Na het intromuziekje ben ik het altijd alweer snel zat. Maar ik moet toch vroeg naar bed vandaag.quote:
Dit was grappiger.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:57 schreef Specularium het volgende:
Ik zie dat Pieter Derks ook een account heeft hier.
Ik kijk nu Dr Phil, zo kritisch ben ik nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Na het intromuziekje ben ik het altijd alweer snel zat. Maar ik moet toch vroeg naar bed vandaag.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goede grollen, wij maken ze. Bro-five[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kan nu heel elitair beweren dat ik alleen maar goede televisieprogramma's bekijk....maar mijn PoHi heeft een te hoog SBS6 gehalte.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk nu Dr Phil, zo kritisch ben ik niet
Heet die vogel nu Gerard?quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:00 schreef Uccie het volgende:
Mijn moeder heeft ontdekt dat Gerard Yolo vandaag jarig is...dus de vandaag geboren kanarie is de klos
Jaquote:
Arm vogeltje.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:00 schreef Uccie het volgende:
Mijn moeder heeft ontdekt dat Gerard Yolo vandaag jarig is...dus de vandaag geboren kanarie is de klos
Ach, wij waren in de jaren '80 hier wel fan van hem, dus we geven er wel een draai aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Rihanna staat topless in de vogue. Sinds wanneer heeft zij zulke grote borsten?Photoshop of dokter <vul zelf maar in>?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Willy is nog ergerquote:Op dinsdag 29 april 2014 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach, wij waren in de jaren '80 hier wel fan van hem, dus we geven er wel een draai aan.
De eerste wordt waarschijnlijk een Willy
quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Rihanna staat topless in de vogue. Sinds wanneer heeft zij zulke grote borsten?Nu ze haar voorhoofd bedekt heb je gewoon ineens oog voor andere grote dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |