quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Positief is wel dat het onder dat buikvet erg stevig voelt allemaal.quote:
De teringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2014 20:53:02 ]
quote:Op maandag 28 april 2014 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De teringVerdorie, waarom keek ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja dat vooralquote:Op maandag 28 april 2014 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
Echt ik kan me zo kwaad maken om dat soort dingen @ RTL5 (programma of pesten)
Triest dat er tv voor nodig is om zo'n probleem aan te pakken.
quote:Op maandag 28 april 2014 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De reactie van de schoolquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
Hee Fax;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit zal vast geen populaire mening zijn, maar vaak zijn gepesten ook een beetje irritant.quote:Op maandag 28 april 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De reactie van de school, sowieso de reacties in het algemeen als het over pesten gaat. Het komt er altijd op neer dat het de schuld van het slachtoffer is
Ben jij wel eens gepest op school?quote:Op maandag 28 april 2014 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit zal vast geen populaire mening zijn, maar vaak zijn gepesten ook een beetje irritant.
Eerder sullig.quote:Op maandag 28 april 2014 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit zal vast geen populaire mening zijn, maar vaak zijn gepesten ook een beetje irritant.
Nee.quote:Op maandag 28 april 2014 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben jij wel eens gepest op school?
quote:Op maandag 28 april 2014 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Penisparty.quote:
Dat is echt totaal niet waar Fas.quote:Op maandag 28 april 2014 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Irritant of " rare" mensen? In mijn ervaring zijn het vaak eerder teruggetrokken en stille mensen, waar je geen last van hebt verder.quote:Op maandag 28 april 2014 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet of het vaak is, maar wel geregeld iig.quote:Op maandag 28 april 2014 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat klinkt best aardig.quote:Op maandag 28 april 2014 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het leven is een feestje, je moet alleen wel zelf de slingers ophangen....
Nouja, 2 vrouwen hebben zich opgegeven. Dus niet geheel penisparty.quote:
Jawel, als ik naar m'n omgeving kijk en naar de slachtoffers bij het programma gepest of via andere kanalen. Neemt niet weg dat de pesters vaak ook issues hebben en pesten enorm triest is.quote:
Ik ga morgen pas weekend vieren.quote:
Iets te leuk jaquote:
Amsterdam was echtquote:Op maandag 28 april 2014 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga morgen pas weekend vieren.
Maar Amsterdam zag er gezellig uit op tv.
Whahaha, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 28 april 2014 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Amsterdam was echt![]()
Ik weet nu ook hoe ik in Ede-Wageningen ben geëindigd
Te leuk kan niet...Dan was het gewoon een top weekendquote:Op maandag 28 april 2014 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets te leuk ja
[..]
Amsterdam was echt![]()
Ik weet nu ook hoe ik in Ede-Wageningen ben geëindigd
Pesters hebben vaak issues met hun zelfvertrouwen en kiezen daardoor iemand uit die makkelijk tot geen weerstand zal bieden. Dat staat los van signalen die ze (de gepesten) afgeven.quote:Op maandag 28 april 2014 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, als ik naar m'n omgeving kijk en naar de slachtoffers bij het programma gepest of via andere kanalen. Neemt niet weg dat de pesters vaak ook issues hebben en pesten enorm triest is.
Ja hoor leuk weekend gehad.quote:
Trek dat verder door dan kom je uit dat hun eigen schuld is.quote:Op maandag 28 april 2014 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dondersgoed dat er geen trein van de ArenA naar Utrecht gaat. Ik moest dus eigenlijk eerst de trein naar Centraal hebben maar het was zo extreem gezellig dat ik de verkeerde trein in stapte.quote:
Zeker top, wel te veel drankquote:Op maandag 28 april 2014 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te leuk kan niet...Dan was het gewoon een top weekend
Kun je geen lift regelen? Weet je zeker dat je niet in de verkeerde trein stapt.quote:Op maandag 28 april 2014 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dondersgoed dat er geen trein van de ArenA naar Utrecht gaat. Ik moest dus eigenlijk eerst de trein naar Centraal hebben maar het was zo extreem gezellig dat ik de verkeerde trein in stapte.
Mijn moeder was dan ook niet blij toen ik haar om 23:45 belde met het verzoek of ze me kwam ophalen![]()
Gelukkig belde ik haar ook met een wildvreemd nummer want mijn batterij was nog voor de huldiging al leeg.
Ik ben serieus nu al bang voor veteranendag. Feestje in DH maar god weet waar ik zal eindigen
Aan een lift heb ik weinig aangezien ik nogal de neiging heb om alleen aan de wandel te gaan en dan dus iedereen kwijt te raken.quote:Op maandag 28 april 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kun je geen lift regelen? Weet je zeker dat je niet in de verkeerde trein stapt.
En dan met lege accu in je foon...ik snap t beeld.quote:Op maandag 28 april 2014 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan een lift heb ik weinig aangezien ik nogal de neiging heb om alleen aan de wandel te gaan en dan dus iedereen kwijt te raken.
Dat was me gisteren dus ook overkomen
Er ging iemand bier halen toen zei ik "doe mij maar even een sinas!"quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog een wonder dat ik veilig thuis ben gekomenquote:Op maandag 28 april 2014 21:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En dan met lege accu in je foon...ik snap t beeld.
Organiseer er zelf eenquote:
Uhuh goed excuus welquote:Op maandag 28 april 2014 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er ging iemand bier halen toen zei ik "doe mij maar even een sinas!"
Kerel kwam terug en gaf me bier "frisdrank mag ik niet kopen van mijn mama"
Dus ik deed wel een poging maar helaas
quote:Op maandag 28 april 2014 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb drie of vier keer per jaar n spelletjesmiddag. Zal ik je introduceren? Zijn allemaal nerds & halve autisten.quote:
Top! Behalve dat ik mijn elleboog naar de klote heb geholpen, maar achquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhuh goed excuus wel
[..]
WhahahaSoms zitten er wel mooie tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dondersgoed dat er geen trein van de ArenA naar Utrecht gaat. Ik moest dus eigenlijk eerst de trein naar Centraal hebben maar het was zo extreem gezellig dat ik de verkeerde trein in stapte.
Mijn moeder was dan ook niet blij toen ik haar om 23:45 belde met het verzoek of ze me kwam ophalen![]()
Gelukkig belde ik haar ook met een wildvreemd nummer want mijn batterij was nog voor de huldiging al leeg.
Ik ben serieus nu al bang voor veteranendag. Feestje in DH maar god weet waar ik zal eindigen
Dat is wel gelukt jaquote:
Vanmiddag rond een uur of 5 kreeg ik het idee eindelijk ontnuchterd te zijnquote:
quote:Op maandag 28 april 2014 21:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Soms zitten er wel mooie tussenOh absoluutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh absoluut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 21:33 schreef S95Sedan het volgende:
Do wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh ja, ik vind de politie maar raar hoor.
Gisteren was ik ff op Leidseplein, zodra je de tram uitstapte werd je al gefouilleerd. Prima, logisch ook wel. Alles wat op een wapen leek werd afgepakt, ook heel logisch natuurlijk.
Vervolgens stond ik tijdens de wedstrijd constant paraplu's te ontwijken want HELLUP REGEN DAN SMELT EEN MENSSSSSSS!!! AAAA![]()
Serieus? Een paraplu kan ook als wapen gebruikt worden natuurlijk maar dat mag wel. Bij 1 meid werd haar make-up tasje leeg getrokken want die nagelvijl was gevaarlijk![]()
Zucht.
Einde frustratieIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Euhm, wazig.quote:Op maandag 28 april 2014 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja, ik vind de politie maar raar hoor.
Gisteren was ik ff op Leidseplein, zodra je de tram uitstapte werd je al gefouilleerd. Prima, logisch ook wel. Alles wat op een wapen leek werd afgepakt, ook heel logisch natuurlijk.
Vervolgens stond ik tijdens de wedstrijd constant paraplu's te ontwijken want HELLUP REGEN DAN SMELT EEN MENSSSSSSS!!! AAAA![]()
Serieus? Een paraplu kan ook als wapen gebruikt worden natuurlijk maar dat mag wel. Bij 1 meid werd haar make-up tasje leeg getrokken want die nagelvijl was gevaarlijk![]()
Zucht.
Einde frustratie
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Vakantie in mijn eigen huis, oléé!quote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja toch?quote:
Ik ging het aan de agent vragen![]()
Ik: rare vraag maar waarom mogen paraplu's wel, die zijn ook heel gevaarlijk, heb er al 2 in mn oog gehad bijna.
Agent: ja maar het regent
Ik: en mensen zijn van suiker gemaakt?
Agent: jij bent best bijdehand
Ik: dank u, fijne wedstrijd verder
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Whehe.quote:Op maandag 28 april 2014 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch?
Ik: rare vraag maar waarom mogen paraplu's wel, die zijn ook heel gevaarlijk, heb er al 2 in mn oog gehad bijna.
Ik: dank u, fijne wedstrijd verder
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Ik ga ook pas vrijdag weg hoorquote:Op maandag 28 april 2014 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vakantie in mijn eigen huis, oléé!![]()
In principe klopt het wel, maar hij heeft gelijk. Je ben best bijdehandquote:Op maandag 28 april 2014 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch?
Ik: dank u, fijne wedstrijd verderLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Klopt, ontken ik ook niet.quote:Op maandag 28 april 2014 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In principe klopt het wel, maar hij heeft gelijk. Je ben best bijdehand
Maar ik vind die logica maar vaag.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Faxitastischquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik voel je pijnquote:Op maandag 28 april 2014 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanmiddag rond een uur of 5 kreeg ik het idee eindelijk ontnuchterd te zijn![]()
![]()
Ik ook.. weet je hoe hard je kan meppen met een plu man ... en sommige hebben zo'n ijzeren puntquote:Op maandag 28 april 2014 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, ontken ik ook niet.
Maar ik vind die logica maar vaag.![]()
Hoiquote:
-----SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja echt he!!quote:Op maandag 28 april 2014 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook.. weet je hoe hard je kan meppen met een plu man ... en sommige hebben zo'n ijzeren punt
Voor een boze hooligan met plu ga ik harder op de loop dan voor een boze hooligan met nagelvijl.
Ik vond het maar raar, en de parasols van het terras mochten niet uit want dan raakt de politie het overzicht kwijt, onder zo'n paraplu kan je veel meer verbergen hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Pics.quote:Op maandag 28 april 2014 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kust is toch wel erg fijn hoor.. beetje uitwaaien, zwemmen want nieuw badpak gescoord
quote:Op maandag 28 april 2014 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker als er een hele hoop naast elkaar staan met een pluquote:Op maandag 28 april 2014 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he!!
Voor een boze hooligan met plu ga ik harder op de loop dan voor een boze hooligan met nagelvijl.
Ik vond het maar raar, en de parasols van het terras mochten niet uit want dan raakt de politie het overzicht kwijt, onder zo'n paraplu kan je veel meer verbergen hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoi
-----GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil eigenlijk ook wel weg.. Mjuhquote:Op maandag 28 april 2014 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kust is toch wel erg fijn hoor.. beetje uitwaaien, zwemmen want nieuw badpak gescoordZe moneys
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze troublesquote:Op maandag 28 april 2014 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel weg.. MjuhZe moneys
Ja hier ook maar een weekendje, via vakantieveilingen.. prioriteiten liggen bij een nieuwe koelkast en de kamer van de jongste opknappen![]()
[..]Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Dat is niet waar hij op hoopteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op maandag 28 april 2014 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is niet waar hij op hoopte
--
Speciaal voor FaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
C4 is eigenlijk een vies oud mannetjequote:Op maandag 28 april 2014 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is niet waar hij op hoopte
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar toch even lekker wegquote:Op maandag 28 april 2014 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze troubles
Ja hier ook maar een weekendje, via vakantieveilingen.. prioriteiten liggen bij een nieuwe koelkast en de kamer van de jongste opknappenDat is fijn
![]()
Ik ga een dezer dagen in ieder geval even een hele middag wandelen in het bos. Lekker alleen. Lekker genieten. Even kijken nog wanneer het weer het beste is
Ik niet.quote:Op maandag 28 april 2014 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
C4 is eigenlijk een vies oud mannetje
Ik ben een vies klein mannetjeLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Oh echt?quote:Op maandag 28 april 2014 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is niet waar hij op hoopteJe denkt toch niet dat ik hier mijn fantastische goddelijke lichaam neer ga plempen
![]()
Niet?quote:Op maandag 28 april 2014 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh echt?Je denkt toch niet dat ik hier mijn fantastische goddelijke lichaam neer ga plempen
![]()
![]()
Zeg!quote:Op maandag 28 april 2014 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
C4 is eigenlijk een vies oud mannetje
En waar plemp je die dan wel neer?quote:Op maandag 28 april 2014 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh echt?Je denkt toch niet dat ik hier mijn fantastische goddelijke lichaam neer ga plempen
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik zou willen dat zoiets een jaar of 14 terug bestond. Dat had mij later veel problemen gescheeldquote:Op maandag 28 april 2014 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
Echt ik kan me zo kwaad maken om dat soort dingen @ RTL5 (programma of pesten)
Triest dat er tv voor nodig is om zo'n probleem aan te pakken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
Nee ik blijf liever mysterieusquote:
onder de douche en in bedquote:Op maandag 28 april 2014 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En waar plemp je die dan wel neer?![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
--
Speciaal voor FaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dag mevrouw gold
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
on my wayquote:Op maandag 28 april 2014 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik blijf liever mysterieus![]()
[..]
onder de douche en in bedEen hele toffe koningsnacht werd verpest door dat ik door bier op mijn bakkes ging en mijn elleboog kapot heb gemaakt, dus nu drukverbandje de komende dagen.quote:
En tsja, single as fuckLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Is gewoon zoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik niet, m'n leven had er dan waarschijnlijk heel anders uitgezienquote:Op maandag 28 april 2014 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou willen dat zoiets een jaar of 14 terug bestond. Dat had mij later veel problemen gescheeldJammer ditquote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
ag alleen maar een drukverbandjequote:Op maandag 28 april 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
on my way
[..]
Een hele toffe koningsnacht werd verpest door dat ik door bier op mijn bakkes ging en mijn elleboog kapot heb gemaakt, dus nu drukverbandje de komende dagen.
En tsja, single as fuckje bent toch niet van suiker
![]()
![]()
Toch niet je fap arm?quote:Op maandag 28 april 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
on my way
[..]
Een hele toffe koningsnacht werd verpest door dat ik door bier op mijn bakkes ging en mijn elleboog kapot heb gemaakt, dus nu drukverbandje de komende dagen.
En tsja, single as fuck14 SHADES OF GREY
Nou hij mag dus absoluut niet nat worden, dus jaquote:Op maandag 28 april 2014 21:58 schreef AMangold het volgende:
[..]
ag alleen maar een drukverbandjeje bent toch niet van suiker
Koningsdag wel enigszins wat gedaan hoor, alleen dan met een mitella om bij een kampvuur
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
hoelang moet je er mee blijven lopen?quote:Op maandag 28 april 2014 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou hij mag dus absoluut niet nat worden, dus jaKoningsdag wel enigszins wat gedaan hoor, alleen dan met een mitella om bij een kampvuur
![]()
Gewoon een dagje weg is ook prima toch? Ik ga morgen even naar Deutschland.quote:Op maandag 28 april 2014 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel weg.. MjuhZe moneys
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Tot vrijdag. Maar ik hoop woensdagavond wel wat te kunnen werkenquote:Op maandag 28 april 2014 21:59 schreef AMangold het volgende:
[..]
hoelang moet je er mee blijven lopen?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
wat miem je dan? ik heb al 2 maal 6 weken in het gips gezeten dat niet nat mocht wordenquote:Op maandag 28 april 2014 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tot vrijdag. Maar ik hoop woensdagavond wel wat te kunnen werken![]()
![]()
Mijn leven ook.quote:Op maandag 28 april 2014 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
Ik niet, m'n leven had er dan waarschijnlijk heel anders uitgezienMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Is nog wel kutquote:Op maandag 28 april 2014 22:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
wat miem je dan? ik heb al 2 maal 6 weken in het gips gezeten dat niet nat mocht wordenMijn nacht was om 3 uur voorbij daar in Groningen. 2 uur in een drukke EHBO terwijl ik los wilde gaan
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op maandag 28 april 2014 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou dat niet willen denk, maargoed dat is heel dubbel.quote:![]()
ag, ik heb gewoon geen koningsdag gevierdquote:Op maandag 28 april 2014 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is nog wel kutMijn nacht was om 3 uur voorbij daar in Groningen. 2 uur in een drukke EHBO terwijl ik los wilde gaan
Dubbel kutquote:Op maandag 28 april 2014 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En mijn rookarm. Kutleven14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 28 april 2014 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
--
![]()
En zou jij?quote:14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 28 april 2014 22:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Ow, ik wel. Ik denk dat mijn 'versier-issues' daar mede uit voort gekomen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zou dat niet willen denk, maargoed dat is heel dubbel.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
quote:![]()
Je kent Fax al zie ik
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
CHICK!!!!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is dit weer een verwijzing naar een natte gleuf?quote:Denk dat je altijd wel dingen blijft houden ookal zou het opnieuw kunnen.quote:Op maandag 28 april 2014 22:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, ik wel. Ik denk dat mijn 'versier-issues' daar mede uit voort gekomen zijn.![]()
Zuipschuitquote:
Ik ontdek net dat ik eigenlijk vanmiddag een soort van date had
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 april 2014 22:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
ag, ik heb gewoon geen koningsdag gevierd
why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Moi?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
had ik maar 2 kutjes tot mijn beschikkingquote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ook al zegt je zusje dat je het niet moet doen?quote:Op maandag 28 april 2014 22:14 schreef AMangold het volgende:
Ps. Fax.. ik ga morgen mijn haar laten knippen, die coupe waarvan jij binnen notime zei "doen!"![]()
Maar ik ben benieuwd![]()
![]()
Duquote:
Ik heb er 1 maar ze doet pijn, scheren ging misquote:Op maandag 28 april 2014 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
had ik maar 2 kutjes tot mijn beschikking![]()
Christis wat is dat pijnlijk!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Uiteraardquote:Op maandag 28 april 2014 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dit weer een verwijzing naar een natte gleuf?
[..]
Denk dat je altijd wel dingen blijft houden ookal zou het opnieuw kunnen.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
had ik maar 2 kutjes tot mijn beschikking
Ik was echt goed ver heen jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 april 2014 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er 1 maar ze doet pijn, scheren ging mis![]()
Christis wat is dat pijnlijk!!![]()
![]()
Je bedoelt het feit dat je denkt 2 chicks tegelijk te kunnen daten zonder consequenties?quote:Op maandag 28 april 2014 22:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, ik wel. Ik denk dat mijn 'versier-issues' daar mede uit voort gekomen zijn.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dito, maar niet door het scheren...quote:Op maandag 28 april 2014 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al blij met 1quote:Op maandag 28 april 2014 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
had ik maar 2 kutjes tot mijn beschikking![]()
![]()
Als je echt was uitgeschoten, had je er twee kunnen hebben.quote:Op maandag 28 april 2014 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
De love-swing?quote:
Heb je koningsdag daar gevierd?quote:Op maandag 28 april 2014 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dito, maar niet door het scheren...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ach, moet kunnen..quote:
Jep, maar Nijmegen heeft een betere rommelmarktquote:
Ik had bijna een lip op de badkamervloer liggenquote:Op maandag 28 april 2014 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je echt was uitgeschoten, had je er twee kunnen hebben.
Zo eng
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 april 2014 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
OhshitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
Die had ik net al in KPD gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De rommelmarkt hier viel echt zo hard tegenquote:Op maandag 28 april 2014 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jep, maar Nijmegen heeft een betere rommelmarkt
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, verre van. Sowieso wel duidelijk dat je mij totaal niet kent.quote:Op maandag 28 april 2014 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt het feit dat je denkt 2 chicks tegelijk te kunnen daten zonder consequenties?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Daar ook.. Niet 1 kruis gezienquote:Op maandag 28 april 2014 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De rommelmarkt hier viel echt zo hard tegen
klinkt goed! Waar ergens? ^^quote:Op maandag 28 april 2014 21:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb drie of vier keer per jaar n spelletjesmiddag. Zal ik je introduceren? Zijn allemaal nerds & halve autisten.compact en kleverig.![]()
Alleen je vader is er blij meequote:
Ik ken je ook niet maar wat ik hier gepost zie worden door jou denk ik dat je versier-skills sowieso al uhm onder de maat zijn en dat dat niets met pesten te maken heeft.quote:Op maandag 28 april 2014 22:19 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, verre van. Sowieso wel duidelijk dat je mij totaal niet kent.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
mijn zusje kan de pot op.. dat kind vind maar één kapsel mooi, lang stijl op een lengte..quote:Op maandag 28 april 2014 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook al zegt je zusje dat je het niet moet doen?![]()
Maar ik ben benieuwd
boring.. dat is lijk heel je leven lang alleen seks hebben in het standje missionaris![]()
![]()
meisje tochquote:Op maandag 28 april 2014 22:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
omdat ik een kater had en halve dag moest werken
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat weet ik toch nietquote:![]()
![]()
Je moet toch iets de schuld kunnen geven waarom hij faalt in daten?quote:Op maandag 28 april 2014 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen je vader is er blij mee
[..]
Ik ken je ook niet maar wat ik hier gepost zie worden door jou denk ik dat je versier-skills sowieso al uhm onder de maat zijn en dat dat niets met pesten te maken heeft.![]()
Dat is ook niet voor de poes.quote:Op maandag 28 april 2014 22:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
omdat ik een kater had en halve dag moest werken14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja dat weet ik toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef AMangold het volgende:
[..]
mijn zusje kan de pot op.. dat kind vind maar één kapsel mooi, lang stijl op een lengte..
boring.. dat is lijk heel je leven lang alleen seks hebben in het standje missionaris![]()
![]()
Ik heb er nog 3 liggenquote:Op maandag 28 april 2014 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen je vader is er blij mee
[..]
Ik ken je ook niet maar wat ik hier gepost zie worden door jou denk ik dat je versier-skills sowieso al uhm onder de maat zijn en dat dat niets met pesten te maken heeft.
In het begin leefde ik nog wel met hem mee.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet toch iets de schuld kunnen geven waarom hij faalt in daten?
Tot ik zag dat hij al weken alle tips gewoon als smoes bestempelde
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook nietquote:Op maandag 28 april 2014 22:22 schreef AMangold het volgende:
[..]
agja, had toch niemand om koningsdag mee te vieren![]()
![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 22:22 schreef AMangold het volgende:
[..]
agja, had toch niemand om koningsdag mee te vieren
Hey
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op maandag 28 april 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Mooie gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He bah, een beetje afwisseling is primaquote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef AMangold het volgende:
[..]
mijn zusje kan de pot op.. dat kind vind maar één kapsel mooi, lang stijl op een lengte..
boring.. dat is lijk heel je leven lang alleen seks hebben in het standje missionaris
Daar weet jij alles van volgens mijquote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
He bah, een beetje afwisseling is prima
inderdaad, dus ga ik weer voor een nieuwe coupequote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef yats het volgende:
[..]
He bah, een beetje afwisseling is prima![]()
![]()
Bij mij is het vooral zelfvertrouwen-issues, lijkt me niet heel handig om te hebben bij versieren.quote:Op maandag 28 april 2014 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet toch iets de schuld kunnen geven waarom hij faalt in daten?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Eh, hoe bedoel je?quote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van volgens mijMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Met links en rechts is ook afwisselendquote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van volgens mij14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van volgens mij![]()
![]()
Tussen geen seks en helemaal geen seks zit ook nog een verschil.quote:Op maandag 28 april 2014 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Daar weet jij alles van volgens mij
Dat je iedere week 12 verschillende dames datequote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 april 2014 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tussen geen seks en helemaal geen seks zit ook nog een verschil.
Ja daar heeft iedereen wel eens last van hoorquote:Op maandag 28 april 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij is het vooral zelfvertrouwen-issues, lijkt me niet heel handig om te hebben bij versieren.
my gawd, dan faal je een keer of wat. Wat heb je te verliezen
Je hebt toch ook niet ineens leren lopen? Dat gaat ook van rollen - kruipen - staan en dan pas stappen enzo![]()
![]()
Dit was in Arnhem. Echt goed. Maar niet aan de vijf rondes gekomenquote:
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Zo weinig?quote:Op maandag 28 april 2014 22:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit was in Arnhem. Echt goed. Maar niet aan de vijf rondes gekomen![]()
![]()
Met melk en suiker?quote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Niks gewendquote:![]()
Ik weet nog toen we eens gingen eten bij een Japanner. Die bleven maar af en aan lopen met schoteltjes haha. Klapte uit elkaar aan het eind van de avond![]()
![]()
Dat zal t zijn. Ga toch regelmatig uit etenquote:Op maandag 28 april 2014 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks gewend![]()
Ik weet nog toen we eens gingen eten bij een Japanner. Die bleven maar af en aan lopen met schoteltjes haha. Klapte uit elkaar aan het eind van de avond
Jaaaaaaaaa aanrader. Koi Arnhem.quote:Op maandag 28 april 2014 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat valt wel meewas wel lekker dus?
Mja dan zou je toch wel geoefend moeten zijnquote:Op maandag 28 april 2014 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zal t zijn. Ga toch regelmatig uit eten![]()
![]()
Neem altijd twee voorgerechten ipv voor en hoofd.quote:Op maandag 28 april 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja dan zou je toch wel geoefend moeten zijn
quote:Op maandag 28 april 2014 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat je iedere week 12 verschillende dames dateIk merk het al, een duidelijk verkeerd beeld van mij. Ik heb sinds januari maar met vijf verschillende vrouwen gedate waarbij er eentje (blind date) slechts 1 date was.
Je het gelijk, alleen nu het nog in praktijk omzetten.quote:Op maandag 28 april 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daar heeft iedereen wel eens last van hoor
my gawd, dan faal je een keer of wat. Wat heb je te verliezen
Je hebt toch ook niet ineens leren lopen? Dat gaat ook van rollen - kruipen - staan en dan pas stappen enzoMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
![]()
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Ben ik nou gek of hoor jij een kleurtje te hebben?quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
das toch nog best veel ( * AMangold gaat diep nadenken hoeveel zij al gedate heeft sinds januari )quote:Op maandag 28 april 2014 22:51 schreef yats het volgende:
[..]Ik merk het al, een duidelijk verkeerd beeld van mij. Ik heb sinds januari maar met vijf verschillende vrouwen gedate waarbij er eentje (blind date) slechts 1 date was.
[..]
Je het gelijk, alleen nu het nog in praktijk omzetten.![]()
Een kleurtje? Welke dan?quote:Op maandag 28 april 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of hoor jij een kleurtje te hebben?
Hi!quote:
Ik hoef niet lang te denkenquote:Op maandag 28 april 2014 22:55 schreef AMangold het volgende:
[..]
das toch nog best veel ( * AMangold gaat diep nadenken hoeveel zij al gedate heeft sinds januari )![]()
![]()
5?quote:Op maandag 28 april 2014 22:51 schreef yats het volgende:
[..]Ik merk het al, een duidelijk verkeerd beeld van mij. Ik heb sinds januari maar met vijf verschillende vrouwen gedate waarbij er eentje (blind date) slechts 1 date was.
[..]
Je het gelijk, alleen nu het nog in praktijk omzetten.![]()
![]()
Da's jouw kleurtjequote:
Over het aantal dates zul je mij niet horenquote:Op maandag 28 april 2014 22:55 schreef AMangold het volgende:
[..]
das toch nog best veel ( * AMangold gaat diep nadenken hoeveel zij al gedate heeft sinds januari )
Dan doet er iemand iets verkeerd!quote:
Nee hoor. Ik verdien dat gewoon niet.quote:
Is dat zoveel dan? Daarvoor iets meer dan een jaar lang 0 dates he? Even een snelle optelsom, twee als blind dates, 1 via tinder, 1 via een datingsite en een 1 via gezamenlijke vrienden.quote:quote:Geloof me, je hoeft echt niet jaloers te zijn fax
Degenen die dat zeggen....quote:
quote:Op maandag 28 april 2014 23:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik verdien dat gewoon niet.![]()
Blauw, dacht ik. Of ik verwar je met iemandquote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Als het serieus daten is, lijkt me dat wel aardig wat ja.quote:Op maandag 28 april 2014 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zoveel dan? Daarvoor iets meer dan een jaar lang 0 dates he? Even een snelle optelsom, twee als blind dates, 1 via tinder, 1 via een datingsite en een 1 via gezamenlijke vrienden.
[..]Geloof me, je hoeft echt niet jaloers te zijn fax
![]()
Oh mij niet. Letterlijk dan.quote:Op maandag 28 april 2014 23:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
geef mij maar hard gekookt (10 minuutjes gekookt)I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Da's al een jaar of drie geledenquote:Op maandag 28 april 2014 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blauw, dacht ik. Of ik verwar je met iemandNever regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Ik met 1. Wat zeur jequote:Op maandag 28 april 2014 22:51 schreef yats het volgende:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
... die hebben het juist het meest nodig.quote:
Maar met die ene ben je net zo ver als mij gekomen. Geen verschil dus. Overigens zeur ik niet over mijn dates, ik vind t wel prima zo.quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Oh vreselijkquote:Op maandag 28 april 2014 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Morgen lekker vroeg er uit ook
Toedelssterkte
Erg vroeg!
Maar ik werk morgen thuis, dus hoef nog niet naar bed
Breaking Badquote:Op maandag 28 april 2014 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
Was fucking moe, ben ik net over m'n slaap heen
Dan maar even Breaking Bad opzettenhoever ben je?
KutserieNever regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Ja toch!quote:Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Hmm, carpaccio als ontbijt.
het s avond hoorquote:Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Voor mij niet.quote:
je woont in nieuw zeeland?quote:Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Nee. ik heb nachtdienst.quote:
Ah, dat kan ook nog jaquote:
Zo goedquote:Op maandag 28 april 2014 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer gezien, maar ben nu bij S01E07
quote:Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Mogguh.quote:
Weekend!![]()
Je geeft zelf helemaal geen excuus.quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door rival op 29-04-2014 09:58:16 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: