Is het nie handig om dan te weten waar hij ligt ? Of ga je half Nederland af als het moet ? Er ligt nogal wat noordelijk van Raamsdonksveer...quote:Op maandag 5 mei 2014 11:31 schreef Barreltje het volgende:
ben benieuwd ..
misschien dat ik em morgen op kan halen ( als die kat niet te snel is)
ik rijd morgen van den helder naar den haagquote:Op maandag 5 mei 2014 11:33 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Is het nie handig om dan te weten waar hij ligt ? Of ga je half Nederland af als het moet ? Er ligt nogal wat noordelijk van Raamsdonksveer...
De problemen die ik heb, zijn juist in Chrome op Android. Maar ook in de native browser en twee andere die ik geprobeerd had.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:32 schreef swollywood het volgende:
[..]
Had ik ook regelmatig last van in diverse mobiele browsers, totdat ik Chrome ging gebruiken (Android).
LG G2. 3 maanden oud.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Wat voor een oud stuk schroot hebben jullie
Volgens mij de Stok naar het zuiden aan het verhuizen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik rijd morgen van den helder naar den haagik kom er vast wel langs
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Volgens mij de Stok naar het zuiden aan het verhuizen.
Check. Die had ik een tijdje terug ook es.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:00 schreef CookieSlikker het volgende:
Hier loopt de onderwerpen lijst wel eens geheel vast. Kan je niks meer scrollen en klikken terwijl de browser het gewoon doet en dus niks vaststaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:30 schreef ActualFantasy het volgende:
Zo, stok onderweg.
Wel wat vertraging, de stok bleef achter vrachtauto hangen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er nog een Soestquote:Op maandag 5 mei 2014 18:16 schreef Meike26 het volgende:
Die haal ik morgen op met de fiets...
(Niet te vroeg zeggen... weet nog niet in welke Soest Stok nu ligt...)
Zijn er meer Soesten ??quote:Op maandag 5 mei 2014 18:16 schreef Meike26 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben bekend in die omgevingJaaaren lang is dit ideale sluiproute geweest met koerierswerk tussen mediapark Hilversum en Amersfoort.
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:20 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij bij Apeldoorn nog een Soest...
Maar ik heb hem al hoor
Dat is toch de enigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:09 schreef ActualFantasy het volgende:
Zo, hij hangt weer.
Stok en sleutelbord.Daar ben ik vanmiddag langs gefietst. Was ie er toen al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Dat ligt eraan hoe laat je er was...de stok was daar vanaf 17:45.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar ben ik vanmiddag langs gefietst. Was ie er toen al?
Herstel, ik ben op 300 m voorbij gefietst. Rond 17.30 uur.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:51 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe laat je er was...de stok was daar vanaf 17:45.
Misschien ben je me wel voorbijgefietst dan toen ik aan het zoeken was.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Herstel, ik ben op 300 m voorbij gefietst. Rond 17.30 uur.
Dus als ik je voor wil zijn, moet ik vanavond nog gaan?!?!quote:Op maandag 5 mei 2014 18:16 schreef Meike26 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |