wij stonden samen in 1 tent?quote:Op zondag 22 juni 2014 03:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij September Girls was de mix ook drama ja
Heb ze voor een 3e keer gezien binnen 1 jaar tijd (Where The Wild Things Are, Lowlands en gister). Keer op keer krijgen ze de boel op gang. Ze spelen de ene hit na de andere. Gewoon een geweldige live band.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:03 schreef ranja het volgende:
Bij de hoogtepunten had ik Franz Ferdinand niet genoemd, onterecht want dat was ook geweldig...
denk dat die band ook dacht van 'wow'; ze staan voor een strand te spelen en zover je kon kijken was iedereen in bewegingen aangezien het de langste dag was bleef het nog een poos licht, dat is dan toch wat anders dan zo'n alpha tent
neequote:Op zondag 22 juni 2014 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:
En weer een afzegging Cheatahs worden vervangen door Rats on Rafts.
Leuk bandje die laatstequote:Op zondag 22 juni 2014 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:
En weer een afzegging Cheatahs worden vervangen door Rats on Rafts.
Al gezien had liever Cheatahs gezien.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leuk bandje die laatsteZou heen gaan.
En toch vond ik het weer lekker rustig en gemoedelijk tegenover pinkpop 2 weken terug. Daar had je wel vreselijk weer, moet gezegd worden..quote:Op zondag 22 juni 2014 10:22 schreef ranja het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de kaartverkoop. Het was gister duidelijk drukker dan vrijdag.
Er waren dit jaar 5000 kaarten meer, maar niet uitverkocht. Betekent dat dat dat er nu netto evenveel mensen zijn als vorig jaar? Minder? Of toch een klein beetje meer? Kan het lastig inschatten.
Vandaag zal het wel weer rustiger zijn dan gister denk ik.
Oh ik bedoelde ook niet dat het te druk was, alleen dat je duidelijk merkte dat er meer mensen warenquote:Op zondag 22 juni 2014 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
En toch vond ik het weer lekker rustig en gemoedelijk tegenover pinkpop 2 weken terug. Daar had je wel vreselijk weer, moet gezegd worden..
Maar ik heb geen enkel probleem gehad met vooraan staan terwijl ik zelden heel veel vroeger ben vertrokken. Bij chvrches wat van de zijkant, maar dat was geen probleem. En weinig geduw en getrek.
Turbojugend is de fan club van Turbonegro, dat is verder geen foute boel. Dat symbool is die pet toch? Je doet het nu klinken alsof iemand met een hakenkruis rond liep.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:37 schreef indiaantje89 het volgende:
En aan kleding ook genoeg voetbal shirts gezien (België, Nederland). Daarnet bij Pional liep er ook iemand met duidelijk een Amsterdam vest aan in de tent. Ok dat vind ik persoonlijk nog niet zo erg, maar gisteren schoof iemand bij me aan tafel met een spijkerjack van "Turbojugend "plaatsnaam"". Waar een symbool op stond die mensen levend tussen de jaren 1939 - 1945 zich vast nog wel kunnen herinneren.
Nee niet de Pet, daarboven had hij nog een plakplaatje van de Duitse ijzeren kruis:quote:Op zondag 22 juni 2014 10:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Turbojugend is de fan club van Turbonegro, dat is verder geen foute boel. Dat symbool is die pet toch? Je doet het nu klinken alsof iemand met een hakenkruis rond liep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rats on Rafts is best een leuk bandje.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Stage 2???
Maar daar staan Elephant Stone al te spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |