Kom je wel zonder problemen door de dagingang met een campingbandje?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vorig jaar kon dat niet, weet ik uit ervaring.Moest toen nog een kuteind omfietsen om daar zonder spullen een dik uur in de rij tussen de kampeerders te gaan staan.
Ja, dat is helemaal geen probleem.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:32 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Kom je wel zonder problemen door de dagingang met een campingbandje?
ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hier werd ik wel even door verrast.
Er was gewoon een bandjesstand daar, alleen niet bij de ingang zelf maar iets daarvoor.. Was ook gemakkelijk te missen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vorig jaar kon dat niet, weet ik uit ervaring.Moest toen nog een kuteind omfietsen om daar zonder spullen een dik uur in de rij tussen de kampeerders te gaan staan.
Ja, net voordat je dat pad door het stukje bos naar het terrein nam? Daar stond ik ook, en daar werd me verteld dat ik met een campingticket toch echt bij de camping moest wezen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was gewoon een bandjesstand daar, alleen niet bij de ingang zelf maar iets daarvoor.. Was ook gemakkelijk te missen.
Oh, ja, ik had geen campingticket natuurlijk. Ergens ook wel begrijpelijk, anders gaat iedereen met campingspul en al over het terrein bij wijze vanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja, net voordat je dat pad door het stukje bos naar het terrein nam? Daar stond ik ook, en daar werd me verteld dat ik met een campingticket toch echt bij de camping moest wezen.
een hoop mensen die hoopten met dikke winst te verkopen als het uitverkocht zou zijn en nu hopen dat ze niet teveel verlies gaan maken, gok ik zoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:14 schreef theodoor9 het volgende:
Er staan meerdere weekendkaarten voor 60 euro te koop op ticketswap. Dus ik zou zeggen grijp je kans. Jammer dat ik ze niet kan kopen!
Mwa denk het eigenlijk niet. Vorig jaar was het ook niet uitverkocht toch? Er zijn gewoon altijd mensen die helaas niet meer kunnen etc.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:23 schreef ranja het volgende:
[..]
een hoop mensen die hoopten met dikke winst te verkopen als het uitverkocht zou zijn en nu hopen dat ze niet teveel verlies gaan maken, gok ik zo
twitter:BKSfestival twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 11:29:39Unfortunately The Haxan Cloak and Mø had to cancel #BKS14. @BirthofJoy and @LabyrinthEar will play instead. http://t.co/dKK0Lgd1Op reageer retweet
ach Lowlands heeft ook elk jaar wel een paar cancels, volgens mij elk festival wel alleen hoor je er niks van als je niet zelf heengaatquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Eerst Warm Soda, Factory Floor nu Haxan Cloak. Vorig jaar Belle & Sebastian en Modest Mouse. Toch oppassen dat ze niet het festival van de afzeggingen gaan worden.
Haxan Cloak en Factory Floor waren voor mij de betere namen van vandaag. Dat maakt het kut. Bij Lowlands heb je meer alternatieven ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:55 schreef ranja het volgende:
[..]
ach Lowlands heeft ook elk jaar wel een paar cancels, volgens mij elk festival wel alleen hoor je er niks van als je niet zelf heengaattenzij het een headliner op een groot festival is
Ok, ik had geen van beide op m'n lijstjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Haxan Cloak en Factory Floor waren voor mij de betere namen van vandaag. Dat maakt het kut.
Mø is live gewoon niet erg interessant in mijn ogen. The Haxan Cloak wilde ik wel erg graag zien, maar dat wordt nu Caribou.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:54 schreef ranja het volgende:
Oh, toch maar even Birth of Joy gaan bekijken dan
Overigens stond Mø ook al op m'n uitprobeerlijst dus veel verandert er daarmee niet.
Het deed me wat denken aan Grimes, maar veel heb ik niet geluisterdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:08 schreef Darkestrah het volgende:
Mø is live gewoon niet erg interessant in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |