Met beenham uit de oven en gebakken aardappels, omdat die op moeten.quote:
Met mossel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asperges smaken net zoals je pis stinkt de dag ernaquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:52 schreef Specularium het volgende:
Doperwten smaken net zoals ze stinken.
Njovelin zit dat al een week te eten, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Asperges smaken net zoals je pis stinkt de dag erna
Gewoon een zooi gehakt met Nasi Goreng kruiden, zooi doperwten erbij tiefen, in een ovenschaal mikken, laag aardappelpuree erover en dat in de oven. YUM!quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:52 schreef Specularium het volgende:
Doperwten smaken net zoals ze stinken.
Ah, wel zo makkelijk danquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met beenham uit de oven en gebakken aardappels, omdat die op moeten.
Want dat moet ook op.
Schijnt dat alle moeders dat te ver doorkoken waardoor het bitter wordt.quote:
Roergebakken enzo moet ik die dingen ook niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt dat alle moeders dat te ver doorkoken waardoor het bitter wordt.
Daarom haat iedereen het.
Ik eet mijn pizza meestal met kipfilet of salami, maar hé, ieder zijn dingquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:54 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gewoon zin in pizza, jongens.
Lekker met de voetbal erbij.
Je houdt van taai leer?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:54 schreef Specularium het volgende:
Ik heb gewoon zin in pizza, jongens.
Lekker met de voetbal erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |