Kom je wel zonder problemen door de dagingang met een campingbandje?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vorig jaar kon dat niet, weet ik uit ervaring.Moest toen nog een kuteind omfietsen om daar zonder spullen een dik uur in de rij tussen de kampeerders te gaan staan.
Ja, dat is helemaal geen probleem.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:32 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Kom je wel zonder problemen door de dagingang met een campingbandje?
ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hier werd ik wel even door verrast.
Er was gewoon een bandjesstand daar, alleen niet bij de ingang zelf maar iets daarvoor.. Was ook gemakkelijk te missen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vorig jaar kon dat niet, weet ik uit ervaring.Moest toen nog een kuteind omfietsen om daar zonder spullen een dik uur in de rij tussen de kampeerders te gaan staan.
Ja, net voordat je dat pad door het stukje bos naar het terrein nam? Daar stond ik ook, en daar werd me verteld dat ik met een campingticket toch echt bij de camping moest wezen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er was gewoon een bandjesstand daar, alleen niet bij de ingang zelf maar iets daarvoor.. Was ook gemakkelijk te missen.
Oh, ja, ik had geen campingticket natuurlijk. Ergens ook wel begrijpelijk, anders gaat iedereen met campingspul en al over het terrein bij wijze vanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja, net voordat je dat pad door het stukje bos naar het terrein nam? Daar stond ik ook, en daar werd me verteld dat ik met een campingticket toch echt bij de camping moest wezen.
een hoop mensen die hoopten met dikke winst te verkopen als het uitverkocht zou zijn en nu hopen dat ze niet teveel verlies gaan maken, gok ik zoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:14 schreef theodoor9 het volgende:
Er staan meerdere weekendkaarten voor 60 euro te koop op ticketswap. Dus ik zou zeggen grijp je kans. Jammer dat ik ze niet kan kopen!
Mwa denk het eigenlijk niet. Vorig jaar was het ook niet uitverkocht toch? Er zijn gewoon altijd mensen die helaas niet meer kunnen etc.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:23 schreef ranja het volgende:
[..]
een hoop mensen die hoopten met dikke winst te verkopen als het uitverkocht zou zijn en nu hopen dat ze niet teveel verlies gaan maken, gok ik zo
twitter:BKSfestival twitterde op vrijdag 20-06-2014 om 11:29:39Unfortunately The Haxan Cloak and Mø had to cancel #BKS14. @BirthofJoy and @LabyrinthEar will play instead. http://t.co/dKK0Lgd1Op reageer retweet
ach Lowlands heeft ook elk jaar wel een paar cancels, volgens mij elk festival wel alleen hoor je er niks van als je niet zelf heengaatquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Eerst Warm Soda, Factory Floor nu Haxan Cloak. Vorig jaar Belle & Sebastian en Modest Mouse. Toch oppassen dat ze niet het festival van de afzeggingen gaan worden.
Haxan Cloak en Factory Floor waren voor mij de betere namen van vandaag. Dat maakt het kut. Bij Lowlands heb je meer alternatieven ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:55 schreef ranja het volgende:
[..]
ach Lowlands heeft ook elk jaar wel een paar cancels, volgens mij elk festival wel alleen hoor je er niks van als je niet zelf heengaattenzij het een headliner op een groot festival is
Ok, ik had geen van beide op m'n lijstjequote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Haxan Cloak en Factory Floor waren voor mij de betere namen van vandaag. Dat maakt het kut.
Mø is live gewoon niet erg interessant in mijn ogen. The Haxan Cloak wilde ik wel erg graag zien, maar dat wordt nu Caribou.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:54 schreef ranja het volgende:
Oh, toch maar even Birth of Joy gaan bekijken dan
Overigens stond Mø ook al op m'n uitprobeerlijst dus veel verandert er daarmee niet.
Het deed me wat denken aan Grimes, maar veel heb ik niet geluisterdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:08 schreef Darkestrah het volgende:
Mø is live gewoon niet erg interessant in mijn ogen.
Was jij vorig ook bij haar optreden op PITCH?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
MØ is wel de meest mislukte hype van NME geweest de laatste 130 jaar ofzo.
Hmm, weet ik eigenlijk niet meer. Eurosonic wel volgens mij afgelopen twee edities. Ze staat dit jaar toch weer op Pitch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Was jij vorig ook bij haar optreden op PITCH?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, weet ik eigenlijk niet meer. Eurosonic wel volgens mij afgelopen twee edities. Ze staat dit jaar toch weer op Pitch?
Ik was d'r wel!
[ afbeelding ]
Dan zien we elkaar ongetwijfeld weer daarquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, dit jaar geen PITCH voor haar. Wel voor mij.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zien we elkaar ongetwijfeld weer daar
Oeh, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
Ik luister nu naar de livestream naar Interpol, klinkt goed. Mooi dat ze dit jaar uitzenden via 3voor12 en npo.nlDeden ze dat vorig jaar ook?
Veel plezier! Ik hoop dat ze Miles Kane ook uitzenden en dat hij - sorry, maar ik vind het lied wel goed - Counting Down The Days speelt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oeh, bedankt voor de tip.
Morgen zelf eens een kijkje nemen op BKS
Eén van die kaarten was van mij, in plaats van een weekend BKS zit ik met een fikse en pijnlijke ontsteking in mijn voortand thuis op de bankquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:23 schreef ranja het volgende:
[..]
een hoop mensen die hoopten met dikke winst te verkopen als het uitverkocht zou zijn en nu hopen dat ze niet teveel verlies gaan maken, gok ik zo
Uitkijken jijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik hoop dat ze Miles Kane ook uitzenden en dat hij - sorry, maar ik vind het lied wel goed - Counting Down The Days speelt.
Maar Interpol was wel tofquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tsja Pixies, had er niets mee. En nog steeds niet
Oh dat is wel balen ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:35 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Eén van die kaarten was van mij, in plaats van een weekend BKS zit ik met een fikse en pijnlijke ontsteking in mijn voortand thuis op de bankDan verkoop ik hem liever ver onder de prijs dan dat ik er niets voor krijg. Man wat baal ik
Birth of Joy was echt top.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:54 schreef ranja het volgende:
Oh, toch maar even Birth of Joy gaan bekijken dan
Overigens stond Mø ook al op m'n uitprobeerlijst dus veel verandert er daarmee niet.
Klonk zeker goedquote:
Ik ben maar vast naar wild beastsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klonk zeker goedBeter dan School is Cool. Wat een raar kapsel heeft die zanger
Hopelijk spelen ze Black Dog Panting nog voor 16.40, want ze zenden maar 40 minuten uit.
Zo slecht is het toch ook weer niet? (hoewel het op het album wel duidelijk beter is)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben maar vast naar wild beasts
Is overal. Oordoppen mee is overal nodigquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Eens maar geluid stond overdreven hard. Niet gezond.
Totale perfectie?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drie woorden voor slowdive:
Beste
Concert
Ooit
diegene die ze besloot geen 90 minuten te geven moet de rest van zn leven maar in bed blijven liggen
Nee, want er ging iets mis met een gitaar tijdens space station. Afgezien van dat wel.quote:
Miste toch wel wat passie voor totale perfectie. Zeker in het begin leken ze er geen zin in te hebben. Interpol was beter gister.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want er ging iets mis met een gitaar tijdens space station. Afgezien van dat wel.
Ze slaan wel door vandaag. Gisteren was dat minder.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Miles kane nu ook. Zelfs met oordoppen hard..
Interpol? Als daar passie in zit hebben ze wel iets gevonden. Maar slowdive speelt "gewoon" hun plaatjes, zo'n band is het ook. En dat deden.ze vrijwel perfect.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Miste toch wel wat passie voor totale perfectie. Zeker in het begin leken ze er geen zin in te hebben. Interpol was beter gister.
Dit is nogal een uitspraak.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste
Concert
Ooit
diegene die ze besloot geen 90 minuten te geven moet de rest van zn leven maar in bed blijven liggen
Dit heel erg. Ik snap dat in postrock af en toe de volumeknop open moet maar dit kon ècht niet. Onverantwoord.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Eens maar geluid stond overdreven hard. Niet gezond.
Portishead vond ik nog wat sterker vorig jaar, maar tering wat was dit goed.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste
Concert
Ooit
Laatste tijd lijkt het wel steeds harder te gaan op festivals. Op Indian Summer stond de muziek ook zo belachelijk hard dat je gewoon benauwd werd van de trillingen in je keel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zag ook mensen zonder gehoorbescherming bij alle drie, die kunnen hun oren de rest van hun leven weggooien.
Fuck dat 'onderdeel van de act'. Net als die holocaust bij My Bloody Valentine, daar heb ik een broertje dood aan. Hartstikke schadelijk.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij mogwai is het nog onderdeel van de act. Bij die andere twee sloeg het gewoon nergens op. Bij miles kane zag ik ook mensen weglopen door het geluid. En ik heb de hele dag oordoppen in gehad en mijn oren suizen nog altijd een beetje. Daarnaast klonken sommige dingen wel kut met oordoppen in (vooral miles kane)
Dat kan ik zeker, maar ik vind dat een organisatie rekening moet houden met het publiek wat er komt. Ik heb niet het idee dat een groot percentage gewend is om standaard oordoppen in te doen of zelfs mee te nemen. Ik heb bijvoorbeeld al vooral veel 30plussers zonder gehoorbescherming gezien. Bij, om maar wat te noemen, noise acts weten het publiek donders goed dat je zonder oordoppen gewoon niks meer van je gehoor over houdt.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grappig trouwens, ik dacht dat jij die dingen juist wel kan waarderen.
Ik vond Swans vorig jaar wat volume betreft best meevallen. Ik denk dat ik me ook zorgen mag gaan maken als het volume me niet opviel.quote:Ik vind ze ook een beetje overbodig, al heeft de holocaust nog iets unieks.. swans is gewoon zo hard mogelijk gespeelde black metal met op plaat een hele goede vibe. Beetje overbodig, al zitten de nummers heel goed in elkaar.
wij stonden samen in 1 tent?quote:Op zondag 22 juni 2014 03:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij September Girls was de mix ook drama ja
Heb ze voor een 3e keer gezien binnen 1 jaar tijd (Where The Wild Things Are, Lowlands en gister). Keer op keer krijgen ze de boel op gang. Ze spelen de ene hit na de andere. Gewoon een geweldige live band.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:03 schreef ranja het volgende:
Bij de hoogtepunten had ik Franz Ferdinand niet genoemd, onterecht want dat was ook geweldig...
denk dat die band ook dacht van 'wow'; ze staan voor een strand te spelen en zover je kon kijken was iedereen in bewegingen aangezien het de langste dag was bleef het nog een poos licht, dat is dan toch wat anders dan zo'n alpha tent
neequote:Op zondag 22 juni 2014 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:
En weer een afzegging Cheatahs worden vervangen door Rats on Rafts.
Leuk bandje die laatstequote:Op zondag 22 juni 2014 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:
En weer een afzegging Cheatahs worden vervangen door Rats on Rafts.
Al gezien had liever Cheatahs gezien.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leuk bandje die laatsteZou heen gaan.
En toch vond ik het weer lekker rustig en gemoedelijk tegenover pinkpop 2 weken terug. Daar had je wel vreselijk weer, moet gezegd worden..quote:Op zondag 22 juni 2014 10:22 schreef ranja het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de kaartverkoop. Het was gister duidelijk drukker dan vrijdag.
Er waren dit jaar 5000 kaarten meer, maar niet uitverkocht. Betekent dat dat dat er nu netto evenveel mensen zijn als vorig jaar? Minder? Of toch een klein beetje meer? Kan het lastig inschatten.
Vandaag zal het wel weer rustiger zijn dan gister denk ik.
Oh ik bedoelde ook niet dat het te druk was, alleen dat je duidelijk merkte dat er meer mensen warenquote:Op zondag 22 juni 2014 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
En toch vond ik het weer lekker rustig en gemoedelijk tegenover pinkpop 2 weken terug. Daar had je wel vreselijk weer, moet gezegd worden..
Maar ik heb geen enkel probleem gehad met vooraan staan terwijl ik zelden heel veel vroeger ben vertrokken. Bij chvrches wat van de zijkant, maar dat was geen probleem. En weinig geduw en getrek.
Turbojugend is de fan club van Turbonegro, dat is verder geen foute boel. Dat symbool is die pet toch? Je doet het nu klinken alsof iemand met een hakenkruis rond liep.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:37 schreef indiaantje89 het volgende:
En aan kleding ook genoeg voetbal shirts gezien (België, Nederland). Daarnet bij Pional liep er ook iemand met duidelijk een Amsterdam vest aan in de tent. Ok dat vind ik persoonlijk nog niet zo erg, maar gisteren schoof iemand bij me aan tafel met een spijkerjack van "Turbojugend "plaatsnaam"". Waar een symbool op stond die mensen levend tussen de jaren 1939 - 1945 zich vast nog wel kunnen herinneren.
Nee niet de Pet, daarboven had hij nog een plakplaatje van de Duitse ijzeren kruis:quote:Op zondag 22 juni 2014 10:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Turbojugend is de fan club van Turbonegro, dat is verder geen foute boel. Dat symbool is die pet toch? Je doet het nu klinken alsof iemand met een hakenkruis rond liep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |