfen met je boekspoilers, ga hier maar posten: TV / Game of Thrones MET Boekspoilers #11

Is het echt zo moeilijk om onderscheid te maken tussen deze twee topics? Misschien heb ik het niet door en moet je hier bijzonder intelligent voor zijn, maar ik krijg eerder het idee dat er bij sommige mensen door de fontanel gescheten is.
Hoe kan ik nou iets spoileren wat al gebeurt is?
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:55:59 #136
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_139369332
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:54 schreef Forbry het volgende:

[..]

[..]

Nou ja, het is een beetje wat BaasBaan schrijft..
Op deze manier kan je gewoon de meest belachelijke plots creëren, plots die eigenlijk nergens meer over gaan... Het is moeilijk om goed in woorden uit te leggen waarom ik dit soort fantasy dan weer niet leuk vind... het is een gevoelsmatige grens die ik heb in wat ik nog enigszins geloofwaardig vind ofzo...
Je bent bang voor gare deus ex machina's?

Is in deze serie niet echt sprake van in mijn ogen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_139369367
quote:

[..]

Ja, dat met die schedel vond ik ook nogal wat (ik vond Mormont ook zo O+ , mis hem nog steeds wel een beetje)...

Ik hoop (en denk) eigenlijk eerder dat Ghost wraak gaat nemen op Rast (omdat hij hem ook zo aan het treiteren was met dat drinkwater) :Y
Tails tell tales
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:57:51 #138
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139369403
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:55 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Het gebeurt in de boeken. Op deze manier kan ik straks wel kappen met de boeken nog lezen.

Volgens mij is de zin "elke verwijzing naar de boeken horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor." in de OP vrij duidelijk. Alleen grammaticaal een beetje krom.
pi_139369405
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je bent bang voor gare deus ex machina's?

Is in deze serie niet echt sprake van in mijn ogen.
Ja, daar komt het wel op neer denk ik. ^O^
Dat met Renly was dus al zo'n moment vond ik :D
Tails tell tales
pi_139369441
Theorie: Jaimie Lannister is niet helemaal zuiver op de graat (goh?) en gebruikt het vertrouwen van Brienne om Sansa stark terug te krijgen en haar juist te laten opdraaien voor de dood op joffrey, dit om zijn stiekem toch geliefde broer(tje) vrij te krijgen en alle verdenkingen uit te wissen.
pi_139369555
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:55 schreef Sitethief het volgende:

[..]

ik ben zelf ook bezig met de boeken en zit pas tegen het einde van boek 2 en dan zit ik niet te wachten op deze spoilers... ga in ieder geval geen hele lappen tekst hier plaatsen
-Rabia Al-Basri
pi_139369584
quote:

[..]

het was wel een gekke grote sprong opeens
, net als dat ghost opeens gevangen was bij craster

Had ik ook hoor... zat echt zo van "huh, is dat nou echt Locke daar opeens?
Tails tell tales
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:03:48 #143
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139369643
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:57 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, dat met die schedel vond ik ook nogal wat (ik vond Mormont ook zo O+ , mis hem nog steeds wel een beetje)...

Ik hoop (en denk) eigenlijk eerder dat Ghost wraak gaat nemen op Rast (omdat hij hem ook zo aan het treiteren was met dat drinkwater) :Y
Gemengde gevoelens. Jeor had z'n minpuntjes en dit geeft Jon wel de kans om de touwtjes in handen te nemen, maar ik vond hem wel een tof vaderfiguur in de serie. Daarnaast ben ik ook blij om Burn Gorman (Karl de Schedeldrinker) weer te zien. :Y
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:06:56 #144
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_139369743
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:43 schreef planethugo het volgende:

En ik had verwacht dat de white walkers wel even gingen huishouden en richting muur gingen, het is ook alweer bijna 2 seizoenen geleden dat we ze langs Sam zagen draven op weg naar.... de muur? Maar ondertussen verzamelen ze nog steeds gewoon wat kids. Wel mooi dat we een inkijkje in hun 'tempel' gekregen hebben en nu weten wat ze met de baby's doen, Maar dat vermoeden had ik wel al eigenlijk.
Dat waren wights eigenlijk. Geen WW. Daar zit een verschil in.

Het leuke is dat die dikke Sam er nog 1 heeft meegenomen. :') Zullen ze ook blij mee zijn.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_139369869
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:03 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Gemengde gevoelens. Jeor had z'n minpuntjes en dit geeft Jon wel de kans om de touwtjes in handen te nemen, maar ik vond hem wel een tof vaderfiguur in de serie. Daarnaast ben ik ook blij om Burn Gorman (Karl de Schedeldrinker) weer te zien. :Y
Ik vond dat met die schedel wel "cool" in zijn luguberheid hoor en die Karl vind ik ook wel een fascinerend figuur. :Y

Wat vond je minder aan Jeor eigenlijk dan? Ik vond dat inderdaad (alleen maar) een heel tof vaderfiguur namelijk. Je hebt gelijk dat zijn dood perspectieven biedt voor Jon, dus voor de verhaallijn vind ik het verder op zich ook wel o.k... :)
Tails tell tales
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:19:23 #146
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_139370195
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:10 schreef Forbry het volgende:
die Karl vind ik ook wel een fascinerend figuur
ik vond hem nogal een patser, mee zn, "ik ben beter dan iedereen met vechten"
mee bekant vangde gin haas.
pi_139370343
quote:
gewoon een goede aflevering, niet spectaculair maar wel eentje waarin er aardig wat foreshadowing plaats vindt

eens kijken

Dany heeft haar manschappen nu maar begint een beetje een Spartacus scenario te worden

Battle for Craster ville wordt interessant met de verschillende partijen en belangen

Littlefingers plannen met Sansa, mocht Tyrion het loodje leggen, zijn plannen met de Eyrie (zal die eerst dat borstvoedende gedrocht van en Robin moeten omleggen denk ik) en uiteindelijk het Noorden

Tyrion die samen met Jaime erg geinvesteerd hebben in de Starks (en Sansa die volgens Tyrion not a killer is... not YET). Weet niet precies waarom Jaime toch zo protective is tov Sansa of het moet zijn eer zijn en het helpen van zijn broer. Brienne die zijn missie moet voltooien met piemel Pod.

Cersei die compleet ten onder gaat aan verbitterde haat, ben benieuwd wat er met haar gaat gebeuren mocht Tyrion worden vrijgesproken

Sansa die zal worden herenigd met haar zusje

en het ontstaan van de WW, al zal dat "leger" natuurlijk veel groter zijn dan alle aangeleverde Crastortjes
Jaime heeft in deze aflevering nogmaals gezegd dat er bij hem ''nog veel bladzijdes leeg zijn''. Hij wil, dinds hij zijn hand is kwijtgeraakt, niet meer als kingslayer in de boeken. Misschien gaan Jaime en Tyron wel een backstab aktie doen tegen hun vader!
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:25:36 #148
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_139370449
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat waren wights eigenlijk. Geen WW. Daar zit een verschil in.

Het leuke is dat die dikke Sam er nog 1 heeft meegenomen. :') Zullen ze ook blij mee zijn.
daar waren een paar bij ww bij die de bende aanvoerden ;)
Mormont ging daarna panniekerig aan sam vragen of hij de andere had gewaarschuwd met een boodschap, wat hij niet had gedaan en dat ze toen zsm de andere op de muur moesten waarschuwen want het was nu al bijna te laat. Anderhalf seizoen later doen ze nog niet veel anders dan daarvoor, zo lijkt het. Beetje matige cliffhanger van seizoen 2, achteraf.
pi_139370504
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:19 schreef kawa4 het volgende:

[..]

ik vond hem nogal een patser, mee zn, "ik ben beter dan iedereen met vechten"
Ik vind hem wel fascinerend, maar zeker niet sympathiek ofzo ;)
Tails tell tales
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:28:43 #150
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139370577
Jammer dat Margaery die jongen niet even ontmaagde, dan had ze hem helemaal ingepakt. Nu is er nog een kans voor Cersei om dat zelf te doen in een laatste poging Tommen voor haar te winnen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')