abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139348381
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

Over hoeveelheden drinken ging het. Game on!
pi_139348455
Zal ik hem al laten lopen?
Dare to be different.
pi_139348884
Pieki nog gefeliciteerd met M. *O*
Drinkt hij wel als jullie hem geven? Dan zou ik dat wel doen een paar keer per dag. En dan standaard een rietjesbeker waar hij bij kan
Ik heb even berekend wat Riley drinkt per dag en dat zal zo tussen de 500 en 750ml zijn

MM leuk dat jullie weer naar het Safaripark zijn gegaan. Het was volgens mij ook wel goed weer daarvoor
pi_139349343
Crosspost met het babytopic, sorry ;)

Ik mag ons hier komen melden, hoera! Afgelopen donderdag werd Sticker 1 jaar, dat hebben we met ons vieren groots gevierd. Ik had een babyvriendelijke taart gemaakt, hij kreeg kado's, we hebben voor hem gezongen, en aan het eind van de dag was hij ziek :') Nu nog trouwens, maar dat komt goed natuurlijk!

Desalniettemin: we sluiten het heftigste jaar van ons leven af. FOK heeft enorm met ons mee geleefd, dus vanuit hier heel veel dank voor al dat meeleven, de wijze woorden, de oprechte steun, de praktische hulp, de spiegel die soms nodig was, het bondgenootschap waar ik soms zo veel aan had, ik vind jullie zo verschrikkelijk lief, ik heb zo veel gehad aan dit topic en ook aan Z&G toendertijd, duizendmaal dank! :*

Het was een hell of a ride, maar ik zou het zonder nadenken zo weer doen. Omdat Sticker. O+

[ Bericht 30% gewijzigd door L-E op 28-04-2014 21:58:14 ]
pi_139349477
Mijne heeft het weken op max 75cc per dag gedaan. :X het was niet ideaal en ik werd er ook wel een beetje zenuwachtig van, maar ze heeft het doorstaan. Ze at overigens wel goed fruit en we gaven twee keer per dag iets van 100-150 yoghurt, dat was natuurlijk ook vocht.

Nu drinkt ze veel meer maar dat is qua echt drinken alsnog zelden meer dan 250cc, en ze doet het er prima op! Dus 400ml drinken per dag klinkt mij als prima.

Welkom ook alle nieuwe dreumesjes! Dit jaar is nog cooler dan het babyjaar *O*

Ennnnn woordjes! Hier zitten we nog niet op heel veel, eens even opsommen: waaaaauw, oh-oh, papa, mama, aai, miauw, daag, oppetee, bal, op, klaar. Verstaan doet ze wel al veel meer! En ze brabbelt de hele dag onverstaanbaar haha.
pi_139349891
L-E ik ben in love met Sticker O+
Ook zo'n kleintje (ik bedoel dus, omdat Riley ook zo klein is en de meeste baby's zijn met 9 maanden al Riley haar lengte voorbij) O+
Ik hoop dat je net zoveel aan dit topic hebt als je aan het babytopic had. Maar ik ben blij dat jij er ook bent O+

Olf leuk om weer van jou te horen. O+
  maandag 28 april 2014 @ 19:32:25 #7
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139349929
Oh LE wat zeg je t allemaal weer liefdevol O+ en je dreumes!! O+

Welkom ook mandy met je blije verjaardags-ei en piekie met M van wie ik gauw foto's hoop te zien! *O*
pi_139350149
Welkom en gefeliciteerd Mandy. Wat een leukerd.

LE wat een mooie woorden. Gefeliciteerden welkom!

Pieki welkom en gefeliciteerd.

En voor al deze verjaardagen *O* *G* *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_139350745
*O* nieuwe dreumesen *O*

LE wat een bijzondere foto O+
En wat een mooi mannetje heb je!

Pfff hier was Luc zo boos toen hij thuis kwam van het KDV. Geen idee waarom. Zelfs in bad bleef hij boos :')
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_139351154
MM auwww al die tandjes :X Hier worden de bobbels nog elke dag groter, ongelofelijk wat die kiezen doen.
As fijn dat het bezoekje weer goed was. Waar kreeg Kyan de prikken?
Mandy nog van harte. Is hij nou opeens zo blond joh?
Piekie ook van harte. En lastig probleem. L heeft best nog een tijdje thee uit de fles gedronken omdat hij bekers niet snapte. Thee vond hij wel lekker of heel koud water. Verder kreeg ik er ook niks in. Toen tuitbeker en nu rietjesbeker.
Jaaaaaaaa LE ik heb de foto's van sticker gezien O+ O+ *O* Dat neusje O+ Wat een prachtig ventje. Wat fijn dat je zoveel aan Fok hebt gehad tijdens het afgelopen jaar. Hopelijk gaat dat gewoon door in het dreumestopic En wat een geweldig cadeau zeg!
Skoap wat sneu, boze Luc. Ben nou wel benieuwd wat er was :D
He Olf, alles goed? :W
pi_139352068
Welkom Pieki, mandy en LE *O*
Prachtige foto's O+

Boze kindjes
(Niet) drinkende kindjes
Een dreumesmoeder met opeens een tweeling in de maak
Zieke dreumesjes
mooie stats
Pratende ukkies, of brabbelend of veel verstaanders ^O^

*O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_139355251
Congrats LE!

Wij hielden zaterdag Aiden's verjaardag gevierd met de familie van mijn man.
Was best gezellig, maar veel mensen.
Omdat we woensdag (op zijn verjaardag) al vroeg naar de dierentuin waren gegaan, hadden we nog geen taart met hem gegeten en een kaartje uitgeblazen.
Dus deden we dat zaterdag.
Maar mijn man en ik waren nog druk met iedereen van drinken etc. te voorzien.
Beginnen ze met taart en al, al te zingen. Terwijl wij nog in de keuken waren.
Een nicht van mijn man had Aiden bij zich dus ik ging er maar naast zitten tijdens het zingen. Blaast ze ook met hem het kaarsje uit, met hem "hoera" roepen en zijn amrpjes omhoog.
En ik zat ernaast. -O-

Kijk, je wilt ergens zoiets niet verstoren, je 'laat' het gebeuren. Je wilt mensen (zijn nichtje) geen rotgevoel geven door er iets van te zeggen maar het klopt natuurlijk niet.
Ík of mijn man hoort daar met die jongen te zitten. Wij moeten het eerste hapje taart geven.
Maar het was al zo zachtjes aan voorbij.
Vervolgens gingen wij verder taart uitdelen, beginnen ze ook al zonder ons cadeautjes uit te pakken. :{
Dus weer er snel bij gaan zitten want men ging gewoon door

Was niet leuk, maar je weet ook dat ze het niet uit vervelende bedoelingen doen maar er werd totaal niet bij stil gestaan dat het voor ons ook speciaal moet zijn.

De volgende dag kwamen mijn ouders en mijn moeder deed precies hetzelfde. :')
Met hém uitblazen en hem al taart geven voordat we überhaupt gezongen hadden.

Mja, iedereen is gek op die kleine maar waarom denkt men dan ineens niet aan de ouders?

-O-
pi_139355820
Nou Venco. Dat is inderdaad niet leuk. Zelfs heel flauw dat ze dat gedaan hebben. Daar hadden jullie zeker wat van mogen zeggen. Ze hadden gewoon moeten wachten op zowel papa en mama :*
pi_139355905
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:54 schreef Omentielvo het volgende:
Nou Venco. Dat is inderdaad niet leuk. Zelfs heel flauw dat ze dat gedaan hebben. Daar hadden jullie zeker wat van mogen zeggen. Ze hadden gewoon moeten wachten op zowel papa en mama :*
I know. Maar men ging er al zo in op. Het was een soort overmacht en je wilt die enthousiasme van anderen ook niet verpesten. Overrompeld.
  maandag 28 april 2014 @ 21:58:42 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139356027
Whut?? :o Oooh dat vind ik echt héél onbeschoft! Je mooie eerste momenten ;(

Wel lief van je dat je hun enthousiasme niet wilt indammen, maar dat zou ik toch wel doen hoor :*
pi_139357376
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
Whut?? :o Oooh dat vind ik echt héél onbeschoft! Je mooie eerste momenten ;(

Wel lief van je dat je hun enthousiasme niet wilt indammen, maar dat zou ik toch wel doen hoor :*
Ja, ik weet het. Maar tóch doe je niks. Ging er wel bijzitten, naast die nicht. Maar iemand maakt foto's vanaf Aiden's kant en ik zat aan de kant vd nicht.
Ze had gewoon ook d'r haren vóór Aiden dus ik zag vooral dat.
Wil die foto's amper terugzien. :{
  maandag 28 april 2014 @ 22:53:27 #17
378192 -mandy-
I am who I am
pi_139358740
Jeetje Venco, dat meen je niet!? Wat erg voor jullie dat ze niet op jullie hebben gewacht.
Daar horen jullie bij te zijn!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  maandag 28 april 2014 @ 22:58:37 #18
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139358983
Ik haak hier even in hoor maar wtf?. Leuk enthousiast mar ook een mega plaat voor hun kop? :{

En oh, nog gefeliciteerd en welkom Venco, piekie en L-E!
pi_139364320
Welkom Venco en gefeliciteert met Aiden. Ik zou er echt nog wat van zeggen. Anders gebeurt het gewoon weer in een soortgelijke situatie.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_139364506
Venco wat sneu :* Ik zou er wel wat van gezegd hebben, dan iedereen maar over de zeik.
Sowieso achteraf zou ik er nog wat van zeggen hoor, wat Tinu ook zei, anders blijft dit gaan.

In ieder geval van harte. Misschien is het een idee om het alsnog te vieren met zijn drietjes, stukje cake met slagroom oid? Dan kun je die foto's bewaren. Dat is dan wel niet de eerste keer geweest maar wel de eerste keer die ging zoals jij wilde :) En beter om terug te kijken dan foto's waar jij verdrietige gevoelens bij hebt
pi_139364598
Precies wat Fieder zegt wilde ik ook voorstellen. Zelf nog een keertje overdoen. Met een leuke cupcake met kaarsje ofzo.
Het is echt niet netjes, en ik begrijp heel goed wat je zegt over het overrompeld worden en het laten gebeuren. Ik denk dat mij hetzelfde was overkomen :*
pi_139365392
Gat Venco wat rot. Lekker nog een keer vieren O+

Mijn kind heeft met de oudste van Kyara gebeld :)
Hier een nacht van 19.30 tot 8.30 *O*

Groeistuipje ? Damn ! Wat een heerlijkheid.

Gisteren zei ze na het eten "poepen". Hup op het potje en ja hoor. Mn baby O+
  dinsdag 29 april 2014 @ 09:37:38 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139365859
Wauw KZ! Gaat lekker! ^O^

Ik heb gisteravond kennis gemaakt met het fenomeen krijsende dreumes :X
Ze was wakker geworden dus ik ging er nog even heen, in t donker even gevoed en toen ik dacht (hoopte :') ) dat ze weer sliep, weer in bed gelegd... PANIEK! BOOS!! En krijsen dus, djeeeez wat een geluid :X Maargoed, ook heel verdrietig met nasnikken en al, dus ik heb dr naast me in bed gelegd en toen heeft ze lief geslapen.

Verlatingsangst anyone? -O-
pi_139366247
Groeistuip ! Door het kruipen ? Opeens of tandjes ?
Verlatingsangst is denk ik ook hier mee verbonden. Dat ze dus een enorme groei doormaken en je dan extra nodig hebben.
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:19:50 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139366702
Ok offtopic maar mag ik ff janken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')