Tsja, mieralen zijn duur.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ging over 1 of andere lotion vóór het scheren, en eentje er na. Gemaakt van modder en mieralen uit de dooie zee.
Ff geprobeerd, zag er wel oké uit. Toen zij hij opeens dat ze 160 euro kosten
Per uur?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ging over 1 of andere lotion vóór het scheren, en eentje er na. Gemaakt van modder en mieralen uit de dooie zee.
Ff geprobeerd, zag er wel oké uit. Toen zij hij opeens dat ze 160 euro kosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:10 schreef Uccie het volgende:
Speciaal voor SpecuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Specularium op 29-04-2014 17:21:31 ]
Doet het niet.quote:
Stop wat AA batterijen in je hol.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb geen zin om uit bad te komen maar ik ben al bijna even verschrompeld als Corrie. wat nu?
Heb je een pak wijn in huis?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb geen zin om uit bad te komen maar ik ben al bijna even verschrompeld als Corrie. wat nu?
Laat ze stikken in hun plaatjes.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is die hoerendumpert.
Delen willen ze nooit.
Aaaw, oude krentquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:16 schreef timmmmm het volgende:
Nee, nu komt er alleen zacht gepiep uit. Maar als ze volwassen zijn en het zijn mannen, dan wel ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maken die kleine vogels niet een enorme teringherrie?
Toen leek het een goed ideequote:Op dinsdag 29 april 2014 16:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom mensen zich vrijwillig in het ongeluk storten.
Ik zometeen wortelenquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een Calippo sinas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |