Ik ben weer eens als vanouds met Rob op stap geweest. Erg gezellig. Veel gelachen, gedanst en gezopen. En de volgende dag een kater van jewelste. Maar die was het waard.quote:Op maandag 28 april 2014 20:56 schreef dieenebart het volgende:
Ghehe. Ik heb mezelf twee dagen lang volgegoten als een jonge god op zijn eerste ambrozijn chug-fest. *beersmiley*
Ja en even eten en mijn bed in, ruzie met mijn telefoon die ingang van de lader zat vol stof.quote:
Lekker Simpelquote:Op maandag 28 april 2014 21:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben weer eens als vanouds met Rob op stap geweest. Erg gezellig. Veel gelachen, gedanst en gezopen. En de volgende dag een kater van jewelste. Maar die was het waard.
Binnenkort gaan we het overdoen in Antwerpen.
En wij ook nog in Leiden!!! Moeten we nog even kortsluiten! Eerst nog over twee weken naar Pw.
Nu zie ik dat ook.quote:Op maandag 28 april 2014 21:10 schreef Leandra het volgende:
Ik twijfel of het een octopus/inktvis in het midden is of een slangenkuil met de stoffelijke resten van het eerste slachtoffer....
Wat een gedoe. In bed is natuurlijk wel lekker.quote:Op maandag 28 april 2014 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en even eten en mijn bed in, ruzie met mijn telefoon die ingang van de lader zat vol stof.![]()
Ik heb met een mesje zitten poerenZo te zien gaat het weer goed
No worries. Ik ben er nog!quote:Op maandag 28 april 2014 21:10 schreef Leandra het volgende:
Ik twijfel of het een octopus/inktvis in het midden is of een slangenkuil met de stoffelijke resten van het eerste slachtoffer....
Ik kijk er op een vergelijkbare manier naar. (Hotel BB was inderdaad dramatisch slecht!). Toch heb ik vooral het gevoel dat ze tv aan het maken zijn, in plaats van werkelijk iets ondernemen. Ik heb ook het gevoel dat al die initiatieven (hondencreche, B&B, Live in de Loods, "restaurant") door achter zijn bedacht en dat de bewoners alles maar braaf uitvoeren (maar zonder passie, want geen eigen initiatief). De hele horde aan sponsors vind ik wat dat betreft ook irritant, er lijken weinig eigen keuzes gemaakt te kunnen worden.quote:Op maandag 28 april 2014 20:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Niet zoveel
Ik zie de afleveringen sowieso nooit, ik kijk geen streams en om op de hoogte te blijven lees ik eerlijk gezegd alleen de COS en de Streamverslagen (dikke dank!). Dus mijn mening is erg gekleurd door de commentaren van een vrij selecte groep kijkers. En het verhaal van de andere kant(en) ken ik niet - ik spreek Huub momenteel nooit (die heeft het waarschijnlijk druk
) en ik ken buiten Peter niet een van de deelnemers. En Peter zit vast
Maar goed: ik vind de mensen die er in zitten een stel kneuzen, hoewel ze langzamerhand wel iets handiger worden. Het leek af en toe erg op Hotel BB. En dat was geen best programma, daar wil je niet mee worden vergeleken, lijkt mij.
Over de deelnemers persoonlijk heb ik zo goed als niets te melden. Ik ken die mensen niet persoonlijk en ik volg het niet close genoeg om er een objectieve mening over te kunnen vormen. Tien tegen één dat ze thuis allemaal heel anders zijn. Positief of negatief.
Tsja, de lijn van het programma. Hmmm.
Het lijkt er een beetje op dat er een maandelijks imaginair rooster bestaat waar iedereen zich netjes aan houdt. Die deelnemers verzinnen allemaal plannen om een paar leuke uitzendingen te maken, en de redactie keurt het één wel goed en het ander niet; hoogstwaarschijnlijk om televisietechnische redenen zoals
- te druk
- te veel (bij)geluid
- te ordinair/te saai/te overdreven/ te whatever
Als ze dingen gaan zeggen als: "Dat is geen goede televisie," of "Dat krijg je nooit goed in beeld," weet je dat ze gesprekken voeren met de makers.
Ergens ook niet gek natuurlijk. John de Mol is een zakenman en Utopia is een uithangbord van zijn bedrijf. Met reclame moet je proberen om je product zó interessant te maken, dat mensen het hoe dan ook willen kopen, ongeacht wat het kost. Kijk naar Apple, Porsche, Nike, Het Koningshuis, de EU en kindersurprise-eieren.![]()
Maar ik volg het dus wel. Ik ken de namen van de deelnemers, ik weet waar ze mee bezig zijn, wie er met wie neukt en wie met wie zou willen neuken. Wie er te dik is en wie te dun. Wie er alleen maar loopt te lanterfanteren en wie er hardt werkt voor de maandelijkse agenda pot. Het zijn soms net échte mensen
Ik vind het leuk dat er een ambitieuze RLS wordt gemaakt.
Camera eropquote:
Nou nee. Lekker ding, met baard en tatoeages en een van mijn 'oudste' vrienden.quote:
Lekker simpel dus op een andere manierquote:Op maandag 28 april 2014 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou nee. Lekker ding, met baard en tatoeages en een van mijn 'oudste' vrienden.
Getver.... dat is gewoon echt heel eng/smerigquote:Op maandag 28 april 2014 21:13 schreef Disana het volgende:
Gepikt uit POL:
LIF / Gozer heeft wangtunnels.
Gatsiederrie.
Verre van. Modeontwerper op een Harley.quote:
Blijkbaar wil hij graag een social outcast zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Getver.... dat is gewoon echt heel eng/smerig
Ik vind mannen op een Harley uhh... beetje sneuquote:Op maandag 28 april 2014 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verre van. Modeontwerper op een Harley.
EEW!quote:Op maandag 28 april 2014 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Getver.... dat is gewoon echt heel eng/smerig
Heb je die tong gezien. Die heeft ie laten splijten.quote:Op maandag 28 april 2014 21:17 schreef Tayu het volgende:
[..]
EEW!![]()
Hoe zal die gozer nog kunnen eten?
Dat kan.quote:Op maandag 28 april 2014 21:17 schreef Soury het volgende:
Ik vind mannen op een Harley uhh... beetje sneu
Ik heb niet heel lang gekekenquote:Op maandag 28 april 2014 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je die tong gezien. Die heeft ie laten splijten.
Niet te zuinig.quote:Op maandag 28 april 2014 21:16 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar wil hij graag een social outcast zijn.
Je vindt een Harley een typische vrouwenmotor?quote:Op maandag 28 april 2014 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind mannen op een Harley uhh... beetje sneu
quote:Op maandag 28 april 2014 21:14 schreef Pavement het volgende:
Die OP![]()
Maar stelletje gif plaasters er is nooit gezegd althans niet door mij dat jullie irritant zijn maar die continue plaatjes en gifjes zijn gewoon op een gegeven moment irritant aan het worden.
Hou ook eens op met nieuwe en oude garde want er is geen oude garde UTO sc is een raapsel vanuit heel Fok!. Met je Hail Hydra creëer je zelf een afzonderingspositie en plaats je jezelf in een ander groepje vechtend tegen een vrijhand die niet bestaat.
Bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Baconbus op 28-04-2014 22:04:30 ]wooblabalurg
quote:
SPOILER: Lies NIET lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]Hehehe.SPOILER: Lies NIET lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt je toch niet voorstellen dat iemand dat zich vrijwillig aandoet? Zoiets is 'normaal gesproken' en geboorteafwijking.
Je bent te laat, het was al klaarquote:Op maandag 28 april 2014 21:14 schreef Pavement het volgende:
Die OP![]()
Maar stelletje gif plaasters er is nooit gezegd althans niet door mij dat jullie irritant zijn maar die continue plaatjes en gifjes zijn gewoon op een gegeven moment irritant aan het worden.
Hou ook eens op met nieuwe en oude garde want er is geen oude garde UTO sc is een raapsel vanuit heel Fok!. Met je Hail Hydra creëer je zelf een afzonderingspositie en plaats je jezelf in een ander groepje vechtend tegen een vrijhand die niet bestaat.
Bier
Nee ik vind het een kinderfietsje met een vermogenquote:Op maandag 28 april 2014 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Je vindt een Harley een typische vrouwenmotor?
Nog een keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik begrijp dat ook niet. Maar ik begrijp evenmin waarom iemand zich als kladblok laat misbruiken. Billy ziet er imho uit als een kladblok. Soms kan ik een enkele tattoo wel mooi vinden, maar vaker vind ik het een vorm van verminking.quote:Op maandag 28 april 2014 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehehe.
Je kunt je toch niet voorstellen dat iemand dat zich vrijwillig aandoet? Zoiets is 'normaal gesproken' en geboorteafwijking.
Die tatoeages van Billy zijn echt heel slecht gedaan, het is een zootje. Maar dat past weer bij haar natuurlijk, lekker gek enzo.quote:Op maandag 28 april 2014 21:24 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Maar ik begrijp evenmin waarom iemand zich als kladblok laat misbruiken. Billy ziet er imho uit als een kladblok. Soms kan ik een enkele tattoo wel mooi vinden, maar vaker vind ik het een vorm van verminking.
Volgens die redenatie is dik zijn ook een vorm van verminking, of niet?quote:Op maandag 28 april 2014 21:24 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Maar ik begrijp evenmin waarom iemand zich als kladblok laat misbruiken. Billy ziet er imho uit als een kladblok. Soms kan ik een enkele tattoo wel mooi vinden, maar vaker vind ik het een vorm van verminking.
Je zit gewoon weer recalcitrant te doenquote:Op maandag 28 april 2014 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vind het een kinderfietsje met een vermogen
Ik vind het zonde.quote:Op maandag 28 april 2014 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Die tatoeages van Billy zijn echt heel slecht gedaan, het is een zootje. Maar dat past weer bij haar natuurlijk, lekker gek enzo.
Ik zei het vandaag in de COS: haar tatoeërende ex-vriendje geeft haar overduidelijk als kladblok misbruikt.quote:Op maandag 28 april 2014 21:26 schreef Disana het volgende:
Die tatoeages van Billy zijn echt heel slecht gedaan, het is een zootje. Maar dat past weer bij haar natuurlijk, lekker gek enzo.
Soms kijk ik daar wel zo tegenaan. Ken je het fenomeen "feeders"? Daar snap ik ook geen snars van.quote:Op maandag 28 april 2014 21:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens die redenatie is dik zijn ook een vorm van verminking, of niet?
Zo ziet het er inderdaad uit.quote:Op maandag 28 april 2014 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zei het vandaag in de COS: haar tatoeërende ex-vriendje geeft haar overduidelijk als kladblok misbruikt.
Inderdaad! Die gedachte is ook bij mij opgekomen.quote:Op maandag 28 april 2014 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zei het vandaag in de COS: haar tatoeërende ex-vriendje geeft haar overduidelijk als kladblok misbruikt.
Nee het ziet er niet uit,quote:Op maandag 28 april 2014 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zit gewoon weer recalcitrant te doen
vrouwen met curvesquote:Op maandag 28 april 2014 21:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Soms kijk ik daar wel zo tegenaan. Ken je het fenomeen "feeders"? Daar snap ik ook geen snars van.
Ik vraag me af welk beeld je voor ogen hebt.quote:
Pokdalige neus, bierbuikje.quote:Op maandag 28 april 2014 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vraag me af welk beeld je voor ogen hebt.
Zoiets schat ik ook in.quote:
Terwijl jij het over een knappe lange god hebt.quote:Op maandag 28 april 2014 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets schat ik ook in.
Midlife crisis.
riep iemand ?quote:Op maandag 28 april 2014 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Terwijl jij het over een knappe lange god hebt.
Moet dat nou weer, Leandra.quote:Op maandag 28 april 2014 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de tanden zwart van de vliegen....
De berijderquote:Op maandag 28 april 2014 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Een Harley met een bierbuikje .........
Nee, vertel?quote:Op maandag 28 april 2014 21:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Soms kijk ik daar wel zo tegenaan. Ken je het fenomeen "feeders"? Daar snap ik ook geen snars van.
quote:
Daar ben ik je dankbaar voor. Vooral omdat ik noedels zit te eten.quote:Op maandag 28 april 2014 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels ook nog een plaatje bijgezet
Harley's zijn lelijke dingen.quote:Op maandag 28 april 2014 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vraag me af welk beeld je voor ogen hebt.
Tatoeages waarvan?quote:Op maandag 28 april 2014 21:33 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
ben vrij gemiddeld volgens mij 1.82 maar wel tatoeages
idd Triumphs zijn veul mooierquote:
Ik bedoel dan ook echt buitenproportioneel dik.quote:Op maandag 28 april 2014 21:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
vrouwen met curves![]()
maar idd die feeders zijn gek, snap er niks van.
Weet je wel hoeveel verschillende Harley's er zijn............. Nah, la maar, zoals ik al zei, gewoon weer tegendraads, oude gardequote:
Fat Bobquote:Op maandag 28 april 2014 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel verschillende Harley's er zijn............. Nah, la maar, zoals ik al zei, gewoon weer tegendraads, oude garde
Lang is-ie niet bepaald. Maar wel een knappe, coole vent. Met stijl, een eigen label en een vintage Harley die hij helemaal from scratch heeft opgeknapt. En met mij als ouwe vriendinquote:Op maandag 28 april 2014 21:31 schreef Disana het volgende:
Terwijl jij het over een knappe lange god hebt.
Volgens mij heb je het wel eens vaker over hem gehad. Klinkt als een prima vriend.quote:Op maandag 28 april 2014 21:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lang is-ie niet bepaald. Maar wel een knappe, coole vent. Met stijl, een eigen label en een vintage Harley die hij helemaal from scratch heeft opgeknapt. En met mij als ouwe vriendin.
Preciesquote:Op maandag 28 april 2014 21:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hmm, als mensen dat zeggen wil ik het waarschijnlijk niet weten.
Wie is dat?quote:Op maandag 28 april 2014 21:38 schreef Leandra het volgende:
Stiekem vind ik Paul Sr. soms wel bijna aantrekkelijk.... maar goed, die rijdt natuurlijk geen Harley, en ten tweede kan ik hem veilig op afstand stiekem aantrekkelijk vinden zonder ooit last te hebben van z'n vervelende eigenschappen.
Is het ook. Al vanaf mijn 17e. Vroeger een blauwe maandag samen wat gehad, maar we doen het veel beter als platonische vrienden. Al heel lang.quote:Op maandag 28 april 2014 21:38 schreef Disana het volgende:
Volgens mij heb je het wel eens vaker over hem gehad. Klinkt als een prima vriend.
Vanwegen het eigen label uiteraardquote:Op maandag 28 april 2014 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het wel eens vaker over hem gehad. Klinkt als een prima vriend.
Heb je hem bij Celebrity Apprentice gezien? Totaal anders. Wel sympathiek.quote:Op maandag 28 april 2014 21:38 schreef Leandra het volgende:
Stiekem vind ik Paul Sr. soms wel bijna aantrekkelijk.... maar goed, die rijdt natuurlijk geen Harley, en ten tweede kan ik hem veilig op afstand stiekem aantrekkelijk vinden zonder ooit last te hebben van z'n vervelende eigenschappen.
quote:Op maandag 28 april 2014 21:38 schreef Leandra het volgende:
Dat is zó niet mijn smaakquote:Op maandag 28 april 2014 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.orangecountychoppers.com/paul-sr/
Ja, ik draag graag Japanese denim voor mannen.quote:
Daar val ik niet op.quote:Op maandag 28 april 2014 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
wacht maar tot je z'n huis en z'n bankrekening ziet.........
Nee, maar het is niet het uiterlijk, het is het de persoonlijkheid... ik weet niet hoe ik het uit moet leggen; fout, maar klein hartje en soms zo verschrikkelijk moeilijk om niets en toch humor.quote:
Oké dan, ik ken hem verder niet. Maar ik begrijp dat er ook een Jr. is, misschien is dat wél wat voor mij?quote:Op maandag 28 april 2014 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet het uiterlijk, het is het de persoonlijkheid... ik weet niet hoe ik het uit moet leggen; fout, maar klein hartje en soms zo verschrikkelijk moeilijk om niets en toch humor.
En B en ik keken vroeger samen en lagen dan helemaal in een deuk als Paul Sr. weer eens zinnenlang weggebliept werd
quote:Op maandag 28 april 2014 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet het uiterlijk, het is het de persoonlijkheid... ik weet niet hoe ik het uit moet leggen; fout, maar klein hartje en soms zo verschrikkelijk moeilijk om niets en toch humor.
En B en ik keken vroeger samen en lagen dan helemaal in een deuk als Paul Sr. weer eens zinnenlang weggebliept werd
Dadelijk wordt ik nog herkendquote:
ik heb ooit eens een feauteau gepost in dgk tijd volgens mijquote:
Die is echt geboren om kaal te zijn. Niet dat hij lelijk haar had, maar kijk wat een baas het is.quote:Op maandag 28 april 2014 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens een aantrekkelijke man.
Was een leuk seizoen.quote:
jean luc is een eckte eindbaasquote:Op maandag 28 april 2014 21:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die is echt geboren om kaal te zijn. Niet dat hij lelijk haar had, maar kijk wat een baas het is.
Oh, dat herinner ik me niet meer.quote:Op maandag 28 april 2014 21:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb ooit eens een feauteau gepost in dgk tijd volgens mij
in mijn ogen is hij jean luc picardquote:
Het is niet iedereen gegeven, maar hem staat het inderdaad. Al schijnt het dat hij er zelf wel moeite mee had toen hij merkte dat hij kaal werd.quote:Op maandag 28 april 2014 21:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die is echt geboren om kaal te zijn. Niet dat hij lelijk haar had, maar kijk wat een baas het is.
Nou nee....... dat denk ik niet, ondanks dat hij qua leeftijd (39) wellicht wel aantrekkelijker zou moeten zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké dan, ik ken hem verder niet. Maar ik begrijp dat er ook een Jr. is, misschien is dat wél wat voor mij?
Hmm. Die heeft zijn naam weer niet mee.quote:Op maandag 28 april 2014 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee....... dat denk ik niet, ondanks dat hij qua leeftijd (39) wellicht wel aantrekkelijker zou moeten zijn.
Als ik zou moeten kiezen tussen de zoons dan nog liever Mikey
Kan me voorstellen, moet er niet aan denken. Dan lijk ik net op de Avatar.quote:Op maandag 28 april 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet iedereen gegeven, maar hem staat het inderdaad. Al schijnt het dat hij er zelf wel moeite mee had toen hij merkte dat hij kaal werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op maandag 28 april 2014 21:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, moet er niet aan denken. Dan lijk ik net op de Avatar.
haar staat hem echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
quote:Op maandag 28 april 2014 21:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, moet er niet aan denken. Dan lijk ik net op de Avatar.
Jouw tijd komt nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek gezicht hoor, zo'n jonge Picard met haar.
true truequote:Op maandag 28 april 2014 21:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat komt omdat je hem niet anders kent.
quote:Op maandag 28 april 2014 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké dan, ik ken hem verder niet. Maar ik begrijp dat er ook een Jr. is, misschien is dat wél wat voor mij?
Bart lacht liever.quote:Op maandag 28 april 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het trouwens wel een beetje lijken;
[ afbeelding ]
Dus baconbus krijgt toestemming om hier heeeel veel gifjes van te posten?quote:Op maandag 28 april 2014 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens een aantrekkelijke man.
Yes please!quote:Op maandag 28 april 2014 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus baconbus krijgt toestemming om hier heeeel veel gifjes van te posten?
quote:
Dat wordt dweilenquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus baconbus krijgt toestemming om hier heeeel veel gifjes van te posten?
Nee, Bart is absoluut aantrekkelijker dat Paul Jr.quote:Op maandag 28 april 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het trouwens wel een beetje lijken;
[ afbeelding ]
hoezo ? sorry, je bent ook maar een mensquote:
Ik ben nu eenmaal een Star Trek fan.quote:Op maandag 28 april 2014 21:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoezo ? sorry, je bent ook maar een mens
Dat was een prachtig gezicht. Met die hond; of verbeeld ik me dat.quote:Op maandag 28 april 2014 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kon geen foto van m vinden uit de bunker met dat boze hoofd in dat soldatenkloffie .....
Ik kijk alleen naar bankrekeningen ......quote:Op maandag 28 april 2014 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Bart is absoluut aantrekkelijker dat Paul Jr.
Bart heeft namelijk wel uitstraling.
Voyager is mijn favoriet daarna TNG. Deepspace9 was ok en de films van nu zijn echt ruk en hebben niks meer met Star Trek te makenquote:Op maandag 28 april 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond TNG geweldig. Nu is dat alweer verouderd.
Nooooooooooooooooooooooooooooooooo, ik had een leuk gifje over alle zaken die ze in ST gebruikte hebben en die nu in het echt bestaan.quote:Op maandag 28 april 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond TNG geweldig. Nu is dat alweer verouderd.
Seizoen 12, volgens mij geheel op YouTube te bekijken.quote:Op maandag 28 april 2014 21:51 schreef Leandra het volgende:
Eens kijken of ik dat nog ergens kan zien.
Das echt gewoon identiek mn vader, werd ik vroeger al mee gepestquote:
Nee, die films doen het voor mij ook niet. Ik vond Enterprise de serie ook goed, maar dat duurde te kort.quote:Op maandag 28 april 2014 22:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Voyager is mijn favoriet daarna TNG. Deepspace9 was ok en de films van nu zijn echt ruk en hebben niks meer met Star Trek te maken
quote:Op maandag 28 april 2014 22:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Voyager is mijn favoriet daarna TNG. Deepspace9 was ok en de films van nu zijn echt ruk en hebben niks meer met Star Trek te maken
Nee, nee, die herdershond, die was toch van Dottey, dacht ik.quote:Op maandag 28 april 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was een prachtig gezicht. Met die hond; of verbeeld ik me dat.
Nee, die hond was erbij. Was van Dottey. Ik vond het altijd wel wat hebben, dat soldatenkloffie, weet ik nogquote:Op maandag 28 april 2014 22:00 schreef Disana het volgende:
Dat was een prachtig gezicht. Met die hond; of verbeeld ik me dat.
Ja daar heb je gelijk in. Ik zit alleen nog op de replicator te wachten voor mijn maaltijden.quote:Op maandag 28 april 2014 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooo, ik had een leuk gifje over alle zaken die ze in ST gebruikte hebben en die nu in het echt bestaan.
Picard zit al op een soort Ipad te tikken bv.
quote:Op maandag 28 april 2014 22:03 schreef yvonne het volgende:
[..]De films van nu zijn meer ST dan de jaren daarvoor.
Ah ja, dus toch wel. Was een mooi beeld. Leuk gedaan, zoals de hele Bunker. Heb me daar zo prima mee vermaakt.quote:Op maandag 28 april 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, die herdershond, die was toch van Dottey, dacht ik.
Die lange jas met die riem. Stond hem goed.quote:Op maandag 28 april 2014 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die hond was erbij. Was van Dottey. Ik vond het altijd wel wat hebben, dat soldatenkloffie, weet ik nog.
Zelfs kijkend naar de bankrekening vind ik Bart stukken aantrekkelijker....quote:Op maandag 28 april 2014 22:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar bankrekeningen ......
Een mooie maan, zou Martin Simek zeggen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs kijkend naar de bankrekening vind ik Bart stukken aantrekkelijker....
Die compenseert nog een negatief saldo.
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Art imitating life, life imitating art.quote:
veel te veel Hollywood actie ipv doordachte verhaallijnen, daarnaast zijn de theorieën zoals bv een planeet redden van een super nova met een zwart gat niet mogelijk. Daar de eckte Star Trek de theorieën altijd wel klopte.quote:Op maandag 28 april 2014 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Als je Voyager zou beginnen te gaan kijken en alle sci-fi ff naast je neerlegt ben je na 5 afleveringen verkocht. De verhaallijn heeft veel te bieden en je volgt diverse personages door de jaren heen.quote:
Daarnaast verse pizza, koud drinken en een goed matras.quote:Op maandag 28 april 2014 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Vrede op aarde en voorspoed voor alle mensen.... en ik ben gek op miss verkiezingen
Wat een positieve gedachtes.quote:Op maandag 28 april 2014 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Vrede op aarde en voorspoed voor alle mensen.... en ik ben gek op miss verkiezingen
Ik hou simpelweg niet van science fiction. Nooit gedaan. Oh wacht, niet helemaal waar: fifties sci-fi vind ik weer wel leuk. It came from outer space, plan 9 from outer space, invasion of the body snatchers ... Daar kan ik wel van genieten. Maar dat is een ander genre sci-fi.quote:Op maandag 28 april 2014 22:16 schreef Pavement het volgende:
Als je Voyager zou beginnen te gaan kijken en alle sci-fi ff naast je neerlegt ben je na 5 afleveringen verkocht. De verhaallijn is heeft veel te bieden en je volgt diverse personages door de jaren heen.
Overigens zijn de eerste drie afleveringen zwaar beroerd geacteerd.
Bij deze mijn ervaring hier als nieuweling:quote:
Als ik me niet vergis speelde Spock daarinquote:
My pleasure Baconbusquote:
De versie uit '56? Hoewel die uit de seventies ook gaaf is. Met de schreeuw van Donald Sutherland.quote:Op maandag 28 april 2014 22:26 schreef Pavement het volgende:
Als ik me niet vergis speelde Spock daarin
Jazeker. Mijn held toen ik nog een kind was.quote:Op maandag 28 april 2014 22:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis speelde Spock daarin
yup net opgezocht 1978quote:Op maandag 28 april 2014 22:28 schreef Copycat het volgende:
Leonard Nimoy zat inderdaad in de remake.
Dit meen je vast niet.quote:Op maandag 28 april 2014 22:29 schreef mootie het volgende:
Nee, niet ik heb je van dat plezier afgeholpen. Na talloze vriendelijke verzoeken, minder vriendelijke verzoeken, notes en tr's die werden genegeerd, hebben de mods besloten de gifs uit de Cos te bannen.
Daar kun je alleen diegenen die de gifs niet konden doseren van beschuldigen. Al is het natuurlijk veel leuker om mij de schuld te geven.
Liesje verzocht je later nog te reageren en dat heb je dus ook gedaanquote:
Ja, dat hebben 'jullie' echt aan jezelf te danken. Als er af en toe een gifje langs zou komen, heeft niemand er een probleem mee.quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 22:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Liesje verzocht je later nog te reageren en dat heb je dus ook gedaan![]()
Als je de SC even terug/verder leest zie je dat er nog een hoop over is gezegd en Yvonne er inmiddels een streep onder heeft gezet.
Verder zijn we er klaar mee nu dus.
We gaan weer gezellig met zijn allen samen verder!
NEEE niet na het nr van Bobquote:Op maandag 28 april 2014 22:32 schreef Joezi het volgende:
Wat een mooie OP!
Net op tijd voor een nieuwe discussie?!
Lieve Mootie, Ik heb je toen verteld dat ik de regels nog niet kende wat dat betreft en heb idd als "uitsmijter" nog één gifje geplaatst in de COS (die ontopic was en grappig) en vervolgens een gifje geplaatst in SC die zei: "I think I did it again". Daarna niet meer. Heb je echt niet een klein beetje gevoel voor humor?quote:Op maandag 28 april 2014 22:29 schreef mootie het volgende:
Nee, niet ik heb je van dat plezier afgeholpen. Na talloze vriendelijke verzoeken, minder vriendelijke verzoeken, notes en tr's die werden genegeerd, hebben de mods besloten de gifs uit de Cos te bannen.
Daar kun je alleen diegenen die de gifs niet konden doseren van beschuldigen. Al is het natuurlijk veel leuker om mij de schuld te geven.
Dus omdat er eerst veel mensen gifjes posten is het niet erg dat je als een gifjesnazi door de topics gaat, en ook uitvalt tegen mensen die er niks vanaf weten. Is niet erg hoor, moet jij zelf weten, maar niet tegen anderen zeggen dat het de schuld van derden is.quote:Op maandag 28 april 2014 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dat hebben 'jullie' echt aan jezelf te danken. Als er af en toe een gifje langs zou komen, heeft niemand er een probleem mee.
Maar nee, de Billygif moet echt 5 keer daags, we moeten tig keer per dag een reeks van 4,5,6 dezelfde popcorngifjes plaatjes. Een gifje kan echt niet heur, als de een post moet de ander ook enz. enz.
quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lieve Mootie, Ik heb je toen verteld dat ik de regels nog niet kende wat dat betreft en heb idd als "uitsmijter" nog één gifje geplaatst in de COS (die ontopic was en grappig) en vervolgens een gifje geplaatst in SC die zei: "I think I did it again". Daarna niet meer. Heb je echt niet een klein beetje gevoel voor humor?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op maandag 28 april 2014 22:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus omdat er eerst veel mensen gifjes posten is het niet erg dat je als een gifjesnazi door de topics gaat. Is niet erg hoor, moet jij zelf weten, maar niet tegen anderen zeggen dat het de schuld van derden is.
Is dat een uitdaging?quote:Op maandag 28 april 2014 22:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kappen aub
Vast wel, ergens diep vanbinnen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lieve Mootie, Ik heb je toen verteld dat ik de regels nog niet kende wat dat betreft en heb idd als "uitsmijter" nog één gifje geplaatst in de COS (die ontopic was en grappig) en vervolgens een gifje geplaatst in SC die zei: "I think I did it again". Daarna niet meer. Heb je echt niet een klein beetje gevoel voor humor?
Tis goed met je.quote:Op maandag 28 april 2014 22:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus omdat er eerst veel mensen gifjes posten is het niet erg dat je als een gifjesnazi door de topics gaat, en ook uitvalt tegen mensen die er niks vanaf weten. Is niet erg hoor, moet jij zelf weten, maar niet tegen anderen zeggen dat het de schuld van derden is.
nope een vraag, rellen is leuk maar deze rel is vermoeiend en heeft geen climax maar een teleurstellende door neuriënde irritante lijnquote:
Goed verhaalquote:Op maandag 28 april 2014 22:22 schreef Kijkertje het volgende:
Tenslotte: de mods zijn er voor om in te grijpen als de boel uit de hand loopt qua gifjes. Het verbieden van gifjes heeft wat mij betreft minder urgentie als het verbieden van het uitschelden/afbranden van mensen in de COS en het onheus bejegenen van nieuwelingen die nog niet alle regels kennen zoals mij gebeurd is. En onpartijdigheid van een mod lijkt me wel het allerbelangerijkste!
Dus dat.quote:Op maandag 28 april 2014 22:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
nope een vraag, rellen is leuk maar deze rel is vermoeiend en heeft geen climax maar een teleurstellende door neuriënde irritante lijn
Zand erover danquote:
Though our brain says stopquote:Op maandag 28 april 2014 22:32 schreef Laysa het volgende:
Het is nooit over in de ''RLS'' sc...Nooit!
quote:Op maandag 28 april 2014 22:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kappen aub
Laatst nog over schrikdraad heen gezeken, geen grapje had het gewoon niet door.quote:
Er over, ik ook geregeld.quote:Op maandag 28 april 2014 22:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Laatst nog over schrikdraad heen gezeken, geen grapje had het gewoon niet door.
die tinteling en dan vol over mn kekkende laarzen heen gepistquote:
Moest je wel heel nodig ...quote:Op maandag 28 april 2014 22:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Laatst nog over schrikdraad heen gezeken, geen grapje had het gewoon niet door.
Hier loopt dat spul overal, biertje op en je denkt m der ff uit te hangen met een stoer beweging zit 2 sec later je mooie lederen laars onder de 2e hands Grolschhhhquote:
lol tja veel schrikdraad bij jullie in het boerenland... wij hebben stomme politie ter fiets die de steegjes terroriserenquote:
Daar had ik gelukkig geen last vanquote:Op maandag 28 april 2014 22:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
die tinteling en dan vol over mn kekkende laarzen heen gepist
Ik kom noooit op het boerenland sorry ..quote:Op maandag 28 april 2014 22:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
Hier loopt dat spul overal, biertje op en je denkt m der ff uit te hangen met een stoer beweging zit 2 sec later je mooie lederen laars onder de 2e hands Grolschhhh
Met je nieuwe schoenen in de hondenstront en dan bekeurd worden voor wildplassenquote:Op maandag 28 april 2014 22:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol tja veel schrikdraad bij jullie in het boerenland... wij hebben stomme politie ter fiets die de steegjes terroriseren
Dat moet allemaal nog lezenquote:Op maandag 28 april 2014 22:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als je de SC even terug/verder leest zie je dat er nog een hoop over is gezegd en Yvonne er inmiddels een streep onder heeft gezet.
nooit?quote:Op maandag 28 april 2014 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom noooit op het boerenland sorry ..
quote:Op maandag 28 april 2014 22:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
nooit?
Ik vind de stad ook leuk hoor, maar als je zo op je Motorfiets die slinger weg volgt over beekjes en door bossen voel ik me toch echt thuis
Ik heb een baan dus zou geen garanties kunnen geven daarnaast zou ik niet in RLS willen moddenquote:Op maandag 28 april 2014 22:58 schreef Joezi het volgende:
Ik ben vandaag ook gevraagd om mod te worden, moet er nog wel even over nadenken hoor.
Het lijkt mij ook wel heel leuk, alleen die ontgroening, daar zie ik dan wel weer tegenop ....quote:Op maandag 28 april 2014 22:58 schreef Joezi het volgende:
Ik ben vandaag ook gevraagd om mod te worden, moet er nog wel even over nadenken hoor.
Niks mis met de modsquote:Op maandag 28 april 2014 22:52 schreef Jian het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een 100% onpartijdige mod gezien, maar dezen hier komen toch best dichtbij hoor, ze zijn volgens mij zomaar in staat om een lid van de oude garde af te vallen
quote:Op maandag 28 april 2014 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel heel leuk, alleen die ontgroening, daar zie ik dan wel weer tegenop ....
quote:Op maandag 28 april 2014 22:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Lies en Gert hebben ook een baan ....... en die durven wel in RLS te moddenquote:Op maandag 28 april 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een baan dus zou geen garanties kunnen geven daarnaast zou ik niet in RLS willen modden
Nou nou nou.quote:Op maandag 28 april 2014 22:52 schreef Jian het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een 100% onpartijdige mod gezien, maar dezen hier komen toch best dichtbij hoor, ze zijn volgens mij zomaar in staat om een lid van de oude garde af te vallen
Weer is Gert eigenlijk? Vakantie ofzo?quote:Op maandag 28 april 2014 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Lies en Gert hebben ook een baan ....... en die durven wel in RLS te modden
Ja dus ... Zijn ze nog op zoek dan ? Ik zou niet gaan modden in RLS das wat ik zeg... Weet geeneens wat er allemaal bij komt kijken.. Maar ik hou me liever wat meer op de achtergrond...quote:Op maandag 28 april 2014 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Lies en Gert hebben ook een baan ....... en die durven wel in RLS te modden
Neeee, jij niet, jij bent bent zo nu en dan gewoon lekker partijdig en ronduit dictatoriaal, maar ik klaag nietquote:
Weekje vrij, ja, ik vind ook dat het eigenlijk niet kan in deze tijd van stress en onlusten, maar goed hij schijnt het nodig te hebben.quote:Op maandag 28 april 2014 23:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Weer is Gert eigenlijk? Vakantie ofzo?
Hij is op vakantie dus!quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:27 schreef Gert het volgende:
Joezi, Toverheks, Dottey, Quinty, Voxs en andere: wederom bedankt voor jullie super bijdragen.![]()
Komende week ben ik op vakantie en zal heel weinig op FOK! zijn. Maar de SV blijf ik volgen! Dus bij deze: weet dat het gewaardeerd wordt.
Niet overdrijven, win je niks mee, Gert is daar niet gevoelig voor. Heb ik in het verleden ook zo vaak geprobeerd, maar niks nada, wat dat betreft is het net Vrouwe Justitiaquote:Op maandag 28 april 2014 23:12 schreef Tayu het volgende:
[..]
Lekker! Hopelijk op een mooi en zonnig plekje!
Huh wat?quote:Op maandag 28 april 2014 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet overdrijven, win je niks mee, Gert is daar niet gevoelig voor. Heb ik in het verleden ook zo vaak geprobeerd, maar niks nada, wat dat betreft is het net Vrouwe Justitia
Gert in zijn normale habitat:quote:Op maandag 28 april 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
Ik heb volgens mij zojuist een topic-killer geplaatst ....... sorry![]()
Nou vooruit dan maar, Start Trek ? Hoe zou het toch met Data zijn?
quote:Op maandag 28 april 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
quote:Op maandag 28 april 2014 23:24 schreef Baconbus het volgende:
Voor de liefhebbers.![]()
![]()
![]()
http://www.haxball.com/?r(...)f6621de924982ef09b47
quote:Op maandag 28 april 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
Cultfilm, wel hele toffe scene ditquote:Op maandag 28 april 2014 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gert in zijn normale habitat:
Pull the strings!
Ik zag mijn eerste Woodfilm toen ik in Tilburg in een studentenhuis woonde waar we Filmnet hadden (een kastje, 20 afsplitsingen). Was meteen gefascineerd door die typische films. Heb inmiddels een aardige verzameling dvd's en boeken.quote:
Al sla je me dood.quote:Op maandag 28 april 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien is ie wel dood gegaan in de serie, maar ik denk ik gok het gewoon
Ik ben 100% partijdig en dan hebben ze ook nog wel wat te zeikenquote:Op maandag 28 april 2014 22:52 schreef Jian het volgende:
Nah, wat zal ik zeggen, wel goed eigenlijk, ik zit hier een beetje Zwitserland te spelen tussen de nieuwe garde en de oude garde, gevolg, ze vinden me allemaal aardig, ik weet niet wat ik meemaak.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ben 100% partijdig en dan hebben ze ook nog wel wat te zeikenJe doet het nooit goed.
Hoe is het, lelijk?
gaat die kramp morgen weg?quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja he, maar wel leuk. Iedereen bedankt en goed gespeeld!![]()
Ja. Had ik ook in het begin. Wanneer je het spel enigszins door hebt is het ook minder vermoeiend, omdat je niet constant achter de bal aan rent. En ik gebruik de pijltjestoetsen en spatiebalk, deed eerst 'Wasd' en 'X', dat voelde ik wel.quote:
Nee, loopt als altijd goed.De vakbond wil wat te veel munten hebben, maar daar komen we wel uit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Nah, wat zal ik zeggen, wel goed eigenlijk, ik zit hier een beetje Zwitserland te spelen tussen de nieuwe garde en de oude garde, gevolg, ze vinden me allemaal aardig, ik weet niet wat ik meemaak.
Goeie maatjes met de mods ...... en belangrijker nog, dikke mik met Yv. Nee, ik zit hier voorlopig geramd, wie doet me wat.
En jij, nog steeds geen last van de crisis in de gestolen autobranch?
WTF?!?quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, loopt als altijd goed.De vakbond wil wat te veel munten hebben, maar daar komen we wel uit.
Kan me niet druk maken als ze op mein forum giffies plaatsen. Je kan even goed met Henkie over auto's lullen en met Gerda over haarlak.
Waar is Gert eigenlijk? Aardige kerel...zal wel klaar zijn met dat gepiep om een paar plaatjes en de definitie van 'off-topic'.
Vroegert was het hier (rls) pas echt kermis:
duikpakken vol zaad; dronken wijven die van de trap lazerden met hun zoveelste nieuwe laptop; chantage; kloons in ziekenhuizen die zakken vol post en de hele 'princess' keukenlijn zo op konden halen uit het ziekenhuis; foto's van tieten terwijl je nicht bent; meets waar eerst geneukt werd en dan gevochten etc.etc.
Nee ik voel dat die kramp straks nog aanwezig isquote:
Haha, het komt allemaal wel weer goed.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee ik voel dat die kramp straks nog aanwezig is
lol same here, keihard drukken op knopjes helpt ook niet, maar gaat altijd automatisch bij mijquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee ik voel dat die kramp straks nog aanwezig is
Dat had ik altijd bij Mario Kart. En sowieso meebewegen met racegames als je de bocht in gaat.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol same here, keihard drukken op knopjes helpt ook niet, maar gaat altijd automatisch bij mij
Dan loopt hij toch sneller terugquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol same here, keihard drukken op knopjes helpt ook niet, maar gaat altijd automatisch bij mij
Nieuwelingen buitensluiten, semi-oude-garde-leider?quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gert komt af en toe langs, kucht een keer, knikt goedkeurend of afkeurend, daar heeft ie genoeg aan, het zit hem allemaal in RESPECT. Die man heeft dat tegenwoordig, van ons allemaal, behalve van Lekker Simpel, ma ja, .... dat zal je niet verbazen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, loopt als altijd goed.De vakbond wil wat te veel munten hebben, maar daar komen we wel uit.
Kan me niet druk maken als ze op mein forum giffies plaatsen. Je kan even goed met Henkie over auto's lullen en met Gerda over haarlak.
Waar is Gert eigenlijk? Aardige kerel...zal wel klaar zijn met dat gepiep om een paar plaatjes en de definitie van 'off-topic'.
Vroegert was het hier (rls) pas echt kermis:
duikpakken vol zaad; dronken wijven die van de trap lazerden met hun zoveelste nieuwe laptop; chantage; kloons in ziekenhuizen die zakken vol post en de hele 'princess' keukenlijn zo op konden halen uit het ziekenhuis; foto's van tieten terwijl je nicht bent; meets waar eerst geneukt werd en dan gevochten etc.etc.
Mijn man Joezi is van de splinternieuwe garde.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nieuwelingen buitensluiten, semi-oude-garde-leider?
Hoi Sly. Welkom! Jij was op dat audio-fragment met Huub toch?quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:34 schreef sly-nl het volgende:
Ik ben Sly, ik kom hier soms. Welkom aan jullie.
Jaahaa, daar schrik je van hè, maar het is allemaal waar en erger, Sly houdt niet van overdrijven .....quote:
Het trok wel mijn aandacht ja. Zo zie je maar, de grens kan altijd nog verder.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Jaahaa, daar schrik je van hè, maar het is allemaal waar en erger, Sly houdt niet van overdrijven .....
welkom, iedereen is gewoon welkom vanaf nuquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:34 schreef sly-nl het volgende:
Ik ben Sly, ik kom hier soms. Welkom aan jullie.
'Lekker Simpel', heeft die niet Huub afgetrokken omdat ie 'm beloofde dan te regelen dat 'onze' LS dan in Utopia mocht? Het gerucht ging op m'n forum en bij Talpa.. Die Huub is me ook eentje he? Hahahaquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert komt af en toe langs, kucht een keer, knikt goedkeurend of afkeurend, daar heeft ie genoeg aan, het zit hem allemaal in RESPECT. Die man heeft dat tegenwoordig, van ons allemaal, behalve van Lekker Simpel, ma ja, .... dat zal je niet verbazen.
Dat is helemaal verknipt door Sly-haters. Als je goed luistert pik je ook op dat de schaar er in is gezet. Hoge broden vangen veel wind, zeg ik dan altijd maarquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoi Sly. Welkom! Jij was op dat audio-fragment met Huub toch?
Vind ik ook. En anders oprotten m'n afrit afquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
welkom, iedereen is gewoon welkom vanaf nu
Ah okay, wist niet dat het gemonteerd was. Klonk vrij heftig. Maar genoeg over oude koeien. Ik zie dat je van de gifjes bent. Dan zit je bij mij al gauw goed.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat is helemaal verknipt door Sly-haters. Als je goed luistert pik je ook op dat de shcaar er in is gezet. Hoge broden vangen veel wind, zeg ik dan altijd maar![]()
Thanks btw.
Slaap lekker! Werkze morguhquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:39 schreef Inodder het volgende:
Maar jongens, Have fun..
Ik MOET nu echt een proberen te slapen
Ja, een beetje ervaring met audio-editen en een bloemetjesjurk kan de was doen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ah okay, wist niet dat het gemonteerd was. Klonk vrij heftig. Maar genoeg over oude koeien. Ik zie dat je van de gifjes bent. Dan zit je bij mij al gauw goed.
Kon het eerst niet geloven maar LS heeft er hier een gifje van geplaatst, daar is dat hele gezeur om die gifjes ook een beetje mee begonnen. Huub vond het ook niet leuk trouwens, die wil zijn homo-erotische escapades niet geëxploiteerd hebben op internet. Ik vond het wel geinig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
'Lekker Simpel', heeft die niet Huub afgetrokken omdat ie 'm beloofde dan te regelen dat 'onze' LS dan in Utopia mocht? Het gerucht ging op m'n forum en bij Talpa.. Die Huub is me ook eentje he? Hahaha
Goeie vaart!quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:39 schreef Inodder het volgende:
Maar jongens, Have fun..
Ik MOET nu echt een proberen te slapen
aaah dus nu komt de aap uit de miauwquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Kon het eerst niet geloven maar LS heeft er hier een gifje van geplaatst, daar is dat hele gezeur om die gifjes ook een beetje mee begonnen. Huub vond het ook niet leuk trouwens, die wil zijn homo-erotische escapades niet geëxploiteerd hebben op internet. Ik vond het wel geinig.
Je zou toch zeggen dat dat wel zou moeten kunnen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Kon het eerst niet geloven maar LS heeft er hier een gifje van geplaatst, daar is dat hele gezeur om die gifjes ook een beetje mee begonnen. Huub vond het ook niet leuk trouwens, die wil zijn homo-erotische escapades niet geëxploiteerd hebben op internet. Ik vond het wel geinig.
Ja, die Huub is natuurlijk wel een schoft dat ie de minder begaafden onder ons voor z'n seksuele karretje spant. Toch moest ik er ook wel om lachen dat ik die gif zag. Lijkt wel alsof er mee gerommeld is. Inderdaad leuk gemaakt (of een dubieuze actie van Huub).quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, Koningsnacht was goed, jij zat toch in de kroeg, dus ik denk ik ga even bij je vrouwtje langs, 't blijft een lekker geil ding hoor. En die hond van je is al helemaal aan me gewend, die geeft me gewoon pootjes en haalt jouw pantoffels al voor me.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, die Huub is natuurlijk wel een schoft dat ie de minder begaafden onder ons voor z'n seksuele karretje spant. Toch moest ik er ook wel om lachen dat ik die gif zag. Lijkt wel alsof er mee gerommeld is. Inderdaad leuk gemaakt (of een dubieuze actie van Huub).
Nog geneukt?
Niet vervelend bedoeld maar je bent in hunniesquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:47 schreef sly-nl het volgende:
Voor de oude garde, roept vast mooie herinneringen op:
[ afbeelding ]
Jezus, toen had Gert nog een bril i.p.v. contactlenzen en wat haar op z'n achterhoofd, nostalgie, leuk hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:47 schreef sly-nl het volgende:
Voor de oude garde, roept vast mooie herinneringen op:
[ afbeelding ]
Maar wij accepteren iedereen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld maar je bent in hunniesogen zelf al oude garde.
Mja, die Huub houdt wel van een snuivert.. Misschien dat ik 'm wat stuur zodat ie op mijn forum wat volk aantrekt. Goed idee, pik, thanks.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:45 schreef Jian het volgende:
Je hebt je hier bij Utopia trouwens nog niet naar binnen weten te likken hè Bolle? Wat is next, chanteren, dreigen? paar grammetjes voor Huub?
Die hoer was met mij mee naar Duitsland. Had deze zeker het licht niet aan en lag je haar debiele zuster met wratten te plompzakken..Die lette op onze caravan ivm cash in huisquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, Koningsnacht was goed, jij zat toch in de kroeg, dus ik denk ik ga even bij je vrouwtje langs, 't blijft een lekker geil ding hoor. En die hond van je is al helemaal aan me gewend, die geeft me gewoon pootjes en haalt jouw pantoffels al voor me.
Waarschijnlijk zou ie er onmiddellijk een paar tr's uitgooien, die Liesje dan uiteraard gewoon door de versnipperaar zou flikkeren. Die staat aan onze kantquote:Op dinsdag 29 april 2014 00:53 schreef Baconbus het volgende:
Was LS hier maar. Kon ik zijn kant van het verhaal horen.
Nee echt joh? Ik ben hier voor het eerst.quote:
In Liesje We Trust.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ie er onmiddellijk een paar tr's uitgooien, die Liesje dan uiteraard gewoon door de versnipperaar zou flikkeren. Die staat aan onze kant
Nah. Wat flauw.quote:Op dinsdag 29 april 2014 00:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ie er onmiddellijk een paar tr's uitgooien, die Liesje dan uiteraard gewoon door de versnipperaar zou flikkeren. Die staat aan onze kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |